Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Meni deluje malo verovatno da su migranti izazvali požar u ovom vagonu. Kao prvo migranti su stacionirani oko autobuske stanice i nikada ne dolaze do Gazele i te dubine, a kao drugo neko ko beži iz zemlje zahvaćene ratom i ide u evropsku zemlju nikada ne bi preskakao ogradu da bi ušao u vagon. Prosto oni se boje da ne budu proterani i da im ne bude zabranjen ulazak u zemlju gde su krenuli i ne izazivaju nikakva dela koja im mogu biti otežavajuća na tom putu.

Meni ovaj požar više liči na neki tehnički kvar nego na podmetnuti požar. A i pravo je pitanje kakva je uopšte zaštita železnice kada svako može da grafitira voz ili da priđe gde hoće. Gde su vatrogasci na železničkoj stanici na kojoj saobraćaju vozovi vredni na milione evra, gde je obezbeđenje koje treba da uoči i dojavi požar, gde su kamere, gde je odgovornost?
 
Sad prosipas pamet vatrogasce pri zeljeznici pojela reforma Migranti se itekako muvaju tuda udju u vagon da se sklone od hladnoce zapale vatru u vagonu i ode vagon Nikakav tehnicki kvar nemoze da zapali vagon koji nema napajanje samostalno i raskace je za kamere nema para a obezbedjenje neprima platu
 
jedno vam potpisujem, taj covek nije zapalio vagon iz obesti. za sve ostalo pitajte zoranu mihajlovic a narocito aleksandra vulina.
 
Tреба одговорни да објасне зашто је безбедност железничке инфраструктуре и вознох средстава минимална (крађе делова инфраструктуре и вандалисање возних средстава у задњих 15 година). Ово је само кулминација урушавања железнице као система.
 
Voz beograd Vrsac silazi sa pancevackog mosta ka dunavskom koloseku zeleznicke stanice pancevacki most
 
Ovaj voz nije nista poseban ne znam zasto se toliko diskutuje o tome. Ovako nesto je izmislio diktator Vucic.
 
Kako su pametni, voz za Banat sa natpisom Kosovo je Srbija... Nego je l isplivalo
negde koliko su placene nalepnice?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434578#p434578:39dx268g je napisao(la):
Kolega2357 » 20 Feb 2017 01:18[/url]":39dx268g]Vlast ima pare ocigledno samo za gluposti.

To su nase pare, nema vlast nista! Mi im dopustamo da rade sta hoce, to je problem.

Izvinjavam se , da se vratimo na temu :) U Flirticima su kamere, zna li neko koliko Megapiksela imaju ? 1.3 ili 2 ?
 
Зна ли ко када све у току дана пролази НИСов воз кроз Савски амфитеатар? Видео сам да га вуче Маршалка па би хтео сачекушу да јој направим са апаратом :)
 
знам да је раније ишао око 7 ујутру и 10 увече (то је било 2011, када сам обитавао у то време на Дорћолу :)). Млађа сигурно зна, али је он неактиван. и МВБГ1 можда зна
 
Ja сам га данас видео испод Бранковог моста у пола 2. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434650#p434650:10fcgvpj je napisao(la):
Дошљак » 20 Feb 2017 02:58 pm[/url]":10fcgvpj]Зна ли ко када све у току дана пролази НИСов воз кроз Савски амфитеатар? Видео сам да га вуче Маршалка па би хтео сачекушу да јој направим са апаратом :)
Trenutno tri dizel lokomotive rade kao "kružne" na relaciji Makiš-Donji grad-Pančevo. Dve beogradske i jedna Pančevačka. Od te tri,dve su serije 661 i jedna 666-003.
Što se tiče vremena kada "Maršalka" prolazi kroz SA,ne postoji red vožnje pa da možemo reći:"biće u SA u 7.15",već se ture organizuju kada ima bruta i kada saobraćajna situacija dozvoli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379979#p379979:yr92aadd je napisao(la):
mvbg1 » Pet Apr 08, 2016 10:09 am[/url]":yr92aadd]Nema. Navodno bi trebala biti na izlazu iz stanice Pančevo glavna kada se bude radila elektrifikacija pruge ka Vršcu.

Nešto sam čuo od kolege mašinovođe iz SV da je pričao sa šefom iz ZOP-a u upravljačnici, da je u planu da ove godine postave nove SS uređaje na delu pruge Pančevo Varoš - Vršac . Da li je neko čuo nešto o tome ?
 
Да је памети, ту пругу би ставили на телекоманду, са уградњом тих уређаја. Онда би Београд-Вршац ишао свака 2 сата без проблема, можда по неки полазак више у шпицу, и коначно би покрио поласцима све смене. А и теретни би се несметано кретали.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434650#p434650:3fos0m0e je napisao(la):
Дошљак » 20 Feb 2017 02:58 pm[/url]":3fos0m0e]Зна ли ко када све у току дана пролази НИСов воз кроз Савски амфитеатар? Видео сам да га вуче Маршалка па би хтео сачекушу да јој направим са апаратом :)

Cuje se redovno izmedju 23h00 i 03H30.
 
Nije baš offtopic, jer je bilo reči o problemu izdavanja karata u železnici:

http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... e%C4%91aja

Portal eKapija raspisao je konkurs za najbolju investiciju u 2016. godini - Aurea 2017, a u susret novim dobitnicima, posetili smo kompanije koje su prošle godine ušle u uži krug nominacija, da vidimo dokle su stigle u svom poslovnom razvoju.

Kompanija Digital Logic iz Požarevca, prošlogodišnji finalista, u novembru 2016. godine proslavila je 50 godina uspešnog poslovanja u radu sa elektronskim sistemima.

Učešće u izboru za nagradu Aurea 2016, obezbedili su zahvaljujući razvoju beskontaktnog čitača, koji je kao takav bio među jedinstvenim u svetu. Multifunkcionalni beskontaktni čitač, namenjen očitavanju 2DQR kodova, NFC kartica i tagova, kao i NFC telefona, već se primenjuje na autobuskim stanicama i bazenima u Srbiji, a stručnjaci Digital Logic-a i dalje rade na njegovom usavršavanju.

- Trenutno imamo više od 1.000 autobusa pod našom opremom, a dalje usavršavanje pojeftiniće prodaju papirnih karata i omogućiti validaciju karata koje su prodate online. Za ovo će nam biti potreban strateški partner, kao što je neki od GSM provajdera. Uređaj nažalost još nismo plasirali na inostrano tržište, ali kada budu finalizovane najnovije izmene, koje su sada u obliku prototipa, sledi sertifikacija a nakon toga i inostrana prodaja - kažu za eKapiju u požarevačkoj kompaniji.

Kako objašnjavaju, čitače usavršavaju prelaskom na savremenije mikrokontorlere sa većom brzinom obrade i TCP/IP Stack-om. Veća brzina je omogućila da čitač QR kodove isčitava brže i u višoj rezoluciji, dok su TCP/IP Stack i WEB server omogućili veći stepen autonomije jer sada više nije potreban računar da bi multifunkcionalan uređaj radio. Zbog ovog se, kako ističu, nadaju i povećanju proizvodnje i prodaje ovog uređaja.

Podsetimo, prvi prototip NFC 2DQR Barcode čitača uspešno je testiran tokom 2015. godine u okviru sistema prodaje karata i kontrole pristupa na bazenima, kao i na sistemima za elektronsku prodaju karata u javnom prevozu. Uređaji se mogu primeniti gde god postoji potreba za kontrolom pristupa ili evidencijom prisutnosti: u objektima muzeja, koncertnih dvorana, sportskih objekata, sportsko-rekreativnih centara, autobuskih i železničkih stanica, a čitač je prošle godine dobio i posebnu nagradu Diskobolosa.

Novi čitač koji radi 10 godina bez struje i kablova
Tokom prošle godine u kompaniji Digital Logic testirali su i novi uređaj TWR ili "total wireless reader". Reč je o revolucionarnom proizvodu koji će moći da radi 10 godina bez struje i bez ijednog kabla. Ovaj NFC čitač može se zalepiti za staklo ili staviti na vrata tako da korisnici svojim mobilnim telefonima ili karticama mogu da se evidentiraju, a da se sve to bežično prenosi do željenog servera.

Novi uređaj su prošle godine poslali i na testiranje u inostranstvo, te dobili povratne informacije šta treba da dorade.

- Moramo modifikovati ovaj uređaj tako da koristi standarne dimenzije baterija, a ne specifične litijumske. Razlog za ovu izmenu jeste to što danas u supermarketu možete naći baterije sa trajnošću više od 10 godina, što bi dalje omogućilo da sam korisnik može ugraditi/zameniti bateriju. Ovo bi takođe pojednostavilo izvozne procedure, budući da transport baterija avionima komplikuje carinske procedure - objašnjavaju u Digital Logic-u.

U 2017. godini požarevačka kompanija planira da predstavi i novu seriju NFC uređaja sa SAM modulom i RF boosterom. U planu je i da kod svojih uređaja primene BT Low Power tehnologiju i razviju 7-inčni NFC uređaj koji će biti baziran na RPi platformi, što će omogućiti lako programiranje na različitim programskim jezicima, kao i na različitim platformama, pošto RPi podržava Linux, Android i Windows 10.

Da je malo pameti... :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434820#p434820:ts057hbo je napisao(la):
Karlo del Ponte » Tue Feb 21, 2017 3:45 am[/url]":ts057hbo]Да је памети, ту пругу би ставили на телекоманду, са уградњом тих уређаја. Онда би Београд-Вршац ишао свака 2 сата без проблема, можда по неки полазак више у шпицу, и коначно би покрио поласцима све смене. А и теретни би се несметано кретали.

Telekomandu mogu da postave samo do Panceva glavne stanice a i to je tesko. Signali u Pancevu su TGV a od Ovce do Pancevackog mosta su drugacijeg tipa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434650#p434650:k6ow94gz je napisao(la):
Дошљак » 20 Феб 2017 02:58 pm[/url]":k6ow94gz]Зна ли ко када све у току дана пролази НИСов воз кроз Савски амфитеатар? Видео сам да га вуче Маршалка па би хтео сачекушу да јој направим са :)
Ма ти то @Дошљак правиш сачекушу због цистерни нафте :)
 
Ма само желим да имам плаву локомотиву у својој колекцији :D

Чекао сам већ пар дана, јуче су прошле две композиције са машинама за скидање шина и једна маневарка 641 са E вагонима, а данас НИСова композиција са 661 на челу ка складишту, и касније у супротном смеру ка Панчеву композиција са неким другим цистернама, белим са наранџастом штрафтом углавном, запамтио сам oзнаку, горњи број је био 23 што је ознака за запаљиви гас а доњи број 1011 што је ознака за бутан. Иначе чудо је колико људи претрчавају пругу и поред сирене :(
 
Vrh