Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Почела је реконструкција пружног прелаза у Реснику и то је последњи пружни прелаз који треба урадити на овом делу пруге који је под реконструкцијом. Иначе, сигнализација не ради нигде, све изгледа веома аљкаво, надам се да ће сав вишак материјала(шине, прагови, сливници, бетонски шахтови и цеви) који стоје разбацани около бити скупљени и склоњени када се реконструкција званично заврши и пруга пусти. Једна занимљивост, на жел. стајалишту у Кијеву, надстрешнице су већ почеле да добијају браон боју од рђе, много лош квалитет радова. Надстрешнице у станици Ресник веома лепо изгледају иако смо расправљали на предходним страницама како су естетски у 90-тим.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557777#p557777:1f5xxqvi je napisao(la):
Пантограф » 07 Авг 2018, 19:46[/url]":1f5xxqvi]Шта може способан пословни човек - и шта све нисмо могли "ми", тј. држава у вези са железницом:

https://www.ekapija.com/real-estate/221 ... vi-svetski

узевши стручност и заинтересованост државе у обзир, боље је дати способним приватницима
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557830#p557830:2b6qb8a8 je napisao(la):
abrines » 07 Avg 2018, 22:45[/url]":2b6qb8a8]Почела је реконструкција пружног прелаза у Реснику и то је последњи пружни прелаз који треба урадити на овом делу пруге који је под реконструкцијом. Иначе, сигнализација не ради нигде, све изгледа веома аљкаво, надам се да ће сав вишак материјала(шине, прагови, сливници, бетонски шахтови и цеви) који стоје разбацани около бити скупљени и склоњени када се реконструкција званично заврши и пруга пусти. Једна занимљивост, на жел. стајалишту у Кијеву, надстрешнице су већ почеле да добијају браон боју од рђе, много лош квалитет радова. Надстрешнице у станици Ресник веома лепо изгледају иако смо расправљали на предходним страницама како су естетски у 90-тим.
Kad se to završi, može li se najzad reći da će da proradi pruga?
 
Један машиновођа ми рече да ће све функционисати како треба само да се све пусти.
 
Ne znam da li to ima veze sa radovima u Resniku, ali ponovo radi samo jedan kolosek od Resnika do Rasputnice G te Bg Voz beleži određena kašnjenja, a jutros ima i preskočenih polazaka.
 
Vakuumski wc u RVR garnituri koja se pre dva meseca vratila sa remonta (091-096).
Nije baš prostrano ali bar neće više biti onog nesnosnog smrada (ukoliko korisnik povede malo računa, jel?).
Ovakvi sanitarni čvorovi sada će biti ugrađivani u svaki RVR koji ode na remont.

 
Odlicno kantu treba da pricvrste za pod inace dobice noge
Vjerovatno ce ih drzati zaljucane na bgvozu ko i do sada
 
@spacio, da mi je znati koji ti je to prijatelj pričao, ako sve ovo nije sprdnja. Po tvojoj priči oni bi da razvijaju HS voz koji se bazira na tehnologiji staroj 50+ godina. Za ASEA lokomotive i RVR vozove ne moramo mnogo pričati. Z1 vagoni Goša su rađeni po licenci Siemensa, kao modeli prvih Z1 vagona razvijenih krajem 70-ih godina prošlog veka.
 
Više puta sam pominjao treba videti šta od postojećih na tržištu već dostupnih voznih sredstava možemo kupiti i uopšte koliko nam vagona, lokomotiva ili garnitura treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558097#p558097:32ujhlcv je napisao(la):
WLABmz » 08 Aug 2018 07:24 pm[/url]":32ujhlcv]@spacio, da mi je znati koji ti je to prijatelj pričao, ako sve ovo nije sprdnja. Po tvojoj priči oni bi da razvijaju HS voz koji se bazira na tehnologiji staroj 50+ godina. Za ASEA lokomotive i RVR vozove ne moramo mnogo pričati. Z1 vagoni Goša su rađeni po licenci Siemensa, kao modeli prvih Z1 vagona razvijenih krajem 70-ih godina prošlog veka.


dd6a4affb9ae6d89318c01f77b90b84f.jpg



E a zamisli ova kanta od lokomotive je vozila 331 km/h davne 1955te.
Sta kazes na to?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558015#p558015:1yxcgph2 je napisao(la):
beobike » 08 Aug 2018 01:38 pm[/url]":1yxcgph2]Ne znam da li to ima veze sa radovima u Resniku, ali ponovo radi samo jedan kolosek od Resnika do Rasputnice G te Bg Voz beleži određena kašnjenja, a jutros ima i preskočenih polazaka.
Zbog radova na rekonstrukciji putnog prelaza na bloku 2 st.Resnik isključen je napon na desnom koloseku od st. Rakovica do Resnika.
Otud i odredjene promene i kasnjenja vozova iz sistema BG:VOZ-a.
 
Kako radovi kada je rekonstrukcija "završena" :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558127#p558127:b00aui3k je napisao(la):
Igor » 08 Aug 2018 09:02 pm[/url]":b00aui3k]Kako radovi kada je rekonstrukcija "završena" :)
Bolje da ćutim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558061#p558061:dkty0lrl je napisao(la):
Rile » 08 Aug 2018 04:27 pm[/url]":dkty0lrl]Vakuumski wc u RVR garnituri koja se pre dva meseca vratila sa remonta (091-096).
Nije baš prostrano ali bar neće više biti onog nesnosnog smrada (ukoliko korisnik povede malo računa, jel?).
Ovakvi sanitarni čvorovi sada će biti ugrađivani u svaki RVR koji ode na remont.


file.php
A klime će ugrađivati u 22. veku?
 
Ne vidim kakve veze ima klima sa wc-om i sanitarnim čvorom?
A druga stvar, kako se i koliko budu plaćale karte za BG voz
tako će i klime hladiti. Vrlo je prosto.
 
Jedno pitanje. Rakovica - Resnik se vozi (za sad) u staničnom razmaku. Koliko sam ja shvatio, prostim jezikom rečeno, to znači da samo jedan voz može biti u bloku između dve stanice. Ako je tako, zašto se ne podeli ta razdaljina na dva dela. Rakovica - Kneževac i Kneževac - Resnik? Pretpostavljam da ima neki razlog, samo me zanima koji.
 
@Rile I nije tako prosto, ja kada platim kartu, ja sam platio i imam pravo i na klimu koja hladi i ne prihvatam da zavisim od onih što nisu platili jer nije moje da mislim o naplati. Platio sam uslugu i uslugu moram da dobijem (ukoliko usluga uključuje i klimu onda je klima obavezna). Na sistemu je da uredi da kartu svi plaćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558105#p558105:39gxjskf je napisao(la):
spatiotecte » Sre Avg 08, 2018 9:04 pm[/url]":39gxjskf]

dd6a4affb9ae6d89318c01f77b90b84f.jpg



E a zamisli ova kanta od lokomotive je vozila 331 km/h davne 1955te.
Sta kazes na to?

Super, ajde sad mi objasni kakve to ima veze sa svim tim glupostima koje si napisao?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558212#p558212:2j0aeh3a je napisao(la):
Rile » Thu Aug 09, 2018 10:35 am[/url]":2j0aeh3a]Ne vidim kakve veze ima klima sa wc-om i sanitarnim čvorom?
A druga stvar, kako se i koliko budu plaćale karte za BG voz
tako će i klime hladiti. Vrlo je prosto.
Kad bi ogradili sve stanice BGvoza, kao što bi i trebalo, i postavili kontrolu karata na ulazu u stanicu, kao što je bilo do skoro na Vuku i još uvek postoji na Karađorđevom parku, niko bez plaćene karte ne bi mogao da uđe u BGvoz. Bar na vozovima nije problem da bude 100% naplata karata. Svaka takva investicija bi im se vratila za par meseci.
 
Zavisi kako se gleda na problem, karta se kupuje u zamenu za uslugu prevoza. Stanje vozila i klimatizacija nigde nisu "garantovani"
 
Ako je uslov za obavljanje javnog prevoza starost vozila, klimatizovanost i ostale sitnice, onda jesu garantovani. Kupovinom karte sklapam Ugovor sa organizatorom prevoza sa svim uslovima koji su unapred poznati, ianče možda ne bih kartu ni kupio.

@hiavata Zavisi kako ko gleda na "stanje vozila"...

Mada priznajem, sve je to ovde utopija.
 
@Wlab
Dao sam ti primer modifikovane BB9004 koja je oborila svetski rekord i to sa tehnologijom iz kraja 40ih zato sto si koristio argument zastarelosti tehnologije AESA lokomotive a ova SNCF masina je mnogo starija.
Ne znam sta je problem da jedna obicna Z1 kola idu 230 na sat kad su vec fabricki projektovane za 200.
I ne znam zasto mislis da je tolika naucna fantastika da jedna 441 bude modifikovana za 230.
Znaci ne pricamo o brzini od 330 nego o 230.

Uostamlom ovo nisu moje ideje ovo je ono sto razmatraju kao mogucnost mozgovi u gumenjari.
A mozda nece nista biti od toga i kupice strane kompozicije. Nema potrebe da mi se baca kamenje.
 
Pa nije pitanje da li je nešto moguće, nego koliko je isplativo, praktično i bezbedno.
 
O tome da li je isplativo ce da razmisljaju oni koji su zaduzeni za to.
Ako su vec uvrstili ovu mogucnost kao jednu od mogucih opcija onda znaci da postoje osnove da se tako nesto i sprovede u delo.
Jer niko ne razmatra nesto sto je fikcija.
 
Синоћ је дошло до цурења фосфорне киселине у Врчину, због чега воз за Бар има велико кашњење.
 
Vrh