Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479344#p479344:2nd4d3nz je napisao(la):
WLABmz » 21 Sep 2017 10:56 am[/url]":2nd4d3nz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479311#p479311:2nd4d3nz je napisao(la):
Vocar » Čet Sep 21, 2017 8:54 am[/url]":2nd4d3nz]FYGS и екипа улепшавају ову гарнитуру за 15 дана. Ко даје мање?

Prethodne dve novoremontovane garniture se čuvaju kao Štadleri. Namera je da svaka novoremontovana garnitura bude čuvana kao Štadleri. Nadajmo se da će se to ostvariti.
Bojim se da je šaranje nemoguće sprečiti Ova je pre dva dana dobila grafit koji če več danas biti obrisan.
I po mom mišljenju to je jedini način da se sačuvaju. Čim se pojavi grafit isključiti garnituru iz saobraćaja,
obrisati grafit i po potrebi ponovo naneti zaštitu. Bilo je grafita i na štadlerima ali su odmah uklonjeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479351#p479351:1axpanpk je napisao(la):
Rile » Čet Sep 21, 2017 12:25 pm[/url]":1axpanpk]
Bojim se da je šaranje nemoguće sprečiti Ova je pre dva dana dobila grafit koji če več danas biti obrisan.
I po mom mišljenju to je jedini način da se sačuvaju. Čim se pojavi grafit isključiti garnituru iz saobraćaja,
obrisati grafit i po potrebi ponovo naneti zaštitu. Bilo je grafita i na štadlerima ali su odmah uklonjeni.

Pa upravo. Na sva vozna sredstva nanositi anti-grafit zaštitu i grafite odmah uklanjati uz ponovno nanošenje zaštite. Drugog načina nema...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479348#p479348:3cn2b172 je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Sep 21, 2017 12:14 pm[/url]":3cn2b172]Rio, sinoć pošto je čuo vest...
giphy.gif


Šalu na stranu, nadao sam se da će neko shvatiti da bi GŽS mogla da bude neko solidno stajalište BG:voza, ali sad već kad su odlučili da ga pretvore u Muzej srednjevekovne Srbije, svakako je bolje nego da ide pod mač.

I dalje postoji nada da se Iskoristi za sajaliste BG voza :D , ona poslednja umire ulaz na stajaliste da bude ka karadjordjevoj ulici a ostatak neka bude Muzej :D i onako bi bilo glupo da Glavna zeleznicka bude sa onolikim postorom svedena na stajaliste :D , ovako stajaliste ima sadrzaj vise koji bi generisao ljude na tom prostoru :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479385#p479385:1yx1ujyd je napisao(la):
KartmenBG » Čet Sep 21, 2017 4:55 pm[/url]":1yx1ujyd]
I dalje postoji nada da se Iskoristi za sajaliste BG voza :D , ona poslednja umire ulaz na stajaliste da bude ka karadjordjevoj ulici a ostatak neka bude Muzej :D i onako bi bilo glupo da Glavna zeleznicka bude sa onolikim postorom svedena na stajaliste :D , ovako stajaliste ima sadrzaj vise koji bi generisao ljude na tom prostoru :D

O čemu ti to? 31.12.2018. Kaputt, конец! :violina:

Sva potrebna skalamerija Srbija Voza će biti premeštena u TPS Zemun. Pokrenut je tenderski postupak za završetak izgradnje TPS Zemun, gde bi radovi mogli na proleće da počnu. Koliko sam shvatio, obilazna pruga oko Kalemegdena bi mogla da poživi još godinu-dve duže od glavne stanice, a obilazna pruga Beli Potok - Vinča - Pančevo "čeka bolja vremena". Kad se skine i pruga oko Kalemegdana vozovi sa opasnim materijama će via Novi Sad - Orlovat - Pančevo, a ostalo kroz tunel...
 
A kad nameravaju da krenu sa izgradnjom Zgrade stanice u prokopu???? mislim i da krenu sad nema teorije da zavrse stanicu za godinu dana ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479351#p479351:wutiekba je napisao(la):
Rile » 21 Sep 2017 11:25 am[/url]":wutiekba]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479344#p479344:wutiekba je napisao(la):
WLABmz » 21 Sep 2017 10:56 am[/url]":wutiekba]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479311#p479311:wutiekba je napisao(la):
Vocar » Čet Sep 21, 2017 8:54 am[/url]":wutiekba]FYGS и екипа улепшавају ову гарнитуру за 15 дана. Ко даје мање?

Prethodne dve novoremontovane garniture se čuvaju kao Štadleri. Namera je da svaka novoremontovana garnitura bude čuvana kao Štadleri. Nadajmo se da će se to ostvariti.
Bojim se da je šaranje nemoguće sprečiti Ova je pre dva dana dobila grafit koji če več danas biti obrisan.
I po mom mišljenju to je jedini način da se sačuvaju. Čim se pojavi grafit isključiti garnituru iz saobraćaja,
obrisati grafit i po potrebi ponovo naneti zaštitu. Bilo je grafita i na štadlerima ali su odmah uklonjeni.

file.php

Да ли је могуће да се не зна ко су "фирмописци" и да не могу мало да се подвргну француској обради?
 
А може ли, у условима владавине права, иједан човек да се подвргне "француској обради"?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479424#p479424:34e2f8vd je napisao(la):
Пантограф » 21 Sep 2017 05:57 pm[/url]":34e2f8vd]А може ли, у условима владавине права, иједан човек да се подвргне "француској обради"?

Може. Онај који има нпр. дуг за струју, а који има 20 000 пензију. Исеку му струју и изврну га наопачке да би наплатили трошкове и нахранили пијавице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479397#p479397:2t7pl550 je napisao(la):
KartmenBG » Чет Сеп 21, 2017 4:30 pm[/url]":2t7pl550]A kad nameravaju da krenu sa izgradnjom Zgrade stanice u prokopu???? mislim i da krenu sad nema teorije da zavrse stanicu za godinu dana ....

И зграда, и саобраћајнице према ауто-путу, да не спомињем јавни превоз. Све то фали прокопу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479348#p479348:3qushpvw je napisao(la):
DzonTravolta » Thu Sep 21, 2017 11:14 am[/url]":3qushpvw]Rio, sinoć pošto je čuo vest...
giphy.gif


Šalu na stranu, nadao sam se da će neko shvatiti da bi GŽS mogla da bude neko solidno stajalište BG:voza, ali sad već kad su odlučili da ga pretvore u Muzej srednjevekovne Srbije, svakako je bolje nego da ide pod mač.

Ti da si imalo svjesniji natocio bi to pice sebi. Ti zivis u Rakovici i tebi je potrebnija stanica na savskom trgu, daleko vise nego meni. Ali dobro, najbitnije da su ljudi sretni "modernizacijom" zeljeznice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479453#p479453:16vre0uz je napisao(la):
RioBL » Čet Sep 21, 2017 9:04 pm[/url]":16vre0uz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479348#p479348:16vre0uz je napisao(la):
DzonTravolta » Thu Sep 21, 2017 11:14 am[/url]":16vre0uz]Rio, sinoć pošto je čuo vest...
giphy.gif


Šalu na stranu, nadao sam se da će neko shvatiti da bi GŽS mogla da bude neko solidno stajalište BG:voza, ali sad već kad su odlučili da ga pretvore u Muzej srednjevekovne Srbije, svakako je bolje nego da ide pod mač.

Ti da si imalo svjesniji natocio bi to pice sebi. Ti zivis u Rakovici i tebi je potrebnija stanica na savskom trgu, daleko vise nego meni. Ali dobro, najbitnije da su ljudi sretni "modernizacijom" zeljeznice.

Čekaj, čekaj, pa da li si svestan kakav si nonsens napisao? Kada se bude koristio novi čvor svi vozovi za sever će kretati iz Rakovice, a svi vozovi za jug stajati u Rakovici. Dakle, Travolta će direktnim vozom moći od sad iz Rakovice i do Novog Sada, Subotice, Šida, Budimpešte, Beča, Zagreba i Ljubljane. A ako ide recimo na Trg Republike mnogo će lakše stići BG vozom do Vukovog spomenika, pa recimo autobusom 26 ili do Prokopa pa trolejbusom nego do Savskog Trga pa onda peške uzbrdo uz Balkansku. Kada ćete shvatiti da Glavna stanica ima najgoru moguću povezanost sa samim centrom grada? Glavna stanica je osuđena na propast onog trenutka kada se odustalo od plana iz 1930. godine da se tunelom spoje Glavna i Dunav stanica, sa podzemnim stajalištem Trg Republike!
 
Danas je bilo još jedno gaženje na stanici Tošin Bunar. Broj gaženja na toj stanici govori da nije u pitanju samo lična odluka samoubica u većini slučajeva nego da ima nešto i do arhitekture same stanice. Samoubistva na pruzi će uvek biti i to ne možemo da sprečimo, ali možemo da smanjimo broj izgradnjom određenih infrastrukturnih objekata kao što su zid i vrata koja se gađaju sa vratima BG:voza na primer ili opremanje stanice propagandnim materijalom koji odvraća ljude od samoubistva. Takođe bi trebalo podići i visoku ogradu između perona da ne bi dolazilo do pretrčavanja preko pruge.
 
Ja još jednom hoću da kažem da nisam za to da se GŽS sasvim isključi iz saobraćaja, što neko reče, kombo stanice BG voza i muzejske celine bi bio fenomenalan pogodak, ali šta da se radi...
Ja, doduše, sa Kanarevog brda imam i druge saobraćajne varijante ka centru, ali recimo da neko iz "kanjona" Topčiderke nema.
Ono što negde ima dodatnu prednost sa prelaskom na Prokop kao čvorište je bolja veza sa aerodromom - naravno kad se dotična izgradi.
@Rio: Molim te sa tim "da si malo svesniji". Shvati jednu stvar, bez uvrede: ja žvim u Beogradu, koristim saobraćaj svaki dan i verujem da ga izuzetno dobro poznajem makar zbog te činjenice. Ti si ovde, prema svojim rečima, u proseku dva dana godišnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479482#p479482:1c15a7l1 je napisao(la):
Biciklistkinja » Čet Sep 21, 2017 11:16 pm[/url]":1c15a7l1]Danas je bilo još jedno gaženje na stanici Tošin Bunar. Broj gaženja na toj stanici govori da nije u pitanju samo lična odluka samoubica u većini slučajeva nego da ima nešto i do arhitekture same stanice. Samoubistva na pruzi će uvek biti i to ne možemo da sprečimo, ali možemo da smanjimo broj izgradnjom određenih infrastrukturnih objekata kao što su zid i vrata koja se gađaju sa vratima BG:voza na primer ili opremanje stanice propagandnim materijalom koji odvraća ljude od samoubistva. Takođe bi trebalo podići i visoku ogradu između perona da ne bi dolazilo do pretrčavanja preko pruge.

Zbog toga se u okviru modernizacije Beograd Centar - Stara Pazova stajalište Tošin Bunar pomera oko 250 metara ka Novom Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479483#p479483:3vw2ygwn je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Sep 21, 2017 11:17 pm[/url]":3vw2ygwn]Ja još jednom hoću da kažem da nisam za to da se GŽS sasvim isključi iz saobraćaja, što neko reče, kombo stanice BG voza i muzejske celine bi bio fenomenalan pogodak, ali šta da se radi...

Bio bi pogodak samo uz uslov da se ostvario plan iz 1923...

slika-6.jpg
 
Svesan si da za ovako nesto ne postoje ni teoretske sanse.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479424#p479424:jwowcdp7 je napisao(la):
Пантограф » 21 Сеп 2017, 18:57[/url]":jwowcdp7]А може ли, у условима владавине права, иједан човек да се подвргне "француској обради"?


јавно не, али тајно може пуно тога...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479492#p479492:smww8gvn je napisao(la):
WLABmz » Fri Sep 22, 2017 12:17 am[/url]":smww8gvn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479482#p479482:smww8gvn je napisao(la):
Biciklistkinja » Čet Sep 21, 2017 11:16 pm[/url]":smww8gvn]Danas je bilo još jedno gaženje na stanici Tošin Bunar. Broj gaženja na toj stanici govori da nije u pitanju samo lična odluka samoubica u većini slučajeva nego da ima nešto i do arhitekture same stanice. Samoubistva na pruzi će uvek biti i to ne možemo da sprečimo, ali možemo da smanjimo broj izgradnjom određenih infrastrukturnih objekata kao što su zid i vrata koja se gađaju sa vratima BG:voza na primer ili opremanje stanice propagandnim materijalom koji odvraća ljude od samoubistva. Takođe bi trebalo podići i visoku ogradu između perona da ne bi dolazilo do pretrčavanja preko pruge.

Zbog toga se u okviru modernizacije Beograd Centar - Stara Pazova stajalište Tošin Bunar pomera oko 250 metara ka Novom Beogradu.


To je dobro što se ono pomera ka centru ali pitanje je kada će ono biti pomereno. Uskoro sigurno neće. Dotle treba uraditi nešto da se ovaj problem ublaži. Mere iz mog posta su reda veličine desetak hiljada evra i sa pomeranjem stanice mogu da se izmeste.
 
Da li je ona proletošnja priča o produžetku ruskih dizelki kroz Vračarski tunel do Prokopa bila samo lagarija u kampanji, ili se radi nešto po tom pitanju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479508#p479508:35654aq8 je napisao(la):
laki72 » Pet Sep 22, 2017 3:21 am[/url]":35654aq8]Svesan si da za ovako nesto ne postoje ni teoretske sanse.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Naravno, ali je interesantno da se najnoviji plan trase prve linije metroa gotovo u potpunosti poklapa sa planom trase čvora od pre gotovo jednog veka...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479535#p479535:2xxrqdcw je napisao(la):
Biciklistkinja » Pet Sep 22, 2017 8:25 am[/url]":2xxrqdcw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479492#p479492:2xxrqdcw je napisao(la):
WLABmz » Fri Sep 22, 2017 12:17 am[/url]":2xxrqdcw]

Zbog toga se u okviru modernizacije Beograd Centar - Stara Pazova stajalište Tošin Bunar pomera oko 250 metara ka Novom Beogradu.


To je dobro što se ono pomera ka centru ali pitanje je kada će ono biti pomereno. Uskoro sigurno neće. Dotle treba uraditi nešto da se ovaj problem ublaži. Mere iz mog posta su reda veličine desetak hiljada evra i sa pomeranjem stanice mogu da se izmeste.

Hoće. Remont počinje u novembru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478236#p478236:27hfn886 je napisao(la):
laki72 » 16 Sep 2017 11:36 pm[/url]":27hfn886]Sta li je dovelo do odluke da pruga za zapadnu Srbiju uopste ide preko resnika i Barajeva, sobzirom na zahtevan teren?
Mozda klizista uz Savu?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
1) Налазишта угља у источном делу долине Колубаре (ћира је ишао западним делом).
2) Политика погушћавања железничке мреже. Пругу нормалног колосека за Западну Србију је покренула Краљевина Југославија. Пробила је тунел Бела Река. Пруга Београд-Вреоци је пуштена у саобраћај само пар година након Другог светског рата.

Када су у питању евентуална убрзања Барске пруге, она могу имати високу економску оправданост до Ваљева, повољном трасом преко Умке и Обреновца. Даље до Ужица, могло би се можда нешто урадити између Косјерића и Ужица на неким деловима, рецимо, 140км/с. За такву брзину се могла средити деоница Вреоци-Велики Борак са откупом пар њива, без рушења и једне једине уџерице, и кроз равницу. Даље од Ужица, ток путника је једноставно премали, са тек сезонском великом потражњом.

Ако би се урадила само Београд-Ваљево 160км/с преко обалоутврде, а остали део само капитални ремонт, време путовања возом до Ужица краће него аутомобилом по неком будућем аутопуту (ако возач поштује прописе).
 
@Karlo del Ponte

Hvala Karlo, tako nesto (povrsinski kop) mi je i palo na pamet par dana po pisanju posta.

Po pitanju pruge BG-Bar, mislim da se putovanje koliko je nekada (pre25-30 godina) trajalo sasvim lepo uklapa za nocnu voznju do mora u spavacim/kuset kolima, te mislim da za nekim spektakularnim ubrzavanjem juzno od uzica nema nikakve potrebe. Samo postizanje uslova da se ostvaruje projektovana brzina.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479687#p479687:1trbjp6j je napisao(la):
laki72 » 22 Sep 2017 09:56 pm[/url]":1trbjp6j]@Karlo del Ponte

Hvala Karlo, tako nesto (povrsinski kop) mi je i palo na pamet par dana po pisanju posta.

Po pitanju pruge BG-Bar, mislim da se putovanje koliko je nekada (pre25-30 godina) trajalo sasvim lepo uklapa za nocnu voznju do mora u spavacim/kuset kolima, te mislim da za nekim spektakularnim ubrzavanjem juzno od uzica nema nikakve potrebe. Samo postizanje uslova da se ostvaruje projektovana brzina.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Не бих се бу потпуности сложио. Пусти ноћну вожњу, да би то био бизнис, мора да има и подоста дневних возова, и то оних у којима можеш да наплатиш и скупљу карту, за пословне путнике и сл. Са трајањем путовања од три до шест сати воз већ узима део путника и ваздушном саобраћају. То смо врло добро знали и крајем осамдесетих година, када је евалуирана могућност употребе нагибних возова (конкретно, италијански пендолино) на Барској прузи, и процењено да би се вожња од Београда до Титограда (Подгорице) могла скратити на пет сати. Верујем да би убрзањем кроз Србију где је то могуће и употребом такве технологије, и до Бара и до Никшића могло за мање од шест сати, што би било од огромног значаја и још већег финансијског ефекта.
 
Vrh