Putnicki? Oni idu na kasaciju u INOS u Makisu. Sad da li svi ili ce jedan broj da pretekne od surove sudbine videcemo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441772#p441772:1svll1a0 je napisao(la):JohnnyLee » 22 Mar 2017 01:43 pm[/url]":1svll1a0]зна ли неко нешто о вагонима што су одвежени из Топчидера данас?
НИШ, 22. марта (Танјуг) - Потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, уручила је данас у Нишу уговоре за 86 машиновођа који су добили посао у предузећу "Србија карго" и поручила младима да се школују, јер ће на железници за њих бити посла.
"Захваљујући спроведеним реформама у железници, време је да после рационалнизације кренемо да запошљавамо нове раднике. То говори не само о доброј перспективи ове компаније, већ и колико посла има "Србија карго", рекла је Михајловић и најавила да ће идуће године бити запослено још 40 младих машиновођа, чиме ће бити решен дугогодишњи проблем недостатка ових кадрова, наводи се у саопштењу министарства.
Она је истакла да су све машиновође изабране на јавном конкурсу и пре запошљавања прошле обуку у овом предузећу. Према њеним речима, млади људи који су запослени у просеку имају 23 године, а до сада је просек година машиновођа био 50.
"Железница има велику будућност у Србији и биће потребно још квалитетних и високо образованих радника, пре свега машиновођа и осталог помоћног особља, али и саобраћајних машинских и грађевинских инжењера, као и стручњака из области електротехнике, телекомуникација и информатике.
Моја порука младима је: "Школујте се, завршите факултете и на железници ће бити посла за вас!"", поручила је потпредседница Владе и додала да је задатак државе да ради на стварању услова за запошљавање.
Међу 86 машиновођа, 10 је управо из Ниша, а запослене су и три жене. Једна од њих, Весна Милојковић, обратила се окупљенима и захвалила на пруженој шанси.
"Питали су ме како жена да буде машиновођа, мој одговор је - ако могу двоје деце да подигнем, могу и локомотиву да возим", поручила је она.
Мирољуб Јевтић, в.д. директор "Србија карго", рекао је да је ово највећи број машиновођа који је примљен ођедном и додао да ће ови млади људи управљати, између осталог, и са осам ових локомотива вредних 32 милиона евра за чију набавку "Србија карго" расписује тендер у априлу.
"Захвални смо Влади Србије на подршци, захваљујући којој набављамо нове локомотиве после 45 година", рекао је Јевтић и додао да су у том предузећу многе ствари покренуте управо после прошлогодишњег боравка Владе у Нишу.
Плате новозапосленим машиновођама плаћаће "Србија карго" из својих средстава, будући да ово предузеће од оснивања, у августу 2015, функционише без субвенција.
Михајловић је током посете Нишу обишла и локомотивски депо у којем "Србија карго" самостално ремонтује дизел локомотиве, коришћењем сопственог знања и ресурса, уместо да плаћа ремонтерима. На тај начин, "Србија карго" на свакој поправљеној локомотиви уштеди око 30 милиона динара.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441803#p441803:1f9q674b je napisao(la):mvbg1 » 22 Мар 2017, 16:04[/url]":1f9q674b]Putnicki? Oni idu na kasaciju u INOS u Makisu. Sad da li svi ili ce jedan broj da pretekne od surove sudbine videcemo.
A u vezi sa ovim http://rs.n1info.com/a236856/Vesti/Vest ... plata.html[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437121#p437121:vg4fvn7q je napisao(la):JS 026 » Thu Mar 02, 2017 11:42 am[/url]":vg4fvn7q]Ako misle na vagone koje remontuje FSV Gosa,tesko da ce ih pustiti u saobracaj u aprilu.Mozda u aprilu 2020.Ko zna,mozda ih puste u saobracaj kao i ona dva EMV koja su poslali na remont u Zelvoz,dok se firma raspadala.Pisao sam vec,Gosa je u velikim problemima,uz velike muke remontuju Z1 vagone,kako ce modernizovati ove kusete,bice zanimljivo-svakako.
Hvala na dostavljenim podacima. Učinićemo sve u našim mogućnostima da olakšamo deci školovanje, ali i nastavnicima, i ostalim zaposlenima u Vršcu rad. Prethodne godine je usvojene naša primedba o potrebi za jutarnjim vozom za Vršac, i usvojili su da radnim danom postoji voz Vršac - Alibunar koji dolazi u Vršac u 7:25. Mi sami smo tada predlagali da ranojutarnji voz ide iz Pančeva za Vršac i dolazi pre 7:00, a nismo imali podatke o smenama u Vršcu.. U zvaničnom predlogu reda vožnje, već ranije smo predvideli polaske vozova koji dolaze u 6:40 i 12:40 u Vršac, i 13:30 i 19:50, i generalno red vožnje sa polascima svaka dva sata preko celog dana, a to je realno sa sadašnjim tehničkim sredstvima. Na osnovu Vaše primedbe, u zvaničnom predlogu, pomerićemo poslednji polazak u 20:30, ali ovaj ranojutarnji će ostati u 6:40 zbog Hemijske, koja nastavu počinje u 7:00, Gimnazije koja počinje u 7:30, industrije, i velikog dela zaposlenih u trgovini. Najviše bi želeli da, kao po celoj Evropi, regionalni vozovi idu na svakih sat ili pola sata, ali još smo daleko od toga. I ovo što imamo, a i što sada dajemo predlog da se unapredi je veliki napredak u našim uslovima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441832#p441832:2g1lwz94 je napisao(la):spatiotecte » 22 Mar 2017 07:37 pm[/url]":2g1lwz94]Koje su to 8 novih lokomotiva koje se nabavljaju za 32 miliona evra?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441852#p441852:2g1lwz94 je napisao(la):Stomatolog » 22 Mar 2017 08:35 pm[/url]":2g1lwz94]Cena jedne kineske lokomotive za EPS je mislim oko 2 miliona EUR, a Srbija kargo namerava da plati jednu lokomotivu 4 miliona EUR...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442931#p442931:jor8rtib je napisao(la):DzonTravolta » 28 Мар 2017, 14:01[/url]":jor8rtib]1) Mogu li ruske garniture da staju na Vukov spomenik i Karađorđev park (pošto je ustanovljeno da Štedleri ne mogu)?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442931#p442931:jor8rtib je napisao(la):DzonTravolta » 28 Мар 2017, 14:01[/url]":jor8rtib]2) Kako bi putnici koji ne koriste Bus Plus prolazili rampe na ovim stajalištima?