Stanicu Rakovica tek cekaju promene (ako bude para )...
Sadasnja cik-cak devijacija ka Kosutnjaku je " privremena", i jako usporava saobracaj.
Ako pogledate pravac perona, videcete da tuku pravo u brdo ! E, to brdo treba okresati nekih 70 metara ,
ukloniti stari kameni i napraviti novi nadvoznjak, i u blagoj krivini pruga treba da odlazi ka Kosutnjaku.
I stadion IMR treba iseliti kao i sportsku halu koja je privremeni objekat jer se delom nalaze na trasi projektovane pruge.
Pruga se pomera na levo u brdo kako bi se oslobodio prostor za buduci bulevar Patrijarha Pavla,
i dobija se preduslov za minimum duplo povecanje brzine,koja je sada kroz Rakovicu 30 kmh.
Crop iz plana 1974..Na zalost nemam veci..
Pogledajte prilog 1
da bude malo jasnije.. Nisam najpreciznije ucrtao krivinu-treba da zahvati ugao stadiona, i u pravcu nastavi na "Dedinjski tunel".
Sadasnja cik-cak devijacija ka Kosutnjaku je " privremena", i jako usporava saobracaj.
Ako pogledate pravac perona, videcete da tuku pravo u brdo ! E, to brdo treba okresati nekih 70 metara ,
ukloniti stari kameni i napraviti novi nadvoznjak, i u blagoj krivini pruga treba da odlazi ka Kosutnjaku.
I stadion IMR treba iseliti kao i sportsku halu koja je privremeni objekat jer se delom nalaze na trasi projektovane pruge.
Pruga se pomera na levo u brdo kako bi se oslobodio prostor za buduci bulevar Patrijarha Pavla,
i dobija se preduslov za minimum duplo povecanje brzine,koja je sada kroz Rakovicu 30 kmh.
Crop iz plana 1974..Na zalost nemam veci..
Pogledajte prilog 1
da bude malo jasnije.. Nisam najpreciznije ucrtao krivinu-treba da zahvati ugao stadiona, i u pravcu nastavi na "Dedinjski tunel".