Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456684#p456684:1pmiszii je napisao(la):
RioBL » 07 Jun 2017 07:53 pm[/url]":1pmiszii]

Da nije ta kolosecna veza zbog preusmjeravanja Bg voza. Ako ce u Resniku biti terminus linije, mozda bi se vozovi po odlasku sa stanice prema Rakovici prebacivali na drugi kolosjek tom kolosjecnom vezom. Ne znam kako se tacno zove takav manevar.
Pa i zbog toga. Iz smera Rakovice voz ce ulaziti prvo preko novih kolosecnih veza sa desnog pruznog koloseka na drugi stanicni i onda neposredno pre stanicne zgrade na 1.kolosek. Ali prvenstveno zbog toga jer ako ne bi bilo te buduce kolosecne veze vozovi bi morali prolaziti pored postojeceg magacina i stovarista uglja da izadju na otvorenu prugu.
 
"Железнице Србије" затрпале Доњи град пружним конструкцијама уклоњеним са простора "Београда на води". По врућини осећа се непријатан мирис од ужеглих прагова и набацаних старих колосека

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%86%D0%B5
 
Smijurija od članka. Pragovi smrde a što reče i žena u intervjuu čula je i da su radioaktivni. A smetaju i onima koji bi malo da skrate pa ne idu na pasarelu već preko koloseka.
Našem mentalitetu je izgleda samo podzemna železnica dobra a i to pod uslovom da ne prevozi opasan teret.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456696#p456696:2gj0vd1m je napisao(la):
mvbg1 » Wed Jun 07, 2017 9:54 pm[/url]":2gj0vd1m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456684#p456684:2gj0vd1m je napisao(la):
RioBL » 07 Jun 2017 07:53 pm[/url]":2gj0vd1m]

Da nije ta kolosecna veza zbog preusmjeravanja Bg voza. Ako ce u Resniku biti terminus linije, mozda bi se vozovi po odlasku sa stanice prema Rakovici prebacivali na drugi kolosjek tom kolosjecnom vezom. Ne znam kako se tacno zove takav manevar.
Pa i zbog toga. Iz smera Rakovice voz ce ulaziti prvo preko novih kolosecnih veza sa desnog pruznog koloseka na drugi stanicni i onda neposredno pre stanicne zgrade na 1.kolosek. Ali prvenstveno zbog toga jer ako ne bi bilo te buduce kolosecne veze vozovi bi morali prolaziti pored postojeceg magacina i stovarista uglja da izadju na otvorenu prugu.

Postavlja se pitanje sta ako ne bude te kolosecne veze u Rakovici na bloku 1 to ce biti opsti problem za Srbija Voz i za Srbija Kargo.
 
који је дебил ово правио?



не, стварно, баш бих волео да га упознам
 
Mazohizam a cemu stajanje u nekim stanicama i po 20 min sigurno jedno sat vremena stoji po stanicama
 
U stanicama Prijepolje teretna i Bijelo Polje se obavlja pasoška kontrola i zamena lokomotive zbog prelaska granice. U Lapovu i pretpostavljam Kraljevu se stavlja dizel lokomotiva jer pruga Lapovo - Kraljevo nije elektrifikovana. Zablace ni meni nije jasno.
 
Da li je moguće da se ova vožnja do Bara preko Lapova obavlja bez zamene loksi, jednostavnim uparivanjem dizelke i elektre celom dužinom puta? Pretpostavljam, tj znam da nemamo dovoljno loksi za tu egzibiciju ali me zanima tehnička izvodljivost.
 
Nemoguce! Dizel mora da bude na celu na deonici kad on vuce - zbog preglednosti! Ne postoji mogucnost daljinskog upravljanja, pa da kazemo da mv u elektro lokomotivi koja je na celu upravlja sa dizelom iza nje. Tako da mora dizel da dodje tu na celo voza!
Ajd u lapovu stajanje od 25 min nije strasno, taman ako malo bude kasnio, za 15 min moze da se izvrsi zamena lokomotiva i proba kocenja i krenuce na vreme...
 
Ima točkove. Vozi po asfaltu, koristeći već izgrađene saobraćajnice koje koriste i automobili. Ide na struju, koristeći baterije. Ima volan i vozača.

Čestitke Kinezima, otkrili su - električni autobus! :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458114#p458114:261ye0xf je napisao(la):
tragac » Tue Jun 13, 2017 10:37 am[/url]":261ye0xf]Da li je moguće da se ova vožnja do Bara preko Lapova obavlja bez zamene loksi, jednostavnim uparivanjem dizelke i elektre celom dužinom puta? Pretpostavljam, tj znam da nemamo dovoljno loksi za tu egzibiciju ali me zanima tehnička izvodljivost.

Ne moguce je jer od Lapova do Kraljeva pruga nije elektrifikovana pa dizel mora da vuce sve do Kraljeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458118#p458118:5np64nee je napisao(la):
Politikolog » Tue Jun 13, 2017 10:51 am[/url]":5np64nee]Nemoguce! Dizel mora da bude na celu na deonici kad on vuce - zbog preglednosti! Ne postoji mogucnost daljinskog upravljanja, pa da kazemo da mv u elektro lokomotivi koja je na celu upravlja sa dizelom iza nje. Tako da mora dizel da dodje tu na celo voza!
Ajd u lapovu stajanje od 25 min nije strasno, taman ako malo bude kasnio, za 15 min moze da se izvrsi zamena lokomotiva i proba kocenja i krenuce na vreme...

Nema to veze o preglednosti o cemu pricas nije te to pitao. Kakva preglednost? Pa normalno ako dizel vuce da ce ide na pocetak, jos je pruga nije elektrifikovana. To nema veze sa logikom o cemu pricas. 661 je napravljena da bude dvoposed jer ima jednu upravljacnicu. Jedan prati signale a drugi vozi upravo je tako zbog nepreglednosti.
 
Preglednost bi lako mogla da se reši upotrebom obične motorole. I onako voz između tih stanica saobraća u pola noći a ostalog saobraćaja tu nema puno, a i naši vozovi ne saobraćaju neverovatnim brzinama da bi takva vožnja bila nebezbedna i nemoguća, i onako mašinovođa ne može ne znam kako da upravlja vozom pa da mu treba odlična preglednost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458362#p458362:qh6zuanz je napisao(la):
Biciklistkinja » Tue Jun 13, 2017 11:03 pm[/url]":qh6zuanz]Preglednost bi lako mogla da se reši upotrebom obične motorole. I onako voz između tih stanica saobraća u pola noći a ostalog saobraćaja tu nema puno, a i naši vozovi ne saobraćaju neverovatnim brzinama da bi takva vožnja bila nebezbedna i nemoguća, i onako mašinovođa ne može ne znam kako da upravlja vozom pa da mu treba odlična preglednost.

To je kod 661 ne moguce obojica moraju biti unutar upravljacnice dok voze ne moze jedan da vozi a drugi da bude van lokomotive. Kod elektro lokomotive je jednoposed iz prostog razloga sto ima 2 upravljanice i preglednost pruge je 100%.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458360#p458360:12jgobog je napisao(la):
Kolega2357 » Uto Jun 13, 2017 9:54 pm[/url]":12jgobog]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458118#p458118:12jgobog je napisao(la):
Politikolog » Tue Jun 13, 2017 10:51 am[/url]":12jgobog]Nemoguce! Dizel mora da bude na celu na deonici kad on vuce - zbog preglednosti! Ne postoji mogucnost daljinskog upravljanja, pa da kazemo da mv u elektro lokomotivi koja je na celu upravlja sa dizelom iza nje. Tako da mora dizel da dodje tu na celo voza!
Ajd u lapovu stajanje od 25 min nije strasno, taman ako malo bude kasnio, za 15 min moze da se izvrsi zamena lokomotiva i proba kocenja i krenuce na vreme...

Nema to veze o preglednosti o cemu pricas nije te to pitao. Kakva preglednost? Pa normalno ako dizel vuce da ce ide na pocetak, jos je pruga nije elektrifikovana. To nema veze sa logikom o cemu pricas. 661 je napravljena da bude dvoposed jer ima jednu upravljacnicu. Jedan prati signale a drugi vozi upravo je tako zbog nepreglednosti.

Hteodh da objasnim coveku sto sire, ne ulazeci u detalje da to nije dozvoljeno ni propisima, ni moguce zbog preglednosti. Da preglednosti jer mv i pomocnik ako je 661 u pitanju moraju da vide ispred sebe prugu i signale. Tehnicki je izvodljivo da 441 bude na celu, a da dizel koji je iza nje gura nju i vuce voz - zar ne? Kazem tehnicki - bitna stavka posto ces se uhvatiti ovog ko pijan plota! I vrv ce ici 666 a ne 661 i onda ne treba dvoposed, ali to je nebitno za ovu pricu! Takodje sam hteo da kazem coveku da je nemoguc sinhron elektro i dizle tj 441/444 i 661/666 - pa sam spomenuo daljinsko upravljanje - da ne ulazimu detalje...
A sad i ti lupas o 661, ko prati signale, a ko vozi voz? Sta ako je signal sa strane mv - onda on ne vozi voz, nego samo prati signal? Pomocnik je obavezan u 661 bas zbog (ne)preglednosti, jer mv ne moze da vidi zbog cela lokomotive(duzeg ili kraceg) drugu stranu pruge - pa moze neko da mu izleti, ili ako je signal sa druge strane ne vidi ga itd.
Znaci ne lupetaj samo da bi lupetao ovde, videli smo do sad tvoju strucnost...
 
Oce li marsalka 666 004 docekati remont stoji u kraljevu skuplja prasinu
 
Tesko, nju su ocerupali za 003 (cini mi se) tako da joj fali dosta delova...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458362#p458362:3qjtmkjo je napisao(la):
Biciklistkinja » 13 Jun 2017 10:03 pm[/url]":3qjtmkjo]Preglednost bi lako mogla da se reši upotrebom obične motorole. I onako voz između tih stanica saobraća u pola noći a ostalog saobraćaja tu nema puno, a i naši vozovi ne saobraćaju neverovatnim brzinama da bi takva vožnja bila nebezbedna i nemoguća, i onako mašinovođa ne može ne znam kako da upravlja vozom pa da mu treba odlična preglednost.
Uz duzno postovanje tebi ovakvo uproscavanje tako kompleksnog i zahtevnog posla kao sto je vuca voza je blago receno smesno. Nemoj da se ljutis ali morao sam ovo da napisem. Voz nije tramvaj pa da kolega napred navodi kolegu pozadi kada treba da koci a kada da ubrzava. Zeleznica je slozen sistem(barem njen izvrsni deo) koji se zasniva na pravilnicima i uputstvima,i ovako nesto u svojoj organizaciji ne prepoznaje.
 
Ma dobro, nisam ja stručnjak za železnicu :) U svakom slučaku mogli su taj voz drugačije da osmisle ili da stave da dizel svo vreme vuče.
 
Крајње је време да се набаве гарнитуре и локомотиве које би могле да се крећу и по електрификованим и по не електрификованим пругама.
 
Ja bih pre rekao da je krajnje vreme da se sve bitne pruge u zemlji elektrifikuju, tu mislim na Lapovo - Kraljevo, Niš - Dimitrovgrad i Pančevo - Vršac.
 
Vrh