Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554636#p554636:2ekelrjh je napisao(la):
Дошљак » 26 Јул 2018, 03:06[/url]":2ekelrjh]Мени се чини да им се гашење ГЖС дебело обило о главу. Да је остала у функцији макар до краја радова на прузи Прокоп-Пазова, онда су са ње могли да полазе сви возови са много мањим проблемом маневрисања композиција и неге кола, а ту је и могућност коришћења обилазне теретне пруге за возове ка Срему и Бачкој макар да се заобиђу радови једним делом од НБГ до Батајнице.

Такође, дупло им се обило о главу исфорсирано превремено увођење линије за Ресник у једном облику, а затим радикална измена исте преусмеравањем са Прокопа на Овчу, и све то са радовима који су још увек у току што је додатно отежало њено функционисање.

Лепо каже наш народ, ко журио, ногу сломио.

дај ми молим те корелацију између гашења ГЖС и колапса на деоници Раковица-Ресник и Нови Београд-Батајница. евидентно је да је проблем у исфушираним и збрзаним радовима на реконструкцији Раковица-Ресник и имбецилима и дилетантнима који организују саобраћај
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554760#p554760:uvv8aeb8 je napisao(la):
JohnnyLee » Чет Јул 26, 2018 2:01 pm[/url]":uvv8aeb8]
дај ми молим те корелацију између гашења ГЖС и колапса на деоници Раковица-Ресник и Нови Београд-Батајница. евидентно је да је проблем у исфушираним и збрзаним радовима на реконструкцији Раковица-Ресник и имбецилима и дилетантнима који организују саобраћај
Гарнитуре би биле на главној, а не би се возале из Топчидера до Прокопа преко Раковице или Новог Београда. Ево са претходне стране део објаве прекопиране са Фејсбука:
Ovih dana se svi daljinski vozovi sa klasičnim kolima, koji polaze iz Beograd centra, upućuju u Topčider koji kao da je preuzeo ulogu TPS-a za sve vozove sa klasičnim kolima. Svi vozovi koji dolaze ili polaze iz Beograd centra moraju da odu u Rakovicu ili na Novi Beograd na okretanje, kako bi se dopremili iz/u Topčider. To je stvorilo dodatnu komplikaciju.

Bonvivan":uvv8aeb8 je napisao(la):
Gledao sam juče prilog na BG hronici o ovome,putnici naravno pogubljeni,što ovi u Batajnici što stranci u Topčideru.
Voditeljka pita onog ljigavca iz železnice sa cvikerima koji je gostovao da li je moralo ovako.Lik mrtav lada nodgovara, naravno da mora.Kaže eto sad će putnici iz Resnika(do koga voz ne ide ) imati prevoz svakih 30 minuta.A oni iz Batajnice neka se ...bu do aprila( u najboljem slučaju),njih nije ni pomenuo.Na pitanje zašto nije bilo više informacija o ovom cirkusu on kaže pa ima sve na netu pa nek čita ko ima net,ko nema opet nek se ...be! :bash:
Не знам како би могао да буде исти такт од 15 минута на дупло мањем броју колосека (један уместо два) и то још са смањеном брзином. Да ли би могло на 30 минута у шпицу од Батајнице до Овче, то знају само у Инфраструктури и Србија возу.

Оно где се Србија воз и Инфраструктура увек кретенски понашају је обавештавање путника. Не може обавештење да се качи два дана пре ступања измене на снагу. Они су за радове знали много раније. Зашто нису обавестили путнике? Зашто нису недељама раније обавештења нису окачена на станицама, зашто људи нису обавештавани прего разгласа на станицама? Не може се нови ред вожње качити неколико сати пре ступања. И где је обавештење на сајту Дирекције за јавни превоз?

Узгред, има ли слика тих фамозних радова? Ваљда нису луди да уведу измене, а не започну радове.
 
Hehe, najjače mi je to tumačenje: Valjda nisu baš toliko nesposobni, ludi ili inertni. Ej, ljudi u pitanju su Železnice Srbije!!!!! Kod njih dokazano ne postoji neki prag nesposobnosti, ludosti ili inertnosti.
 
Generalno je problem sto su zapoceli radove na kraku ka Batajnici pre nego sto su zavrsili rasp. G - Resnik.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554767#p554767:3dq1vas2 je napisao(la):
Nikola NS » 26 Јул 2018, 14:19[/url]":3dq1vas2]Гарнитуре би биле на главној, а не би се возале из Топчидера до Прокопа преко Раковице или Новог Београда

то опет није проблем са ГЖС већ са исфушерисаним радовима и лошом организацијом. али, пошто су у питању Железнице Србије и њени пасторци, ништа ме није ни изненадило
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554769#p554769:1oiik65y je napisao(la):
hiavata » 26 Jul 2018, 14:25[/url]":1oiik65y]Generalno je problem sto su zapoceli radove na kraku ka Batajnici pre nego sto su zavrsili rasp. G - Resnik.
Ključni problem. Mada, bio sam juče na toj deonici, radovi su stvarno "tu negde", trebalo bi da je pitanje nedelje i dana kada će biti okončani.
 
Estetski da, ali koliko sam uspeo da vidim i dalje ostaje problem skretnica u Rakovici kao i celokupna signalizacija od rasputnice G do Resnika. :/
 
stf":3voiok17 je napisao(la):
Ко је довољно луд да уопште путује игде српском железницом, довољно је луд и да нађе те станице.
Pa da je onda potpuno ukinemo STF ?
CEMU farsa i privid?
Cemu maltretiranje i zaposlenih na zeleznici kao i putnika?

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554786#p554786:1m6ie3d0 je napisao(la):
Kolega2357 » 26 Jul 2018 02:53 pm[/url]":1m6ie3d0][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gibL4mbPLlg[/youtube]

U ime nas sa jeftinim ulaznicama moram da pitam šta je kalimero :)? AKo ostanem bez odgovora ja ću kukati da "Nepravda, pa to ti je!" :p

Ajd uzdravlje :vops:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xBc55orLjtc[/youtube]

:)
 
Originalni izgled tih motornih kola nabavljenih za lokalni saobracaj, danske proizvodnje 1930... JDZ D-120.
Kasnije su prepravljena u inspekciono vozilo sefova i direktora...Otud i nadimak"Kalimero", jer je donosio nepravdu.. :lol:
 
Надам се да ће по набавци нечег модернијег Калимера сачувати за музеј :) (а можда и вратит у првобитни изглед).
 
Bolje i tako da su ga sacuvali nego brenerom kako je moglo da se desi
 
Nakon G.O. ne verujem da ce skoro okoncati karijeru.. :pob:
Preziveo je i pozar, nedavno je remontovan, i sledi mu 20-tak godina sluzbe ako ne dodje do v.d.-a
Post masinovodje iz Zrenjanina-

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547748#p547748:1hns990h je napisao(la):
milos.tro » 27 Jun 2018, 22:20[/url]":1hns990h]Čortanovci-Novi Sad:
Pogledajte prilog 1
izvor.FCB
file.php

file.php
Ima li sa ovog gradilišta neka nova vest, fotografija ili video...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555033#p555033:104yrx72 je napisao(la):
gundeljbananko » Fri Jul 27, 2018 1:26 pm[/url]":104yrx72]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554786#p554786:104yrx72 je napisao(la):
Kolega2357 » 26 Jul 2018 02:53 pm[/url]":104yrx72][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gibL4mbPLlg[/youtube]

U ime nas sa jeftinim ulaznicama moram da pitam šta je kalimero :)? AKo ostanem bez odgovora ja ću kukati da "Nepravda, pa to ti je!" :p

Ajd uzdravlje :vops:

Dobices odgovor naravno Kalimero je drezina koja sluzi za popravku radio veza na zeleznici.
 
Danas, oko 12h me na prelazu u Batajnici iznenadila lokomotiva Despotija d.o.o. Nisam ni znao da postoji još jedan prevoznik. Kombinovani prevoz je stalno u ž.st. Surčin. Ne stigoh lepo da slikam svojim praistorijskim sokoćalom. Videh sad da prevoze kamen od Markovca do Kisača, ali čini mi se da su ipak proširili delatnost.
 
Да има памети па да буде још домаћих оператера, што теретних, што путничких.
 
Ma ja čekam da počnu šleperi da se (pre)voze železnicom. Što inače nije ništa novo. To će mi biti pokazatelj da smo nešto uradili.
 
Није ново, али покретне аутостраде (тако се то зове) повлаче за собом велики мртав терет, тако да је њихова исплативост у нашим условима врло упитна. То се више примењује у нпр. богатим алпским земљама као мера смањења друмског саобраћаја из еколошких разлога.
 
38012362_1779589295466430_2653620534239035392_n.jpg


Nalet 661 na 413 kod Ripnja jutros. Koliko sam shvatio vozno osoblje i putnici su OK.

Slika preuzeta sa FB grupe "Udruženje ljubitelja železnice".
 
Vrh