Slika je slucajno editovana i nisam je uspeo ukloniti jer je neko vec dao like.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523472#p523472:b7jruxnr je napisao(la):RioBL » Pet Mar 09, 2018 8:23 pm[/url]":b7jruxnr]
Sta sugerise posljednja slika?
Ispade da je i dobro sto se to desilo.
RIO, na fotografiji nisu peroni , vec pored okretnice i lozionice- Tu gde je bara, stoje lokomotive kad nisu u sluzbi..
Nije ni cudo da je teren utonuo jer dansasnje lokomotive imaju 80-120 tona. A tu umeju biti po 4-6 lokomotiva.
Primecujete li da su lokomotive uklonjene da ne bi ostale zarobljene u lozionici, ali i od vode !?
Bez obzira na bezbednosne mere , 25 000 volti se ne voli sa vodom koja dolazi do vucnih elektromotora.
Kada se nakon fotografisanja one scene, okrene na levo, onda vidite OVO !!!
Pogledajte prilog 1
Ne, nije to ni bazen niti ribnjak... To je okretnica u sklopu lozionice stanice Beograd nakon vecih padavina.
Kolega ORJEN je dao neka objasnjenja oko hidroloskog stanja, ali kako neko pomenu Novi beograd-velika je razlika !
N. Beograd je nasipan PESKOM i isusivan planski, dok je Savski plato nasipan ZEMLJOM iz Prokopa punom gline.
Na NBG je prvo nasuto mocvarno zemljiste na visljim kotama, od starih paviljona i aerodroma, pa onda polako
ka obali Save i Dunava,uz kontrolisano ispumpavanje viska vode ka nizoj koti-sve do obala. IMA LI TAMO BARA ?
U Savskom amfiteatru su prvo napravili obalu i ostavili milione kubika vode zatvorene-bez mogucnosti odticanja..
ORJEN neka srucno objasni razliku..
A evo kako je bilo stanje pre izgradnje zeleznice !
Najnize ulice u gradu, behu danasnja Gavrila Principa i Sarajevska-potom mali pojas bastica, a onda
"Ciganska bara",koju su sami zeleznicari posprdno nazvali "Venecija"..