[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554636#p554636:2ekelrjh je napisao(la):Дошљак » 26 Јул 2018, 03:06[/url]":2ekelrjh]Мени се чини да им се гашење ГЖС дебело обило о главу. Да је остала у функцији макар до краја радова на прузи Прокоп-Пазова, онда су са ње могли да полазе сви возови са много мањим проблемом маневрисања композиција и неге кола, а ту је и могућност коришћења обилазне теретне пруге за возове ка Срему и Бачкој макар да се заобиђу радови једним делом од НБГ до Батајнице.
Такође, дупло им се обило о главу исфорсирано превремено увођење линије за Ресник у једном облику, а затим радикална измена исте преусмеравањем са Прокопа на Овчу, и све то са радовима који су још увек у току што је додатно отежало њено функционисање.
Лепо каже наш народ, ко журио, ногу сломио.
дај ми молим те корелацију између гашења ГЖС и колапса на деоници Раковица-Ресник и Нови Београд-Батајница. евидентно је да је проблем у исфушираним и збрзаним радовима на реконструкцији Раковица-Ресник и имбецилима и дилетантнима који организују саобраћај