Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ево линка, ако има проблема са оним првим. Не знам по ком критеријуму и после колико времена се забрањује едитовање, али требало би да буде могуће баш из оваквих разлога бар пар дана.

Што се тиче образложења реда вожње, хтео сам да предложим систем са локомотивском вучом и вагонима, због потребне удобности приликом путовања, директне вожње, и максималног коришћења електричне вуче тамо где је то могуће. Разлози зашто сам направио овакав ред вожње су везани за максимално коришћење једне дизел локомотиве, и максималан распон полазака тако да јутарњи воз крене што раније, али не пре 6:00, а вечерњи стигне што касније, али не после 22:30. Дизел локомотива би обавила још један пар полазака Косовска Митровица-Лешак-Косовска Митровица, а две електро-локомотиве би имале још један пар возова Београд-Краљево, једна од њих чак и још један ранојутарњи пар полазака Краљево-Ужице-Краљево. Максимално време кашњења у редовним околностима (због кварова сигналне опреме, померених укрштавања и слично) је предвиђено да буде 30 минута, а на крајњим станицама два сата, са изузетком на Косову због поузданости 661.

Из Краљева за Београд би имали возове у 7:45, 10:45, 18:45, из Чачка у 8:10, 11:10 и 19:10, а из Београда у 6:30, 14:30 и 17:30.

Ако би се заиста ремонтовала до краја пруга од Београда до Пожеге, са истим возним средствима могли би и више! Тада би имали 6:30 и 15:50 из Београда за Косовску Митровицу, 6:40 и 16:00 из Косовске Митровице за Београд, а гарнитуру више би користили за два пара возова Краљево-Београд-Краљево. Београд-Краљево би било 6:30, 11:00, 15:50, 20:00, а Краљево-Београд би било 6:30, 10:05, 15:30, 19:30.
 
мора и да се среди ибарска пруга, али и шумадијска. до Пожеге ће бити сређена, врло вероватно већ следеће године
 
Ибарска пруга није тако страшно лоша. Углавном је 60км/с, а разлог зашто не пропада много је што нема превише теретног саобраћаја. Међутим, пруга преко Крагујевца је катастрофа. Али чак и ако се потпуно среди пруга преко Крагујевца, остаће потреба за Београд-Краљево преко Пожеге бар пар пута дневно, због Чачка и бољих веза са Западном Србијом. Добро организована држава размишља о разбијању моноцентричности транспортне мреже у сврху регионалног развоја.
 
Fali jedna direktna nova pruga Beograd-Kraljevo preko Kragujevca.
U centru Srbije ima ogromno podrucje bez zeleznice.
 
Фали Младеновац - Аранђеловац - Горњи Милановац - Чачак, са одвајањем за Тополу и Крагујевац.
 
U šumadijskim selima Đurđevo i Saranovo postoje dobro očuvani ostaci radova na gradnji pruge iz 1920-ih. Mislim da je veza trebala da bude Markovac-Aranđelovac preko Rače i Topole.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432744#p432744:2anyq7c1 je napisao(la):
tragac » 10 Feb 2017 01:47 pm[/url]":2anyq7c1]U šumadijskim selima Đurđevo i Saranovo postoje dobro očuvani ostaci radova na gradnji pruge iz 1920-ih. Mislim da je veza trebala da bude Markovac-Aranđelovac preko Rače i Topole.


Наводно постоји и тунел код Тополе, али ја то нисам видео. И не би ваљало преко Марковца, исувише је кружно. Мора из Аранђеловца да избије на Младеновац, као што је некад ишао ћира.
 
Комплетно завршена обнова и изградња пруге Београд – Панчево
Објављено 13. фебруара 2017. 13:11
Pogledajte prilog 1
Радови на деоници су почели крајем марта 2014. године и обухватили су реконструкцију 15 км постојећег колосека, изградњу и електрификацију новог другог колосека, изградњу 2 станице и 2 стајалишта, моста преко реке Тамиш, дужине 242 метра, као и малих железничких мостова. Такође је изграђено 3 трафостанице, зграда за СС и ТТ у ст. Панчево Главна. Изведени су радови на уградњи пропуста, обнови контактне мреже, систему СС и ТТ.
Поред тога, урађени су и додатни радови на потпуној реконструкцији два надвожњака, преко Зрењанинског и Панчевачког пута, у близини Панчевачког моста.
Као резултат реконструкције пруге Београд – Панчево, у исто време са повећањем брзине саобраћања возова са 30-50 км/ч на 120 км/ч, повећао се капацитет и безбедност саобраћаја. Укупна вредност реализације Анекса бр. 1 износи око 90 милиона америчких долара.
http://infrazs.rs/2017/02/kompletno-zav ... d-pancevo/
 
Sve su remontovali i modernizovali sem kljucne stavke celog tog poteza, stanicu Pancevo Glavna.
 
Da li je završena i rekonstrukcija starog koloseka na pančevačko mostu?
 
SERBIA: The government has sold a 90·6% stake in rail infrastructure construction and maintenance company ZGOP to Kazakh transport infrastructure contractor Zhol Zhondeushi for €3.6m. The contract was signed on February 8.

http://www.railwaygazette.com/news/busi ... tised.html

Znam da ste pisali o ovome ali cisto i potvrda sa nama dobro poznatog izvora :)

@spatiotecte nikad manje putnika nije prevezeno vozom izmedju Panceva i Beograda, eto im kada su degradirali liniju Pancevo - Bg (Beovoz) ...
Mogu sve obnoviti ali sve je djabe dokle god politicari prave red voznje.
 
:)
"Danas, 11.2.2017. obišao sam radove na deonici Stepojevac- Lazarevac.
Počeo sam od Stepojevca.
U Stepojevcu se trenutno radi na remontu prvog i drugog koloseka. Kontaktna mreža promenjena je na barskom prolaznom koloseku.
Pogledajte prilog 5

Tu je i radni voz RŽD-a, koji će uskoro otpočeti postavljanje koloseka na svoje mesto nakon završetka planuma.
Pogledajte prilog 4
U Velikim Crljenima, šine su dopremljene na otvorenu prugu.
Pogledajte prilog 3

Sada smo u Vreocima. Kompletno je gotova druga polovina stanice, i sada se radi prva polovina.
Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

Evo nas u Lazarevcu. Ovaj deo pruge nije pod totalnim zatvorom, već se remontuju samo stanični koloseci. I to je gotovo. Stanica je dobila i relativno dobar i nov peron.
"

Celu reportažu imate na FCB stranici vozovi i železnička infrastruktura,
foto galerija:Mladen Žarković
 
И даље једине дизелке (ако изузмемо пар Маршалки) на нашим пругама. Где се изгубише ове капе? :D
 
Kolega, kao prvo beogradski železnički čvor nema više nikakvu vojnu funkciju jer je u jako lošem stanju a i ratovanje nije na nivou 1917 i balkanskih ratova nego je danas sve e. Sa druge strane migranti su izbeglice koje su pobegle od rata u svojoj zemlji i traže bolji život i svođenje migranata sa teroristima ili slično je čist rasizam. Ko tebi može da garantuje da je bilo koj migrant opasniji po infrastrukturu od mene?
 
Vidi biciklistkinja kolega 2357 je upravu da je ovo uredjena drzava prvo pitanje da li bi usli u srb drugo pitanje ne bi mogli biti tu gjde se njma svidja vec bi bili u zvanicnom kampu ma od cega god da su pobjegli . Cvor ima ite kakvu funkciju i sve dok se koristi mora adekvatno da se brine o istom ovo je druga paljevina izazvana od strane migranata Da zeljeznica nema nikavu finkciju nebi st*** iz natoa 1999 gadjala voz u rdelickoj klisuri i druge mostove .Opet koristis termine o kojima nemas pojma objasni sta znaci RASIZAM dajte ljudi uozbiljite se
 
POŽAR NA ŽELEZNIČKOJ STANICI Izgoreo vagon, obustavljen saobraćaj na pruzi do Zemuna(VIDEO)
D. I. | 17. 02. 2017 - 21:11h izmena vesti 21:42h

U požaru koji je izbio večeras na vagonu na Glavnoj železničkoj stanici preko puta policijske stanice u Savskoj srećom nije bilo povređenih.

Vatra je zahvatila jedan od vagona, a požar je lokalizovan. Povređenih nije bilo - poručili su vatrogasci.

pfoktkqTURBXy9iMmViZGRhMWIzZTU0MWRlZDZjNTg5M2FhMjFmYWQwMS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


U gašenju požara učestvovao je 21 vatrogasac i pet vatrogasnih vozila, a vatrena stihija mogla se videti još sa mosta Gazela.

gMIktkqTURBXy9iZmM3NTUxMTdjZTdlYTM0YzA1OWViZDU2ZjI1Y2Y3OC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Kako saznaje "Blic", u pitanju je putnički vagon koji je bio na remontu. Vatra je zahvatila još jedan vagon u blizini i napravila manju materijalnu štetu.

6hIktkqTURBXy82ZjE5YjVmMjM5YjY1ZWI4OGNlYWFlOTM2ZWZkOWNhMy5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Uzrok požara za sada nije poznat, ali je isključen napon na mreži sve do Zemuna, tako da vozovi koji dolaze iz Novog Sada, ali i BG voz ne saobraćaju.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/pozar- ... do/lt58rdv
 
Е сада се поставља питање обезбеђења самог тог дела.где паркирају вагоне од главне станице. И по мени јако неприхватљиво да главна станица нема своју професионалну ватрогасну јединицу са возилом .
 
Imala je ali pojela reforma imaju fotke vat kamiona itd to je sad istorija
 
Vrh