Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kneževac i Kijevo sigurno rade, oni su obuhvaćeni ugovorom.
Bolje pitanje je šta će sve raditi u Rakovici i da li će "dirati" Košutnjak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462088#p462088:3bl6k7cu je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Jun 2017 02:42 pm[/url]":3bl6k7cu]мвбг1, два питања (ако имаш информације):
1. колика ће бити брзина после ремонта?
2. хоће ли сређивати и успутна стајалишта Кнежевац и Кијево (које више личи на пољски ВЦ, него на стајалиште)?
1. Izmedju 70 i 90km/h,
2.Izmedju ostalog sredjivaće se i stajališta Kneževac i Kijevo. Verovatno će biti tipa kao stajališta na Pančevačkoj pruzi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461960#p461960:2ajz0afu je napisao(la):
JohnnyLee » 27 Jun 2017 09:39 pm[/url]":2ajz0afu]
Kolega2357":2ajz0afu je napisao(la):
Naravno jos jedan fuseraj sa drevnim pragovima.

није. планирано је било да се оставе они дрвени прагови који су у добром стању
Malo objasnjenje.

Kao prvo, na remontovanim deonicama nisu vracani stari pragovi koji su u dobrom stanju. Ukoliko su postavljeni drveni pragovi, a jesu u nekim stanicama, korisceni su novi drveni pragovi.
Kao drugo, drveni prag mora da se stavi na otvorenu mostnu konstrukciju, kao i na propisano rastojanje ispred i iza takve mostne konstrukcije.

Da je u pitanju zatvorena mostna konstrukcija, tj da je kolosek na tucanickom zatvoru preko mosta, sine bi bile na betonskim pragovima.

pozz
 
@mvbg: da li će se raditi malo ozbiljniji "zahvat" na Rakovici pored spuštanja perona, tj, da li će makar "okrečiti" onaj pothodnik strave i užasa? :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462099#p462099:3o1b1wom je napisao(la):
DzonTravolta » 28 Jun 2017 03:02 pm[/url]":3o1b1wom]@mvbg: da li će se raditi malo ozbiljniji "zahvat" na Rakovici pored spuštanja perona, tj, da li će makar "okrečiti" onaj pothodnik strave i užasa? :lol:
Pretpostavljam da hoce. Inace poceli su radove na spustanju visine treceg perona u stanici Rakovica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462147#p462147:24ws43rm je napisao(la):
Stomatolog » Wed Jun 28, 2017 6:46 pm[/url]":24ws43rm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461962#p461962:24ws43rm je napisao(la):
JohnnyLee » 27 Jun 2017 22:45[/url]":24ws43rm]и посебна вест: Карго купује 8 тросистемских локомотива

Trosistemske: 25kv AC, 15kV AC i 3kV DC ili će biti neka druga kombinacija?

A sta ce nama takve lokomotica kada mi nemamo u okruzenju nikoga sa tim sistemom da li su te lokomotive planirane da idu preko granice u vise drzava gde postoji drugaciji sistemi napajanja?
 
Ovo je pravo pitanje. Tj da li je Srbija kargo sposoban da se organizuje na takav nacin, tj da li ima tu snagu da njegov voz stigne sa njegovom lokomotivom do zeleznicke uprave koja ima 15kv ili 3kv. U ovom momentu nisam siguran da ima neki voz koji krece sa teritorije Srbije, a da mu je krajnja destinacija, ili cak tranzitna, u takvim upravama. Sta vise, ni u skorasnjoj proslosti takvog slucaja nije bilo. Da ne gresim dusu, postoji onaj fantomski prevoz peleta za Italiju od strane kompanije koridor 10 ili X...ali primopredaja vozova sa Italijom je tako zakukuljena da slati lokomotivu sa vozom do krajnje destinacije je ravno naucnoj fantastici ili gluposti.
 
Треба гледати дугорочније мало, када се Карго приватизује какве ће све планове имати нови газда.
 
па слободан приступ Карга (и СВ-а) другим земљама (као и других оператера Србији) нас свакако чека како буду одмицали преговори са ЕУ. овако, Карго ће се на време обезбедити да, нпр. тера малине скроз до Хамбруга (прво ми пало на памет), а не да се мењају локомотиве када дође до промене волтаже
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462254#p462254:2b73il3y je napisao(la):
voz » Thu Jun 29, 2017 8:37 am[/url]":2b73il3y]Ovo je pravo pitanje. Tj da li je Srbija kargo sposoban da se organizuje na takav nacin, tj da li ima tu snagu da njegov voz stigne sa njegovom lokomotivom do zeleznicke uprave koja ima 15kv ili 3kv. U ovom momentu nisam siguran da ima neki voz koji krece sa teritorije Srbije, a da mu je krajnja destinacija, ili cak tranzitna, u takvim upravama. Sta vise, ni u skorasnjoj proslosti takvog slucaja nije bilo. Da ne gresim dusu, postoji onaj fantomski prevoz peleta za Italiju od strane kompanije koridor 10 ili X...ali primopredaja vozova sa Italijom je tako zakukuljena da slati lokomotivu sa vozom do krajnje destinacije je ravno naucnoj fantastici ili gluposti.

Visesistemske lokomotive same po sebi imaju prednosti i mana. E sada stanice u kojima se suceljavaju vise sistema napajanje na primer Dobova na bloku 1 je napajanje 25 kV 50 Hz a na bloku 2 je 3 kV DC na sredini stanice otprilike se nalaze izlotori koji izoloju razlicite napone. Vozovi u takve stanice ulaze pod zaletom i obara se pantograf obavezno.
 
Prodaja nacionalnog operatera mislim da nije izvesna i realna. HZ cargo, BDZ cargo...to su primeri glasina i pokušaja privatizacije i odustajanja od iste. To su sve preglomazni sistemi sa velikim balastom (radne snage i neadekvatnih infrastrukturnih objekata) da bi to neko platio. Velikim operaterima se više isplati da osnuju svoju firmu i tako započnu delovanje na nekom tržištu. Poslednja uspesna privaticacija drzavnog cargo operatera je bila privatizacija MAV-a. To je bilo davno, a od tad se privatizovao samo Train OSE i to je jos uvek misterija kako ce funkcionisati. RCA grupacija ima vozove za Tursku preko RO i BG. Iako na tom prevoznom putu ima i svoje firme, voz iz AT do granice sa TR ne vuče jedna lokomotiva. Jednostavno im se nije isplatilo. Postoje tržišta i rute gde to pije vodu. Moje misljenje je da to Srbija nije...tj da tokovi koji idu u Srbiju i iz Srbije ne zahtevaju visesitemske lokomotive. Dovoljne su jednosistemske sa mozda razlicitim setovima pantografa za susedne zel uprave. Srbija cargo bi trebao da se fokusira da bude konkuretan na svojoj teritoriji, kako ga ne bi "pojeli" operateri kad se pojave u Srbiji. Lako je kad budu neprikosnoveni u Srbiji da napadnu susedna tržišta...a za sve to im ne trebaju višesistemske lokomotive. Bojim se da je ideja o višesistemskim lokomotivama još iz vremena kada je Riječka pruga pod drugim sistemom napajanja a postoja je interes direktnih vozova. Da li vi mislite da ce RCA ili DB tako lako da dozvoli nekom Srbija kargu da radi nesto na njihovom trzista....srbija kargu koji im duguje basnosovne svote novca za neplacene RIV naknade....
 
Imamo stvarno kreativne putnike. :)
Stajalište Sebeš.
 
Srb kargo treba da uzme cg kargo a mogu i putnicki prevoz takodje zel rep srpske i mk kargo to treba da im je fokus
 
Великосрпска жељезничка хегемонија? :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462468#p462468:l84aq4p3 je napisao(la):
direktor » 30 Jun 2017 06:31 am[/url]":l84aq4p3]Srb kargo treba da uzme cg kargo a mogu i putnicki prevoz takodje zel rep srpske i mk kargo to treba da im je fokus
Sem izrečene potrebe za preuzimanjem, da li bi mogao malo i da objasniš razloge za takve akvizicije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462540#p462540:358ee08l je napisao(la):
spatiotecte » 30 Jun 2017 10:41 am[/url]":358ee08l]Razlog je sto nam je to jedini moguci doseg.
I onda iz jedne ogromne dubioze da se ide u jos vecu.
Zasto bi iko uzimao socijal dinosauruse sa ogromnim dugovima,viskom radnika i sa ko zna kakvim neresenim pitanjima,kada jednostavno moze osnovati cerku firmu i zaposliti onoliko ljudi koliko je optimalno za normalan rad i ostvarivanje profita?
Ovo se odnosi i na nasu zemlju i na osale zemlje i firme koje je Direktor spomenuo.
Srbija Kargo nece niko nikada kupiti jer se jednostavno ne isplati. Strani operateri ce osnovati svoje podruznice odnosno cerke firme kod nas,zaposliti onoliki broj izvrsnog osoblja,dovesti svoje lokomotive(kao sto je slucaj sa npr. RCA u Sloveniji i Hrvatskoj) i boriti se za prevoz bruta. Sad da li ce "otimati" od SK vozove ili ce dovoditi svoje to je vec stvar trzista i sposobnosti menadzmenta. Samo kako mi se cini Srbija Kargu se ne pise dobro.
 
36da4a0074ad233aa339deaa0f2eec81.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li ovi naši stvarno misle da naši vozovi idu za Sloveniju, Italiju, Austriju i Nemačku, a možda i dalje?
I koliko su ti planovi uopšte realni?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443074#p443074:nou9mmmy je napisao(la):
Stomatolog » 29 Mar 2017 04:47[/url]":nou9mmmy]
3kV DC za Sloveniju i Italiju,
15kV AC 16,7Hz za Austriju i Nemačku i
25kV AC 50Hz za Srbiju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Bugarsku, Rumuniju, Mađarsku.

680px-Europe_rail_electrification_en.svg.png
 
Valjda će predvideti otvore za lift koji bi mogao da se ugradi u nekoj daljoj budućnosti, ili barem rampe za invalide.
 
Биће скупо урадиити дренажу за тај подходник јер је са друге стране канализациони поток. Иако ће канализација крајем године бити скроз пуштена то је најнижа тачка убедљиво, чак је некада било језеро ту и тај поток има свој извор горе на Краљевој економији.
 
Vrh