Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553727#p553727:2569fk1p je napisao(la):
JohnnyLee » 23 Jul 2018, 13:40[/url]":2569fk1p]е то су већ велике промене. а не чек', возови за Солун и Софију заједно немају 30 путника
Koliko god da je putnika, sramno je odakle krecu na sta lici "renovirana" stanica.
 
pre neki dan beše velika gužva u Topčideru uveče, gomila ljudi vuče velike kofere ka onome što je Panta krstio Gare de Montenegro. U svakom slučaju više nego u Gare de Banat, a ne verujem da je veća gužva ni na tom Pro Copu, ma gde se on nalazio :D
 
Od sutra 25.07. pocinju radovi na rekonstrukciji pruge Beograd centar - Zemun. Od 22 h do 05 h potpuni zatvor pruge. Od 05 do 22 saobracaj samo po jednom koloseku. Vozovi Batajnica - Ovca na sat, a vozovi Resnik - Ovca na pola sata. Promena reda voznje I vozova ka Sidu I Novom Sadu. Radovi traju do aprila 2019.


http://infrazs.rs/2018/07/od-srede-25-j ... ?jezik=lat
 
а што на 30 минута? зар није боље да се ту поласци поставе на 15 минута, сада када је готова пруга. а и видим да ће брзо радити, радови до априла
 
Moжда су предвидели проблем са доласком гарнитура из Земуна током радова или је у плану да по завршетку радова обе линије буду на по пола сата.
 
Ovo su ozbiljne izmene i da nisam dosao na forum ne bih ni znao za promene polazaka.
Da li se sad probija i nasip na NBG?
Da li se sređuje stanica na NBG?
Nigde ni slova u sredstvima informisanja.
 
Da nisam sad proverio ne bih znao, a na prethodnom linku ni reci o tome, pomeraju se i polasci za Budimpestu- 07:20 umesto u 07:42, 11:20 umesto 11:35, 21:44 umesto 21:52
 
Da li će vozovi za Budimpeštu i ka Hrvatskoj ići normalno barem do kraja septembra? U smislu da neće biti skraćivane?
 
E pa od jutros možemo da se pohvalimo kako i mi poput velkih evropskih metropola imamo westbahnhof, sudbanhof, centralstation...

Ups...
Pogresno sam napisao!
Eh, da je to jedina greska.
Od danas Beograd NEMA zeleznicu.
Zahvaljujuci nesposobnjakovicima na odgovornim polozajima u gradu i republici, i ovo malo vozova je rastrkano po pomocnim zel. stajalistima, a putnika ce nakon ovakvih intervencija biti jos manje

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Ко је довољно луд да уопште путује игде српском железницом, довољно је луд и да нађе те станице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554300#p554300:3s4ll7vn je napisao(la):
gilipter » Сре Јул 25, 2018 1:11 am[/url]":3s4ll7vn]Ovo su ozbiljne izmene i da nisam dosao na forum ne bih ni znao za promene polazaka.
Da li se sad probija i nasip na NBG?
Da li se sređuje stanica na NBG?
Nigde ni slova u sredstvima informisanja.

Надам се да ће пробити насип, сада је прилика. У плану је реконструкција свих станица од Прокопа до Пазове као и изградња пар нових стајалишта за БГ воз. Глуви телефони између железница и новинара, видео сам јуче у једном таблоиду али је чланак био више акцентован на редукцију БГ воза него на остале возове.
 
Pitacu vas ovde posto nisam siguran koliko je BG voz aktivna tema.Da li je danas pocela rekonstrukcija pruge Beograd Stara Pazova i zeleznicke stanice Novi Beograd?
 
Bio je prilog u današnjoj Bg hronici o ovim izmenama i radovima na pruzi. Intervjuisali strance na Topčideru-smeju se, ali kažu da nisu mogli da nadju stanicu, nego su sve pare dali na taksi..posle toga je Sladja malo ispreskakala nekog lika iz Infrastrukture-kaže da nisu mogli drugačije da organizuju saobraćaj..xexe, koji cirkus..
 
Ma moglo je naravno nego sve ide onom lako ce mo polako ...
 
Нешто ми сад паде на памет, када се заврши ова модернизација пруге БГ-Будимпешта, као и касније целокупна траса до Пиреја на југу, да ли ће нпр. брзи воз са контејнерима из луке за Будимпешту ићи кроз Београдски железнички чвор обилазном пругом преко Остружнице и Сурчина, или ће ићи право кроз Прокоп?
 
Ja se nadam da Mladen neće zameriti da prenesem njegove postove sa grupe ULjŽ ovde (pisani malo posle 23h), ima i par komentara koji nisu njegovi:

U Beogradu je takav kuršlus, BG Vozovi koji idu po imaginarnom redu vožnje, ugušiše sve vozove, B433 Topčider- Bar, tek pre 10 min krenuo iz Topčidera, voz sa nekoliko stotina ljudi !!! (
B1137 "Panonija" ni na vidiku.
A sada je 23:10 !
NAPREDNO !
Bilo je situacija ali ovo je jadno!

Uspešnost funkcionalnosti I spremnosti Nove G.Ž.S Beograd Centar I naprednjački inat da mora da ide BG voz Ovča- Resnik na pola sata, zatvor koloseka Prokop- Zemun, neodgovornost odgovornih I ostale poznate gluposti....

410....kasni u polasku 200 min....za sada!!.

Kao I 340 tek pre 20 minuta ode garnitura iz Rakovice za Beg C.

342 sa +260' nisu mogli da ga probiju iz beograda pre 14:00

I da dodam zatvor koloseka Rakovica- Resnik, neispravnost skretnica u Rakovici, neispravni putni prelazi Kijevo I Resnik, loša ugrađenost skretnica na blokovima u Rakovici, pojava preloma niveleta a blokovima zbog kojih ne mogu da se skretnice okreću elektronski, pritom su ugrađeni i slabi elektromotori, neispravna signalizacija u potpunosti, sposobnost samo 4. koloseka u Rakovici za propuštanje vozova, peti se koristi kao okretač BG Vozova koji se krate do Rakovice jer ne mogu na vreme do Resnika da stignu. Za teretne u Rakovici se koristi samo sedmi I izuzetno 6. ... ma šta reći

A onda ću ovo da ostavim ovde samo.... :violina: :kum:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554323#p554323:31c50pfs je napisao(la):
stf » 25 Jul 2018, 08:49[/url]":31c50pfs]Ко је довољно луд да уопште путује игде српском железницом, довољно је луд и да нађе те станице.
 
Eво мало детаљније о хаосу са фб странице возови и железничка инфраструктура.

Dusan Vujovic
2 ч.
Danas je na Železnicama Srbije vladalo potpuno rasulo u putničkom saobraćaju. Putnici BG voza su neadekvatno bili obavešteni o preusmeravanju BG vozova sa linije Ovča - Batajnica na liniju Ovča - Resnik. Ljudi su čekali BG vozove na staroj liniji, koji od jutros saobraćaju na svakih sat vremena i oni koji su bili uporni uspevali su da uđu u prepune vozove. Oni koji su iz pravca Ovče koristili BG vozove u velikom broju nisu znali da ti vozovi ne idu za Batajnicu, već su masovno završavali u Rakovici i Resniku. Po izlasku u tim stanicama u očaju su pokušavali da pronađu voz za nazad, a uz ono malo putnika koji su tražili vozove iz Resnika i Rakovice za Beograd centar saznali su da ti vozovi od danas ne saobraćaju i da ne mogu vozom da se vrate.

Neki "kopletni id***" su se dosetili da preusmere BG vozove na novu liniju Ovča - Resnik, bez obzira na nezavršene radove na pruzi između rasputnice G i Resnika. Ne bi bilo velikih problema da se neko nije dosetio da ti vozovi saobraćaju u intervalu od 30 minuta. Između Pančevačkog mosta i Rakovice, Beograd centra i Rakovice i između Rakovice i Resnika vozovi saobraćaju u staničnom razmaku. To je odmah onemogućilo saobraćanje BG voza u intervalu od 30 minuta, pa je doneta odluka da rasputnica G postane i odjavnica.

Rasputnica G je zbog obavljanja radova na remontu pruge posednuta otpravnikom vozova i skretničarom, pa davanje odjave pozadnjim stanicama nije predstavljalo problem. Najveći problem je nastao zbog zatvaranja levog koloseka između Rakovice i Resnika, zbog obavljanja radova na ugradnji putnog prelaza ispred stanice Resnik. To je uslovilo saobraćanje vozova samo desnim kolosekom. U Rakovici je nemoguće obaviti ukrštavanje vozova jer je zabranjena upotreba skretnica na bloku 2, usled nedovršenih i loše odrađenih radova na skretnicama. To je uslovilo ukrštavanje svih vozova samo na rasputnici G.

Kako BG vozovi nisu mogli da ostvare takt na 30 minuta i kako uprkos svim naporima nisu mogli svi da se propuste jednim kolosekom do Resnika odlučeno je da se svaki drugi BG voz skrati do stanice Rakovica i odatle vrati u Ovču. Ovih dana se svi daljinski vozovi sa klasičnim kolima, koji polaze iz Beograd centra, upućuju u Topčider koji kao da je preuzeo ulogu TPS-a za sve vozove sa klasičnim kolima. Svi vozovi koji dolaze ili polaze iz Beograd centra moraju da odu u Rakovicu ili na Novi Beograd na okretanje, kako bi se dopremili iz/u Topčider. To je stvorilo dodatnu komplikaciju.

Obzirom da BG vozovi imaju apsolutni prioritet, svi ostali vozovi Srbija voza danas su morali da imaju neminovno velika kašnjenja u polascima iz Beograda i dolasku u Beograd. Tako je skoro svaki daljinski voz imao kašnjenje preko 100 minuta u polasku ili dolasku. Usko grlo na potezu nezavršene pruge od rasputnice G do Resnika uzrokovalo je izuzetno velika kašnjenja svih putničkih vozova, a putnici koje je muka naterala da koriste vozove, nisu znali ni kada će poći ni kada će stići na odredište.

Tako je na primer voz 335 morao da provede dobrih sat vremena čekajući nekoliko ukrstavanja na Rasputnici G, a voz 433 je stajao u polaznoj stanici Topčider do 23h. Voz 342 je debelo zakasnio u polasku iz Beograd centra, a voz 340 je u Beograd centar dopremljen sa više od sat vremena zakašnjenja. Voz 1137 je ostao zaboravljen. U celoj toj priči dosta je zaglavio i teretni saobraćaj, jer ni jedan teretni voz nije imao mogućnost da se probije kroz čvor celog dana, a jedan teretni sa opasnim materijama zaglavio je u stanici Krnjača do duboko u noć.

Prioritet potpuno praznih BG vozova u odnosu na brze vozove za Bar, u kojima u jeku sezone ima preko hiljadu ljudi, neverovatno je ponižavajući potez.

Globalno, najveće rasulo na železnici u poslednjim godinama, ali i dokaz da nas ovakva dešavanja u poslednje vreme ne mogu više iznenaditi.

Rakovica,
25.7.2018.

Мени се чини да им се гашење ГЖС дебело обило о главу. Да је остала у функцији макар до краја радова на прузи Прокоп-Пазова, онда су са ње могли да полазе сви возови са много мањим проблемом маневрисања композиција и неге кола, а ту је и могућност коришћења обилазне теретне пруге за возове ка Срему и Бачкој макар да се заобиђу радови једним делом од НБГ до Батајнице.

Такође, дупло им се обило о главу исфорсирано превремено увођење линије за Ресник у једном облику, а затим радикална измена исте преусмеравањем са Прокопа на Овчу, и све то са радовима који су још увек у току што је додатно отежало њено функционисање.

Лепо каже наш народ, ко журио, ногу сломио.
 
I jel će neko da odgovara zbog ovolikog haosa na Bgd železničkom čvoru? Ministarka, direktor ŽS, bilo ko?
 
Неће нико, опет ће се вадити на неке изговоре како су морали да започну радове, да је то за боље сутра, да треба само малоо да сачекамо и после да ће бити боље. А после ће им изгледа фалити возови па ће бити опет неке слабе линије.
 
Gledao sam juče prilog na BG hronici o ovome,putnici naravno pogubljeni,što ovi u Batajnici što stranci u Topčideru.
Voditeljka pita onog ljigavca iz železnice sa cvikerima koji je gostovao da li je moralo ovako.Lik mrtav lada nodgovara, naravno da mora.Kaže eto sad će putnici iz Resnika(do koga voz ne ide ) imati prevoz svakih 30 minuta.A oni iz Batajnice neka se ...bu do aprila( u najboljem slučaju),njih nije ni pomenuo.Na pitanje zašto nije bilo više informacija o ovom cirkusu on kaže pa ima sve na netu pa nek čita ko ima net,ko nema opet nek se ...be! :bash:
 
Koliko vidim iz prethodnih postova haos je na nivou ratnog stanja i savezničkog bombardovanja 1944 po železnićkom čvoru Beograd.
 
Vrh