Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

имала је некада и пруга преко Зрењанина, Кикинде и Банатског Аранђелова за Сегедин. онда је Друг Стари скинуо ту пругу и дао Албанији
 
Ima li kraja ?
Spali na četiri vozića a tri iskliznula. :bash:
 
spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):
Alternativnu prugu smo mogli da imamo da se sacuvala stara trasa od beske do petrovaradina, tj da se stara trasa nije preklapala sa novom na par mesta.

Već je rečeno milion puta da je stara trasa finansijski nepogodnija za teretne vozove zbog uspona i potrebe za korišćenjem potiskivalice.

spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):
Takodje teretni saobracaj je odvojen od zeleznickog od Makisa sve do Pazove tako da nije falilo mnogo da imamo teretni paralelni pravac sa prugom za velike brzine.

Ne fali mnogo...osim čitave pruge Batajnica - Subotica. :mrgreen: :bash:

spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):
Ali jbg manjak pameti.

Ne, slušajte svi spatia. On je pametniji od svih...

spatiotecte":3oghw7rb je napisao(la):
Inace Vektron ide 160 na sat.

Ide, ali teretni vagoni koje će vući idu do 100 i 120 km/h.
 
za teretnu alternativu sam mislio na deo od Makisa do Novog sada.
A postoji u buducnosti mogucnost da teretni vozovi idu preko Panceva i Zrenjanina ako se ikada bude rekonstruisao taj pravac kako treba i Pancevo povezalo sa Smederevom zeleznickim mostom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608111#p608111:2456cf9d je napisao(la):
spatiotecte » Sre Mar 13, 2019 10:17 am[/url]":2456cf9d]za teretnu alternativu sam mislio na deo od Makisa do Novog sada.
A postoji u buducnosti mogucnost da teretni vozovi idu preko Panceva i Zrenjanina ako se ikada bude rekonstruisao taj pravac kako treba i Pancevo povezalo sa Smederevom zeleznickim mostom.

Pričaš o ogromnim ulaganjima za kojima nema realne saobraćajne potrebe. Za taj novac bi se mogle srediti sve pruge u Srbiji!
 
Kako god ali hteo sam samo da ti kazem da ti osporavas da je pruga Beograd-Novi sad koja se trenutno gradi pruga za velike brzine, a ja ti samo kazem da i ako nema alternativnog pravca za teretni saobracaj to ne znaci da tom prugom ne mogu da idu vozovi 250+ jer je geometrija same pruge takva da moze da podrzi te brzine.
Da rezimiram, imacemo prugu za 250+ a necemo imati alternativnu prugu za teretni saobracaj.
 
Имали смо возове БГ - НС на приближно сат времена током већег дела дана у редовима вожње за 2016, 2017. и 2018. док нису почели радови између Старе Пазове и Инђије. Некад је било и по два воза у сат времена. Достигнуће би било два воза на сат (један брзи и један регио), тј. интервал од пола сата, а у шпицевима бар још један регио (интервал од 20 минута), а најбоље и још један брзи па да интервал буде 15 минута.
 
Jeste, sredjena je davne 2018. godine

Rekonstruisana pruga Šabac-Loznica-Brasina puštena je u petak (31. avgusta) u saobraćaj u prisustvu ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović i ministra saobraćaja i veza Republike Srpske Neđe Trninića u železničkoj stanici Loznica, a posle 13 godina na obnovljenoj pruzi od sutra će biti uspostavljen redovan putnički železnički saobraćaj.

https://www.ekapija.com/news/2240632/re ... estitor-za
 
Дошљак":14vylg8r je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608066#p608066 je napisao(la):
Dusko » Сре Мар 13, 2019 12:27 am[/url]":14vylg8r]Ovaj put malo za promeu na zapadu, u graničnoj stanici Brasina.

http://loznickenovosti.com/index.php/co ... Itemid=101
Беше се плавуша хвалила сређивањем ове пруге?
ДОШЉАК, нема потребе за омаловажавањем. Зорана Михајловић је посебан случај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608121#p608121:aer3h7sy je napisao(la):
spatiotecte » Sre Mar 13, 2019 10:56 am[/url]":aer3h7sy]
Da rezimiram, imacemo prugu za 250+ a necemo imati alternativnu prugu za teretni saobracaj.

Pruga se modernizuje prvenstveno zbog teretnog saobraćaja. Prvobitno planirana za 160 km/h jer je to standard za koridore u Evropi, a kasnije dignuto na 200 km/h "posebnog slučaja". Nikakva pruga za 250+ se ne gradi, pročitaj projekat...

Realno, ono što nama treba je 160 km/h Subotica - Niš i ostalo na 80-120 km/h u zavisnosti od konfiguracije pruge. Beograd - Subotica putovanje od 1 sata i 30 minuta za IC vozove i 2 sata za Regio vozove i Beograd - Niš od 2 sata za IC vozove i 2 sata i 30 minuta za regio vozove. Sve preko toga je luksuz koji ova zemlja nema da priušti.
 
Stanica Brasina nije bila obuhvaćena zadnjim remontom. Mozda je uradjen glavni prolazni kolosek i to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608352#p608352:2abycidt je napisao(la):
WLABmz » 13 Mar 2019 11:01 pm[/url]":2abycidt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608121#p608121:2abycidt je napisao(la):
spatiotecte » Sre Mar 13, 2019 10:56 am[/url]":2abycidt]
Da rezimiram, imacemo prugu za 250+ a necemo imati alternativnu prugu za teretni saobracaj.

Pruga se modernizuje prvenstveno zbog teretnog saobraćaja. Prvobitno planirana za 160 km/h jer je to standard za koridore u Evropi, a kasnije dignuto na 200 km/h "posebnog slučaja". Nikakva pruga za 250+ se ne gradi, pročitaj projekat...

Realno, ono što nama treba je 160 km/h Subotica - Niš i ostalo na 80-120 km/h u zavisnosti od konfiguracije pruge. Beograd - Subotica putovanje od 1 sata i 30 minuta za IC vozove i 2 sata za Regio vozove i Beograd - Niš od 2 sata za IC vozove i 2 sata i 30 minuta za regio vozove. Sve preko toga je luksuz koji ova zemlja nema da priušti.


WLAB ja sve vreme pricam sa tehnickog aspekta a ti mi pricas kako ce oni da je koriste.
Znas, mozes imati Ferrari i voziti ga 120, to ne znaci da on ne moze brze da ide i da nije auto za velike brzine...

Geometrija pruge je za 250+
Ja ne vidim nikakve razlike izmedju ove pruge koju mi gradimo i TGV pruge ili ICE.

Sve je isto kao na zapadu:
-Geometrija zastora i radijusi krivina
-ECTS 2
-Denivelisana trasa celom duzinom.

Jedinu razliku koju vidim za sada su skretnice za 220 kod nas, ostalo je sve isto.
Vala za 1.8 miliardi evra za 180 km to je cena pruge za 250+, a ne za 160.

Ne znam WLAB zasto uporno tvrdis da ovo nije pruga za velike brzine kada ona to jeste po svim parametrima, samo ce se koristiti ispod svog potencijala zbog teretnog saobracaja i ekonomske neisplativosti u kontekstu zemlje Srbije koja je u tranziciji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608353#p608353:3mtfd7kz je napisao(la):
mvbg1 » Sre Mar 13, 2019 11:01 pm[/url]":3mtfd7kz]Stanica Brasina nije bila obuhvaćena zadnjim remontom. Mozda je uradjen glavni prolazni kolosek i to je to.

Stanica u Brasina pri zadnje remontu nije rađena nikako. Urađena je nekad u drugoj polovini 90ih.
Bio sam par puta tamo i stanični koloseci deluje skroz ok za naše uslove.
Priča se da je voz prebrzo ušao u skretanje i da je to izazvalo prevrtanje cisterni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608369#p608369:zc0xze6m je napisao(la):
spatiotecte » Čet Mar 14, 2019 12:28 am[/url]":zc0xze6m]
Geometrija pruge je za 250+
Ja ne vidim nikakve razlike izmedju ove pruge koju mi gradimo i TGV pruge ili ICE.

To da je geometrija za 250+ to je isključivo tvoja tvrdnja zasnovana na imaginaciji.
Postoji ogromna razlika!
 
Nije plod moje imaginacije.
Lepo je rekao direktor RZD international da pruga moze bez problema da podrzi 250+, ipak njemu vise verujem nego tebi.
A tvoja procena je da ce vozovi ici 120 max na onakvoj pisti.
 
Vrh