[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609155#p609155:620gdtky je napisao(la):spatiotecte » Sub Mar 16, 2019 7:10 pm[/url]":620gdtky]Vala ako je u Makedoniji stanje zeleznice bolje nego u Srbiji onda mislim da nemamo sta da pricamo dalje.
spatiotecte":620gdtky je napisao(la):A tek to da nas Bosna sustize je smesna izjava.
spatiotecte":620gdtky je napisao(la):Sto se tice nabavke vozova za 200, ne treba ti 21 garnitura posto ti vozovi upravo idu 200 pa samim tim ima i vise rotacija jer voz putuje manje vremena.
Sa 5-6 garnitura pendolina mozemo bez problema da opsluzimo pravac Beograd Subotica.
spatiotecte":620gdtky je napisao(la):Rusi imaju 8 Sapsana (ICE 3) za Moskvu Petersburg i njihov voz zapravo ide 200 vecinom trase koja nije ni denivelisana, samo jednom kratkom deonicom od par kilometara ide 250.
spatiotecte":620gdtky je napisao(la):Pri tom taj pendolino na pruzi za 200 moze da vozi 230-240.
zato što je cost-benefit od prelaska sa 160 na 200 premali da opravda to. A nagibni vozovi su za brdsko-planinske pruge, a ne za Vojvodinu. Da, Hrvati stavljaju nagibne na ravničarske pruge, ali njihova železnica nije u mnogo boljem stanju od naše, posebno u organizacionom smislu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609187#p609187:1tc5j9q9 je napisao(la):spatiotecte » 16 Mar 2019 08:51 pm[/url]":1tc5j9q9]pa ne znam sam si napisao iznad da nam treba 5 pendolina...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609214#p609214:1isnt52k je napisao(la):WLABmz » 16 Mar 2019 11:18 pm[/url]":1isnt52k]@spatio, meni deluje kao da nisi seo u voz u Srbiji.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609155#p609155:1isnt52k je napisao(la):spatiotecte » Sub Mar 16, 2019 7:10 pm[/url]":1isnt52k]Vala ako je u Makedoniji stanje zeleznice bolje nego u Srbiji onda mislim da nemamo sta da pricamo dalje.
Da li si se vozio vozom u Makedoniji? Da li si video njihove brzine u odnosu na naše? Na Koridoru 10 se vozi 100 km/h gotovo celom dužinom. Kamo sreće da je kod nas tako.
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):A tek to da nas Bosna sustize je smesna izjava.
Talgo, tiristorke, remonti pruga...
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):Sto se tice nabavke vozova za 200, ne treba ti 21 garnitura posto ti vozovi upravo idu 200 pa samim tim ima i vise rotacija jer voz putuje manje vremena.
Sa 5-6 garnitura pendolina mozemo bez problema da opsluzimo pravac Beograd Subotica.
E vidiš, tu grešiš. Ušteda vremena sa 160 na 200 km/h od Beograda do Novog Sada je 6 minuta. Umesto 20 vozova, ti bi uzeo 5. Znaš li koliko je skupo i neefikasno održavanje malih serija garnitura? Još kad krene imobilizacija u balkanskom stilu...Kuku lele!
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):Rusi imaju 8 Sapsana (ICE 3) za Moskvu Petersburg i njihov voz zapravo ide 200 vecinom trase koja nije ni denivelisana, samo jednom kratkom deonicom od par kilometara ide 250.
Rusi imaju 16 Sapsana! Da, ta pruga je najproblematičnija u Rusiji pošto je jedina direktna pruga Moskva - Sankt Peterburg. Lokalni i ostali daljinski vozovi su usporeni zbog propuštanja Sapsana. Teretni ne mogu ni da priđu. Ogromni gubici su zbog toga. Odavno je Rusija planirala novu odvojenu prugu za velike brzine Moskva - Sankt Peterburg zbog svega ovoga, ali nemaju dovoljno novca.
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):Pri tom taj pendolino na pruzi za 200 moze da vozi 230-240.
Ovo nije tačno! Pendolino (sa uključenom nagibnom tehnikom) u zavisnosti od konfiguracije pruge i signalizacije može ostvariti do 25% veću brzinu u krivinama od konvencionalnih vozova zbog aktivnog naginjanja sanduka. Uglavnom je potrebna je dvoznačna signalizacija. Na ravnim deonicam i deonicama sa velikim radijusima krivina (kao što je buduća modernizovana pruga Beograd - Subotica - državna granica) Pendolino ne može ostvariti prednost u brzini.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609300#p609300:cdgvv705 je napisao(la):spatiotecte » Ned Mar 17, 2019 11:20 am[/url]":cdgvv705]
WLAB,
Makedonci imaju manje od 200 km koridora X, za razliku od Srbije koja ima 4 puta vise km tog istog koridora.
Voze se 100 na sat, vau kakvo dostignuce!
Sta imaju od novih voznih sredstava? Skoro pa nista, samo 3 nove EMV.
I oni su bolji od nas? Ma vazi...
Bosanci imaju talgo vagone koje vuce 441, pa to vec kao pojava je skroz smesno, a ti isti talgo vozovi su proveli 7 godina u depou i nisu bili vozeni kao i onaj nesrecni hrvatski EMV koji nije vise ni u njihovom vlasnistvu.
I oni nas sad stizu.
E to je ono sto iritira, samo pljuvanje po Srbiji i sve sto se radi u Srbiji ne valja ali kad bosanac nabavi Talgo a Makedonac se vozi 100 na sat onda su oni bolji od nas.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609412#p609412:2ndzznsa je napisao(la):spatiotecte » Ned Mar 17, 2019 7:38 pm[/url]":2ndzznsa]Znaci sa 21 Flirtova, 39 rusa i 8 Vektrona (i ako ih koristi Srbija Kargo opet su to nase lokomotive) plus remonti desetine km svake godine (ok traljavi su slazem se) ti tvrdis da je stanje gore nego ikada?
Gore i nego 90ih? Tada se obnavljalo u proseku 7 km godisnje a i tada je bilo traljavo.
OK... :kafa:
Ako su Sinobus i Makosa bili bolji onda si u pravu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609430#p609430:188g3lio je napisao(la):Žika » Sun Mar 17, 2019 9:06 pm[/url]":188g3lio][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g-XOgiTEm3s[/youtube]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609173#p609173:zxuyth6m je napisao(la):tragac » 16 Мар 2019, 19:48[/url]":zxuyth6m]Nama treba 5 pendolina, 4 da voze i 1 rez...Ili možda više Flirtova ali udobnijih sedišta, više utičnica, displeji...
Pendolino bi imao smisla za BB ali ona nije pripremljena za nagibne koliko znam