Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443788#p443788:jxrfumvh je napisao(la):
Kolega2357 » 02 Apr 2017 02:54 am[/url]":jxrfumvh]Pitanja za mvbg1 hoce li posle remonta biti prvi kolosek u upotrebi u Resniku? Da li ce takodje prvi kolosek biti izgradjen u Rakovici? Nakon uvodjenja obostranog saobracaj da li ce moci da se udje redovno na sve koloseke?
Prvi kolosek u stanici Resnik se i do sada koristio ali kao kolosek za utovar i istovar vagona za prevoz raznih tereta. Ako se tvoje pitanje odnosilo na to da li će se koristiti za manipulaciju putnika po izvršenom remontu,ne bi znao da ti dam odgovor dok se ne raspitam.
Što se tiče stanice Rakovica znam to da će se svi peroni spustati na visinu kao na Pančevačkoj pruzi. Takodje će se raditi nove kolosečne veze na bloku jedan koje će omogućavati nesmetan ulazak na sve koloseke iz pravca rasputnice "G". (Do sada to nije bio slučaj). Što se tiče 1. koloseka i njegove izgradnje videćemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443815#p443815:3kf5uinf je napisao(la):
tragac » Нед Апр 02, 2017 8:50 am[/url]":3kf5uinf]Kad smo mi to ušli u EU?
Почетком едностране примен ССП смо отворили наше тржиште широм за њих и тко сахранили своју привреду.
 
S obzirom na to da je informacija podeljena 1. aprila, ne isključujem mogućnost da je trol, ali na FB grupi "Udruženja ljubitelja železnica" je podeljena sledeća informacija (podelio Radan):

Po informacijama sa MAV od 11. juna:
1) svi međunarodni vozovi ka Srbiji idu do stanice Beograd CENTAR
2) Euro City voz AVALA menja trasu i red vožnje:
EC 344: Beograd Centar 9.10, Novi Sad 10.29-10.34, Subotica 12.51-13.26, Kelebia 13.40-14.10, Kiskunfelegyhaza 15.09-15.11, Kobanya-Kispest 16.40-16.41, Wien Hbf 19.21
EC 345: Wien Hbf 8.39, Kobanya-Kispest 11.16-11.17, Kiskunfelegyhaza 12.49-12.51, Kelebia 13.50-14.20, Subotica 14.34-15.09, Novi Sad 17.26-17.31, Beograd Centar 18.50.
3) voz IVO ANDRIĆ menja rang iz brzog u Inter City i red vožnje:
IC 342: Beograd Centar 11.10, Novi Sad 12.29-12.34, Subotica 14.56-15.26, Kelebia 15.40-16.10, Budapest Keleti 18.54
IC 343: Budapest Keleti 9.05, Kelebia 11.50-12.20, Subotica 12.34-13.04, Novi Sad 15.21-15.31, Beograd Centar 16.50;
sa ovim vozom saobraćaju kursna kola Budimpešta - Beograd - Solun od 16. juna do 30. avgusta, utorkom i petkom iz Budimpešte i sredom i subotom iz Soluna.
4) Euro City voz CSARDAS koji trenutno saobraća na relaciji Prag - Budimpešta, menja ime u MERIDIAN, te produžava trasu saobraćanja do Beograda po sledećem redu vožnje:
EC 272: Beograd Centar 7.10, Novi Sad 8.29-8.34, Subotica 10.51-11.26, Kelebia 11.40-12.10, Budapest Keleti 14.54-15.25, Bratislava hl.st.18.07-18.10, Breclav 19.01-19.07, Brno hl.n. 19.36-19.38, Praha hl.n. 22.08
EC 273: Praha hl.n. 5.52, Brno 8.22-8.24, Breclav 8.53-8.59, Bratislava 9.50-9.53, Budapest Keleti 12.35-13.05, Kelebia 15.50-16.20, Subotica 16.34-17.09, Novi Sad 19.26-19.31, Beograd Centar 20.50;
sa ovim vozom saobraćaju kurna kola Budimpešta - Subotica - Bar i Prag - Subotica - Bar od 16. juna do 30. avgusta, utorkom i petkom iz Praga/Budimpešte i sredom i subotom iz Bara;
sa ovim vozom saobraćaju kursna kola Moskva - Bohumin - Breclav - Beograd, petkom iz Moskve (vozovima 21/101/273), nedeljom iz Beograda (vozovima 272/100/22);
sa ovim vozom saobraćaju kursna kola Moskva - Bohumin - Breclav - Subotica - Bar od 14. juna do 15. septembra, sredom iz Moskve (vozovima 21/101/273/1137), petkom iz Bara (vozovima 1136/272/100/22).
 
A ako nije, pod hitno da sprečimo izmeštanje međunarodnog saobraćaja na Prokop tako što ćemo jednog vozoljubitelja vezati za prugu ispred senjačkog tunela :D
 
Ovo je forsiranje Prokopa radi popularizacije te stanice, ali u praksi ce se pokazati kao maltretiranje putnika. Dolazice i polazice prazni vozovi u Prokopu, punice se putnicima na Novom Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443817#p443817:2mkdljnz je napisao(la):
mvbg1 » Sun Apr 02, 2017 9:56 am[/url]":2mkdljnz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443788#p443788:2mkdljnz je napisao(la):
Kolega2357 » 02 Apr 2017 02:54 am[/url]":2mkdljnz]Pitanja za mvbg1 hoce li posle remonta biti prvi kolosek u upotrebi u Resniku? Da li ce takodje prvi kolosek biti izgradjen u Rakovici? Nakon uvodjenja obostranog saobracaj da li ce moci da se udje redovno na sve koloseke?
Prvi kolosek u stanici Resnik se i do sada koristio ali kao kolosek za utovar i istovar vagona za prevoz raznih tereta. Ako se tvoje pitanje odnosilo na to da li će se koristiti za manipulaciju putnika po izvršenom remontu,ne bi znao da ti dam odgovor dok se ne raspitam.
Što se tiče stanice Rakovica znam to da će se svi peroni spustati na visinu kao na Pančevačkoj pruzi. Takodje će se raditi nove kolosečne veze na bloku jedan koje će omogućavati nesmetan ulazak na sve koloseke iz pravca rasputnice "G". (Do sada to nije bio slučaj). Što se tiče 1. koloseka i njegove izgradnje videćemo.

Super znaci bice ukrsna skretnica u Rakovici kao sto ima na Novom Beogradu i Prokopu ili ce biti 2 odvojene kolosecne veze?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443868#p443868:b7g8sowu je napisao(la):
spatiotecte » 02 Apr 2017 01:33 pm[/url]":b7g8sowu]Ovo je forsiranje Prokopa radi popularizacije te stanice, ali u praksi ce se pokazati kao maltretiranje putnika. Dolazice i polazice prazni vozovi u Prokopu, punice se putnicima na Novom Beogradu.
A oni prema Nišu i Baru neće se ni puniti, jer je Rakovica izbačena sa spiska stanica većine vozova, dok je Resnik većini predaleko. Dok se ne uradi i ta Rakovica, koja opet mnogima nije pristupačna. Ništa bez Glavne na sadašnjoj lokaciji.
 
što se tiče nas - da, ali kad neko bude hteo da iz Zemuna, Zvezdare, centra, Karaburme itd bude hteo da ide ka jugu, zapadu i istoku Srbije, kao i prema CG, Mkd, Gr, voz mu neće padati na pamet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443904#p443904:31ssfhzi je napisao(la):
tragac » 02 Apr 2017 03:57 pm[/url]":31ssfhzi]što se tiče nas - da, ali kad neko bude hteo da iz Zemuna, Zvezdare, centra, Karaburme itd bude hteo da ide ka jugu, zapadu i istoku Srbije, kao i prema CG, Mkd, Gr, voz mu neće padati na pamet.
Pa kada se budu uvele nove ili prebace postojeće linije gradskog prevoza koje trenutno prolaze pored ili polaze sa postojeće GŽS Beograd(što je voleli mi ili ne neminovno) onda će i stanovnici pomenutih naselja nesmetano koristiti Prokop. Da se razumemo,ne branim Beograd centar već iznosim činjenice.
 
Da bi prokop postao dobro saobraćajno rešenje trebalo bi porušiti pola grada kako bi se napravili putevi ka njemu. Više od sto godina se mreža ulica planira tako da svei gravitiraju ka Glavnoj, a sada je sve ispomerano. Samo zamislite koliko se i kako prelazi od Slavije ka tom čudu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443898#p443898:qz2skf0s je napisao(la):
DzonTravolta » 02 Apr 2017 03:24 pm[/url]":qz2skf0s]Kad se Rakovica i pruga R8-Resnik završi, Glavna može da pakuje kofere :D

Nakon zavrsetka Prokopa kad se bude pokazalo koliko je nepraktican za putnike mislim da nece nikome padati napamet da ukine Glavnu.
 
Najjači rail porn ikada

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Vf_UjIortuo[/youtube]
 
Ovo na snimku nije 308 km/sat
Inace ipak sam impresioniran stabilnoscu voza.
 
Najviše impresionira 1:30, mimoilaženje sa drugim vozom koji se vrv kreće istom brzinom nije ni malo uticalo na stabilnost voza. Ni ja ne bih rekao da je ovo 308, ali je minimum 200, što je i dalje impresivno.
 
29.3. Stedler je stao na osmom koloseku uz visok peron na zeleznickoj stanici Zemun

EDIT: Greskom poslao vise istih slika, obrisao ih
 
ЦГ: Чистка на железници због милионског дуга

Одлуком Владе Црне Горе, у стратешком јавном предузећу смењено 14 чланова борда директора. Менаџмент четири важне компаније направио "минус" од 10 милиона евра

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... nskog-duga
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=444516#p444516:b99iljgj je napisao(la):
virko » 04 Apr 2017 11:01 pm[/url]":b99iljgj]29.3. Stedler je stao na osmom koloseku uz visok peron na zeleznickoj stanici Zemun

EDIT: Greskom poslao vise istih slika, obrisao ih
file.php

file.php

file.php
Kada je onomad stajao na divljaka u Rakovici otvarao je samo vrata upravljačnice/biznis klase. I čini mi se da su u Rakovici malko viši peroni.
 
Vrh