RioBL
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.03.2015.
- Poruke
- 3.035
- Pohvaljen
- 1.725
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474531#p474531:2gwic4hk je napisao(la):WLABmz » Tue Aug 29, 2017 11:10 pm[/url]":2gwic4hk][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474528#p474528:2gwic4hk je napisao(la):RioBL » Uto Avg 29, 2017 11:50 pm[/url]":2gwic4hk]
Da. Ukrstanja usporavaju saobracaj ali bi imao na raspolaganju dvije pruge umjesto jedne a kako god ih ukrstio dvije pruge imaju veci kapacitet od jedne.
Gde je kapacitet druge pruge neuporedivo manji od prve, zbog katastrofalnog stanja, a pritom prva pruga je dovoljna za obim saobraćaja predviđen u narednih 50 godina!
Složiću se samo da je kapacitet "druge pruge" manji na dionici NBG - Glavna i to zbog postojanja samo jednog kolosjeka.
S druge strane, "druga pruga" na dionici Glavna - Rasadnik ima veći kapacitet od "prve pruge" na dionici Centar - Batajnica a tako će ostati i da se ne znam kako održava i da ne znam kako zamjenimo pragove, šine i signale na "prvoj pruzi" jer mahom imamo 4 kolosjeka a 4 je uvijek veće od 2 pa i na željeznici.
Da li zaista misliš da će u narednih 50 godina biti potrebno više od polazaka BG:voza na 10 minuta i međugradskih vozova na 15 minuta? Ako ne misliš, onda ne vidim razlog postojanju dva čvora koja međusobno usporavaju jedan drugog.
BG voz na 10 minuta nećemo imati ni nakon remonta osim u slučaju da od Prokopa napravimo terminus linija ka jugu. Je li to dio plana?
Da ne bi od Prokopa pravili terminus, sjetimo se da već 150 godina imamo terminus za linije prema jugu i da je taj terminus na Savskom Trgu a Prokopu ostavimo funkciju prolazne stanice za prolazne linije jer je za to i projektovan.