Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544378#p544378:1h91qdlq je napisao(la):
Dusko » 12 Jun 2018 03:15 pm[/url]":1h91qdlq]
Mi imamo onog jednog koska iz Pireja prema Češkoj koji ide jednom dnevno pa smo od toga napravili ogromnu priču
kako će da bude tu Bog zna šta.
Pa ne bi ja rekao da je to jedan voz dnevno.
 
Pruga kod Loznice juče. Ovaj deo deluje da je završen.
42768570532_97351fd2c7_c.jpg


Došli su do putnog prelaza između Loznice i Banje Koviljače i tu stali.
42768570112_470c8dd759_c.jpg


Trenutno se rade koloseci u stanici u Loznici.
42768569552_6c7c2c82f1_c.jpg


41916389705_a2947278a5_c.jpg
 
Putovao sam od Resnika do Valjeva 1sat i 25 min. Ministarka je u obracanju javnosti izjavila da je vreme nakon rekonstrukcije skraceno na 65 min na ovoj deonici.
Da li neko zna kada ce vozovi ici za to obecano vreme i zasto sada putuju 20 min duze ako je pruga rekonstruisana prosle godine?
I drugo pitanje da li je moguce da je ministarka opet ladno slagala i opet dovela u zabludu korisnike usluga zeleznice ?
Kada se ocekuje zavrsetak rekonstrukcije pruge od Beograd Centar do Resnika i za koliko ce vozovi prelaziti ovih 12km ?
Hvala unapred
 
Pa dio koji se rekonstruise nije jos zbog radova na redovnoj brzini a zlatokosa uvjek laze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545261#p545261:1jx4s5tm je napisao(la):
biciklista » Sub Jun 16, 2018 12:32 pm[/url]":1jx4s5tm]Putovao sam od Resnika do Valjeva 1sat i 25 min. Ministarka je u obracanju javnosti izjavila da je vreme nakon rekonstrukcije skraceno na 65 min na ovoj deonici.
Da li neko zna kada ce vozovi ici za to obecano vreme i zasto sada putuju 20 min duze ako je pruga rekonstruisana prosle godine?
I drugo pitanje da li je moguce da je ministarka opet ladno slagala i opet dovela u zabludu korisnike usluga zeleznice ?
Kada se ocekuje zavrsetak rekonstrukcije pruge od Beograd Centar do Resnika i za koliko ce vozovi prelaziti ovih 12km ?
Hvala unapred

Određeni vozovi saobraćaju 65 minuta od Resnika do Valjeva, a određeni do 85. Čista vožnja bez zaustavljanja bude i manje od 65 minuta. Određeni vozovi saobraćaju duže od 65 minuta jer imaju zaustavljanje na većem broju stanica, a pruga je jednokolosečna, tako da su predviđena čekanja na ukrštanjima po redu vožnje.

Do kraja juna bi trebalo da budu završeni radovi do Resnika. Prokop - Resnik bi čisto vozno vreme oko 15 minuta trebalo biti.
 
Priznacete da je onda to jedna ujdurma koja ne prilici 21 veku. Zar je moguce da ne moze brze da se ide na ovako kratkoj relaciji ?
 
Može, samo treba izgraditi još jedan kolosek. Može se raditi i drugi kolosek do Obrenovca i povezati na TENT industrijsku prugu, pa tu razdvojiti sav teretni saobraćaj do Lazarevca. Od Lazarevca do Valjeva je ravan teren i trebalo bi tuda raditi drugi kolosek. Isto bi drugi kolosek trebalo raditi od Barajevado Vreoca.
 
Nisam pratio na času. Da li su krenuli radovi u Zemunu na proširenju i modernizaciji depoa?

1395268503994.jpg



Više informacija na https://www.ebrd.com/news/2017/serbia-to-upgrade-railway-maintenance-depot-with-ebrd-loan-.html

Na ovom linku sam pronašao grube detalje projekta http://www.zeleznicesrbije.com/potp...ije-tehnicko-putnicke-stanice-zemun/?lang=lat, znači više nego dupliranje kapaciteta i još tri puta više koloseka.

Tehničko-putnička stanica Zemun gradiće se između železničkih stanica Zemun i Zemunsko Polje na površini od 35 hektara. Projektom je predviđena izgradnja novih objekata ukupne površine 18.800 kvadratnih metara, kao i 17 kilometara novih koloseka. Takođe, je planirana i sanacija 14.500 kvadratnih metara postojećih objekata i 6 kilometara koloseka.

Izgradnjom Tehničko-putničke stanice Zemun železnička kompanija „Srbija Voz“ dobiće savremenu stanicu za održavanje elektro-motornih garnitura, lokomotiva i putničkih kola.

Ima li neko link ka kompletnom projektu i renderima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545261#p545261:t5600reb je napisao(la):
biciklista » 16 Jun 2018 11:32 am[/url]":t5600reb]Putovao sam od Resnika do Valjeva 1sat i 25 min. Ministarka je u obracanju javnosti izjavila da je vreme nakon rekonstrukcije skraceno na 65 min na ovoj deonici.
Da li neko zna kada ce vozovi ici za to obecano vreme i zasto sada putuju 20 min duze ako je pruga rekonstruisana prosle godine?
I drugo pitanje da li je moguce da je ministarka opet ladno slagala i opet dovela u zabludu korisnike usluga zeleznice ?
Kada se ocekuje zavrsetak rekonstrukcije pruge od Beograd Centar do Resnika i za koliko ce vozovi prelaziti ovih 12km ?
Hvala unapred

Постоји гори случај: деоница "Коридора 10" Сопот - Ковачевац; Руси реконструисали за 120, вози се све време 80 на сат.
Одговорност?
 
I do Pančeva izgradjen drugi kolosek, brzine od 120, pa umesto da imamo vozove za Bg na pola sata-uvedeno presedanje u Ovči, a ima valjda samo par polazaka dnevno..
 
Да, то са пругом за Панчево је било крунски доказ лудила, све до затварања Главне и отварања Gare de Montenegro у Топчидеру, што је преузело "жуту мајицу" (са зашивеним рукавима).
 
Imai negdje spisak sta se sve rekonstruise od prznih pravaca u srb .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545388#p545388:3bejiynk je napisao(la):
Пантограф » Sub Jun 16, 2018 11:53 pm[/url]":3bejiynk]
Постоји гори случај: деоница "Коридора 10" Сопот - Ковачевац; Руси реконструисали за 120, вози се све време 80 на сат.
Одговорност?

Na deonici Sopot - Kovačevac su nedavno ispravljeni nedostaci (priključne tačke) i brzina je podignuta na na projektovanu od 100 km/h pre oko nedelju dana. Na toj deonici se ne može preko 100 km/h zbog radijusa krivina.
 
Драго ми је због 100 км/ч - ишао сам пре месец и по брзим и било је 80 - али је према пројекту, бар како смо чули приликом отварања радова, било 100 до 120 на тој деоници, а не целом дужином 100.
Како ће, завршетком радова до Ресника, времена путовања до Велике Плане од испод сат и по постати реално могућа, а с обзиром да аутобус вози сат и 15 минута, свако убрзање на јужном правцу је битно.
 
Pa kada bi Bgd-Nis spustili na oko tri sata, bili bi vrlo zanimljivi putnicima. Sadasnjih 5.40 h u nekim slucajevima, je vise nego destimulativno.
 
Koliko bi ova zemlja bila bolje mesto za život kada bi samo železnica dobro funkcionisala...
 
Pa moge odluke bi ljudi drugacije donosili da znaju da imaju kvalitetnu vezu vozom Smederevo Valjevo Mladenovac Lazarevac Zrenjanin Pancevo itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545455#p545455:1b4pldjm je napisao(la):
Пантограф » Ned Jun 17, 2018 11:42 am[/url]":1b4pldjm]Драго ми је због 100 км/ч - ишао сам пре месец и по брзим и било је 80 - али је према пројекту, бар како смо чули приликом отварања радова, било 100 до 120 на тој деоници, а не целом дужином 100.

Da, trebalo je biti 120 km/h Sopot - Vlaško Polje i 100 km/h Vlaško Polje - Kovačevac, ali su pogrešno izračunali geometriju koloseka.
 
WLABmz":3n8so0no je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545455#p545455 je napisao(la):
Пантограф » Ned Jun 17, 2018 11:42 am[/url]":3n8so0no]Драго ми је због 100 км/ч - ишао сам пре месец и по брзим и било је 80 - али је према пројекту, бар како смо чули приликом отварања радова, било 100 до 120 на тој деоници, а не целом дужином 100.

Da, trebalo je biti 120 km/h Sopot - Vlaško Polje i 100 km/h Vlaško Polje - Kovačevac, ali su pogrešno izračunali geometriju koloseka.
Reci da je ovo "pogrešno su izračunali" , šala !?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kolega, koliko ja cuh od Zgopovaca, izmenjeno je i nadvisenje pri remontu...

Sad ce strucnjaci foruma da objasne sta je to, i kakvog uticaja ima na brzine.. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545643#p545643:1xa04d50 je napisao(la):
Sam-2 » 18 Jun 2018 12:53 am[/url]":1xa04d50]Kolega, koliko ja cuh od Zgopovaca, izmenjeno je i nadvisenje pri remontu...

Sad ce strucnjaci foruma da objasne sta je to, i kakvog uticaja ima na brzine.. :lol:

To bi trebalo da je ugao koloseka u krivini koji je podignut (tj kolosek je nakrivljen, ne znam kako drugacije da objasnim) da kompenzuje G silu kompozicije kako bi mogla da prodje vecom brzinom.

devers+voie+ferr%C3%A9e.jpg


Evo primer obicnog voza i sistema pendolino.
 
Pa, Spatio osvetlao si obraz... :sesir: Moze se objasniti i tvojim recima..
Cista igra fizike trenja i gravitacinih sila...

Sto je "kontranagib" krivine veci, vozilo moze proci vecom brzinom... ALI.. ???? Postoji ogranicenje...
Sta ako voz mora stati u sred te krivine, hoce li se preturiti na bok...? Naravno.
Zato se max. nadvisenje i daje kontrolisano u zavisnosti od radijusa i projektovane bruto mase voza..
Drugacije receno-da zadovoljava SVE uslove zel. saobracaja, i brze ali i teske teretne vozove.

Sistem samonaginjanja vozila -Pendolino/Fiat, ima nesto prednosti jer dodatnim naginjanjem vozila omogucava voznju sa
do 50% vecom brzinom, ali ima jedan velikiki minus...Bolje reci dva minusa..
-Prvi je komplikovan mehanizam za izmestanje tezista pri ulasku u krivinu, skupo odrzavanje i cena vozila.
-Drugi minus je sto Pendolino trazi prugu sa minimalnim nadvisenjem, a klasicnim vozovima tako " uredjena" pruga ne odgovara
jer odredjuje JOS MANJU brzinu, no pre pregradnje..
Najblizi primer je Slovenija, gde su radi Pendolina smanjili nadvisenje. Sada on vozi do 150 kmh prugom gde je redovno v max bio 110,
ali svi ostali vozovi voze max 80-90 Kmh..Neko je tu dobio, ali su iz Carga pop...li...
Cesi vec gledaju da se ratosiljaju svojih garnitura kupljenih pre 15-tak godina, no necemo se uhvatiti na udicu kao komsije "Srboljubi"..
Na Hrvatskim zeleznicama su kupili nagibne vozove, ali nakon brojnih incidenata -povuceni su..
 
Vrh