Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

I nastavak price.. ako je tacno masinovodje pravo na biro...

ŠOKANTNO Sudar na pruzi i 12 povređenih zbog KRAĐE GORIVA?
Prema prvim informacijama, dizel lokomotiva „Srbija karga“ otpremljena je četiri minuta pre putničkog voza i stajala je na otvorenoj pruzi, da bi na nju naletela putnička garnitura. Svi infrastrukturni objekti bili su ispravni i u funkciji. Ispituju se razlozi zaustavljanja lokomotive na otvorenoj pruzi. Obaveštena je Kriminalistička policija zbog sumnje da je motiv za zaustavljanje lokomotive bilo istakanje nafte iz rezervoara dizel lokomotive i da je do udesa došlo zbog krađe goriva. Na mestu nesreće uočeno je više kanti za istakanje nafte - saopštili su iz “Infrastruktureželeznice Srbije”.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/sokan ... va/qp2np4w
 
Može i jare i pare, Zakon o radu ima rešenje:
Zakon o radu član 176.

Zaposlenom prestaje radni odnos nezavisno od njegove volje i volje poslodavca:

3) ako zbog izdržavanja kazne zatvora mora da bude odsutan sa rada u trajanju dužem od šest meseci - danom stupanja na izdržavanje kazne;

Dakle ako ga osude i na godinu dana ode poso :D
 
Blic, kao i obično, piše svašta. Ne kažem da nije tačno jer ne znam detalje ali pokušavam da razmišljam logično.
Ako su, kako kažu, infrastrukturni objekti i signalizacija bili ispravni i u funkciji postavlja se pitanje
kako su se u jednom trenutku, na istom koloseku, našla dva voza. Sistem osiguranja saobraćaja upravo i postoji da se to ne dogodi.
Lokomotiva je samo četiri minuta saobraćala ispred putničkog voza i mogla je da stane iz bilo kojeg razloga. Kante pored pruge mogle
su biti ostavljene bilo kada
U svakom slučaju ekipa za isleđenje vanrednih događaja radi svoj posao pa će se uskoro znati šta se dogodilo.
 
Cekajte bre ljudi. O cemu govorimo?
O eventualnoj kradji, ili o uzroku sudara?

Pustimo mi sad razlog zast je jedan voz stajao na otvorenoj pruzi.
Mozda je zbog kradje goriva, mozda zbog odrona, mozda zbog ostecenja pruge itd, itd.
To je trenutno manje bitno.
No ako je neki voz na pruzi, kako drugi voz moze da dobije signal koji mu dozvoljava da i on koristi istu jednokcnu prugu?
Ja bih ipak rekao da to ne bi smelo da sw dogodi, pa sve i da je masinovodja dizelke osim goriva ukrao i ceo dizel motor iz lokomotive.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
A da nije apb bio iskljucen. A vozovi isli u stanicnom razmaku a neko nesto pobrko
A kradja goriva sa dizelik je pa malte ne javna tajna na jugu su primjerili da im na djelu pruge gdje brzina 70 voz ide 35 i tako danima provjerili nije spustena brzina odu u kontrolu vi bacaju se pet litarke sa lokse
Inace niko nema preciznu i tacnu potrosnju dizelki
 
Ako zanemarimo zašto je "kenedi" stajao na pruzi, postoje samo ovi razlozi zašto je došlo do sudara.
Ako je APB radio, mašinovođa štadler voza je prošao kroz crveno, tj. kroz zabranjenu vožnju prostornog signala koji je štitio polje u kom se nalazio "kenedi".
Ako APB nije radio, što znači da se saobraćaj odvijao u staničnom razmaku, što opet znači da voz ne može biti otpremljen iz stanice ako pre toga nije dobijena odjava od susedne sanice kojom se potvrđuje slobodnost pruge tj. međustaničnog rastojanja, kriv je otpravnik vozova koji je otpremio štadler bez dobijene prethodne odjave za "kenedi".
A manji razlog koji može biti je, da je baš u trenutku izlaska štadlera iz stanice zakazala signalizacija.

U svakom slučaju, ovo je velika sramota i neodgovornost izvršitelja saobraćaja, o šteti je suviše pričati.
 
ne verujem da ce postati "donor", nije ovo velika steta, popravljali su u TPS-u slicne stvari. verovatno ce, jedino, biti dugo (par meseci) van upotrebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556325#p556325:38ucqvtg je napisao(la):
puskele » Wed Aug 01, 2018 8:11 pm[/url]":38ucqvtg]Ako je APB radio, mašinovođa štadler voza je prošao kroz crveno, tj. kroz zabranjenu vožnju prostornog signala koji je štitio polje u kom se nalazio "kenedi".
Ako APB nije radio, što znači da se saobraćaj odvijao u staničnom razmaku, što opet znači da voz ne može biti otpremljen iz stanice ako pre toga nije dobijena odjava od susedne sanice kojom se potvrđuje slobodnost pruge tj. međustaničnog rastojanja, kriv je otpravnik vozova koji je otpremio štadler bez dobijene prethodne odjave za "kenedi".
A manji razlog koji može biti je, da je baš u trenutku izlaska štadlera iz stanice zakazala signalizacija.
Odlično objašnjenje. Ja sam čuo da tamo odavno ne radi APB. Neko sa pruge će već napisati (ako sme)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556325#p556325:38ucqvtg je napisao(la):
puskele » Wed Aug 01, 2018 8:11 pm[/url]":38ucqvtg]U svakom slučaju, ovo je velika sramota i neodgovornost izvršitelja saobraćaja, o šteti je suviše pričati.
Tako i ja mislim, ovo je velika sramota.
 
Ovde se moraju saznati sve okolnosti. Mogao je silan narod da izgine zbog gluposti i/ili gramzivosti zaposlenih na železnici. A i materijalna šteta je ogromna, tu štetu plaćamo svi kroz poreze i akcize. Imamo pravo da znamo gde odlazi naš novac.
 
Postoji i druga priča/teorija, da se Kenedi vraćao u nazad. U tom slučaju APB ne može da ga "štiti".
 
Radio sam nesto u Paracinu i reko ajde da se vratim vozom za Bg. Prvo je kasnio u dolasku iz Nisa pola sata, a onda stize onaj BG voz fazon, da li je realno da ovakvim vozom neko putuje tako dugo? Nakon svega stizemo u BG, ja nisam gledao na sat jer mi se ugasio tel a i spavao sam skoro ceo put, voz umesto 08:30 stize u 11:37, pa da l je jbt realno???


 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556390#p556390:1oert6vy je napisao(la):
hiavata » Thu Aug 02, 2018 10:32 am[/url]":1oert6vy]Postoji i druga priča/teorija, da se Kenedi vraćao u nazad. U tom slučaju APB ne može da ga "štiti".
Moguće, ali mi je malo neverovatno.
Au, pa to je za apsu, ako jeste.
:bash:


@loyola
Šta 'oćeš, vozio si se 3:07 više, za iste pare i još se buniš? Nezahvalna omladina! :kafa:

Možda si ubo ovaj gorepomenuti zastoj.
 
Ovo je bilo jutros :)) Al bar sam se naspavao na neudobnim stolicama
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556406#p556406:2jq6p5z7 je napisao(la):
loyola » 02 Aug 2018 11:35 am[/url]":2jq6p5z7]Radio sam nesto u Paracinu i reko ajde da se vratim vozom za Bg. Prvo je kasnio u dolasku iz Nisa pola sata, a onda stize onaj BG voz fazon, da li je realno da ovakvim vozom neko putuje tako dugo? Nakon svega stizemo u BG, ja nisam gledao na sat jer mi se ugasio tel a i spavao sam skoro ceo put, voz umesto 08:30 stize u 11:37, pa da l je jbt realno???


I ja sam bio u Paraćinu poslom pre tipa 2 meseca. izgledao mi je zanimljivo voz ali sam rekao sebi, ipak bi noćas da spavam u svojoj sobi na Zvezdari, a ne u vozu pa sam otišao na bus.
 
Ahahaha sve sve ali ovi improvizovani nasloni za glavu na sedištima... :lol:

1200px-AWE_Wartburg_353W%2C_Verkehrszentrum_des_Deutschen_Museums.JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556172#p556172:1mrx6uqo je napisao(la):
hiavata » 01 Aug 2018 08:34 am[/url]":1mrx6uqo]
38012362_1779589295466430_2653620534239035392_n.jpg


Nalet 661 na 413 kod Ripnja jutros. Koliko sam shvatio vozno osoblje i putnici su OK.

Slika preuzeta sa FB grupe "Udruženje ljubitelja železnice".

Логична последица "заболе ме" става запослених на железници, на неким претходним странама показаног и кроз "нема везе" однос према деактивирању противпожарног система на подземним објектима београдског чвора.

То је та памет која ово изазове. Надам се само да, за разлику од ранијих несрећа, истрага ове срамоте, која, реално, само људским фактором може бити узрокована, неће бити само у домену какве железничке комисије, што је само по себи скандал (кадија те тужи, кадија ти суди).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556390#p556390:brhvy6gp je napisao(la):
hiavata » Čet Avg 02, 2018 10:32 am[/url]":brhvy6gp]Postoji i druga priča/teorija, da se Kenedi vraćao u nazad. U tom slučaju APB ne može da ga "štiti".

Ja mislim da se to upravo i desili... da krivca u izvrsnoj službi nema, nego je "kenedi" prošao mesto "istakanj", pa se vratio...na nesreću to mesto je bilo negde oko prostornog signala...svojim povratkom je ponovo zauzeo polje koje je bilo slobodno, a u koje je bio otpremljen štadler na žuto.
 
Ради се, ради се...
Могао си да видиш прилог у последњој емисији Коридори на РТС-у.
Иди на РТС Планета, региструј се и отвори одељак видеотека/информативни/актуелно документарни програм/ и одгледај емисију...
 
Sada Koridori imaju svoj kanal na youtube, tako da je gledanje emisija laganini.
 
Vrh