Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440039#p440039:3h15hfmu je napisao(la):
spatiotecte » 15 Mar 2017 08:50 am[/url]":3h15hfmu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439999#p439999:3h15hfmu je napisao(la):
tragac » 14 Mar 2017 11:38 pm[/url]":3h15hfmu]Kolika je širina ovih šinobusa? Izgledaju mi šire od ostalih voznih sredstava.

Cini ti se da su siri ovi sinobusi zato sto su zapravo nizi od ostalih voznih sredstava.

Širina je 3000 mm
https://sh.wikipedia.org/wiki/HŽ_serija_7221
 
Ове године радови на 255 километара пруга
БЕОГРАД, 16. март (Танјуг) - Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре ће у 2017. модернизовати и реконструисати укупно 255 километара пруга, речено је данас на округлом столу о транспорту, у оквиру међународне изложбе "Експо Русија - Србија 2017".

Планирано је да се поред улагања у железнички Коридор 10, дугорочно уложи и 1,1 милијарда евра у магистралне и око 400 милиона евра евра у реионалне железничке правце у Србији, рекла је саветник у сектору за железницу у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Вида Јерковић.

Од магистралних и регионалних пруга најважнији пројекти у наредном периоду биће наставак обнове барске пруге од Ваљева до границе са Црном Гором и реконструкција пруге од Панчева до Румуније ради везе са железничким Коридором 4.

Она је истакла да је сарадња Србије са Русојом веома добра по питању реализације руског кредита од 800 милиона долара, са учешћем Србије од још 15 одсто.

"Ове године из руског кредита биће завршена деоница на југу Србије Винарце - Ђрдијево дуга 15 км, затим део барске пруге Ресник - Ваљево у дужини од 78 км.

Укупна средства која ће се инвестирати у реконструкцију тих пруга је 94 милиона долара', рекла је Јерковић.

Према њеним речима, у 2017. години почеће и радови на још 162 км пруга, укупне вредности 762 милона евра.

Почеће и да се граде тунели и вијадукат на прузи Стара Пазова - Нови Сад, што ће се, такође, финансирати из руског кредита.

Ове године радиће се и пруга Београд Центар - Стара Пазова, Сићево - Димитровград, Ресник - Раковица и друге.

"Укупна дужина пруга на којима ће се радити у 2017. је 255 км", додала је она. Јерковић је рекла да је ће се градити и брза пруга за брзине од 200 км на сат у оквиру пројекта модернизације пруге Београд - Будимпешта.

Она је додала да ће бити грађен и модерни диспецерски центар за управљање српским пругама и да је уговор за пројектовање тог центра потписан са Русима прошле године.

"Ускоро се очекује усвајање националног програма за развој желензицке инфрастурктуре од 2017. до 2021. године у Скупштини Србије, што је први део дугорочног програма за развој српских пруга. Да би се комплетирала реконструкција и модернизација магистралних пруга Влада Србије планира да обезбеди средства за завршетак српског дела барске пруге од ваљава до границе са ЦГ и осталих деоница на Коирдору 10, који укључују и 92 км од Ниша до Прешева", навела је Јерковић.

Планира се и реконструција магистралне пруге од Панчева до границе са Руминијом, која је веза Кодирора 10 и 4.

Затим регионалне пруге Лапово - Краљево - Пожега , Рума - Ссабац - Зворник, Панчево Главна - Зрејанин - Банатско Милошево - Сента - Суботица и других. Приоритет ће бити обезбвеђивање средстава за барску пругу, Панчево - Румунија и за Коридор 10 од Ниша до Прешева, пошто би то представљало наставак већ започетих пројеката.

Она је рекла да је у 2016. изграђено и реконструисано 122 км пруга уврендости од 306 милиона евра из кредита ЕБРД, ЕИБ, као и кувајтског и руског кредита.

Углавном је брзина возова повећана са 30 или 50 км на сат на 120 км на сат. Она је подсетила да је из руског кредита набављено и 27 нових дизел руских возова у вредности од 100 милиона долара, као и из кредита ЕБРД 21 Штадлеров електромоторни воз.

"Свих 48 савремених возова саобраћа сада на српским пругама", додала је Јековић.
 
Danas sam vozio od Bg-a do Valjeva. Na delu pruge kod stanice Lajkovac ima toliko betonskih pragova da se ne vide vozovi. Bas lepo izgleda videti novu prugu i radove koji teku. Nisam uspeo da slikam. Morate da mi verujete na rec.
 
Ruska mašinerija gradi, naši kradu
Beograd -- Kompanija RŽD internešnel saopštila je da je od 24. januara ove godine na deonici pruge Resnik - Valjevo ukradeno 1.130 metara obilaznog voda.

Kako navode, ukupna šteta trenutno iznosi oko 7,4 miliona dinara.

Ta kompanija podseća i da je tokom noći 14. marta na deonici koloseka između stanica Resnik i Bela Reka prilikom pokušaja krađe kabla koji je bio pod naponom, poginula jedna osoba.

Nagasili su da su takve krađe opasne po život, ali i da uzrokuju gubitke za građevinske kompanije i produžetak rokova za završetak radova na obnovi te deonice.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=03&dd=17&nav_id=1240986
 
И даље очајна координација између МУПа и железнице.
 
s obzirom da je to trougao
ako su ,,očajne koordinacije,, izmedju te dve tačke,
mozda su ,,odlične koordinacije,, sa trecom (lopovskom) tačkom trougla :lol:

ta kilža ne staje ni u djep ni u torbu , te tek tako da se odnese, pronese i isporuči
to ne može ni Hudini ne zapaženo - osim ako ostali ne žmure :dil:
 
Ne može neko da ukrade kilometre kontaktne mreže a da ne ostavi nikakav trag, otisak prsta, da ga ne uhvati bazna stanica mobilne telefonije, ne snimi neka kamera na privatnom objektu ili nadzorna kamera.
Sa druge strane ne može neko da proda kilometre kontaktne mreže tek tako a i da proda kako će stovarište toliku količinu bakra da pravda topionici?

Ovaj sučaj se naravno kao i svi prethodni i svi bunući neće rešiti jer ovo radi neko ko je u dosluhu sa železnicom i policijom. A da sam ja inspektor za 2 dana bi lopovi bili pronađeni, toliko je lak slučaj.
 
СРБИЈА: УТИЦАЈ ПОГРЕШНЕ ТРАНСПОТНЕ ПОЛИТИКЕ

Када је у Француској штрајк железничара Француска стане. Када би у Србији био штрајк железничара, Србија не би стала, јер не може стати нешто што већ деценијама стоји у месту.
...
Grafik_2.png

На графикону је куповна моћ упоређивана у односу на Србију, а однос куповне моћи и мреже аутопутева у односу на Аустрију. За поређење је узет бруто друштвени производ по становнику, по основу куповне моћи, не номинални.
...
Стање свести народа је такво да ће највећи медији писати како је «Губиташ у још већим губицима», како би скривали истину, да је регионални развој саботиран кварењем регионалних веза. Односно, шириће се лаж како је смањење коришћења железнице одраз неуспешности једног предузећа, а не барометар организованости и економског стања једне копнене земље.
Опширније на блогу.
 
Само да напоменем да сам вршио ажурирања на основу новопристиглих података. Рецимо, возове на линији Вршац-Панчево-Београд Дунав сам ускладио са подацима о сменама радника и ђака у Панчеву и Вршцу. Усклађивање са сменама у Београду је незахвално, због велике разноврсности смена и активности у главном граду. Како је у питању 7 директних веза, и две са преседањем, мислим да је покривеност поласцима по овом плану добра. Ако би се, по предлогу, међустанице Банатско велико село и Алибунар опремиле савременом сигнално-сигурносном опремом, што је предуслов за овај план, воз би могао преузети и преко 60% путника.

Иначе, где год нисам нашао распоред звоњења, слао сам мејлове школама. Тек по нека је за сада одговорила. Велики проблем у неким регионалним центрима је да, рецимо, нека школа почиње смену у 7, а нека у 8 ујутру у истом месту. То је јако незгодно за организацију како железничких, тако и аутобуских линија са малим бројем полазака.
 
стави да може да приступи свако ко има линк, овако мора да се тражи приступ фолдеру
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441049#p441049:v552y3a8 je napisao(la):
JohnnyLee » 19 Мар 2017 04:08 pm[/url]":v552y3a8]стави да може да приступи свако ко има линк, овако мора да се тражи приступ фолдеру
Управо тако Џони. Ја хтедох да погледам, кад оно "неће да може", чика "гугл" не препознаје моју е-адресу и тражи нове податке. Рекох, хвала и довођења.
 
пробај сада. Карло, променио сам подешавања дељења, тако да свако ко има линк може да приступу фолдеру, без обзира да ли има или не Гугл налог
 
Михајловић и директорка ЕИБ о железничким пројектима
БЕОГРАД, 21. марта (Танјуг) - Потпредседница Владе Србије, Зорана Михајловић, разговарала је данас са директорком Регионалне канцеларије Европске инвестиционе банке (ЕИБ) за Западни Балкан Дубравком Негре о финансирању пројекта изградње обилазне пруге око Ниша, али и другим пројектима на железници на југу Србије, вредним укупно 230 милиона евра.

Потпредседница Михајловић обавестила је Негреову о значају и динамици пројекта обилазнице око Ниша вредног 87 милиона евра, за које је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре припремило комплетну документацију.

Разговарано је и о могућностима за сарадњу кроз финансирање дела ове обилазнице, наводи се у саопштењу министарства.

Негреова је истакла да је ЕИБ заинтересован за овај пројекат и нагласила да постоји могућност да Влада Србије за то добије донацију, односно бесповратна средстава.

Било је речи и о реконструкцији пруге Сићево-Димитровград, послу вредном 84,4 милиона евра, у чијем финансирању учествује и ЕИБ, као и о пројекту електрификације пруге Ниш-Димитровград на железничком Коридору 10, у вредности од 59 милиона евра. За све ове пројекте Србија је од ЕИБ тражила донације од укупно 118,6 милиона евра.

Донације... Танјуг :bash:
 

One of five UNRRA locomotives on the SS John Eaton swings ashore at Dubrovnik, Yugoslavia. Chalked on its side are the Serbo-Croat words "Sretan bozic i Novu Godinu" meaning "Happy Christmas and New Year". UNRRA is supplying Yugoslavia with 30 narrow guage and 105 average guage locomotives and tenders to replace rolling stock destroyed by the Germans. Note: The locomotive shown arrived just in time for Christmas. Date: "January 1946".

https://www.flickr.com/photos/70217867@ ... 547345391/
 
Da li neko ima projekat ili da li može na karti da označi koji delovi pruge bi se ukinuli, a koji sagradili tom izgradnjom železničke obilaznice oko Niša?
 
Има ли информација када Руси почињу са радовима од Старе Пазове до Новог Сада? Или можда Кинези од Београда до Старе Пазове? Мислим, кампања је у пуном јеку.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441274#p441274:gmxsjqzo je napisao(la):
Stomatolog » 20 Мар 2017 03:23 pm[/url]":gmxsjqzo]Da li su stigne dve nove električne lokomotive za EPS iz Kine?
@Стоматолог, ево у пар речи оно што сам данас, ухх јуче, сазнао (унутрашња-инсајдерска :wink: ) обавештења.

Као прво стиже само једна локомотива, друга ће касније, за пар месеци.
Ова прва, траба да буде у Тент-у до краја марта, тако је по уговору. Локомотива се испоручује преко луке Констанца/Румунија, и треба да је већ тамо, односно ту се претовара из прекоморског у речни брод. После Дунавом и Савом локомотива се испоручује (истовара) у луци у Сремској Митровици и онда камионом до Обреновца тј. Тента. Пошто је испорука локомотиве по уговору на паритету ДАП Тент Обреновац, кинези брину о свему и организују транспорт од своје фабрике до дворишта Тента, тј. кинези као продавци сносе све трошкове доставе локомотиве у Тентово двориште са истоваром. Наравно ови трошкови су урачунати у цену локомотиве, тако је иначе у сваком спољнотрговинском уговору, кад је овај паритет испоруке у питању.

После испоруке локомотиве следе испитивања и пробе, да би се добила „типска дозвола“, које ће се вршити на Тентовим пругама, а имају 100 км својих пруга. Сва испитивања ће се вршити при брзинама од 75 км/час, а пруга је иначе изграђена за брзине до 120 км на час. То је пруга Обреновац-Вреоци и крак према Ворбису (код Скеле). Са овом типском дозволом, ова локомотива тј. и друга кад стигне, могу да се крећу по свим пругама Србије и целе Европе. Ово ће иначе бити прва локомотива у Европи кинеског произвођача.
Локомотива би требало да буде у употреби током маја месеца.

Надам се да сам донекле одговорио на твоје питање.
 
Gaga,

hvala na informacijama. Jedna stvar mi nije jasna, da li to znači da će maksimalna brzina novih lokomotiva biti 75 km/h ili je to samo za vreme ispitivanja i proba? Pošto mislim da sam negde pročitao da nove lokomotive imaju snagu od 7 MW i maksimalnu brzinu od 140 km/h.

Dve slike koje sam slučajno našao:
tn_rs-tesla-crrc-loco-factory2.jpg

tn_rs-tesla-crrc-loco-factory1.jpg
 
иако је пруга за 120, не верујем да ће ићи брже од 75, с обзиром колику композицију вуче, а и не иде пуно далеко
 
Vrh