spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):Alternativnu prugu smo mogli da imamo da se sacuvala stara trasa od beske do petrovaradina, tj da se stara trasa nije preklapala sa novom na par mesta.
spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):Takodje teretni saobracaj je odvojen od zeleznickog od Makisa sve do Pazove tako da nije falilo mnogo da imamo teretni paralelni pravac sa prugom za velike brzine.
spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):Ali jbg manjak pameti.
spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):Inace Vektron ide 160 na sat.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608111#p608111:2456cf9d je napisao(la):spatiotecte » Sre Mar 13, 2019 10:17 am[/url]":2456cf9d]za teretnu alternativu sam mislio na deo od Makisa do Novog sada.
A postoji u buducnosti mogucnost da teretni vozovi idu preko Panceva i Zrenjanina ako se ikada bude rekonstruisao taj pravac kako treba i Pancevo povezalo sa Smederevom zeleznickim mostom.
Беше се плавуша хвалила сређивањем ове пруге?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608066#p608066:21mxyns4 je napisao(la):Dusko » Сре Мар 13, 2019 12:27 am[/url]":21mxyns4]Ovaj put malo za promeu na zapadu, u graničnoj stanici Brasina.
http://loznickenovosti.com/index.php/co ... Itemid=101
Rekonstruisana pruga Šabac-Loznica-Brasina puštena je u petak (31. avgusta) u saobraćaj u prisustvu ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović i ministra saobraćaja i veza Republike Srpske Neđe Trninića u železničkoj stanici Loznica, a posle 13 godina na obnovljenoj pruzi od sutra će biti uspostavljen redovan putnički železnički saobraćaj.
https://www.ekapija.com/news/2240632/re ... estitor-za
ДОШЉАК, нема потребе за омаловажавањем. Зорана Михајловић је посебан случај.Дошљак":14vylg8r je napisao(la):Беше се плавуша хвалила сређивањем ове пруге?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608066#p608066 je napisao(la):Dusko » Сре Мар 13, 2019 12:27 am[/url]":14vylg8r]Ovaj put malo za promeu na zapadu, u graničnoj stanici Brasina.
http://loznickenovosti.com/index.php/co ... Itemid=101
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608121#p608121:aer3h7sy je napisao(la):spatiotecte » Sre Mar 13, 2019 10:56 am[/url]":aer3h7sy]
Da rezimiram, imacemo prugu za 250+ a necemo imati alternativnu prugu za teretni saobracaj.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608352#p608352:2abycidt je napisao(la):WLABmz » 13 Mar 2019 11:01 pm[/url]":2abycidt][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608121#p608121:2abycidt je napisao(la):spatiotecte » Sre Mar 13, 2019 10:56 am[/url]":2abycidt]
Da rezimiram, imacemo prugu za 250+ a necemo imati alternativnu prugu za teretni saobracaj.
Pruga se modernizuje prvenstveno zbog teretnog saobraćaja. Prvobitno planirana za 160 km/h jer je to standard za koridore u Evropi, a kasnije dignuto na 200 km/h "posebnog slučaja". Nikakva pruga za 250+ se ne gradi, pročitaj projekat...
Realno, ono što nama treba je 160 km/h Subotica - Niš i ostalo na 80-120 km/h u zavisnosti od konfiguracije pruge. Beograd - Subotica putovanje od 1 sata i 30 minuta za IC vozove i 2 sata za Regio vozove i Beograd - Niš od 2 sata za IC vozove i 2 sata i 30 minuta za regio vozove. Sve preko toga je luksuz koji ova zemlja nema da priušti.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608353#p608353:3mtfd7kz je napisao(la):mvbg1 » Sre Mar 13, 2019 11:01 pm[/url]":3mtfd7kz]Stanica Brasina nije bila obuhvaćena zadnjim remontom. Mozda je uradjen glavni prolazni kolosek i to je to.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608369#p608369:zc0xze6m je napisao(la):spatiotecte » Čet Mar 14, 2019 12:28 am[/url]":zc0xze6m]
Geometrija pruge je za 250+
Ja ne vidim nikakve razlike izmedju ove pruge koju mi gradimo i TGV pruge ili ICE.