Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553443#p553443:2x1janx7 je napisao(la):
milanche » 22 Jul 2018, 12:09[/url]":2x1janx7]Ne bi da kvarim zabavu, samo da prikazem sliku koliko smo se modernizovali. Pocetna i krajnja stanica za medjunarodne vozove iz glavnog grada - Topcider

bgd-Topciderska-stanica-petar%20(2).jpg


Izvor Novosti

Ko menjačnica u Zaklopači.
 
Када су прорадили дисплеји на Новом Београду?
Стварно не знам како описати ово стање у железници, потпуно одсуство организације, естетике, разума...
 
Ne znam, to sam uzeo neku sliku sa Googla čisto da dočaram kako nam izgledaju terminusi za međunarodne polaske i druga najposećenija ž.stanica u gradu.
 
A toliko malo je potrebno da se od NBG napravi fina stanica
 
Impresije pruge Budimpesta Beograd na MAVovoj deonici.Stanice na slikama su: Keleti, Bösztör, Fülöpszállás, Soltszentimre, Csengőd, Kiskőrös, Soltvadkert,Pirtói Szőlők, Kiskunhalas, Vrbas.
MAV_Avala_Express_Keleti_pu.jpg

Avala_Express_Keleti.jpg

B%C3%B6szt%C3%B6r_railway_station_on_Budapest_Belgrade_railroad.jpg

B%C3%B6szt%C3%B6r_railway_station_on_Budapest_Belgrade_railroad_2.jpg

F%C3%BCl%C3%B6psz%C3%A1ll%C3%A1s_railway_station_on_Budapest_Belgrade_railroad_2.jpg

F%C3%BCl%C3%B6psz%C3%A1ll%C3%A1s_railway_station_on_Budapest_Belgrade_railroad_3.jpg

Soltszentimre_on_Budapest_Belgrade_railroad_open_level_crossing.jpg

Soltszentimre_on_Budapest_Belgrade_railroad_level_crossing_2.jpg

Soltszentimre_on_Budapest_Belgrade_railroad_level_crossing_3.jpg

Soltszentimre_on_Budapest_Belgrade_railroad_1.jpg

Soltszentimre_on_Budapest_Belgrade_railroad_railway_station.jpg

Cseng%C5%91d_railway_station.jpg

Ungarisches_Steppenrind_Budapest_Belgrad_Bahnstrecke_2.jpg

Kisk%C5%91r%C3%B6s_railway_station_4.jpg

Kisk%C5%91r%C3%B6s_railway_station_2.jpg

Soltvadkert_railway_station.jpg

Soltvadkert_railway_station_2.jpg

Pirt%C3%B3i_Sz%C5%91l%C5%91k_railway_station.jpg

Pirt%C3%B3i_Sz%C5%91l%C5%91k_railway_station_2.jpg

Pirt%C3%B3i_Sz%C5%91l%C5%91k_railway_station_4.jpg

Kiskunhalas_railway_station_4.jpg
Between_Kiskunhalas_and_Kelebia.jpg

Between_Kiskunhalas_and_Kelebia_2.jpg

Vrbas_railway_station.jpg
 
Па ипак није исти ниво развијености Србије и Мађарске, ни железница нити укупне економије.


Него, у вези са раније поменутим евентуалним увођењем железница великих брзина у Србији (250+ км/ч), да дам неколико својих запажања:

1) Да смо неспремни, и кадровски и технички за тако нешто, тачно је, о да, међутим, правилним улагањем у те две категорије то се може превазићи у неком разумном временском року. Нису били ни Кинези спремни, па ено их, саградише тога за кратко време као цео свет и пет пута више.

2) Тренутно је, сматрам, у току експеримент у реалним условима који може да пружи одговор на питање имају ли смисла овакве пруге у Србији: у Шпанији већ раде једноколосечне пруге великих брзина, које су остале без другог колосека управо из разлога (не)исплативости.
Треба замолити РЕНФЕ за прецизне податке о саобраћају (броју и цени продатих карата и путничких километара) и направити рачуницу: има ли смисла у Србији или не.

3) Као тему за размишљање предлажем једноколосечну пругу великих брзина (250 км/сат, то је довољно за Србију, јер дистанце нису велике) Мали Пожаревац (одвајање од трасе будуће планиране двоколосечне пруге за 160 км/ч) - Младеновац - Топола - Крагујевац - Крушевац - Ниш.

Њоме се готово сви највећи и најважнији градови Србије стављају на једну осовину.
Према шпанским параметрима, рачунам да би цена изградње била реда величине 1,5 до 2 милијарде евра.
Делује премного? Па, управо улазимо у градњу пруге Нови Сад - Суботица за готово милијарду евра (добро, она је и за теретни саобраћај).

4) Такав неки хипотетички озбиљан ИЦ-воз Врање - Лесковац - Ниш - Крушевац - Крагујевац - Београд - АЕРОДРОМ НТ - Нови Сад - Суботица, сматрам, имао би повелики број путника, и могло би се, верујем, говорити о исплативости оваквог подухвата. Да поменемо да би, услед рачвања пруга, било и возова за Краљево и Рашку, затим за Пирот, а можда и још понеких у будућности који би користили нову пругу.
 
Znam da je Madjarska razvijenija od Srbije i da MAV raspolaze sa mnogo boljim voznim sredstvima od Srbija Voza samo sam se ozvrnuo na slike madjarske deonice za koju da nisam pogledao kontaktnu mrezu bi pomislio da se nalazi negde u Vojvodini.

Inace se slazem sa tvojom idejom da se napravi nova trasa Beograd Nis koja bi isla preko Kragujevca i na taj nacin da se cetvrti grad uvrsti u koridor X jer je do sad bio slepo crevo zeleznicke infrastrukture.

Inace najavili su da ce Beograd Nis biti uradjen za 200 a ne za 160 kao sto su javili ranije, verovatno da bi se uskladili sa Beograd Subotica kao i sa Grckom deonicom i tako da brzina bude svuda 200 od luke Pireja do centralne evrope sto po meni ima logike.
To znaci da ce i ta pruga u sklopu modernizacije biti potpuno denivelisana.
 
Неће та рампа осванути читава с обзиром какав народ живи ту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553560#p553560:1dffj983 je napisao(la):
abrines » 22 Jul 2018 09:11 pm[/url]":1dffj983]Неће та рампа осванути читава с обзиром какав народ живи ту.
Šta ovo treba da znači?
 
Nadam se da ce imati zastitu kao ona kod sajma kutiju i pristu kljucem inace vrlo brzo nece raditi kao one na terazijama
 
Ali to onda nema veze sa Resničanima, već sa svima nama, nevezano gde ko živi.
 
Zar nisu prvo mogli da srede zidove, stepenice, postave neke obloge itd. pre nego što su stavili ovu mašineriju?

Nije bilo mogućnosti da se ubaci lift? Ovu rampu ne mogu da koriste majke sa kolicima ili seniori.
 
@Steva, apsolutno se slažem. Rade sve naopako i bez plana izgleda. Maltene izgrade sve novo i ne predvide pola stvari, posle kao da se dodvore urade nešto što je opet polovično ili nedovoljno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553607#p553607:27zez2u9 je napisao(la):
Steva » 23 Jul 2018 05:33 am[/url]":27zez2u9]Zar nisu prvo mogli da srede zidove, stepenice, postave neke obloge itd. pre nego što su stavili ovu mašineriju?

Nije bilo mogućnosti da se ubaci lift? Ovu rampu ne mogu da koriste majke sa kolicima ili seniori.
Ovde je stepenište završeno kao i zidovi. Kada budu krenuli da rade zidove samog pothodnika lako će rampu pomeriti na gornji deo stepenice gde im neće smetati tokom izvođenja radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553443#p553443:2kclmrvw je napisao(la):
milanche » 22 Јул 2018, 12:09[/url]":2kclmrvw]Ne bi da kvarim zabavu, samo da prikazem sliku koliko smo se modernizovali. Pocetna i krajnja stanica za medjunarodne vozove iz glavnog grada - Topcider

bgd-Topciderska-stanica-petar%20(2).jpg


Izvor Novosti

међународни возови? заиста? два дневна поласка за Бар рачунаш у међународне возове? па од тог воза нема пилићарскијег воза од свих пилићарских возова у мрежи СВ
 
Мени ова благајна личи на шалтер у неком мањем дому здравља.

Од 25. јула из Топчидера полазе и возови за Солун и Софију тако да станица може да добије назив Београд међународна југ. :lol:
Измена саобраћаја међународних возова
Београд, 20. 7. 2018. год.

„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да ће због инфраструктурних радова на делу пруге између Београд Центра и Земуна од 25.07.2018. год. доћи до измена у саобраћају међународних возова.

Међународни воз за Солун у 18:21 часова и за Софију у 09:06 часова, уместо из станице Београд Центар, полазиће из станице Топчидер.

Међународни воз који из Суботице за Бар полази у 16:40 часова, у периоду од 25.07. до 17.9.2018. године, полазиће у 16:30 часова.
http://www.srbvoz.rs/page364.html
 
е то су већ велике промене. а не чек', возови за Солун и Софију заједно немају 30 путника
 
A koji je rezlog što vozovi sa Solun i Sofiju kreću sa Topčidera? Je l' i oni imaju vagone za automobile, ili šta?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553694#p553694:1naw9tm1 je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Jul 23, 2018 1:00 pm[/url]":1naw9tm1]
међународни возови? заиста? два дневна поласка за Бар рачунаш у међународне возове? па од тог воза нема пилићарскијег воза од свих пилићарских возова у мрежи СВ
Vodili ih kao domaće, regionalne, međunarodne ili intergalaktičke, zar ti nije jadan način na koji je rešena cela ta stvar sa tim nekim polascima i tom nesrećnom barakicom na Topčideru? (ma koliko stara bila, ono je barakica od stanice)
Sprcaše se stotine miliona evra i 50 faking godina u onu crnu rupu na klizištu kod Ruda da bismo, u vreme nikad manje železnice i nikad ređih polazaka, kretali na duge relacije sa Topčidera i iz Zemuna. A ako neko baš hoće (i ako uopšte može) na Prokop, ima da čeka onu nesrećnu autobusku liniju ili da se vija po uličicama i stepenicama da bi se ukrcao na voz na stanici koja se zove ''Beograd centar''.

Isto važi i za onaj nesrećni terminus (ako se to uopšte može tako nazvati) za turstičke autobuse kod Laste. Sve nekako deluje kao da smo neka afrička zemlja koja tek sad prvi put otkriva i instalira lokomotive i autobuse pa se dovate neke barakice i pašnjaci i improvizuju u železničke i autobuske stanice.
Još da vidim šta će da urade od nove autobuske stanice u Bloku 42. Ne bi me čudilo da se od onih pompeznih najava najveće i najlepše stanice u regionu dogura do nekog golog parkinga sa par nadstrešnica i ponekim kioskom sleš wc-om.
 
To je dvorska cekaonica bila dobra kralju i titu ne ce puticima za bar obaska sto su je diletanti devastirali ovom zadnjom rekonstrukciom od 4 mil din
A zgradu stAnice nisu ni pipnuli i dalje prikrpljena stoji 70 god
 
Dobro, to je u stvari jedna kraljevska stanica.

Još samo da iskopamo podatak da je na mestu današnjeg Prokopa nekad bila kraljevska štala, a na mestu današnjeg ''turističkog terminusa'' je nekad bila kraljevska deponija i eto, kad malo bolje razmislimo, sve tri lokacije su zapravo sasvim pristojne i kraljevske... :roll:
 
Vrh