B.Vladimir
Intermediate
^^^ Sta je to sa novim pragovima u Loznici? Neko je izgleda zaboravio da poravna podlogu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542832#p542832:2cn36xvw je napisao(la):tragac » 05 Јун 2018, 15:41[/url]":2cn36xvw]vreme je da se uvedu direktni vozovi Beograd-Loznica. Kakvi su izgledi da se uvedu vozovi za BiH tim pravcem?
Nikakvi novcani dugovi, vec katastarska greska stara preko pola veka.. Neki "drug" je zaboravio na prenos...Дошљак":35732e3d je napisao(la):Беше Зорана замало продала железничку школу због дугова ЖС?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542863#p542863:34p9w363 je napisao(la):B.Vladimir » 05 Jun 2018, 18:34[/url]":34p9w363]^^^ Sta je to sa novim pragovima u Loznici? Neko je izgleda zaboravio da poravna podlogu.
Finansiranje i potreba za remontom..[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543153#p543153:1yi3bn6b je napisao(la):abrines » Čet Jun 07, 2018 10:54 am[/url]":1yi3bn6b] Да ли је једини разлог што све ово није рађено раније и редовније лоша организација док су сви били под једном фирмом?
Vrlo verovatan scenario pošto Šabac nije politički podoban. Inače, ovu vest o direktnom vozu Loznica-Beograd treba uzeti sa velikom rezervom jer gospođa ministarka nije ništa obećala nego je samo na otvaranju radova rekla koliko bi u teoriji trajalo putovanje i da će videti/potruditi se da se ta linija uvede, a novinari su to slučajno ili namerno shvatili kao gotovu stvar. Pitanje je dokle bi uopšte saobraćao taj voz (Prokop, Batajnica, Zemun?) pošto su polasci do Beograda redukovani.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543049#p543049:2d6jmadg je napisao(la):Nikola NS » Sre Jun 06, 2018 5:31 pm[/url]":2d6jmadg]Само пола сата ће се стајати због две промене смера (у Руми и Шапцу). Може и без промене смера у Шапцу, али онда воз неће стајали у Шапцу, што је глупо. Не знам да ли промена смера може да се обави брже, али колико видим у Богојеву (где исто возе ДМВ 711) најкраћа промена смера траје 12 минута, али углавном је између 15 и 20 минута.
Зна ли неко да ли тренутно постоји вишак ДМВ? Ипак ће их требати још за ове најављене правце (Шабац – Лозница, Пожаревац – Мајданпек). Колико ми је познато доста дизел гарнитуре вози „испод жице“ (Краљево – Пожега – Ужице, Смедерево – Мала Крсна – Лапово, Мала Крсна – Пожаревац, можда чак и Ниш – Прешево) па би се могле одатле пребацити, али шта онда са тим правцима? Да ли има неких ЕМВ 412 који би могли да се ремонтују? Да ли има неких вагона за ремонт и довољно електро локомотива које би бих вукле?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543186#p543186:3jla4ygq je napisao(la):Sam-2 » Čet Jun 07, 2018 2:02 pm[/url]":3jla4ygq]Finansiranje i potreba za remontom..[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543153#p543153:3jla4ygq je napisao(la):abrines » Čet Jun 07, 2018 10:54 am[/url]":3jla4ygq] Да ли је једини разлог што све ово није рађено раније и редовније лоша организација док су сви били под једном фирмом?
Da li bi popravljao nesto sto neces koristiti ??
Pruge za Loznicu i Majdanpek su jasan primer da je zeleznica pupkom vezana za privredu.
U oba slucaja je na kraju pruge rudnik, povecavanje kolicine rude koju treba prebaciti do postrojenja za preradu.
Koncesionari rudnika ucestvuju u finansiranju radova jer im treba ekonomican i redovan transport ...
Zeleznice zive od toga.