Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

:shok: EU sets collision course with China over ‘Silk Road’ rail project


Brussels is investigating a showcase Chinese rail project that aims to extend Beijing’s “One Belt, One Road” initiative into the heart of Europe, potentially putting the European Commission at loggerheads with China.

https://www.ft.com/content/003bad14-f52 ... 4e55513608

hm...
 
наравно да ће јајаре и сецикесе из ЕУ то да раде, јер нису добили проценат, већ је све договорено без њих
 
EU je već uništila projekat Južni tok od koga je samo Srbija na osnovu tranzita mogla godišnje da zaradi 300 miliona EUR.
Za EU je bitnija Ukrajna nego mi, a ovako ćemo mi ostati i bez novca, a i bez gasa kada Rusi obustave isporuke gasa preko Ukrajne 2019. godine.

A sada izgleda EU želi da 'uništi' još jedan projekat od kojeg bi Srbija imala neke koristi.
 
Све ће то Кинези да испреговарају са Бриселом, тј. Берлином, ништа се не брините.
 
Сигуран сам да им Кина неће послати никакве терористе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435364#p435364:1p9yv7ky je napisao(la):
Пантограф » 23 Feb 2017 17:36[/url]":1p9yv7ky]Сигуран сам да им Кина неће послати никакве терористе.

Eu odavno je pokazala da joj teroristi ne smetaju, cak naprotiv finansira ih.
Mi vodimo neku politiku samo u light verziji kao Tito, ali to je sada nemoguce, moramo da se odlucimo ili ce nam biti sve teze.
U zeleznicama je i dalje isto pravilo, rodbinske veze...
 
Питање је за шта има да се одлучујемо? И какве Европа има планове са нама? Да ли да им будемо слепо црево и отпад за сву робу коју не могу никоме да увале, или да будемо равноправни члан са једнаким правима?
 
Već imaju Rumuniju i Bugarsku za te stvari. Mislim da mi više nismo ni u kakvim strateškim planovima EU. Nismo više ni slepo crevo, postali smo dobroćudni tumor.
 
B92, 27.02.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1234808

Rusi opet pre roka: Sa 50 na 120 km/h

Radovi na deonici Vranjska Banja - Ristovac završeni su pre roka, saopšteno je iz kompanije "RŽD Internešnl" koja je izvođač radova.

Nakon rekonstrukcije, brzina kretanja vozova, koja ranije nije prelazila 50 km na čas, sada može dostići i do 120.

Ova deonica deo je panevropskog Koridora H, a izvršena je zamena više od 17 km donjeg i gornjeg stroja koloseka, reparacija 8 putnih prelaza, rekonstrukcija 2 stranice i niske platforme, ugradnja odvodnih kanala, i obnovljen je signalno-sigurnosni sistem.

Ovim su izvedeni radovi na dve od tri južne deonice panevropskog Koridora H.

Uskoro će na deonici Bujanovac - Bukarevac početi da radi komisija za prijem, nakon čega će objekat biti predat Investitoru "Infrastruktura železnice Srbije" a.d., a rekonstrukcija poslednje deonice Vinarci - Đorđevo nastavlja se po planu.

Ukupna vrednost projekta rekonstrukcije sve tri deonice je veća od 38 miliona američkih dolara.
 
Da li ima baliza na pomenutoj deonici Vranjska Banja - Ristovac? Ili su to price da ce biti brzina 120 km/h? Ako nema baliza Vmax je 100 km/h/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436301#p436301:1oaz17pp je napisao(la):
Kolega2357 » 27 Feb 2017 04:22 pm[/url]":1oaz17pp]Da li ima baliza na pomenutoj deonici Vranjska Banja - Ristovac? Ili su to price da ce biti brzina 120 km/h? Ako nema baliza Vmax je 100 km/h/
Do sad ih nije bilo. Videćemo kada se pruga preda da li će ih biti.
 
Е коначно сам успео у намери :D Само нажалост нашао сам се са погрешне стране пруге где је била сенка.
 
Vrlo interesantno na gornjoj slici je da Maršalka vuče za sobom manevarku, pa tek onda vagone. Pretpostavljam da je štos u tome da u Topčideru manevarka ostane da vagone ugura u skladište NIS-a, a Maršalka odlazi dalje svojim putem.
Ali onda bi bilo logičnije da je manevarka na kraju kompozicije, kako bi u Topčideru povukla kompoziciju iza hale XIV, pa je onda ugurala u krug NIS-a. Nije mi baš logično da je zakačena na istoj strani kompozicije kao i Maršalka...
 
Što se tiče ovih špekulacija koliko migranti imaju veze sa požarima na putničkim kolima u Savskoj ulici, nešto bih da primetim. Neko je spomenuo da migranti nemaju veze sa železnicom jer su smešteni u magacinu iza autobuske stanice, ali to nije sasvim tačno.
Migranti se ubrzano šire po tri reda magacina kraj nekadašnje stanice BG spoljna, niklo je i naselje novih belih šatora u produžetku tih magacina (pretpostavljam da su šatore obezbedili neki strani humanitarci), migranti su takođe naselili napuštenu zgradu postavnice BG spoljna, naselili su narandžaste železničarske kontejnere koji su tu preostali, naselili su par raspalih vagona koji su nečijom omaškom preostali na prostoru BG spoljna.

I tu nije kraj, migranti su stigli do same kapije kruga za negu kola u Savskoj ulici, ulaze tu i snabdevaju se vodom (to je ono što sam ja u prolazu uspeo da vidim). Znači, ne samo da je ukinuta stanica BG spoljna njihova, zakucali su i na vrata aktivnih objekata.

Za sve one koje interesuju detalji, evo linka direktno na post iz teme Savski amfiteatar (za one koji nemaju stomak da to stalno prate), gde sam okačio fotke (nažalost ne naročito jasne) koje ovo ilustruju.

viewtopic.php?f=21&t=197&start=21736
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436650#p436650:2y65c8vh je napisao(la):
stanislaw » Уто Феб 28, 2017 10:46 pm[/url]":2y65c8vh]Vrlo interesantno na gornjoj slici je da Maršalka vuče za sobom manevarku, pa tek onda vagone. Pretpostavljam da je štos u tome da u Topčideru manevarka ostane da vagone ugura u skladište NIS-a, a Maršalka odlazi dalje svojim putem.
Ali onda bi bilo logičnije da je manevarka na kraju kompozicije, kako bi u Topčideru povukla kompoziciju iza hale XIV, pa je onda ugurala u krug NIS-a. Nije mi baš logično da je zakačena na istoj strani kompozicije kao i Maršalka...

Мислим да је Маршалка покупила маневарку и ове вагоне након што је нешто друго одвукла за Панчево, мислим да се често повлаче и неактивне локомотиве у композицијама ради уштеде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436633#p436633:15dn3jlh je napisao(la):
Дошљак » Tue Feb 28, 2017 10:04 pm[/url]":15dn3jlh]Е коначно сам успео у намери :D

Ja u nedelju oko 16h se vracam sa sajma turizma i prolazi ova lokomotiva sa milijardu cisterni i pitam se kakav je to "bunker" od lokomotive, i zapamtio brojeve da pitam ali dobio sam sada info :D
 
Vrh