Stomatolog
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 18.12.2014.
- Poruke
- 1.078
- Pohvaljen
- 1.085
Da li se lokomotive peru i koliko često?
Ova 666-003 mi deluje dosta prljavo.
Ova 666-003 mi deluje dosta prljavo.
Obzirom na prvobitnu namenu, ne bi me začudilo da su Maršalke stvarno bunkeri, tj da imaju određeni nivo balističke zaštite.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436688#p436688:202x6sjh je napisao(la):loyola » 01 Mar 2017 12:32 am[/url]":202x6sjh][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436633#p436633:202x6sjh je napisao(la):Дошљак » Tue Feb 28, 2017 10:04 pm[/url]":202x6sjh]Е коначно сам успео у намери
Ja u nedelju oko 16h se vracam sa sajma turizma i prolazi ova lokomotiva sa milijardu cisterni i pitam se kakav je to "bunker" od lokomotive, i zapamtio brojeve da pitam ali dobio sam sada info
Maršalka vuče manevarku za Bgd ranžirnu gde će biti upućena u depo 15. April na eventualnu popravku ili neki planirani pregled tipa P1,P3,P6...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436650#p436650:37xs73d2 je napisao(la):stanislaw » 28 Feb 2017 10:46 pm[/url]":37xs73d2]Vrlo interesantno na gornjoj slici je da Maršalka vuče za sobom manevarku, pa tek onda vagone. Pretpostavljam da je štos u tome da u Topčideru manevarka ostane da vagone ugura u skladište NIS-a, a Maršalka odlazi dalje svojim putem.
Ali onda bi bilo logičnije da je manevarka na kraju kompozicije, kako bi u Topčideru povukla kompoziciju iza hale XIV, pa je onda ugurala u krug NIS-a. Nije mi baš logično da je zakačena na istoj strani kompozicije kao i Maršalka...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436756#p436756:3v0ijjzv je napisao(la):Stomatolog » 01 Мар 2017, 09:43[/url]":3v0ijjzv]Šta tačno spada u tu imovinu knjigovodstvene prednosti skoro 130 miliona EUR koju planiraju da prodaju?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436756#p436756:3v0ijjzv je napisao(la):Stomatolog » 01 Мар 2017, 09:43[/url]":3v0ijjzv]I koja je tačno funkcija firme Železnice Srbije a.d., ako već imamo Srbija voz a.d., Srbija kargo a.d., Infrastrukutra železnice Srbije a.d.?
Beograd -- ''Srbija voz" će izmenama, urađenim u okviru redovnih opravki putničkih kola, korisnicima svojih usluga omogućiti kvalitetnija i komfornija putovanja.
Kako se navodi u saopštenju, putnička kola sa sedištima biće rekonstruisana u kušet kola sa četiri odeljka prvog razreda, pet odeljaka drugog razreda i jednim službenim odeljkom.
Putnici će imati mogućnost osveženja hladnim napicima i kafom.
U odeljcima na svim putničkim kolima biće ugrađene utičnice za laptop, a postojeće osvetlenje na putničkim kolima biće zamenjeno sa LED osvetljenjem.
Ova putnička kola imaće stabilniji sistem grejanja i ventilacije pri malim brzinama i biće ofarbana bojom koja u sebi sadrži antigrafitnu zaštitu.
Modernizovana putnička kola od aprila 2017. godine biće sukcesivno puštena u saobraćaj, a kola za prevoz automobila u narednih mesec dana, navodi se u saopštenju kompanije "Srbija voz" a.d.
Ventilacije = klimatizacije?Ova putnička kola imaće stabilniji sistem grejanja i ventilacije pri malim brzinama i biće ofarbana bojom koja u sebi sadrži antigrafitnu zaštitu.
ВРАЊЕ, 2. марта (Тањуг) - Почели смо да враћамо поверење грађана у српске желенице и полако земљу која је била готово на коленима, почињемо да подижемо, изјавио је данас премијер Александар Вучић на отварању реконструисане пруге Врањска Бања-Ристовац на железничком Коридору 10.
Та деоница ради се из руског кредита, а премијер се на свечаном отварању обратио на руском језику и поручио "руским пријатељима" да две земље могу да наставе још бољу и успешнију сарадњу.
Наводећи да су многи људи широм Србије изгубили поверење у желенице и да многи грађани 30 или 40 година нису ушли у воз, Вучић је рекао да се поверење грађана полако враћа.
"Имамо јос много тога да урадимо", рекао је Вучић наводећи да поред три јужне деонице недостаје још 80 километара како би просечна бризна воза била 100 километара на сат и како би Србија имала железницу као и све друге европске земље....
Реконструисана пруга Врањска Бања-Ристовац на железничком Коридору 10, дуга 17,7 километара, а на тој деоници возови ће уместо досадасњих 50 моћи да иду и до 120 километара на сат.
У недељу сам путовао од Ниша до Београда „Штадлером“ (воз 792). Кренуо је са десетак путника из Ниша у 16:57 и стигао 50% попуњен у Београд око 21:25 (по реду вожње је требало у 21:13). Доста људи је ушло у Параћину и Јагодини, а највише у Смедеревској Паланци (што ме је прилично зачудило). На добром делу пруге од Ниша до Младеновца је возио 100 km/h, од Параћина до Јагодине најбрже 115 km/h.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437185#p437185:1v6n9awk je napisao(la):stanislaw » Чет Мар 02, 2017 5:59 pm[/url]":1v6n9awk]Ok, blago nama, eto nam 100km/h Niš - Preševo...
A šta ćemo sa prosečnom brzinom Beograd - Niš? Putuje se beše pet sati?
Путнички возови јужно од Ниша ићи ће тек на лето. Ово данас у Врању је био предизборни циркус за изманипулисан народ.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437210#p437210:1v6n9awk je napisao(la):arapski investitor » Чет Мар 02, 2017 7:13 pm[/url]":1v6n9awk]koja bljuvotina ova vuciceva izjava. osim sto je laz takodje je i bljuvotina. zimus je trebalo da idem do vranja pa sam se raspitao za voz - ne postoji nijedan. onaj za solun izgleda ide samo leti. ne znam cije su poverenje u zeleznicu povratili krpljenjem 15km pruge oko vranja, mozda poverenje alfa plam peci koje se na sever transportuju vozom; svakako ne poverenje putnika.
Stalać-ukrsnica Stevanac 65km/h.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437184#p437184:2ssgsyqy je napisao(la):Stomatolog » 02 Mar 2017 04:56 pm[/url]":2ssgsyqy]...
Da li možda neko zna kakvo je stanje pruge na deonici Stalać - Đunis, koja je prosečna brzina i da li je na toj deonici šta rađeno?