spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.390
- Pohvaljen
- 17.471
Pitao sam za odredjene stavke i dobio sledece odgovore.
Sto se tice nove pruge:
- komercijalna brzina Vmax: 200
- tehnicka granica Vmax: 220
- geometrija same pruge Vmax: 300+
Kaze da u sklopu nove pruge bice cak i jedan deo koji ce omoguciti tehnicku Vmax do 250 jer na 2 mesta ugradjuju skretnice za 300 sto ce omoguciti da na deonici dugackoj 23 km voz dostigne te brzine. Taj deo planiraju da mogu ubuduce da koriste kao poligon za testiranja. To ce se raditi pred zvanicno otvaranje pruge time sto ce specijalno za te testove kontaktna mreza biti vise zategnuta.
Sto se tice voza:
Pantograf je u pravu, razmisljaju da urade nesto kao Railjet sa unapredjenim UIC Z1 kolima iz Gose jer trenutno imaju tu opciju ili opciju da kupe nove vozove od stranog prozivodjaca. Koliko sam razumeo problem nije toliko vagon vec vise motorna jedinica koja zahteva slozenije prepravke.
Sto se tice nove pruge:
- komercijalna brzina Vmax: 200
- tehnicka granica Vmax: 220
- geometrija same pruge Vmax: 300+
Kaze da u sklopu nove pruge bice cak i jedan deo koji ce omoguciti tehnicku Vmax do 250 jer na 2 mesta ugradjuju skretnice za 300 sto ce omoguciti da na deonici dugackoj 23 km voz dostigne te brzine. Taj deo planiraju da mogu ubuduce da koriste kao poligon za testiranja. To ce se raditi pred zvanicno otvaranje pruge time sto ce specijalno za te testove kontaktna mreza biti vise zategnuta.
Sto se tice voza:
Pantograf je u pravu, razmisljaju da urade nesto kao Railjet sa unapredjenim UIC Z1 kolima iz Gose jer trenutno imaju tu opciju ili opciju da kupe nove vozove od stranog prozivodjaca. Koliko sam razumeo problem nije toliko vagon vec vise motorna jedinica koja zahteva slozenije prepravke.