Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Prošao pored ŽS "Rakovica". Primetno se radi značajniji fejs-lifting na nadstrešnicama i peronima, nisam još video da li se rade podzemni prolazi (jer sam prošao nadvožnjakom prema Vidikovcu). Koloseci još nisu postavljeni.
Utisak dodatno popravlja i činjenica da se sređuje stepenište u naselju Rakovica, koje od zgrada vodi prema stanici. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528942#p528942:12tjqljh je napisao(la):
Пантограф » Pet Mar 30, 2018 6:15 pm[/url]":12tjqljh]Idi u Solun pa ih pitaj kako manipulišu vozovima na Novoj stanici (čeonoj, od pre pola veka).

I ninje i prisno i vo vjeki vjekov...

Amin brate Pantografije..

Daj mi postupak u koracima u stanici po Karlovoj ideji.
P.S.
Interesantna pojava na forumu---NESTADE shopovani FOTO sa Karlovom idejom stanice sa dva koloseka.. !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528940#p528940:1a0orztb je napisao(la):
Sam-2 » 30 Mar 2018 05:56 pm[/url]":1a0orztb]Dipl. ing saobracaja drzi cas politike i kadriranja... :laugh:

Nije li ti palo na pamet da resis zadatak o prijemu, manipulaciji i otpremi voza, kojeg sam postavio,
a tice se TVOJE ideje ostanka samo nekoliko koloseka u Glavnoj
???

Udri politicki cas-to uspeva kad se nema sta drugo.. Okaditi ? -radili su to skoro u Nemanjinoj.

Onakvo pitanje se obradjuje na TRECOJ godini Zeleznicko-tehnicke skole-smer SAOBRACAJ...
Trazi uz poznavanje elementarnih uputstava i propisa , samo malo zdrave pameti....
Posto su svi junaci nestali. ocekivao sam da ces makar ti, kao Dipl. Ing, resiti sopstvenu ideju.

Aleluja.
1. Молим људе који користе реч "политика" да је не (зло)употребљавају правећи се како знају право значење исте. Да бавим се политиком, а странчарење је мали део политике којим се не бавим.

2. Ја сам се никада нисам залагао за само 2 колосека. Потребан број колосека је 6 прилазних са јужне стране, 2 са северне, у самој станици 4 пролазна и 8 чеоних, са јужне стране 30 пари возова на сат, из правца Панчевачког моста и Трга републике 18 пари возова у вршном сату. Зашто 6 колосека? По 2 ка Ваљеву (Обреновцу), Раковици и Аердорому (Нови Београд). Превише? Само за друштво без визије. Али и разума, јер ако би сав додатни саобраћај са Београдом на води ставили у кола, требале би нам 2,5 Газеле са прилазним аутопутевима, у смислу капацитета. Наравно да за овакав систем треба неколико деценија да се изгради, али на лицу места треба резервисати земљиште.

3. Воз Беч - Солун је један од ретких брзих који треба да иде у Београд клинике и стадиони. Као и Краљево - Крагујевац - Београд клинике и стадиони - Нови Београд - Аеродром - Нови Сад на свака два сата, и још по неки. Разлог је и у томе што би Беч-Солун по свему био ноћни, са доласком у Београд у вампирско време, и са пријемом и отпремом само оних путника који су на све остало закаснили. Возови који путују преко 12 сати неће имати неку озбиљнију будућност чак ни као ноћни. Минимална средња брзина између Беча и Солуна би морала бити 110км/с, и таман посла да у Београду имају неко веће прегруписавање вагона.
 
Hajmo od slusa- (od poslednjih kola).

Odakle ti pravo da onemogucavas kursna kola stranih uprava i time cinis novcanu stetu nasem zel saobracaju.?
NAJSLADJA para je upravo od tranzita preko nase teritorije (pruga) sa sve naplatom manipulacije.

Velis NIKADA se nisi zalagao za samo dva koloseka? Mozes sada to pisati nakon fantomskog uklanjanja fotografije
na kojoj si nacrtao samo dva koloseka.... Nema vise dokaza i ti si eto NEVINO optuzen.. :lol: OK ..

Ovo sto si SADA napisao o kolicini kolosecima, moze postojati samo u tvojim planovima...
Lepo si naveo grupacije koloseka po stranama sveta--hajd neka ti bude.

I opet-

COVECE Inzenjeru saobracaja--- Gde su ti TU izvlacni koloseci , gde lokomotivski, GDE su tu postrojenja
za namirivanje lokomotiva nakon raspustanja ? Gde ce stajati lokomotiva za vucu?.Rezerva kola?
Gde ce biti manevra, pregled kola..??? Gde sa kursem koji okoncava put u BG ? Kako do izmene vuce ??


I NIKAKO da mi makar naznacis kojim redosledom ces primiti pa formirati dve nove garniture vozova ?
Nije sve onako kao ti i slicni zamisljaju- realna zeleznica je nesto sto vi nikako da shvatite.

Stanica Glavna bez lozionice i sluzbe namirivanja je MRTVA stvar.. Telo bez glave...
A upravo to uvek ISPUSTIS.
.... Inzinjeru , majstoru ....Vuca je srz zeleznickog saobracaja..

Pao si na ispitu iz organizacije zeleznickog saobracaja.
 
А зашто није могуће задржати 2-4-6 колосека са перонима на Главној за регионалне линије са гарнитурама? И онако је како сам разумео нека садашња идеја да сав унутрашњи саобраћај буде са гарнитурама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528978#p528978:15z6kljr je napisao(la):
Sam-2 » 30 Mar 2018 08:36 pm[/url]":15z6kljr]Hajmo od slusa- (od poslednjih kola).

Odakle ti pravo da onemogucavas kursna kola stranih uprava i time cinis novcanu stetu nasem zel saobracaju.?
NAJSLADJA para je upravo od tranzita preko nase teritorije (pruga) sa sve naplatom manipulacije.

Velis NIKADA se nisi zalagao za samo dva koloseka? Mozes sada to pisati nakon fantomskog uklanjanja fotografije
na kojoj si nacrtao samo dva koloseka.... Nema vise dokaza i ti si eto NEVINO optuzen.. :lol: OK ..

Ovo sto si SADA napisao o kolicini kolosecima, moze postojati samo u tvojim planovima...
Lepo si naveo grupacije koloseka po stranama sveta--hajd neka ti bude.

I opet-

COVECE Inzenjeru saobracaja--- Gde su ti TU izvlacni koloseci , gde lokomotivski, GDE su tu postrojenja
za namirivanje lokomotiva nakon raspustanja ? Gde ce stajati lokomotiva za vucu?.Rezerva kola?
Gde ce biti manevra, pregled kola..??? Gde sa kursem koji okoncava put u BG ? Kako do izmene vuce ??


I NIKAKO da mi makar naznacis kojim redosledom ces primiti pa formirati dve nove garniture vozova ?
Nije sve onako kao ti i slicni zamisljaju- realna zeleznica je nesto sto vi nikako da shvatite.

Stanica Glavna bez lozionice i sluzbe namirivanja je MRTVA stvar.. Telo bez glave...
A upravo to uvek ISPUSTIS.
.... Inzinjeru , majstoru ....Vuca je srz zeleznickog saobracaja..

Pao si na ispitu iz organizacije zeleznickog saobracaja.

Umesacu se u ovu raspravu i odgovoriti umesto Karla.
Ovaj, pa zar sve to vec ne postoji?
 
А колико то па возова са локомотивском вучом треба Србији? Локомотивска вуча је исплатива само за неке међународне линије. Србија је толико мала да се регионалним возовима из Београда може обухватити пола Србије са више од пола становништва. Па чак и возови за Ниш и Суботицу, у питању су растојања где железница нема шта да тражи ако се путује преко 3 сата. А са 2-4 сата полуобртом, нису потребне неке веће техничке операције у крајњим станицама за моторни воз или ПУШ-ПУЛ гарнитуру. Карактеристике токова су такве да за 70% регионалних и интеррегионалних возова матична станица не би требала да буде Београд. За приградске је матична станица Земун, али они направе по 10-20 полуобрта дневно и намирују се ноћу. Једини озбиљнији возови са локомотивском вучом би били ноћни, али они се могу одржавати у Земуну, и из Београда полазе након поподневног вршног сата. Једино јутарњи могу мало направити гужву у шпицу, али некакав ноћни воз, који у, рецимо, 7:30 стиже из Атине (рецимо) је истовремено и први јутарњи из Јагодине и Ниша, тако да користи генерално Нишки колосек у Београд Главној. Сада њега у шпицу треба склонити одатле у Кијево или Земун, али није немогуће. Такође и за возове типа Рејл-Џет, са тим да би ти возови губили нешто више времена у обрту него да је техничко-путничка станица ближе. Али могуће да би Рејл-Џет намерно баш због тога ишао на Прокоп, знајући да на Новом Београду постоји градска железница на 10 минута која везује тај воз са центром Београда, а да у Раковици путници могу преседати за јужну и источну Србију. Станица у центру Београда има огроман значај пре свега за житеље Србије.

Од оних по 10 пари возова на свакој од три прилазне пруге у вршном сату, по 6 пари (сваких 10 минута) су градско-приградски, који иду у централни тунел. Остало су брзи и регионални возови који завршавају у Београду. Односно максимум 12 пари возова на сат у вршном сату, за које је просек задржавања за регионалне 20 минута, за брзе 45 минута, и све у тактном реду вожње.
 
Pravi politikant..
Postavis mu realno pitanje, a on krene od leptirica u bazilskoj prasumi , koji je....pa je ...i onda...

Ponovis pitanje iz struke-on o stanju u zemljoradnji..

Da li si cuo vest da se za koji mesec stara stanica GASI i sine uklanjaju ??
Nema veze kakva je stvarnost, ti i dalje teraj po svome.
Razradjuj i dalje svoje ideje, cak i kada se usele zgrade na PARNOJ strani Savske ulice.

Prekjuce je obustavljeno i namirivanje kola u Glavnoj, pa se ide do Topcidera ili Zemuna za to .
Verovatno ni to nisi cuo .

Predvidjam ti sjajnu politicku karijeru-za to imas dara.. :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528900#p528900:2oxs9gql je napisao(la):
tzoran1 » 30 Mar 2018 02:45 pm[/url]":2oxs9gql]@ DzT 1. "Počela" izgradnja pruge Beograd-Budimpešta (Stara Pazova-Novi Sad) probijanjem tunela Čortanovci;

Probijanje tunela, dve cevi, ocekivan rok oko dve godine. Znaci tamo s proleca 2020. godine. Plus vijadukt u dužini od 4km koji će ići od izlska tunela do Kar. Vinograda.

Нису ти добри подаци, вијадукт је дужине готово 3км, а рок за тунел и вијадукт и пругу од Ст.Пазове до Новог Сада је нешто више од 4 године, тако да не буде забуне једног дана око рокова...(тј. очекивања за 2020.)
 
@Karlo del Ponte

Noćni voz iz Atine i RailJet nikad neće doći do Beograda. Već sam pojašnjavao zašto neće. A ti opet sanjariš...
 
Svi dosadasnji planovi su predvidjali da se SA urbanizuje. Svi. Svi do poslednjeg su predvidjali da ostanu 4 koloseka za gradsku i prigradsku zeleznicu a da se nov cvor koristi za regionalni i medjunarodni saobracaj. Svi, sem poslednjeg. Sa tunelom od 1.5km i stanicom ispod trga, gradska/prigradska zeleznica bi jako puno doprinela saobracajnoj dustupnosti i opsluzenosti centra grada.
 
Milanche, i ti sanjaris, zar ne znas da od tog nema nista, zatvara se, gasi se, blaa, bla bla...

Naravno da sanjarimo. To je ljudska vrlina. Narocito kad je stvarnost ruzna. I ma koliko ju opravdavali realnoscu, ona se mijenja svaki put kad se neciji san ostvari.

P.S.
Sta znaci "dispecerski centar u Topcideru"? Znaci li to da se tamo planira depo?
 
:bash: :bash: :bash: :roll:
„Danas“ nezvanično saznaje
Ruši se Glavna železnička stanica
Preduzeće „Infrastruktura Železnice Srbije“ je u dogovorima sa Vladom razmatralo više rešenja, te se odlučilo za finansijski najisplativije


Piše: Aprilija Lilić|31. marta 2018. 23.00 Izmenjeno: 23.30


Ono što su mnogi slutili i čega su se pribojavali – biće ostvareno u septembru. Zgrada sada već bivše Glavne železničke stanice u Beogradu, izgrađena u drugoj polovini 19. veka, biće srušena do temelja, a na njenom mestu će biti izgrađen Muzej srednjevekovne Srbije, i to po potpuno novom arhitektonskom projektu, za koji će konkurs biti raspisan do kraja godine.
–Ovakva odluka nije doneta preko noći. "Beograd na vodi" je, u ovom momentu, projekat svih projekata, te su svi drugi planovi njemu podređeni. Aktuelna stanična zgrada nije pogodna za muzejski prostor, jer je previše skučena – prenosi naš dobro obavešteni izvor iz „Infrastrukture Železnice Srbije“.
–Nije nemoguće da će se u konkursnoj dokumentaciji insistirati na tome da nova zgrada asocira na trenutnu, ali je više nego jasno da Glavna železnička stanica sada sasvim gubi namenu. Dodatni elan pristalicama rušenja je dao i izuzetno slab odziv na protestu Udruženja ljubitelja železnica, na kome se zahtevalo da se ova stanica ne izmešta. Štaviše, konačna odluka je i donesena kad se na dotičnom okupio jedva dvocifren broj ljudi – završava on.

Podsećamo, nova glavna stanica za potrebe unutrašnjeg saobraćaja je od stupanja aktuelnog voznog reda, u decembru, „Beograd Centar“, popularni „Prokop“. Nova stanica nije ni izbliza završena, njen krov prokišnjava, a putnike iz unutrašnjosti iritira izrazito nepristupačna lokacija, te slaba povezanost sa gradskim saobraćajem. Uprkos tome, od juna će se i preostali, prevashodno međunarodni vozovi izmestiti na "Prokop", sa izuzetkom linije za Bar, čija početna stanica će do daljnjeg biti Topčider. U narednih nekoliko nedelja se može očekivati odobravanje kuvajtskog kredita za narednu fazu izgradnje stanice "Beograd Centar".

“Pod mač” odlaze i Generalštab i “Staklenac”
Naši dobro obavešteni izvori u gradskoj upravi navode i da je već odlučeno da se u junu sruši TC “Staklenac” na Trgu Republike. Ono što pomalo iznenađuje je i interna preporuka da se slično učini i sa bombardovanom zgradom Generalštaba, koju Ministarstvo odbrane više ne želi da koristi, te će je najverovatnije uskoro prepisati gradu. Podsetićemo, za ovu zgradu je više puta nagovešteno da bi bilo skupo rekonstruisati je.
Konačnu odluku o njenoj sudbini će doneti Vlada Srbije posle rekonstrukcije, odnosno novi saziv Gradske skupštine.

Izvor: https://goo.gl/M199Ns
 
Чему служи ово смеће од текста осим да неко са "незваничним" информацијама подјари јавност и да постигне оно што ови поменути љубитељи у првом покушају са својим протестима нису. Какво пилићарско политичарење, какви типови живе у овом граду да се смрзнеш од страха :shok:
 
Па није фер априлилили примењивати 31.марта, онда је то један обичан мартртртрт... :mrgreen:
 
Није, није, био је 31.март 23.00, али овај сајт нон стоп мења тајминг, неби никако могао да се користи на суду као веродостојан сведок.. :mrgreen: :grand:
 
Obrati pažnju na vreme, tj. vremensku zonu u podešavanjima profila. Znam kada sam okačio. :mrgreen:
 
Vrh