Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Mogli bi da kupe jedno 20 kom da se pokriju kriticni pravci
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459446#p459446:3ccq7qxh je napisao(la):
Kolega2357 » 17 Jun 2017 09:47 am[/url]":3ccq7qxh]mvbg1 imaju hibridne garniture AS uredjaj?
Pa nivo opreme i tip sigurnosnih uredjaja na vozu je po zelji narucioca. Stadler ugradjuje ono sto kupac zeli. Tako da ako bi se ovaj tip vozila narucio Stadler bi bez problema ugradio i AS uredjaj koji je kompatibilan sa nasim signalno sigurnosnim uredjajima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458648#p458648:1waavcow je napisao(la):
Rile » Wed Jun 14, 2017 9:24 pm[/url]":1waavcow]
Lapovo 25 minuta skida se elektro a kači dizelka + proba kočnica
Kraljevo 37 minuta skida se dizelka a kači elektro lokomotiva + proba koćnica
:bash:

Šta rade 37 minuta. Farbaju lokomotivu?
 
Manevra zamene lokomotive ne ide tako brzo kao na decijem elektricnom vozu Pendolino.
 
Kompanija ruskih državnih železnica RŽD International počela je polaganje koloseka u tunelu Bela Reka na pruzi Beograd–Bar, saopštila je ta kompanija.
U tunelu Bela Reka na deonici Resnik–Valjevo, pruge Beograd–Bar, koja je deo evropskog saobraćajnog Koridora 11, počeli su radovi na polaganju koloseka, uz primenu tehnologije elastomernog tepiha, piše u saopštenju RŽD-a.

Kako navode, ova tehnologija je već poznata u svetu, a sada se, ističu, prvi put primenjuje u okviru modernizacije železnice u Srbiji.

Tunel, čija dužina iznosi više od 3,8 kilometara, izgrađen je 1958. godine i od tada se nije renovirao.

Kompanija RŽD International je započela rekonstrukciju objekta u decembru 2016. godine, a za to vreme, kažu, bili su izvedeni radovi na odvodu vode sa zidova tunela i rekonstrukcija njegovog podnožnog svoda.

Nakon zamene šinskog polja, uređaja i kontaktne mreže, brzina vozova je povećana sa 50 na 120 kilometara na čas, kažu u tom preduzeću.

Radovi na rekonstrukciji deonice Resnik–Valjevo, navode oni, odvijaju se u skladu sa Aneksom 4. 1 uz Ugovor, koji su potpisali RŽD International i Infrastruktura železnice Srbije u decembru 2015. godine.

Planirani rok za realizaciju projekta je, navode, jun 2018. godine, a njegova ugovorna vrednost iznosi oko 80 mil USD.
http://www.ekapija.com/news/1792968/poc ... oridoru-11
 
20170618_154528.jpg


Pruga raska pazar 20 km 45 milona €
 
ако, и треба. колико знам, Пазар је једини град изнад 100.000 да нема пругу
 
Zanimljivo je da se u stanici Košutnjak vrši neki betonski rad, pretpostavlljam da je u pitanju tj nadam se, peron za BG voz.

PS slika nemam jer su nedaleko odatle pripadnici FTO koji su se tu zatekli, tačnije na putnom prelazu na rasputnici G pokušali da me protivpravno zadrže zbog kako su mi rekli „špijunaže“..
 
Bilo bi dobro da je to stanica BG voza, jer ako se tu ne uradi, neće biti nijedne između Rakovice i Prokopa, a Košutnjak je veliko naselje.
 
Btw kako se vi ostali snalazite sa slikanjem železnice i zakonima? Da li je bezbedno? Oko mene se okupilo pet šest ljudi uglavnom starijih od 60 i pitanjima za koga radim. Neki su bili i radnici železnice, ili bar izgledaju tako. Dokle ide bestidnost i licemerje u ovoj jadnoj zemlji?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461150#p461150:2l3fojg7 je napisao(la):
tragac » 24 Jun 2017, 16:41[/url]":2l3fojg7]I bus Banjica-st. Košutnjak-st. Rakovica-Miljakovac 3.
Nisam sasvim siguran da je reč o izgradnji nove stanice, koja bi nedvosmisleno morala da se gradi da je o tome reč (u smislu, infrastruktura je faktički nepostojeća):
https://www.google.rs/maps/@44.7579...dW7vHgl9rTGUpnTAoVMg!2e0!7i13312!8i6656?hl=sr
https://www.google.rs/maps/@44.7573...XJO6LOoT65U40aJ7dNjw!2e0!7i13312!8i6656?hl=sr
Sama zgrada bi još mogla da se sredi, ali da bi se pristupilo drugom koloseku, mora da se uradi pothodnik.

Nažalost, kineskom rekonstrukcijom ovo nije obuhvaćeno. Jedino ako je "Infrastruktura" rešila nešto da odradi na svoju ruku, ali prilično sam siguran da bi o tome trubili na sav glas. :kk:

Što se tiče samog feedovanja, 42 već solidno povezuje i Košutnjak i Rakovicu. Jedino centralni deo Kanarevog Brda nema direktnu vezu sa Košutnjakom.
 
Ni to nije rešenje, sve dok postoji oštar nagib i stepenište (osim pokretnog). Ne pričam o sebi već o masovnosti upotrebe. Inače trenutno Miljakovac 2 i 3 nemaju direktnu vezu sa šinskim sistemima u Rakovici.
 
Pa sad, ako govorimo o starima i o invalidima, jeste problem.
Nije sasvim direktna linija, ali ide 504 od Miljakovca 1 do Resnika celim krajem.
 
Pitam gospodu na osnovu kog zakona i kog znaka brane slikanje ili ih jednostavno izignorisem sto je naj bolja opcija alergicni na foto aparat a na mamlaze sa sprejevima nisu
 
Ovaj jedan me je pitao za koga radim. Nisu mi tražili dokumenta, sačekao sam 15 ili 20 min. na vrućini, kad sam krenuo iako su mi rekli da treba da čekam. Udaljio sam se polako, biciklom, da su hteli da me jure mogli su, imaju valjda i neka kola kad ih je toliko. A možda je soko orla zvao, a ovaj pao.
 
Опет проблеми на барској прузи. Наравно, на сајту „Србија воза“ и Инфраструктуре никаква обавештења о томе, осим што у реду вожње пише колико возови касне (430 касни 4 сата и 45 минута, 431 касни сат и 56 минута).

http://rs.n1info.com/a278328/Vesti/Vesti/Prekid-saobracaja-na-pruzi-Beograd-Bar.html

Измена: Изгледа су у међувремену окачили обавештење на сајт „Србија воза“ или ја нисам видео први пут. Али опет неозбиљно је то ставити као трећу вест, а као прву обавештење о ноћном возу за Бар (као да саобраћа без икаквих проблема).
 
Akcionarsko društvo za železnički prevoz robe „Srbija Kargo“, Beograd
OGLASAVA PRODAJU RASHODOVANIH SREDSTAVA - 91 VUČNO VOZILO RAZNIH
SERIJA U POSTUPKU JAVNOG NADMETANJA USMENIM PUTEM
http://www.srbcargo.rs/Oglas lokomotive - II krug 02 12 2016 STEVAN.pdf
 
Vrh