Ovde se ne slazem.
Da smo mi ostali na nivou kakav je bio kada je pruga otvarana i kada sam ja putovao sa njom do cg primorja za 8 sati i to uz duze zadrzavanje u uzicu ( sigurno vise od pola sata), pa da bam to sada nije dovoljno brzo nego nam se zbog dinamike zivljenja po glavi mota "unapredjenje" na 5 sati putovanja, onda bi mi prica o razmisljanji o potrebama buduceg vremena i imala nekog smisla.
No posto je cinjenica da je potpuno drugacije i da se vreme putovanja dupliralo. Cinjenica je da u prugu decenijama nije nista ulagano i da je na pojedinim delovima u ocajnom stanju.
Dakle, mi danas imamo BB prugu gde je vreme putovanja znacajno duze nego pre cetvrt veka, a pri tom je sansa za ozbiljne zastoje velika, ali zameramo da oni pre pola veka kada su smisljali prugu "nisu gledali u buducnost"?
Hvala Bogu da nisu, jer da su mogli gledati u buducnost, verovatno bi videvsi decenijski nemar i nebrigu i odustali od izgradnje
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Da smo mi ostali na nivou kakav je bio kada je pruga otvarana i kada sam ja putovao sa njom do cg primorja za 8 sati i to uz duze zadrzavanje u uzicu ( sigurno vise od pola sata), pa da bam to sada nije dovoljno brzo nego nam se zbog dinamike zivljenja po glavi mota "unapredjenje" na 5 sati putovanja, onda bi mi prica o razmisljanji o potrebama buduceg vremena i imala nekog smisla.
No posto je cinjenica da je potpuno drugacije i da se vreme putovanja dupliralo. Cinjenica je da u prugu decenijama nije nista ulagano i da je na pojedinim delovima u ocajnom stanju.
Dakle, mi danas imamo BB prugu gde je vreme putovanja znacajno duze nego pre cetvrt veka, a pri tom je sansa za ozbiljne zastoje velika, ali zameramo da oni pre pola veka kada su smisljali prugu "nisu gledali u buducnost"?
Hvala Bogu da nisu, jer da su mogli gledati u buducnost, verovatno bi videvsi decenijski nemar i nebrigu i odustali od izgradnje
Sent from my LG-D320 using Tapatalk