Cuburac93
Higher intermediate
Jutros videh kod tosinog bunara lokomotivu kako vuče ruskinju ka zemunu
direktor":2yck73b5 je napisao(la):Za rugu od 120 nora biti denivelisano bez prelaza u nivou sto se tice barske pruge dok se marsal vozao vozom do mora se stizalo za upola krace nego danas 7 h danasnji politicari za razliku od marsala se nevoze vozom pa nam je i pruga takva kakva je
I ne moramilanche":2t0jh9nh je napisao(la):Za brzine >140km/h, mislim da mora da bude dvokolosecna pruga, sto znaci za jednokolosecne pruge Vmax je 140km/h. Ako gresim, nek me neko ispravi. Cinimi se da su to standardi EU.
Delija":mvn3mtlw je napisao(la):3.Када би све пруге вратили само на пројектоване брзине ова држава би се економски препородила а народ би једноставно заборавио на аутобуски међуградски превоз.
nikola32":2jqtna55 je napisao(la):Delija":2jqtna55 je napisao(la):3.Када би све пруге вратили само на пројектоване брзине ова држава би се економски препородила а народ би једноставно заборавио на аутобуски међуградски превоз.
Ovo je vrlo diskutabilno
http://www.dw.de/popups/mediaplayer/con ... d_16496898
Делијино запажање је на месту, уз извесно прејаку реч "заборавио". Исправније би било, "железница би била избор већине путника на међуградским релацијама". Аутобуски превоз би и даље био значајан (премда не доминантан) зато што:nikola32":gok51ngh je napisao(la):Delija":gok51ngh je napisao(la):3.Када би све пруге вратили само на пројектоване брзине ова држава би се економски препородила а народ би једноставно заборавио на аутобуски међуградски превоз.
Ovo je vrlo diskutabilno
http://www.dw.de/popups/mediaplayer/con ... d_16496898
Železničar":1owznlj2 je napisao(la):Možda su za taj dan, za koji si ti tražio, sve karte već bile rasprodate.
Evo primera za recimo 16.03.2013. godine > http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2 ... 1&OK#focus
Inače, za putovanje železnicom po Evropi mogu da se nađu jako povoljne karte ako se kupuju unapred i za nekoliko relacija u okviru jedne. Ja sam do Beča platio povratnu kartu 57€ sa uključena 2 dana gradskog prevoza u Beču i to povratnu Novi Sad - Budimpešta i posebno Budimpešta - Beč.
krkan1":2x3rcjy3 je napisao(la):Kako sam shvatio po pisanjima upućenijih na želj. forumima, nijedne željeznice, osim japanskih, ne zarađuju od putničkog saobraćaja.
Glavno na čemu željeznica zarađuje je teret, jer tehnički nema jeftinijeg načina da se teret bilo koje vrste prebaci sa jednog mjesta na drugo od kombinacije brod+voz.
Naravno da se i u prevozu tereta očekuje tačnost i brzina (ne "svemirska" od 300+ km/h; teretni vozovi idu manjim brzinama). Penale koje ŽS plaćaju ka strancima odnose se na traljavo obavljen teretni saobraćaj - putničkih vozova ka van ionako skoro pa nema.