Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Otkud sad zakljucak da je zeleznica KRIVA ?
Zeleznica je podnela najveci teret od 1945 do 1990 u transportu..

Nije ona nikako kriva sto se drzava prvo raspala, a potom pacovi privatizovali pa ocerupali brojne fabrike,
te sada nema robe za zeleznicki prevoz..
Pitaj se-
Kako se danas prevozi zito, brasno, zivotinje, gde su kolone novih traktora, kombajna , savnih cevi, uglja, gradjevinskog materijala....itd?

Hajde saznaj KO nije "imao interesa" da se osposobi Beocinska pruga ??? Gde su NESTALI vagoni za prevoz cementa ? :laugh:
Pojela maca ? E moj direktore, probudi se...

Da ni u EU ne cvetaju ruze zeleznici, govori ti prisilna upotreba zeleznice kao pomoc sleperima.Kao fol ekoligija.. :lool:
Robe ni tamo nesto NEMA, jer su fabrike delom iseljene po Turskoj, italiji, Kini, pa i Balkanu..
Kada bi hteli da malo zaronite dublje i bez ostrascenosti u pravo stanje transporta, mozda bi i shvatili svu kompleksnost
bitisanja zeleznice kao velikog sistema....Debelo isprepletanja sa drzavom u kojoj je .

Privatnih prevoznika nema dva nego TRI-
Kombinovani prevoz, Integralni transport, Despotija, a u toku je prijava i cetvrtog..(ako sam tacno informisan)
I tacno direktore....Ako znas posao i dobro ga radis, onda ti ne treba veza i politicka podobnost. :wink:
 
Meни није јасно да је у реструктуирању ЖС ЖИТ постао део ИЖС а не Карга.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528337#p528337:s44inxs5 je napisao(la):
Sam-2 » 28 Mar 2018 12:29 am[/url]":s44inxs5]
Robe ni tamo nesto NEMA, jer su fabrike delom iseljene po Turskoj, italiji, Kini, pa i Balkanu..

Privatnih prevoznika nema dva nego TRI-
Kombinovani prevoz, Integralni transport, Despotija, a u toku je prijava i cetvrtog..(ako sam tacno informisan)

Што су, дабоме, показатељи да у Србији не треба улагати у железницу... :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528359#p528359:1yhzfr4t je napisao(la):
Пантограф » Sre Mar 28, 2018 8:56 am[/url]":1yhzfr4t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528337#p528337:1yhzfr4t je napisao(la):
Sam-2 » 28 Mar 2018 12:29 am[/url]":1yhzfr4t]
Robe ni tamo nesto NEMA, jer su fabrike delom iseljene po Turskoj, italiji, Kini, pa i Balkanu..

Privatnih prevoznika nema dva nego TRI-
Kombinovani prevoz, Integralni transport, Despotija, a u toku je prijava i cetvrtog..(ako sam tacno informisan)

Што су, дабоме, показатељи да у Србији не треба улагати у железницу... :bash:

Bas suprotno !!!

Dolazak privatnih operatera je znak ozdravljenja
... Uz njih dolaze i nove " musterije".
Ako drzavna firma (ZS) nema novca da investira u npr nova vozna sredstva i nizu cenu prevoza-ima ko ce !
Izdavanjem dozvola za koristenje svojih pruga operaterima, ZS uzima novac koji ce kasnije
moci da ulozi u remont pruga i vozila..
Pogledajte situaciju u susedstvu kod Hrvoja...
Danas je na prugama HZ gomila nezamislivih lokomotiva operatera ,od OBB, Rail Logistic, do Hungarija itd...
I prihod u kasi HZ se osetno povecao naplatom kilometara...
Na kraju, pogledaj i zastupljenost privatnih operatera na prugama DB, pa reci da li je DB propao ili profitirao..
 
Žs nwm para jer je promenila poslovni fokus. Sad je primarno socijalno zbrinjavanje rodbine železničara i članova partije uformi zaposlenja.

Da bi krenula u ozbiljno restrukturiranje, železnica treba da otpusti sve nepotrebne kojih ima premnogo.
 
Problem je što će prvo da otpuštaju zdravo tkivo među kadrovima, a nipošto korov i kancer.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528381#p528381:6dtcx7vw je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Mar 28, 2018 10:36 am[/url]":6dtcx7vw]Problem je što će prvo da otpuštaju zdravo tkivo među kadrovima, a nipošto korov i kancer.


To sve "leci" privatno vlasnistvo i poslovanje !
Zato je i privatni operater jeftiniji sa uslugom.. Takvom ne pada na pamet da placa bulumentu blejaca..
 
Moguće je. Ja, recimo, apsolutno podržavam ideju da "Infrastruktura", za početak, treba da bude privatizovana.
S tim što sada možeš da očekuješ napad starih, ali i neo-komunista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528373#p528373:38pkzhoa je napisao(la):
Sam-2 » 28 Mar 2018 10:19 am[/url]":38pkzhoa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528359#p528359:38pkzhoa je napisao(la):
Пантограф » Sre Mar 28, 2018 8:56 am[/url]":38pkzhoa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528337#p528337:38pkzhoa je napisao(la):
Sam-2 » 28 Mar 2018 12:29 am[/url]":38pkzhoa]
Robe ni tamo nesto NEMA, jer su fabrike delom iseljene po Turskoj, italiji, Kini, pa i Balkanu..

Privatnih prevoznika nema dva nego TRI-
Kombinovani prevoz, Integralni transport, Despotija, a u toku je prijava i cetvrtog..(ako sam tacno informisan)

Што су, дабоме, показатељи да у Србији не треба улагати у железницу... :bash:

Bas suprotno !!!

Dolazak privatnih operatera je znak ozdravljenja
...

Добројутро, Колумбо, да је баш супротно. Не знам да ли је иронија откривена пре Америке, али то овде није битно. Оно што јесте битно, то је да форумом провејава некакав став да Србија, њена економија, а тиме и железница, не могу боље од овога, да није реално да се развија робни саобраћај, да се гради иједна нова пруга (макар и у региону милионског главног града са великом тражњом за путничким саобраћајем, макар истовремено пролазила и кроз постојеће и планиране индустријске зоне, макар имала и неспоран транзитни карактер).

Је ли то неки фетиш - порицање могућности развоја - или шта слично, појма немам. Знам само да грешите, и да закључке изводите из претпоставки које говоре управо супротно: да у друштву заправо постоји консензус о неопходности реиндустријализације Србије, а да озбиљне индустрије тешко да ће бити у регионима без прикључка на железничку мрежу. А ми имамо ваљда највећи континентални европски град без железнице (Нови Пазар), а ту су и Горњи Милановац, највећи део Шумадије (посебно и неопростиво заостао регион) итд.

О актуелној популационој политици Србије, кључном државном питању, и његовом утицају на транспортну политику земље какав би требало да буде, другом приликом, кад будем имао времена.
 
Kaрго и ЖИТ треба одмах приватизовати, ИЖС и Србија воз ако се приватизују онда можемо очекивати масовно гашење и пруга и путничких линија због нерентабилности. Већ смо имали масовно отпуштање у железници, па зато имамо проблема у одржавању и чувању инфраструктуре.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528392#p528392:36h0y7db je napisao(la):
Дошљак » 28 Mar 2018 11:30 am[/url]":36h0y7db]...ИЖС и Србија воз ако се приватизују онда можемо очекивати масовно гашење и пруга и путничких линија због нерентабилности.

Зашто би било тако, у случају приватизације Србија воза? Држава треба да субвенционише железнички саобраћај тамо где је неисплатив, а не јавна предузећа. Када она то чине, онда преузимају функцију социјалне службе и доводе се на просјачки штап. У многим европским земљама, па и у новијим чланицама ЕУ попут Словачке, то је одавно регулисано: држава плаћа приватној фирми за одржавање неке линије по километру. И држава у томе види свој интерес, који, објективно, постоји.

Инфраструктуру, наравно, не треба приватизовати, али, давање на концесију би можда могло да се размотри.
 
Privatizacija ili koncesija Infrastrukture ne dolazi u obzir sada kada smo tolike kredite uzeli da sredimo pruge a i to nije dovoljno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528393#p528393:185w08y0 je napisao(la):
DzonTravolta » 28 Mar 2018 11:35 am[/url]":185w08y0]Koji konsenzus o reindustrijalizaciji postoji? :kafa:

Па, је л не постоји? Има ли иједног економског стручњака или политичара у Србији који ће изаћи на ТВ и рећи супротно? Нема.
То је опште место.
 
Имате право, ипак је боље тако. Можда би се онда развило и више квалитетнијих конкурентних приватних оператера у превозу путника.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528396#p528396:2qfrm0lv je napisao(la):
Пантограф » 28 Mar 2018, 12:40[/url]":2qfrm0lv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528393#p528393:2qfrm0lv je napisao(la):
DzonTravolta » 28 Mar 2018 11:35 am[/url]":2qfrm0lv]Koji konsenzus o reindustrijalizaciji postoji? :kafa:

Па, је л не постоји? Има ли иједног економског стручњака или политичара у Србији који ће изаћи на ТВ и рећи супротно? Нема.
То је опште место.
Navedi jednog stručnjaka.
 
Е, вала, нећу ти ја бити наставник опште информисаности.

Можеш код чика Гугла укуцати "реиндустријализација Србије" и тако се упознати са једним од кључних појмова на јавној сцени Србије после економског слома 2008. године.

У сваком случају, извоз Чешке у односу на Србију, готово једнако бројну нацију, десетак пута је већи. Ко ту не види простор за раст, као и улогу железнице, треба да поради на својој диоптрији.
 
Nije izbacilo ništa konkretno.
U svakom slučaju, nije pitanje opšteg konsenzusa, to mogu da ti garantujem.

Btw:
Češka je istorijski industrijska nacija (za razliku od Srbije koja je industrijalizovana tek negde sredinom prošlog veka). Što se tiče odnosa stanovnika, ČR: 10.512.400
RS (bez KiM): 7.041.599.

Neću ni ja više da se bavim ovom temom, a najmanje da se bavim istorijom i opštom informisanošću. :sesir:
 
Да, бројке:

Exports:
Czech Republic $161.2 billion (2016)
Serbia $17.0 billion (2017)[

Елем, да ли је Србији неопходан значајан индустријски развој и раст извоза и да ли, према твом мишљењу, железница ту треба да игра некакву улогу?
 
Železnica da, industrija ne.
Češka i Srbija: babe i žabe.
Češka je rudarska zemlja, mi se zavaravamo da smo rudarska zemlja.
U prevodu, Češka ima resurse za industriju, Srbija nema.
Srbija, zato, ima druge potencijale.
 
Да, бабе и жабе: две континенталне земље, континенталне климе, сродног језика, обе без излаза на море. Чешка, осим у индустрији, има повелику предност и у туризму, а како кажеш и у рударству. Где ће Србија да надокнади, или макар смањи разлику у степену развоја? У услугама? Мора да они то немају. ИТ сектор? Стотину милијарди долара годишње од ИТ сектора? Пољопривреда? Јесмо ли ми у стању да претворимо једнаку количину житарица у готов производ као Плзењ и Буђејовице у пиво?

Дакле, у којој области смањујемо заостатак? Да није прерађивачка индустрија? Као Словачка?

Шта су "ресурси за индустрију" у глобализованом свету? Има ли Јапан ресурсе за аутомобилску индустрију?

Е, да: Чешка има железнице, Србија има гробље од железница. А она служи и да се ресурси доведу до индустрије.
 
Površno razmišljanje iz vizure pseudo-liberalne-levice, van istorijskog konteksta.
 
Odgovorio sam: Srbija nema kapaciteta da bude industrijska zemlja, jer nema resurse.
Možda pseudo-uticajne grupe to drugačije vide, ali objektivne okolnosti su drugačije, i zato te grupe gube na značaju.
 
А ја ти кажем и да Јапан нема ресурсе, а једна је од водећих индустријских сила, да Русија има све ресурсе, а деценијама, изузев за војску, избацује бофл робу, даље, да Кина има индустријску традицију краћу од Србије, посебно од Војводине итд. То су твоји аргументи историјско-географског контекста, а они - не стоје, и немају везе са савременим светом.

Не нудиш одговор. Како Србија да значајно увећа друштвени производ? Без фабрика (и без железнице као подршке). Дај своју парадигму развоја.
 
Vrh