Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nekada

exp 262/263
993873_1181828295180059_5798363227789659884_n.jpg
 
https://pannonrtv.com/rovatok/vesti-na- ... -zrenjanin

Da li neko zna kog obima su radovi na obnovi pruge od Pančeva do Novog Sada? To nigde nije lepo navedeno. Znam da su oni iznuđeni ukidanjem pruge oko Kalemegdana i da to sad mora hitno da se osposobi za teretne vozove ali se govori i o ponovnom uspostavljanju putničkog saobraćaja pa čak i da će se osim 113 km osnovnog pravca, obnoviti i deonica Orlovat - Zrenjanin te da će prosečna (!) brzina putničkih vozova biti 80km/h. Da bi prosečna brzina bila bar približno tolika, pruga bi morala da se remontuje za brzinu do 120km/h pri čemu bi se menjali i tucanik i pragovi i šine i kolosečni pribor. Ako je i moguće to uraditi do 1.9., odakle novac za remont pruge u tolikoj dužini. Da imamo toliko novca za to, verovatno bi se do sada obnovile pruge na Koridoru 10. Stoga se najverovatnije radi o nekakvom krpljenju pruge na kritičnim mestima (tucanik tu i tamo, zamena trulih pragova), gde će DMV-i moći da postignu najviše 70 ili 80 km/h a kompozicije teretnih vagona nešto niže brzine pri čemu će to izdržati koju godinu i onda će opet morati da se radi poput obnove pruge prema Batajnici pred uvođenje BG:Voza. Bilo kako bilo, radujem se što se obnavljaju i manje važne pruge po Vojvodini i nadam se da će biti obnovljen putnički saobraćaj i na nekim drugim pravcima poput linije Zrenjanin - Bela Crkva.
 
ja kolko se secam citao sam po nekim vestima uzdin-titel da je glavni deo koji se sanira, cisto da moze da se protera teretni voz

a to da ce ici 80 km/h je smesno, ovaj pravac ce sluziti samo privremeno dok se ne izgradi taj most do panceva
 
Железничка станица у Реснику, обишао сам је данас
Нови део станичне зграде
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Надстрешница ће бити лепа, рекао бих иста као у оном ЦИП-овом пројекту за НБГД станицу
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Подземни пролаз је урађен до пола
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515722#p515722:kjo3v6dr je napisao(la):
abrines » Ned Feb 11, 2018 5:45 pm[/url]":kjo3v6dr]Железничка станица у Реснику, обишао сам је данас
...

Јесу ли предвидели места за лифт и слично, мислим првенствено на доступност инвалидима, деци итд?
Иначе, мени надстрешница некако вришти 90-те :/ надам се да се варам. Делује да је компликују беспотребно.
 
Ove nadstresnice u Resniku deluju jako jeftino.
A slepci u CIP-u uvek prave uske perone.
Bando nesposobna.
 
PA CIP je u devedesetim ostao. Nadstrešnica će biti nefunkcionalna jer je visoka a uska tako da će kiša da šiba sa svih strana. Bolje da su napravili nadstrešnicu kao Ikea na njenoj autobuskoj stanici i da postave 5-6 takvih u niz. Ova konstrukcija je čist promašaj i skuplja od efikasnije alternative.
 
Као Ресник треба да изгледа свака периферна станица и стајалиште, али за НБГД ове надстрешнице наравно нису. Надам се да ће мало и Раковицу нашминкати, убија сивило.
 
Stvarno krajnji peroni su mogli biti siri izbor boja i pravljene plana za izgled stanica u zavisnosti od ranga to je za CIPi ripije naucna fantastika
 
Sve stanicne zgrade koje projektuje CIP su toliko socijalne da nemam reci.
Kao obicne prcvarnice. Ovo prosirenje lici na obican lokal koji prodaje namirnice a po najmanje na aneks stanice.
 
Odlično izgleda stanica u Resniku, sad dali je nadstrešnica ovakava ili onakva manje je važno, sve je bolje od neurednih i ruiniranih stanica, kamo sreće da se više stanica obnovi u kraćem periodu, nadam se da će nko da pogleda u skoroj budućnosti koridor 10 od beograda do šida i da se srede malo stanice pa i obnovi drugi kolosijek. Pogotovo je neophodno renovirati ŽS Šid iz razloga što je dosta opterećena i teretnim i putničkim saobraćajem i dosta toga kroz nju prolazi ,a dosta je zapuštena i u lošem stanju , svi kolosijeci su iskrivljeni ima svega jedan peron koji nije natkriven, sve u svemu dosta loše s obzirom na protok ljudi i robe kroz nju , a također se i sve granične kontrole vrše tu.
 
Mislim da se ne može govoriti o opterećnosti šidske stanice jer u 24 h ima 7 polazaka putničkih vozova
i 10ak teretnih. Samo je jedan par međunarodnih vozova. Za vreme Jugoslavije bilo je verovatno nekoliko desetina puta više puta više.
Zadnji put kad sam bio u Šidu pre dve godine jedino što sam video na stanici i oko nje su ljudi iz arapskih
zemalja koji se nadaju da će nekako da pređu u HR.Ne znam kako je sad.
 
Потписан Уговор о набавци пет тешких моторних дрезина
Вредност уговора је нешто мање од четири и по милиона евра, а „Инфраструктура железнице Србије“ је средства обезбедила из кредита Европске банке за обнову и развој.

Прва дрезина ће у Србију стићи у марту 2019. године, а свих пет сукцесивно до краја 2019. године.

-Тешке моторне дрезине представљају механизацију неопходну за одржавање контактне мреже и електротехничку делатност на српским пругама. У протекле четири деценије српске железнице су набавиле само једну тешку моторну дрезину за одржавање контактне мреже и то пре пуних петнаест година – рекао је др Мирољуб Јевтић, генерални директор„Инфраструктуре железнице Србије“, приликом данашњег потписивања уговора.

izvor http://www.zeleznicesrbije.com/potpisan ... h-drezina/
 
Konacno malo da zanove opremu jesu li uzeli nova mjerna kola
Nadam se da stare musice za kont mrezu nece sve pod mac kad dodju nova vozila
 
Šta fali starim vozilima? Pretpostavljam da je njihov životni vek izuzetno veliki, jedino je možda problem sa el. opremom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515934#p515934:g340m19q je napisao(la):
Dusko » Pon Feb 12, 2018 12:36 pm[/url]":g340m19q]Mislim da se ne može govoriti o opterećnosti šidske stanice jer u 24 h ima 7 polazaka putničkih vozova
i 10ak teretnih. Samo je jedan par međunarodnih vozova. Za vreme Jugoslavije bilo je verovatno nekoliko desetina puta više puta više.
Zadnji put kad sam bio u Šidu pre dve godine jedino što sam video na stanici i oko nje su ljudi iz arapskih
zemalja koji se nadaju da će nekako da pređu u HR.Ne znam kako je sad.

Sada je još gore, ljudi tamo ne mogu normalno da žive, na želj. stanici su samo oni i iz nekog meni nepounatog razloga se stalno vozaju vozovima tamo vamo i iz šida za beograd i iz beograda za šid, čak sam neke upoznao i razgovarao s njima na engleskom, a nekad ih kondukteri odvoje od ostalih putnika recimo uglavnom iz šida za bg ide onaj novi crveni voz štadler ili kako već i oni idu u jedan dio ostali u drugi tako kondukter naredi.
 
RTS, 15.2.2018.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ruge-.html

Hrvatski ministar pozvan na potpisivanje protokola o rekonstrukciji pruge

Potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobaćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović pozvala je hrvatskog ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića da tokom sledeće nedelje poseti Beograd radi potpisivanja protokola o saradnji na projektu rekonstrukcije železničke pruge Beograd-Zagreb.

Poziv na potpisivanje protokola usledio je odmah nakon zvanične posete predsednika Srbije Aleksandra Vučića Zagrebu, tokom koje su potpredsednica Mihajlović i ministar Butković usaglasili okvir protokola i dogovorili da on bude potpisan u narednih desetak dana.

Na sastanku u Zagrebu dogovoreno je da Srbija i Hrvatska za izradu projektne dokumentacije i izvođenje radova na ovom projektu zajedno apliciraju za finansiranje iz fondova Evropske unije.

"Rekonstrukcija pruge Beograd-Zagreb doprineće još boljem infrastrukturnom povezivanju Srbije sa regionom, što je prioritet Vlade, i nešto na čemu intenzivno radimo sa svim susedima. Ukoliko postignemo sve dogovore, očekujem da naredne godine krenemo u realizaciju projekta", izjavila je Mihajlovićeva.

Pruga Beograd-Zagreb nalazi se na Koridoru 10, a vrednost radova na rekonstrukciji pruge na teritoriji Srbije procenjena je na oko 250 miliona evra.

Na deonici kroz Srbiju planirana je rekonstrukcija oba koloseka na deonici od Golubinaca do Šida, odnosno granice sa Hrvatskom, kao i modernizacija deonice od Rume do Šida, navodi se u saopštenju Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
 
Nisam stigao da slikam iz tramvaja: vidim da se oko stanice u Rakovici dosta radi. Nisu još sredili prolaz za izlaz na perone, ali mi izgleda da same perone u priličnoj meri jesu, dosta je očišćeno oko same pruge, koliko sam malo video, sređene su i nadstrešnice.
Kad budem išao opet dole, islikaću koliko budem mogao. Sama pruga je "stigla" negde do stadiona IMR-a.

Čekamo april da vidimo šta će biti od svega što je 'nomad obećano. :dil:
 
Prolazim bar par puta sedmicno i imaosam nameru da fotografijama ispratim radove...
No uz onakvu aljkavost, ogadilo mi se i trudim se kad god mogu (a mogu), da izbegavam taj pravac

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Poslednja "vest" oko Nove godine je bila da se dosta kasni u Resniku, pa da je zato cela pruga u kašnjenju.
 
Ja neću da slikam ništa dok ne završe komplet da ne bude da slutim i govorim unapred. Ono što je do sad urađeno na stanici je da je spušten prvi peron i na njemu je postavljena nova rasveta. Osim toga, ništa, nastrešnice nisu pipnute nigde, a na spuštanju drugog i trećeg perona se radi. Imam utisak da će se ovde samo pustiti pruga početkom aprila kako bi se političari slikali i rekli da je pruga remontovana u roku, a onda će stanice da razvlače još.

Što se tiče oko toga da li je rasčišćeno oko pruge, to više deluje tako jer prolazi teška mehanizacija pa je utabala sve, nije reč ni o kakvom sređivanju itd.
 
Vrh