Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Koliko bi bilo isplativo rekonstruisati prugu Požarevac-Zaječar i spojiti se sa mostom kod Vidina? Da li bi to bilo dobro za vezu Beograda i Bukurešta, da li bi tako preuzeli dobar deo tranzita tereta za Konstancu, i uopšte koliko bi ta trasa mogla da zaživi? Šta mislite?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479762#p479762:3oc0gzc8 je napisao(la):
Vox91 » Sub Sep 23, 2017 12:41 pm[/url]":3oc0gzc8]Koliko bi bilo isplativo rekonstruisati prugu Požarevac-Zaječar i spojiti se sa mostom kod Vidina? Da li bi to bilo dobro za vezu Beograda i Bukurešta, da li bi tako preuzeli dobar deo tranzita tereta za Konstancu, i uopšte koliko bi ta trasa mogla da zaživi? Šta mislite?

Pruga Beograd - Bukurešt preko Temišvara ima mnogo bolje karakteristike, i u dobrom je stanju, a veza preko Vidina bi uključivala dodatno prelaženje granice, remont velikog dela pruge, izgradnju nove pruge...mislim u ovom trenutku nepotrebno i neisplativo. Mada svakako bi bilo dobro srediti najlošije deonice između Požarevca i Zaječara i vratiti voz Beograd - Zaječar.
 
Ok, hvala na odgovoru. Nego kada gledam tu trasu preko Karpata-čini mi se da se dosta kruži-ide se na gore do Temišvara, pa onda opet dole do Djerdapa..ovako laički mi veza preko Vidina izgleda kraća, treba valjda izgraditi još nekih 20 km pruge, a granica će jednom nestati kad udjemo u EU-za sto godina..Ali ako je naša pruga Požarevac-Zaječar slabih karakteristika, sve pada u vodu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479762#p479762:1drtdb3u je napisao(la):
Vox91 » 23 Sep 2017 11:41 am[/url]":1drtdb3u]Koliko bi bilo isplativo rekonstruisati prugu Požarevac-Zaječar i spojiti se sa mostom kod Vidina? Da li bi to bilo dobro za vezu Beograda i Bukurešta, da li bi tako preuzeli dobar deo tranzita tereta za Konstancu, i uopšte koliko bi ta trasa mogla da zaživi? Šta mislite?

У неким развојним документима стоји уписана железничка веза са Бугарском преко Неготина.

Стари предлог Удружења љубитеља железнице је стварање тзв. Источне магистрале кроз Србију: бугарска граница - Неготинска/Тимочка Крајина - Пожаревац - Смедерево - нови мост преко Дунава - Ковин - Панчево - Зрењанин - Кикинда - Суботица. Већина трасе постоји и треба је обновити и модернизовати. Тиме се добија траса веома перспективна за развој исплативог теретног саобраћаја, без успона на Фрушку гору који ће остати и после градње нове пруге из руског кредита, и уз заобилажење Београдског чвора.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479483#p479483:2x6fxyva je napisao(la):
DzonTravolta » Thu Sep 21, 2017 10:17 pm[/url]":2x6fxyva]Ja još jednom hoću da kažem da nisam za to da se GŽS sasvim isključi iz saobraćaja, što neko reče, kombo stanice BG voza i muzejske celine bi bio fenomenalan pogodak, ali šta da se radi...

To kažem i ja, ali šta da se radi...kad se isščupaju šine i na trasi pruge izgrade neboderi?
Tad ne samo da BG voz neće biti moguć, već neće biti moguć nikakav brzi i masivni šinski sistem pa čak ni metro. Ako se ikad u savskom amfiteatru bude gradio metro, on mora da se gradi sada, prije nego što se izgrade ulice u BNV. Metro je samo u najavi, odnosno u govoru političara - mrtvo slovo na papiru. A ono što je stvarnost su objekti u izgradnji na prostoru BNV.

Kad se asfaltiraju saobraćajnice oko blokova u BNV, izgradnja metroa postaje daleko skuplja i budite sigurni da je neće biti. Tad nam mogu samo prodati muda pod bubrege, tj nekakav tramvaj koji će brendirati kao BG metro. Zato je prioritet sačuvati zarđale i u korov urasle kolosjeke u SA ili u najmanju ruku rezervisati trasu, pa kad jednog dana dođe manje korumpirana garnitura na vlast da se Beograd obogati ozbiljnim šinskim sistemom.

WLABmz":2x6fxyva je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479453#p479453 je napisao(la):
...A ako ide recimo na Trg Republike mnogo će lakše stići BG vozom do Vukovog spomenika, pa recimo autobusom 26 ili do Prokopa pa trolejbusom nego do Savskog Trga pa onda peške uzbrdo uz Balkansku. Kada ćete shvatiti da Glavna stanica ima najgoru moguću povezanost sa samim centrom grada?

Ja nikad. Pogotovo kad mi neko poredi presjedenja u javnom gradskom saobraćaju iz BG voza na gradski autobus (trolejbus) sa opcijom 15 minuta hoda.
 
Odlični predlozi, Pantograf. Da li misliš da bi, kada bi se napravio železnički most kod Smedereva, trebalo praviti i železnički most kod Vinče? Ako bi bilo sredstava za samo jedan od ta dva mosta-koja pozicija je bolja?
 
Ваљда може да се искористи друмско-железнички мост из НС који ће се ускоро демонтирати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480273#p480273:23oxwqvm je napisao(la):
Vox91 » Pon Sep 25, 2017 10:38 pm[/url]":23oxwqvm]Odlični predlozi, Pantograf. Da li misliš da bi, kada bi se napravio železnički most kod Smedereva, trebalo praviti i železnički most kod Vinče? Ako bi bilo sredstava za samo jedan od ta dva mosta-koja pozicija je bolja?

Most kod Vinče je potreban zbog veze Beograd Ranžirna - Banat. Preko Male Krsne i Smedereva bi bilo okolo naokolo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479494#p479494:1gqzujt2 je napisao(la):
WLABmz » Pet Sep 22, 2017 12:26 am[/url]":1gqzujt2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479483#p479483:1gqzujt2 je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Sep 21, 2017 11:17 pm[/url]":1gqzujt2]Ja još jednom hoću da kažem da nisam za to da se GŽS sasvim isključi iz saobraćaja, što neko reče, kombo stanice BG voza i muzejske celine bi bio fenomenalan pogodak, ali šta da se radi...

Bio bi pogodak samo uz uslov da se ostvario plan iz 1923...

slika-6.jpg

Jeste brate, al nas glavni problem jeste sto nema kontinuiteta ni u cemu. Kako ko sedne za stolicu rusi sve ono sto je radio prethodnik i radi nesto skroz novo i drugacije , i onda imamo situaciju da tapkamo u mestu , ni ratovi nisu unistili Beograd koliko smo mi dobrih planova se odrekli i zapocinjali nove, tvrdim da je bilo kontinuiteta danas bi Beograd mogao da bude bolji i lepsi od Budimpeste
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480215#p480215:23ag7fzi je napisao(la):
Пантограф » Pon Sep 25, 2017 5:24 pm[/url]":23ag7fzi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479762#p479762:23ag7fzi je napisao(la):
Vox91 » 23 Sep 2017 11:41 am[/url]":23ag7fzi]Koliko bi bilo isplativo rekonstruisati prugu Požarevac-Zaječar i spojiti se sa mostom kod Vidina? Da li bi to bilo dobro za vezu Beograda i Bukurešta, da li bi tako preuzeli dobar deo tranzita tereta za Konstancu, i uopšte koliko bi ta trasa mogla da zaživi? Šta mislite?

У неким развојним документима стоји уписана железничка веза са Бугарском преко Неготина.

Стари предлог Удружења љубитеља железнице је стварање тзв. Источне магистрале кроз Србију: бугарска граница - Неготинска/Тимочка Крајина - Пожаревац - Смедерево - нови мост преко Дунава - Ковин - Панчево - Зрењанин - Кикинда - Суботица. Већина трасе постоји и треба је обновити и модернизовати. Тиме се добија траса веома перспективна за развој исплативог теретног саобраћаја, без успона на Фрушку гору који ће остати и после градње нове пруге из руског кредита, и уз заобилажење Београдског чвора.

Uspon na Frušku Goru će biti neuporedivo manji kad se izgradi nova pruga.
 
Размишљао сам скоро о том приврменом мосту у Новом Саду. Да ли се планира неко ново место за њега? Сигуран сам да може негде да се постави на десетак година и премости неки правац.
 
Ako ne bi bilo isplativo praviti železnički most i kod Vinče i kod Smedereva-mislim da bi bilo pametnije praviti most kod Smedereva jer se tako dobija potpuno nova osa sever-jug kroz Banat i moravsku dolinu, izbegava se Bg čvor i ubrzava tranzit. A iz Bg-a nije toliko daleko da voz ide do tog mosta u Smederevu pa recimo do rafinerije u Pa i Luke Dunav. Šta tek reći na plan o kojem govore da vozovi kruže preko Novog Sada kada se ukine pruga oko Kalemegdana. Ali bilo bi super kad bi bilo novca da se pravi i most kod Vinče, mada mislim da on nije isplativ ni za autoput ka Rumuniji.
 
ovo izgleda sjajno, samo sto je u sustini pokretna reklama koja je lepa. sledeci put carnex pasteta :)

P.S. to se desi kada je prioritet javnih transportnih preduzeca - profitabilnost. smejurija.. ocekujte neocekivano!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479390#p479390:3pn0rm1n je napisao(la):
WLABmz » Чет Сеп 21, 2017 5:05 pm[/url]":3pn0rm1n]Kad se skine i pruga oko Kalemegdana vozovi sa opasnim materijama će via Novi Sad - Orlovat - Pančevo, a ostalo kroz tunel...
Zar nije predviđeno da se pruga (Novi Sad –) Rimski Šančevi – Orlovat ukine? I da to nije plan, ta pruga je u očajnom stanju. Ne znam da li na njoj ima ikakvog saobraćaja. Biće baš veselo sa opasnim materijama.
 
не, одустали су од тога. чини ми се да су до даљњег обуставили пројекат укидања пруга
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480297#p480297:3eb1uebi je napisao(la):
mvbg1 » 25 Sep 2017 10:59 pm[/url]":3eb1uebi]I tako...

file.php

Ruzna je ta kolor sema, mogli su nesto veselije da smisle.
 
A jel može objašnjenje šta je to, za nas koji ne pratimo temu? (što nEsmo školovali)
 
Nije to kolor šema, već folija. Reklama za Tesla uređaje koju je platio Comtrade.

Svakako bolje izgleda nego sivi dom varijanta sa grafitima...
 
Ok deluje. Da li je u planu postavljanje nekih reklama i sa unutrašnje strane?
 
Ocekujte i Flirtove uskoro u bojama nekih poznatih brendova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480396#p480396:3u7syhxe je napisao(la):
Пантограф » 26 Sep 2017 01:05 pm[/url]":3u7syhxe]Ма, дивота једна.
Zbog cega takva reakcija Pantografe? Ne razumem.
 
Nemam apsolutno ništa protiv reklame, ako će pare od dotičnih završiti gde treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480397#p480397:1ecb5833 je napisao(la):
mvbg1 » 26 Sep 2017 01:07 pm[/url]":1ecb5833]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480396#p480396:1ecb5833 je napisao(la):
Пантограф » 26 Sep 2017 01:05 pm[/url]":1ecb5833]Ма, дивота једна.
Zbog cega takva reakcija Pantografe? Ne razumem.

Зато што су ми одвратни и "брендирани" београдски трамваји, па онда, логично, и возови.
 
Vrh