WLABmz » 16 Mar 2019 11:18 pm[/url]":1isnt52k]@spatio, meni deluje kao da nisi seo u voz u Srbiji.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609155#p609155:1isnt52k je napisao(la):
spatiotecte » Sub Mar 16, 2019 7:10 pm[/url]":1isnt52k]Vala ako je u Makedoniji stanje zeleznice bolje nego u Srbiji onda mislim da nemamo sta da pricamo dalje.
Da li si se vozio vozom u Makedoniji? Da li si video njihove brzine u odnosu na naše? Na Koridoru 10 se vozi 100 km/h gotovo celom dužinom. Kamo sreće da je kod nas tako.
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):
A tek to da nas Bosna sustize je smesna izjava.
Talgo, tiristorke, remonti pruga...
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):
Sto se tice nabavke vozova za 200, ne treba ti 21 garnitura posto ti vozovi upravo idu 200 pa samim tim ima i vise rotacija jer voz putuje manje vremena.
Sa 5-6 garnitura pendolina mozemo bez problema da opsluzimo pravac Beograd Subotica.
E vidiš, tu grešiš. Ušteda vremena sa 160 na 200 km/h od Beograda do Novog Sada je 6 minuta. Umesto 20 vozova, ti bi uzeo 5. Znaš li koliko je skupo i neefikasno održavanje malih serija garnitura? Još kad krene imobilizacija u balkanskom stilu...Kuku lele!
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):
Rusi imaju 8 Sapsana (ICE 3) za Moskvu Petersburg i njihov voz zapravo ide 200 vecinom trase koja nije ni denivelisana, samo jednom kratkom deonicom od par kilometara ide 250.
Rusi imaju 16 Sapsana! Da, ta pruga je najproblematičnija u Rusiji pošto je jedina direktna pruga Moskva - Sankt Peterburg. Lokalni i ostali daljinski vozovi su usporeni zbog propuštanja Sapsana. Teretni ne mogu ni da priđu. Ogromni gubici su zbog toga. Odavno je Rusija planirala novu odvojenu prugu za velike brzine Moskva - Sankt Peterburg zbog svega ovoga, ali nemaju dovoljno novca.
spatiotecte":1isnt52k je napisao(la):
Pri tom taj pendolino na pruzi za 200 moze da vozi 230-240.
Ovo nije tačno! Pendolino (sa uključenom nagibnom tehnikom) u zavisnosti od konfiguracije pruge i signalizacije može ostvariti do 25% veću brzinu u krivinama od konvencionalnih vozova zbog aktivnog naginjanja sanduka. Uglavnom je potrebna je dvoznačna signalizacija. Na ravnim deonicam i deonicama sa velikim radijusima krivina (kao što je buduća modernizovana pruga Beograd - Subotica - državna granica) Pendolino ne može ostvariti prednost u brzini.