Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li se lokomotive peru i koliko često?
Ova 666-003 mi deluje dosta prljavo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436688#p436688:202x6sjh je napisao(la):
loyola » 01 Mar 2017 12:32 am[/url]":202x6sjh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436633#p436633:202x6sjh je napisao(la):
Дошљак » Tue Feb 28, 2017 10:04 pm[/url]":202x6sjh]Е коначно сам успео у намери :D

Ja u nedelju oko 16h se vracam sa sajma turizma i prolazi ova lokomotiva sa milijardu cisterni i pitam se kakav je to "bunker" od lokomotive, i zapamtio brojeve da pitam ali dobio sam sada info :D
Obzirom na prvobitnu namenu, ne bi me začudilo da su Maršalke stvarno bunkeri, tj da imaju određeni nivo balističke zaštite.
 
B92, 28.02.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1235206

"Popisano prvi put u istoriji, sada rasprodajemo"

Srpske železnice su potpisale svu imovinu i utvrđeno je višak imovine vredan oko 16 milijardi dinara.

Kako je planirano, taj višak će biti prodat, izjavila je potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

Železnice su popisale svu imovinu još pre tri mešeca. Prvi put u istoriji otkada postoji železnica je popisana imovina i raščlanjena je na četiri železnička preduzeća”, rekla je Mihajlović novinarima nakon sastanka sa delegacijom MMF-a.

Ona ističe da je utvrđeno da ima 16 milijardi dinara vredne imovine po knjigovodstvenoj vrednosti i da će vlada doneti odluku da se to proda.

Videćemo koja će vrednost biti na tržištu, to su neke stare stvari… Ostala preduzeća redovno već rade svoje popise, najveći problem je bio u železnici, ali to je sada završeno”, rekla je Mihajlović.

Ona kaže da sada železnička preduzeća - Srbija voz, Srbija kargo, Infrastrukutra železnice Srbije i Železnice Srbije a.d. redovno izmiruju svoje račune.

“Na primer, istorijski dug železnice prema EPS-u je rešen pre oko mesec dana”, rekla je Mihajlović.

Ona je dodala da su, na primer, Putevi Srbije i Koridori Srbije davno završili popis imovinei i da su u tom smislu bila uređenija od železničkih preduzeća.
 
Šta tačno spada u tu imovinu knjigovodstvene prednosti skoro 130 miliona EUR koju planiraju da prodaju?

I koja je tačno funkcija firme Železnice Srbije a.d., ako već imamo Srbija voz a.d., Srbija kargo a.d., Infrastrukutra železnice Srbije a.d.?
 
Предпостављам да се ради о разноразним магацинским просторима и локалима и да ће то да распродају. А холдинг, отприлике ту убацују као што рече партијске кадрове, а ту ће и да пребацују раднике из остала три предузећа пред отпуштање као вишак.
 
B92, 28.02.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1235202

Nije bilo reči o otpuštanju, već o novoj snazi

Na sastanku sa šefom Misije MMF-a za Srbiju Džejmsom Rufom nije bilo razgovora o daljem smanjivanju broja zaposlenih u srpskim železnicama.

To je istakla ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović

Mihajlović je podsetila da je iz četiri železnička preduzeća prošle godine otišlo 3.200 ljudi.

Nismo pričali o smanjenju. Pričali smo o novim i potencijalnim projektima koje ćemo imati, koja je to struktura radne snage koja će nedostajati i koja će biti potrebna železnici”, rekla je Mihajlović.

Ona je dodala da je na sastanku bilo reči o tome kako da se još jednom visi sa lokalnim samoupravama da li su zaintereosvane da se zadrži neka od nerentabilnih linija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436650#p436650:37xs73d2 je napisao(la):
stanislaw » 28 Feb 2017 10:46 pm[/url]":37xs73d2]Vrlo interesantno na gornjoj slici je da Maršalka vuče za sobom manevarku, pa tek onda vagone. Pretpostavljam da je štos u tome da u Topčideru manevarka ostane da vagone ugura u skladište NIS-a, a Maršalka odlazi dalje svojim putem.
Ali onda bi bilo logičnije da je manevarka na kraju kompozicije, kako bi u Topčideru povukla kompoziciju iza hale XIV, pa je onda ugurala u krug NIS-a. Nije mi baš logično da je zakačena na istoj strani kompozicije kao i Maršalka...
Maršalka vuče manevarku za Bgd ranžirnu gde će biti upućena u depo 15. April na eventualnu popravku ili neki planirani pregled tipa P1,P3,P6...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436756#p436756:3v0ijjzv je napisao(la):
Stomatolog » 01 Мар 2017, 09:43[/url]":3v0ijjzv]Šta tačno spada u tu imovinu knjigovodstvene prednosti skoro 130 miliona EUR koju planiraju da prodaju?

магацини, локали, станови, пословни простор, грађевинско земљиште, има доста ствари које могу да буду

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436756#p436756:3v0ijjzv je napisao(la):
Stomatolog » 01 Мар 2017, 09:43[/url]":3v0ijjzv]I koja je tačno funkcija firme Železnice Srbije a.d., ako već imamo Srbija voz a.d., Srbija kargo a.d., Infrastrukutra železnice Srbije a.d.?

па функција не постоји, али ето, фирма постоји да се запосле знаменити партијски кадрови, које немају где друго да ставе. или да пребацују запослене из фирме у фирму, јбм ли га
 
Konačno: U srpskim vozovima velike novine

Beograd -- ''Srbija voz" će izmenama, urađenim u okviru redovnih opravki putničkih kola, korisnicima svojih usluga omogućiti kvalitetnija i komfornija putovanja.

Kako se navodi u saopštenju, putnička kola sa sedištima biće rekonstruisana u kušet kola sa četiri odeljka prvog razreda, pet odeljaka drugog razreda i jednim službenim odeljkom.

Putnici će imati mogućnost osveženja hladnim napicima i kafom.

U odeljcima na svim putničkim kolima biće ugrađene utičnice za laptop, a postojeće osvetlenje na putničkim kolima biće zamenjeno sa LED osvetljenjem.

Ova putnička kola imaće stabilniji sistem grejanja i ventilacije pri malim brzinama i biće ofarbana bojom koja u sebi sadrži antigrafitnu zaštitu.

Modernizovana putnička kola od aprila 2017. godine biće sukcesivno puštena u saobraćaj, a kola za prevoz automobila u narednih mesec dana, navodi se u saopštenju kompanije "Srbija voz" a.d.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1235593
 
Ova putnička kola imaće stabilniji sistem grejanja i ventilacije pri malim brzinama i biće ofarbana bojom koja u sebi sadrži antigrafitnu zaštitu.
Ventilacije = klimatizacije?
 
Glupani boja ne moze da sadrzi antigrafit zastitu vec moze da se nakon farbanja nanese antigrafit zastita ko li im ovo pise a ovo ventilacija pri malim brzinama tek
 
Ako misle na vagone koje remontuje FSV Gosa,tesko da ce ih pustiti u saobracaj u aprilu.Mozda u aprilu 2020.Ko zna,mozda ih puste u saobracaj kao i ona dva EMV koja su poslali na remont u Zelvoz,dok se firma raspadala.Pisao sam vec,Gosa je u velikim problemima,uz velike muke remontuju Z1 vagone,kako ce modernizovati ove kusete,bice zanimljivo-svakako.
 
Вучић:Враћамо поверење грађана у железнице
ВРАЊЕ, 2. марта (Тањуг) - Почели смо да враћамо поверење грађана у српске желенице и полако земљу која је била готово на коленима, почињемо да подижемо, изјавио је данас премијер Александар Вучић на отварању реконструисане пруге Врањска Бања-Ристовац на железничком Коридору 10.

Та деоница ради се из руског кредита, а премијер се на свечаном отварању обратио на руском језику и поручио "руским пријатељима" да две земље могу да наставе још бољу и успешнију сарадњу.

Наводећи да су многи људи широм Србије изгубили поверење у желенице и да многи грађани 30 или 40 година нису ушли у воз, Вучић је рекао да се поверење грађана полако враћа.

"Имамо јос много тога да урадимо", рекао је Вучић наводећи да поред три јужне деонице недостаје још 80 километара како би просечна бризна воза била 100 километара на сат и како би Србија имала железницу као и све друге европске земље....

Реконструисана пруга Врањска Бања-Ристовац на железничком Коридору 10, дуга 17,7 километара, а на тој деоници возови ће уместо досадасњих 50 моћи да иду и до 120 километара на сат.

Краљ.
 
Da li neko može da izračuna na kolikom je odstojanju od realnosti ova izjava, da sa rekonstrukcijom tri južne deonice plus još 80 kilometara, prosečna brzina na koridoru X skače na 100km/h?
Ah da, zaboravih, Beograd - Čačak je sat vremena autoputem, možda vladinim Audijem pod rotacijom...
 
Није ни поменуо Коридор 10, испада да на целој железничкој мрежи Србије само 80 км није за 100 на сат...
 
Ako je mislio na deonicu od Niša do granice sa Makedonijom onda bi uz već postojeće radove na tri deonice plus 80 km pruge koja bi se u buduće rekonstrujisala imali prosečnu brzinu 100 km/h na toj deonici...

Da li možda neko zna kakvo je stanje pruge na deonici Stalać - Đunis, koja je prosečna brzina i da li je na toj deonici šta rađeno?
 
Ok, blago nama, eto nam 100km/h Niš - Preševo...
A šta ćemo sa prosečnom brzinom Beograd - Niš? Putuje se beše pet sati?
 
Pa ako je ova karta još uvek koliko toliko merodavna, prosečna brzina na 2/3 pruge na deonici Beograd - Niš je 100 km/h.
Rekonstrujisane deonice: Sopot Kosmajski - Kovačevac (120 km/h), Ćuprija most - Paraćin (160 km/h projektovano, vozovi saobraćaju 120 km/h) i Mala Krsna - Velika Plana (100 - 120 km/h).

nGOpfvG.png
 
koja bljuvotina ova vuciceva izjava. osim sto je laz takodje je i bljuvotina. zimus je trebalo da idem do vranja pa sam se raspitao za voz - ne postoji nijedan. onaj za solun izgleda ide samo leti. ne znam cije su poverenje u zeleznicu povratili krpljenjem 15km pruge oko vranja, mozda poverenje alfa plam peci koje se na sever transportuju vozom; svakako ne poverenje putnika.

jedino sto drasticno moze povratiti poverenje gradjana u zeleznice je dvokolosecna pruga >=120 km/h stara pazova - novi sad, sa polascima BG-NV-BG na pola sata. pre toga bolje da cute.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437185#p437185:1v6n9awk je napisao(la):
stanislaw » Чет Мар 02, 2017 5:59 pm[/url]":1v6n9awk]Ok, blago nama, eto nam 100km/h Niš - Preševo...
A šta ćemo sa prosečnom brzinom Beograd - Niš? Putuje se beše pet sati?
У недељу сам путовао од Ниша до Београда „Штадлером“ (воз 792). Кренуо је са десетак путника из Ниша у 16:57 и стигао 50% попуњен у Београд око 21:25 (по реду вожње је требало у 21:13). Доста људи је ушло у Параћину и Јагодини, а највише у Смедеревској Паланци (што ме је прилично зачудило). На добром делу пруге од Ниша до Младеновца је возио 100 km/h, од Параћина до Јагодине најбрже 115 km/h.



Ипак, просек кваре неке деонице где иде максимално 50 km/h, поједине станице и места где смањи брзину, пређе преко нечега и онда нормално настави (железничари ће вероватно ово боље објаснити). Од Младеновца до Београда се стварно вуче срамотном брзином. Изненадило ме је да је на деоници Младеновац – Сопот Космајски (која је реконструисана из руског кредита) „Штадлер“ је возио 80 km/h.

После сам ишао за Нови Сад возом 758 (иако сам планирао возом 340 у 21:50) који је у поласку из Београда каснио око пола сата (такође веома чудно, воз НС – БГ је скоро увек тачан у поласку). Уместо у 21:05 кренуо је у 21:35, а у Нови Сад стигао у 23:02, што је извандредних сат и 27 минута са стајањима у 10 станица. Новосадски воз је био буквално 95% попуњен. Прошао сам од почетка до краја „Штадлера“ како бих нашао слободно место. Успут су поједини људи и стајали неколико станица.

Тако је моје путешествије од Ниша до Новог Сада трајало 6 сати и 5 минута (сат и 20 минута дуже него бусом) и уз СРБ Плус легитимацију коштало 891 динар па сам уштедео 600 динара у односу на цену студентске карте у „Нишекспресу“. Иначе, седишта у „Штадлеру“ уопште нису тако неудобна за путовање од 4,5 сата. Заправо, много важније ми је било што сам имао и више него довољно места за ноге, тоалет са сапуном и папиром и утичницу за пуњење телефона.

Занимљива ствар је да је комерцијална брзина (дакле, брзина са урачунатим бављењима у станицама) тренутно најбржег брзог воза од Ниша до Београда око 57 km/h, a најбржег брзог воза од Новог Сада до Београда 55,5 km/h. Ипак, удаљеност од Ниша је много већа, а број полазака много мањи (свега два пара брзих возова), што и објашњава зашто су возови на северу препуни, а на југу празни.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437210#p437210:1v6n9awk je napisao(la):
arapski investitor » Чет Мар 02, 2017 7:13 pm[/url]":1v6n9awk]koja bljuvotina ova vuciceva izjava. osim sto je laz takodje je i bljuvotina. zimus je trebalo da idem do vranja pa sam se raspitao za voz - ne postoji nijedan. onaj za solun izgleda ide samo leti. ne znam cije su poverenje u zeleznicu povratili krpljenjem 15km pruge oko vranja, mozda poverenje alfa plam peci koje se na sever transportuju vozom; svakako ne poverenje putnika.
Путнички возови јужно од Ниша ићи ће тек на лето. Ово данас у Врању је био предизборни циркус за изманипулисан народ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437184#p437184:2ssgsyqy je napisao(la):
Stomatolog » 02 Mar 2017 04:56 pm[/url]":2ssgsyqy]...

Da li možda neko zna kakvo je stanje pruge na deonici Stalać - Đunis, koja je prosečna brzina i da li je na toj deonici šta rađeno?
Stalać-ukrsnica Stevanac 65km/h.
Ukrsnica Stevanac-Braljina 30km/h(2/3 staničnog odstojanja),65km/h.
Braljina-Staro Trubarevo-Djunis 85km/h( postoje dve kraće lagane vožnje od 50km/h i takodje brzina kroz stanična područja je 50km/h.)
 
mvbg1,
hvala! Znači informacije na karti su tačne još uvek za tu deonicu.


Nikola NS,
pružni prelazi su najveći problem po meni, zato i smanjuje brzinu na određenim mestima.
Ovo za Mladenovac - Sopot Kosmajski je stvarno iznenađenje, da na rekonstruisanoj pruzi za 120 km/h ide samo 80 km/h.
A pruge kroz BG su u lošem stanju i zato se vuče.


Pravili bi most kod Vinče, a železnička obilaznica oko BG ima brzinu od 20 do 50 km/h (Batajnica - Resnik).


bnz6ljO.png
 
Vrh