Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

за питање 2 сам претпоставио, јер је то логично. мада, ако се и деси тако нешто, мислим да ће морати да склоне рампе
 
Ne znam da li će sklanjati rampe, ali nešto slično tebi je pominjao i Karlo u nekom drugom kontekstu.
U krajnjem, "Vukov spomenik" barem ima i one srednje (ne)pokretne stepenice, za koje tvrde da košta đavo i po da ih rekonstruišu. Mogu da naprave da one budu prolaz za međugradski saobraćaj, uz uslov da se pokaže karta na rampi.
 
Kaко боду очи оне пароле и навођење месних одбора.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442884#p442884:2p60k9vl je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Mar 2017 05:54 am[/url]":2p60k9vl]па ЖС има у плану вишесистемске

Pa o njima i pričam. Tih 8-10 su višesistemske. Od odabira višesistemske lokomotive za međunarodni saobraćaj zavisiće kasnija masovnija nabavka jednosistemske za domaći saobraćaj zbog unifikacije voznog parka.

Sad videh na sajtu Škode da nude i jednosistemske.

http://www.skoda.cz/en/products/locomotives/univerzalni-lokomotivy/
 
Занимљива сличност шеме фарбања наших електро локомотива и ДБ.
 
Da li naše lokomotive smeju da saobraćaju po državama Evropske unije dok još nismo članica?
I mi ćemo sada nabavljati višesistemske lokomotive za tri različita sistema?

3kV DC za Sloveniju i Italiju,
15kV AC 16,7Hz za Austriju i Nemačku i
25kV AC 50Hz za Srbiju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Bugarsku, Rumuniju, Mađarsku.

680px-Europe_rail_electrification_en.svg.png
 
Lokomotiva prvog privatnog operatera u Srbiji "Kombinovani transport" vuče teretnu kompoziciju ka Vršcu.
29.03.2017. Alibunar.


PS. Na kraju voza je i lokomotiva upotrebljena kao potiskivalica istog operatera
Autor:Kristian Kalmar
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443046#p443046:205dgrg9 je napisao(la):
Дошљак » 28 Mar 2017 10:32 pm[/url]":205dgrg9]Занимљива сличност шеме фарбања наших електро локомотива и ДБ.

Pa iskopirali "DB Verkehrsrot" tj. "DB Traffic Red" kolor šemu.

31577200994_b97f64c3ce_b.jpg


Povukli sivu liniju ravno zbog čega su natrpali oznake.

http://rail-sim.de/forum/index.php/Attachment/37441-Skoda-Lok-BR-102-3-jpg

https://c1.staticflickr.com/9/8194/29103436080_13a3beab89_b.jpg

Na renderu je urađeno isto što su i Česi uradili - podigli su liniju sive boje u centralnom delu kako bi poklopce na sredini prekrili jednom bojom ujedno napravivši više prostora za oznake u listi. Nemci sad nabiše pored vrata. Strašno.

https://c1.staticflickr.com/3/2195/32014358584_8812dc9134_b.jpg

Sa druge strane kod Traxxa 3 nema dileme što se toga tiče ali su napravili haos sa montažno-demontažnom bilbord pločom.

https://c1.staticflickr.com/9/8628/16050505604_15c0e549df_b.jpg

Kod "gole" verzije bez ploče iz ovog ugla je nemoguće videti logo prevoznika jer rebra nisu tanka horizontalna već debela vertikalna.

https://c2.staticflickr.com/8/7758/26659946134_148e6ee8af_b.jpg

Na ovoj slici se vidi montirana bilbord ploča.
 
У почетку сам се чудио зашто су све електро локомотиве тако немаштовито офарбане након преименовања ЈЖ у ЖС, а сад ми је јасно да су ту ружну и немаштовиту шему копирали од шваба што ми је чини још мање прихватљивом. Требали су задржати оригиналне шведске црвено-плаво-беле са "брковима" за 441/444 и сиве румунске за 461 дефинитивно.
 
Meni je kombinacija crveno sive lokomotive predivna jer izgledaju jako snašno i čvrsto. Problem sa našim lokomotivama je što su prljave i svaka kolor šema bi izgledala da je fuj kada je prljava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443228#p443228:3iffwasc je napisao(la):
Дошљак » 29 Mar 2017 09:59 pm[/url]":3iffwasc]У почетку сам се чудио зашто су све електро локомотиве тако немаштовито офарбане након преименовања ЈЖ у ЖС, а сад ми је јасно да су ту ружну и немаштовиту шему копирали од шваба што ми је чини још мање прихватљивом. Требали су задржати оригиналне шведске црвено-плаво-беле са "брковима" за 441/444 и сиве румунске за 461 дефинитивно.

Umalo ne reče "Eurostupidred". :blah: Manje-više priča je ista sa "Eurowhite" brendiranjem aviokompanija.

Ne treba da se čudimo sličnosti Lufthanze i DB-a. Razlika je u tome što je ovaj drugi crven. Oba primera praktikuju "gray belly+monocolor background" šemu.

Čak su i javni gradski prevoznici postali inventivniji (osim naših naravno koji ni crvenu sa krem krovom ne mogu da unificiraju na svim vozilima).

WizzAir jeste inventivniji ali ipak je privatnik.

Ne treba zaboraviti ni privatne železnice u SAD. Uglavnom privatne firme vode računa o brendu. Državna kobila je obična raga. Svoje konje ipak svi timare.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443250#p443250:3iffwasc je napisao(la):
Biciklistkinja » 29 Mar 2017 11:56 pm[/url]":3iffwasc]Meni je kombinacija crveno sive lokomotive predivna jer izgledaju jako snašno i čvrsto. Problem sa našim lokomotivama je što su prljave i svaka kolor šema bi izgledala da je fuj kada je prljava.

Uze mi reč iz usta. Veći su problem prljavština i logo nego sama kolor šema. Rekoh već da državne firme ne vode računa o brendu kao privatne. Jednostavno nemaju potrebe za tim.

28433605525_32c4a45da8_b.jpg


^^^444-003 SRBIJA KARGO a.d

https://upload.wikimedia.org/wikipe...in_Subotica.jpg/1024px-ŽS_444_in_Subotica.jpg

^^^444-015 ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИЈЕ

http://i543.photobucket.com/albums/gg467/markoraice/_DSC03031.jpg~original

^^^444-001 ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИЈЕ

Nešto veći logo od onog sa 444-015 (samo sa belim "С" kao na Štadleru) trebalo je da bude jasno istaknut na suprotnom kraju lokomotive kako bi bio što upadljiviji (na mestu starog logoa sa stilizovanim "Ж" na lokomotivi 444-001) čime bi bila jasno istaknuta roditeljska kompanija ŽS. Na trakama ispod broja lokomotive umesto ćiriličnog natpisa roditeljske kompanije trebalo bi da stoje samo natpisi ćerka-kompanija kao što su i sada označeni. I naravno da ih češće čiste. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443327#p443327:3iffwasc je napisao(la):
DzonTravolta » 30 Mar 2017 01:50 pm[/url]":3iffwasc]http://rs.n1info.com/a238740/Biznis/Pocela-rekonstrukcija-pruge-Rasputnica-G-Rakovica-Resnik.html

:vops: :vops: :vops: :vops:

Ala laju pred izbore. Ljubi ih majka kao da ništa nisu pipnuli pre predizborne kampanje. :mrgreen:
 
Zašto su ove lokomotive vožene u inostranstvo? To su skoro nove lokse kojima ne treba remont, nije valjda da kod nas više ne može ni neko redovno održavanje?
 
Lokomotiva mora da ima remont kad istrci redovnu kilometrazu imali smo mi min Nis pa smo to unistili
 
На страну црвено-сива комбинација, али мени некако највише фале штрафте са стране и "бркови" на предњем/задњем делу изнад фарова. 661 има и штрафте и "бркове", на 441/444 и 461 ми некако фале.
 
ZOS VRUTKY Slovacka i nasa lepotica 441-701 u novoj kolor shemi. :vops: :vops: :vops:

 
Pitanja za mvbg1 hoce li posle remonta biti prvi kolosek u upotrebi u Resniku? Da li ce takodje prvi kolosek biti izgradjen u Rakovici? Nakon uvodjenja obostranog saobracaj da li ce moci da se udje redovno na sve koloseke?
 
Odlicno za loksu jos samo da je srece pa da je to radjeno kod nas mi smo svoje unistili
 
Stvarno sramota. A na platnom spisku železničkih firmi nikad više ljudi, tu ima i tehničara, i mehaničara i inženjera. Mnogi ne rade ništa, a moglo sr neko remontno preduzeće od tri ili četiri osposobiti.
 
У ЕУ су улоге јасно подељене ко ће шта да ради. Наша предузећа су у целој тој причи одређена као вишак.
 
Vrh