[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474518#p474518:3oxzp301 je napisao(la):
RioBL » Uto Avg 29, 2017 10:23 pm[/url]":3oxzp301]Mislim da se ne slazemo.
Ja ne mislim da treba praviti jos jednu TPS vec da treba ostaviti dio vozova u savskom amfiteatru i na topciderskoj pruzi.
Na taj nacin se ne bi povecao pritisak na prugu kroz NBG a BG voz bi mogao ostati u sadasnjem taktu od 15 minuta i cak nadati se dodavanju jos jedne linije nakon remonta pruge a nivo finansijskog zaduzenja zeljeznice bi bio manji.
Ovo pokazuje koliko se tvoje tvrdnje zasnivaju na pogrešnim uverenjima.
Gradnjom još jednog TPS-a bi se smanjio pritisak na prugu kroz Novi Beograd, a takođe i na deonicu Rasputnica G - Rakovica, u odnosu na tvoj predlog da se ostavi deo vozova u Savskom amfietatru!
Zašto?
Zato što vozovi koji idu iz Novog Beograda ka Glavnoj železničkoj stanici seku put vožnje iz Beograd Centra za Novi Beograd, a vozovi koji iz Rakovice idu ka Glavnoj železničkoj stanici seku put vožnje iz Beograd Centra i Vukovog Spomenika ka Rakovici.
Evo na primer, kako bi se mogli organizovati polasci iz Beograd Centra za sever na svaki sat, bez ikakvih problema:
xx:00 BG:voz za Batajnicu
xx:10 međunarodni za Budimpeštu
xx:15 BG:voz za Batajnicu
xx:25 regio za Novi Sad/Suboticu
xx:30 BG:voz za Batajnicu
xx:40 međunarodni za Zagreb
xx:45 BG:voz za Batajnicu
xx:55 regio za Šid
Znači, imaš na svaki sat međunarodni za HR, HU (što realno nije potrebno), imaš na svaki sat za NS, imaš na svaki sat za Šid (što opet realno nije potrebno) i na 15 minuta BG:voz. Dakle, realno češće od takta na 2 sata za Šid nije potrebno, i po 4 vozova dnevno za HR i HU nije potrebno, tako da ostaje dovoljno prostora i za dodatne BG:vozove u špicu!