Nikola NS
Higher intermediate
Ишао сам јуче од Новог Сада до Суботице, а данас назад и пруга је на већем делу катастрофа. Ако се добро сећам: Нови Сад – Змајево 80 km/h (50 km/h на једном делу између Новог Сада и Кисача), Змајево – Врбас 40 km/h, Врбас – Ловћенац 80 km/h, Ловћенац – Суботица 40 km/h са једним делом од 30 km/h пред улазак у Бачку Тополу из правца Новог Сада. Није само проблем што је 40 km/h од Ловћенца до Суботице, већ и што се воз при тој брзини клати много више него када иде 80 на осталим деоницама. Не смем ни да замислим како се деформише колосек кад прође теретни воз. Укратко, тренутно је Београд – Нови Сад брза пруга у поређењу са деоницом Нови Сад – Суботица.
Такође, брзи 1840 из мени непознатог разлога стаје на неке станице којих нема у реду вожње, а не укршта се са другим возовима. Чак се чује и звук који означава да врата могу да се отворе. До Врбаса је још и било људи, али после празан воз, у Суботицу је стигао са 20 путника.
Такође, брзи 1840 из мени непознатог разлога стаје на неке станице којих нема у реду вожње, а не укршта се са другим возовима. Чак се чује и звук који означава да врата могу да се отворе. До Врбаса је још и било људи, али после празан воз, у Суботицу је стигао са 20 путника.
Карта за путнички воз је 288, али не постоји ниједан путнички па су цене заправо 338 за регио, 388 за брзи и 488 за ИЦ 344/345. Наравно, шалтеруше (углавном у Новом Саду и Београду) на своју руку заокружују на већи број (нпр. 388 на 400), а после, када их провалите, праве се луде.Biciklistkinja":2uednbqx je napisao(la):Koliko se očekuje da poskupi karta posle rekonstrukcije, sadašnja cena karte do Novog Sada je 270 RSD ako se ne varam?