Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Михаило, таман посла да су ми увек криви други. Криви смо управо ми, тачније људи попут тебе који су заправо и подржавали распродоју свега с чиме располажемо, укључујући и читав српски народ преко Дрине, територије, слободу, интегритет....

А о економији Југославије очигледно не знаш ништа. Почела да пропада 70их кажеш? :D Па друже СФРЈ је 60их била у највећој рецесији и практично једина европска земља која је у време глобално највећег раста имала пад производње и милионски егзодус радно способних људи у Немачку, Аустрију и Шведску. Кад се то онда развијала? 50их кад је држава примала од Амера дотације у храни? Или 40их можда кад су практично разорили ово друштво и економију општенародном пљачком тј национализацијом, присилном колективизацијом, уништавањем села..?

А једној Немачкој да јој се наметну онакве санкције какве су нама дошло би до масовне глади, вероватно и апокалиптичног сценарија борби за храну у већим урбаним срединама. Кривити нас за санкције и неминовни колапс економије је класична аутошовинистичка сплачина.
 
Članak o Kinezima, luci Pirej i razvoju naših železnica. The Port of Piraeus – Opportunity for Railways in South East Europe?

"In Serbia, the investments in rail infrastructure in the next ten years will reach €1.9 billion for rehabilitation or reconstruction of approximately 460km of rail infrastructure, which is around 85% of the length of Corridor X (the north-south branch) in Serbia." E, da bar...
 
Delija, molim te da mi ne stavljaš reči u usta. Ni o kakvoj "rasprodaji svega što imamo" nisam pričao, a pogotovo ne o rasprodaji srpskog naroda preko Drine, i sam vodim poreklo od tamo. A tom rasprodajom su se bavili opet političari koji su gledali samo kako bolje da se ugrade. Zapravo, sad kontam da si me popljuvao nečim što zapravo nisam ni rekao, hvala :sesir:

A što se Jugoslavije tiče, da, 60tih je bila recesija, ali recesija dođe i prođe. Ono što je bio konačni udarac je Kardeljova samouprava iz sedamdesetih, tu je bio kraj svakom napretku. Embargo je samo dokrajčio stvar. A opet ako misliš da nam je nametnut samo zato što nas mrze, dobro, misli tako i uživaj u životu.

Ja sam srećan što danas ne živim u komunističkom sistemu i što ne moram da radim u državnoj firmi. U suprotnom bih odavno bio u nekoj drugoj zemlji...

@Igor možda najbolje da pobrišeš ove baljezgarije, ovo neće skoro da se završi, niti dobro :D

P.S. E da, nisu nam krivi ljudi koji "su sve rasprodali" nego ljudi koji zbog ostrašćenosti ne umeju da realno sagledaju situaciju. Dakle, nerazumni.
 
Индиректно јеси написао оно за шта сам те оптужио. Тачно знам тај вредносни систем. Ми смо неразумни, овакви и онакви и зато су ето морали да нас бомбардују 3 пута у 7 година, протерају милион Срба и наметну дивљачке санкције какве ни Куба није имала.

И ти си мене оптужио за нешто што нисам написао, ни директно ни индиректно а то је да су нас сатрали јер нас мрзе. Таман посла, сатрали су нас зато што су видели да могу, да делимо територије и сопствени народ шаком и капом. Оптужили су нас да смо националисти а ми 90их формирали једину преосталу анационалну државу у Европи. Што је опет, њима било одлична прилика за даље черупање и расподелу плена. Тако добар а лаган плен нигденије постојао.

Па и сада нема бољих муштерија од нас. Нигде на свету нема јефтиније и понизније радне снаге која културолошки припада запаном свету а притом, тај запад добија најоданије и најпоткупљивије слуге у виду управо тих квази-грађанских квази-интелектуалних кругова који криве сопствени народ што је окупиран, понижен и сатран.

Када чујем од тебе и сличних ти помије које овде просипаш заличите ми на јеврејске полицајце у Варшавском гету.
 
Свака нама част. Направили смо пун круг..


(1933. година)


Да се разумемо, свака част Стефановићима или британској господи, власницима Trepca Mines Limited, али где је држава и систем да нас заштити од благодети непримењивања закона и тада и сада?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404741#p404741:2sub97nr je napisao(la):
Igor » 08 Sep 2016 08:42 pm[/url]":2sub97nr]Vratimo se temi ;)

Evo:

BG-Budimpešta: Trebalo 160 km/h, a biće 200 km/h
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1174745

To je izjavila ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

"Mi smo imali razgovore da će biti 160 kilometara na sat, onda smo sa kineskom stranom pričali da to bude 200 kilometara na sat jer je tako bolje. Oko tri sata i 50 minuta treba da se putuje do Budimpešte od Beograda. Mi ćemo deo do granice da rešimo. Nadam se da ćemo u Rigi na samitu 16 + 1 da potpišemo komercijalni ugovor. Ipak, pre izgradnje ima puno detalja koji moraju da se urede", istakla je ministarka.
 
No problemo, sa Nemcima je ova vlada na Ti, tj Brateee.

Stize ice
881f32d840c09cd2acfd1769d4b2d444.jpg


Salim se, nego logicno je da se pruge planiraju za vece brzine iako bi trenutno koristili max 160...
Druga je to stvar sto Ministarka misli da u maloj zemlji moze da pusti neke brze pryge, nije ona kako treba al dobro
To je nasa realnost, ipak su politicki poeni jako bitni.
Jrdna Nemacka koliko je veca zemlja pa ima jako kratke deonice za 300kmh pa i 250...
Mislim da u Spaniji je najduza linija gde masinovodja cepa 300 ko od sale..

No da se vratimo na malu Srbiju, nama je 160 puna kapa, budimo realni
 
Ja mislim da su nama pruge za 200 km/h nepotrebne i preskupe. Ali mi nit se pitamo išta, nit plaćamo, nit gradimo, samo će da vraćamo kredite sa kamatom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388851#p388851:2fr279rk je napisao(la):
direktor » 30 May 2016 08:05 pm[/url]":2fr279rk]
20160530_185221.jpg
... samo se Direktor setio da cestita najslavnijom prugom stare jugoslavije i ovog dela evrope.
Konacno NIN u ovonedeljnom izdanju baca pogled na cetrdeset godina BB pruge (br. 3428, 8. septembar 2016).

Pratili su prugu casopisi kao La vie du rail (1. avgust 1976) ili Eisenbahn Amateur (2/92), a i naucne rasprave od kojih je mozda najbitnija: Orme Wilson Jr., Guido G. Weigend: The Belgrade-Bar railroad: an essay in economic and political geography. G. W. Hofmann (Edt.) Eastern Europe: In: Essays in Geographical problems. Methuen, London 1971, pp. 365–393, kao i dva obimna izvestaja svetske banke (dostupan je onaj za odobrenje sajma iz 68).

Prilika je i da se ovde nade nesto od tog pisanog korpusa.
 
Радови на реконструкцији три јужне деонице железничког Коридора Х, између Врања и Прешева, који су започели 18. априла ове године, одвијају се предвиђеном динамиком. У питању су деонице Винарци – Ђорђево (15,015 км), Врањска Бања – Ристовац (17,723 км) и Бујановац – Букаревац (13,761 км) укупне дужине 46,5 километара.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
http://infrazs.rs/2016/09/nastavljena-r ... mbar-2016/
 
Od 800km pruga preživeće 40km, opštine u šoku

Beograd -- Samo lokalne samouprave Šida i Sremske Mitrovice i cementara „Popovac“ zainteresovane su da finansiraju održavanje železničkog saobraćaja, saznaje Blic.

Prevedeno na jezik brojki, od 800 kilometara zasada bi moglo da opstane samo 40, koliko iznosi dužina deonice Šid-Sremska Rača i Paraćin-Popovac.

To je neslavni epilog inicijative Ministarstva saobraćaja o mogućem opstanku 20 deonica, koje za „Infrastrukturu železnice“ i „Srbija voz“ nisu rentabilne za putnički i teretni saobraćaj i koje su kao opcija ponuđene opštinama, gradovima i kompanijama da ih plaćaju.

Takav odziv je izazvao šok u vlasti jer se u javnosti, nakon objavljivanja spiska pruga koje država želi da ugasi, podigla velika prašina u opštinama i gradovima čija su se imena našla na listi.

Izvor Blica iz Vlade tvrdi da su neprijatno iznenađeni takvim raspletom.

“Blizu 30 lokalnih samouprava je dobilo upite da se izjasni da li su voljni da finansiraju pruge u svojim sredinama jer država i „Železnice“ za to nemaju više novca. Međutim, većina njih nije pokazala interesovanje da na njihovim teritorijama opstane najjeftiniji putnički i teretni saobraćaj. Da bi razmislili, produžen je i rok za izjašnjavanje za mesec dana, ali većih efekata nije bilo, pa će Ministarstvo saobraćaja morati Vladi da predloži da se blizu 760 km pruga ukine”, kaže sagovornik.

On dodaje i da će se, ako se nešto ne promeni, na spisku naći i deonice Kraljevo-Kruševac i Požarevac-Majdanpek, koje su žile kucavice i za privredu i za građane tog kraja.

Da su saznanja lista tačna, potvrdio nam je i v. d. direktora „Infrastrukture železnice“ Dušan Garibović. Prema njegovim rečima, samo su Šid i Sremska Mitrovica pokazali interesovanje da preuzmu obavezu za deonicu Šid-Sremska Rača, čija je dužina 36,4 kilometra i cementara „Popovac“, koja je voljna da finansira deonicu Paraćin-Stari Popovac.

“Njima je ta pruga, čija je dužina 13 kilometara, vrlo važna i oni su predložili model javno-privatnog partnerstva za njen opstanak. To je model koji može da bude interesantan i za druga preduzeća. Ono što moram da dodam, to je da se i Vlada Vojvodine uključila u pregovore i da traži način da se neke deonice od 80 kilometara na njenoj teritoriji zadrže”, navodi Garibović.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1175765

sto ste se vozili vozili ste se
 
On dodaje i da će se, ako se nešto ne promeni, na spisku naći i deonice Kraljevo-Kruševac i Požarevac-Majdanpek, koje su žile kucavice i za privredu i za građane tog kraja.


A koliko su uspeli da privuku putnika i koliko da prevezu robe?
Te dve pruge skoro da i ne rade poslednjih godina. Praktično su već ugašene.
 
Podržavam u potpunosti. I dišo ,nije bilo nikakvog ostavljanja putnika. Kolega je naravno ostao na svom radnom mestu dok mu nije došla smena.
 
Ma to su idiotski naslovi nasih novinara naravno da je postupio kako treba neko ko je planirao angazovanje i rute je uprskao
 
mvbg1 je napisao(la):
TMD kao sto si i napisao je u tom slučaju iz proslosti vukao radna vozila za održavanje pruga. Reagovao sam na onaj post iz razloga sto je neko mogao,na osnovu teksta zaključiti da smo stvarno nenormalni kada nam putničke vozove vuku teške motorne drezine. Samo iz tog razloga.

I da,manevarka je ipak lokomotiva u odnosu na TMD koji to svakako nije. Nigde ne piše da 621 ne može da vuče putničke vozove,samo nije predvidjena za to. Vmax 80km/h,nema el.grejanje voza...[/

Ne znam da li mislimo na isto al ovo sokocalo je par godina radilo na pruzi Prokuplje-Leskovac i vuklo je JEDAN putnicki vagon cak i to nije nista cudno mula mi je kada vidim 446 (sestoosovinsku ) lokomotivu kako vuce jedan vagon za sid -.-


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
kruuki":2vu4lpxh je napisao(la):
mvbg1":2vu4lpxh je napisao(la):
TMD kao sto si i napisao je u tom slučaju iz proslosti vukao radna vozila za održavanje pruga. Reagovao sam na onaj post iz razloga sto je neko mogao,na osnovu teksta zaključiti da smo stvarno nenormalni kada nam putničke vozove vuku teške motorne drezine. Samo iz tog razloga.

I da,manevarka je ipak lokomotiva u odnosu na TMD koji to svakako nije. Nigde ne piše da 621 ne može da vuče putničke vozove,samo nije predvidjena za to. Vmax 80km/h,nema el.grejanje voza...[/

Ne znam da li mislimo na isto al ovo sokocalo je par godina radilo na pruzi Prokuplje-Leskovac i vuklo je JEDAN putnicki vagon cak i to nije nista cudno mula mi je kada vidim 446 (sestoosovinsku ) lokomotivu kako vuce jedan vagon za sid -.-


f60f812c291e98f9d57be32ddea2f243.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Lokomotiva serije 642 je manevarska dizel-električna lokomotiva.
Namenjena je za tešku manevru i za vuču lakših teretnih vozova.
Proizvodnja ovih lokomotiva započeta je u kooperaciji firmi "Brissonneau et Lotz" iz Francuske i "Đuro Đaković" iz Slavonskog Broda, od 1960. godine. U eksploataciji na prugama "Železnica Srbije".
 
Vrh