Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 34.250
- Pohvaljen
- 57.298
1. Обала Саве је у Шапцу уређена од ХИ Зорка до железничког моста, опасност од поплаве је била само 2014. када је достигнут историјски водостај 666.
Мочвара је ту као старо корито нажалост затрпане речице Камичак и она није велики ризик ни за град ни за железницу. Зелени појас може да се уреди без уклањања пруге, могао би да се уклони само један колосек одавно ван функције који води до силоса на обали Саве и пролази поред бивше касарне уништене у агресији. Тај колосек је слеп и нефункционалан пошто је искривљен од бомби.
Озбиљније градње тешко да може бити од града ка тврђави, ако се гледа пут који иде од рампе ка тврђави где престаје град, лево је старо корито и мочвара, а десно се налази затрпана депонија смећа, оба тла непогодна за градњу.
2. Урбана матрица је таква да нема пресецања комуникација. Две да кажем битније саобраћајнице које прелазе пругу ка том делу града никад немају проблем у функционисању због пруге,а некада су и биле чак магистрални правци везе западне Србије са Сремом, док није постојао нови друмски мост већ је железнички имао и друмску улогу.
Уистину неки планови предвиђају избацивање пруге, али то није реално докле год како-тако постоји бивша ХИ Зорка у пар преживелих погина, пошто и данас већина возова иде до Шапца због ње.
Мочвара је ту као старо корито нажалост затрпане речице Камичак и она није велики ризик ни за град ни за железницу. Зелени појас може да се уреди без уклањања пруге, могао би да се уклони само један колосек одавно ван функције који води до силоса на обали Саве и пролази поред бивше касарне уништене у агресији. Тај колосек је слеп и нефункционалан пошто је искривљен од бомби.
Озбиљније градње тешко да може бити од града ка тврђави, ако се гледа пут који иде од рампе ка тврђави где престаје град, лево је старо корито и мочвара, а десно се налази затрпана депонија смећа, оба тла непогодна за градњу.
2. Урбана матрица је таква да нема пресецања комуникација. Две да кажем битније саобраћајнице које прелазе пругу ка том делу града никад немају проблем у функционисању због пруге,а некада су и биле чак магистрални правци везе западне Србије са Сремом, док није постојао нови друмски мост већ је железнички имао и друмску улогу.
Уистину неки планови предвиђају избацивање пруге, али то није реално докле год како-тако постоји бивша ХИ Зорка у пар преживелих погина, пошто и данас већина возова иде до Шапца због ње.