Karlo del Ponte
Advanced
Ево линка, ако има проблема са оним првим. Не знам по ком критеријуму и после колико времена се забрањује едитовање, али требало би да буде могуће баш из оваквих разлога бар пар дана.
Што се тиче образложења реда вожње, хтео сам да предложим систем са локомотивском вучом и вагонима, због потребне удобности приликом путовања, директне вожње, и максималног коришћења електричне вуче тамо где је то могуће. Разлози зашто сам направио овакав ред вожње су везани за максимално коришћење једне дизел локомотиве, и максималан распон полазака тако да јутарњи воз крене што раније, али не пре 6:00, а вечерњи стигне што касније, али не после 22:30. Дизел локомотива би обавила још један пар полазака Косовска Митровица-Лешак-Косовска Митровица, а две електро-локомотиве би имале још један пар возова Београд-Краљево, једна од њих чак и још један ранојутарњи пар полазака Краљево-Ужице-Краљево. Максимално време кашњења у редовним околностима (због кварова сигналне опреме, померених укрштавања и слично) је предвиђено да буде 30 минута, а на крајњим станицама два сата, са изузетком на Косову због поузданости 661.
Из Краљева за Београд би имали возове у 7:45, 10:45, 18:45, из Чачка у 8:10, 11:10 и 19:10, а из Београда у 6:30, 14:30 и 17:30.
Ако би се заиста ремонтовала до краја пруга од Београда до Пожеге, са истим возним средствима могли би и више! Тада би имали 6:30 и 15:50 из Београда за Косовску Митровицу, 6:40 и 16:00 из Косовске Митровице за Београд, а гарнитуру више би користили за два пара возова Краљево-Београд-Краљево. Београд-Краљево би било 6:30, 11:00, 15:50, 20:00, а Краљево-Београд би било 6:30, 10:05, 15:30, 19:30.
Што се тиче образложења реда вожње, хтео сам да предложим систем са локомотивском вучом и вагонима, због потребне удобности приликом путовања, директне вожње, и максималног коришћења електричне вуче тамо где је то могуће. Разлози зашто сам направио овакав ред вожње су везани за максимално коришћење једне дизел локомотиве, и максималан распон полазака тако да јутарњи воз крене што раније, али не пре 6:00, а вечерњи стигне што касније, али не после 22:30. Дизел локомотива би обавила још један пар полазака Косовска Митровица-Лешак-Косовска Митровица, а две електро-локомотиве би имале још један пар возова Београд-Краљево, једна од њих чак и још један ранојутарњи пар полазака Краљево-Ужице-Краљево. Максимално време кашњења у редовним околностима (због кварова сигналне опреме, померених укрштавања и слично) је предвиђено да буде 30 минута, а на крајњим станицама два сата, са изузетком на Косову због поузданости 661.
Из Краљева за Београд би имали возове у 7:45, 10:45, 18:45, из Чачка у 8:10, 11:10 и 19:10, а из Београда у 6:30, 14:30 и 17:30.
Ако би се заиста ремонтовала до краја пруга од Београда до Пожеге, са истим возним средствима могли би и више! Тада би имали 6:30 и 15:50 из Београда за Косовску Митровицу, 6:40 и 16:00 из Косовске Митровице за Београд, а гарнитуру више би користили за два пара возова Краљево-Београд-Краљево. Београд-Краљево би било 6:30, 11:00, 15:50, 20:00, а Краљево-Београд би било 6:30, 10:05, 15:30, 19:30.