Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da malo produvamo dizne. :kafa:
Šid-Nova Pazova Voz 415
 
Staro vs novo.
Crash segmenti odradili svoje. Inače naš Flirt ima identične kao ova Pesa Dart.

Preuzeto sa SSC Poland.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406061#p406061:aeyiiq0a je napisao(la):
virko » 16 Sep 2016 11:48[/url]":aeyiiq0a]zeleznice gase 16 pružnih pravaca
http://www.politika.rs//articles/details/363582

jedan od bitnih razloga odumiranja života u unutrašnjosti (manjim mestima)
je sve manja retabilnost
sada otimačinom transporta od strane auto lobija od železnice
ta rentabilnost je još gora i vodi ka još praznijoj udumirajucoj unutrašnjosti
kome li odgovara takva strategija ? :evil:

Manja mesta prihoduju godišne samo sezonski
uglavnom imaju potrebe za sezonski transport proizvedene robe , ( inabavke)
tako da pruga van sezone se ne ,,troši,, (gotovo da nema ni troškove održavanja)
a u 3 meseca korišćenja odradi glavni posao, od kog se živi cele godine na selu


Evo šta kamioni (auto-lobi) preotimju od železnice
a dobar deo navedenog jeste upravo transport naših sela (unutrašnjosti):

Ugalj i koks
Nafta i derivati
Rude i koncentrati
Nemetali
-Drvo neobrađeno, obrađeno, ogrevno
Ostale sirovine i materijal
Proizvodi metalurgije-metali primarni i ostali i metalni proizvodi
Mašine, postrojenja, uređaji, aparati, mehanički, električni i saobraćajno-transportna sredstva
Hemijske materije i proizvodi
Đubrivo
Građevinski materijal prirodnog i industrijskog porekla
Cement
Proizvodi-roba od nemetala
Razni proizvodi-roba, industrijski, zanatski
Žitarice
Repa i trska šećerna
Proizvodi biljnog, životinjskog i industrijskog porekla, prehrambeni
Proizvodi biljnog, životinjskog i industrijskog porekla, neprehrambeni
Konteneri i druge transportne jedinice intermodalnog transporta, tovarene
Konteneri i druge transportne jedinice intermodalnog transporta, prazne
Kola korisnika prevoza, prazna
Sadnice cveća, drveća i drugi sadni materijal
Pčele i pčelarski pribor
Živu ribu i riblji zapat u vodi
Vazduhoplovna vozila
Plovna vozila
Prevoz dugačkih vozila u više kola
Naročite pošiljke i vozila na sopstvenim točkovima, gusenicama ili saonicama
Žive životinje (u kavezima ili u vagonima određenim za ovu vrstu prevoza, uz određenu
količinu hrane i potrebne opreme za vreme prevoza)


Gašenje pruga nije naša strategija razvoja
jer je direktno u suprotnosti
sa spečavanjem odumiranja sela i pražnjenja unutrašnjosti :dil:

od toga korist ima samo auto - lobi preotimajuci veliki transport robe od železnice
Ako nije naša strategija pa čija li je i kome odgovara ?
I kako mogu da dozvoljavaju i pri tome se i hvale za gašenje pruga :twisted:
 
To je najvjerovatnije direktiva MMF-a ili nekih slicnih belosvetskih baraba. Odavno mi na ovim prostorima nemamo potupnu slobodu ni u ekonomiji ni u zivotu uopste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406153#p406153:2ja55h1q je napisao(la):
mvbg1 » Fri Sep 16, 2016 7:18 pm[/url]":2ja55h1q]Da malo produvamo dizne. :kafa:
Šid-Nova Pazova Voz 415
120lm/h


Ajd slikaj i u povratku :violina:
 
ajde malo ga sprzi do 140 ako vozis tiristorizovanu. (znam da moze na toj deonici) :mrgreen:
 
@Pendolino,ka Šidu je sad malo bolja situacija u odnosu na prošlu godinu. Do Rume trenutno vozimo sa 100km/h od Golubinaca,a od Rume 50,30,50.
@Spatiotecte,na žalost trenutno nam je 120km/h maksimum. A naše tiristorke(444) mogu samo do 120km/h. Dok 441 podserije 600 i 700 mogu 140km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406735#p406735:3afjpi30 je napisao(la):
RioBL » 20 Sep 2016 16:30[/url]":3afjpi30]To je najvjerovatnije direktiva MMF-a ili nekih slicnih belosvetskih baraba. Odavno mi na ovim prostorima nemamo potupnu slobodu ni u ekonomiji ni u zivotu uopste.

Direktiva moze biti da se ,,sporedni pravci,, ne zamenjuju novom prugom
kako ne bi došlo do rasipanja sredstava i usporavanja na glavnim i važnim pravcima
sto jeste razumljivo

ali samo glup (ili potkupljen) čovek to može da razume
da se na manje važnim (sezonskim) pravcima ukida i ruši postojeca pruga
sobzirom da je ona za sezonsku upotrebu (tri meseca) a jeste kratka trasa

Te sporedne kratke spore trase i nj. povremeno korišcenje moze se obavljati i
pri brzini od 30-40 km na h - (na pr. prevoz repe)
do glavnih pravaca gde jeste obnovljena tj. postavljena nova pruga
upravo sto je moguce kako kaže
Post by spatiotecte » 20 Sep 2016 21:26
ajde malo ga sprzi do 140 ako vozis tiristorizovanu. (znam da moze na toj deonici)

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406735#p406735:1vvugkxs je napisao(la):
RioBL » Tue Sep 20, 2016 5:30 pm[/url]":1vvugkxs]To je najvjerovatnije direktiva MMF-a

Odakle ti to?

Od ovakvih zluradih komentara ne može istina da se probije :mrgreen:
Mihajlović s MMF o železnici i reformi katastra
Tanjug | 21. 09. 2016 - 16:30h .

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbje Zorana Mihajlović razgovarala je danas s delegacijom Medjunarodnog monetarnog fonda (MMF) o reformisanju železnice, o planovima za realizaciju kapitalnih projekata 2017. godine i o poboljšanju poslovnog ambijenta u Srbiji bržim izdavanjem građevinskih dozvola i reformom katastra.

Ministarstvo je saopštilo da je Mihajlović šefa misije MMF u Srbiji Džejms Ruf i stalnog predstavnika u Beogradu, Sebastijan Sosa obavestila o aktivnostima na smanjenju broja zaposlenih u Železnicama i o racionalizaciji mreže pruga.

Na sastanku na kojem su učestvovali i šef Kancelarije Svetske banke u Srbiji Toni Verheijen i predstavnici Evropske banke za obnovu i razvoj, rečeno je da su sva četiri železnička preduzeća u Srbiji usvojila planove optimizacije za smanjenje broja zaposlenih, i da se još razgovara o finansiranju troškova manje rentabilnih linija za čiji rad postoji interes lokalnih samouprava i kompanija.

Ministarstvo će nastaviti realizaciju tekućih kapitalnih projekata, planiranih za 2017. godinu, ;pre svega na koridorima 10 i 11, kao i na železnici, i započeće i nove, medju kojima je izgradnja auto-puta Surčin-Obrenovac i modernizacija i rekonstrukcija deonice Stara Pazova-Novi Sad na pruzi Beograd-Budimpešta.

http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/mihajlovic-s-mmf-o-zeleznici-i-reformi-katastra/k06mv4j
 
9e7626fc40864929a4bfc704d15aeb9d.jpg


Juri voz 100 na sat :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pročitah na forumu railserbia da je Šinvoz pobedio na tenderu za remont 3 RVR garniture. Bar nešto neka naša firma da radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406968#p406968:1w3ihqi2 je napisao(la):
Pendolino » 21 Sep 2016 05:43 pm[/url]":1w3ihqi2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406735#p406735:1w3ihqi2 je napisao(la):
RioBL » Tue Sep 20, 2016 5:30 pm[/url]":1w3ihqi2]To je najvjerovatnije direktiva MMF-a

Odakle ti to?

Od ovakvih zluradih komentara ne može istina da se probije :mrgreen:
Mihajlović s MMF o železnici i reformi katastra
Tanjug | 21. 09. 2016 - 16:30h .

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbje Zorana Mihajlović razgovarala je danas s delegacijom Medjunarodnog monetarnog fonda (MMF) o reformisanju železnice, o planovima za realizaciju kapitalnih projekata 2017. godine i o poboljšanju poslovnog ambijenta u Srbiji bržim izdavanjem građevinskih dozvola i reformom katastra.

Ministarstvo je saopštilo da je Mihajlović šefa misije MMF u Srbiji Džejms Ruf i stalnog predstavnika u Beogradu, Sebastijan Sosa obavestila o aktivnostima na smanjenju broja zaposlenih u Železnicama i o racionalizaciji mreže pruga.

Na sastanku na kojem su učestvovali i šef Kancelarije Svetske banke u Srbiji Toni Verheijen i predstavnici Evropske banke za obnovu i razvoj, rečeno je da su sva četiri železnička preduzeća u Srbiji usvojila planove optimizacije za smanjenje broja zaposlenih, i da se još razgovara o finansiranju troškova manje rentabilnih linija za čiji rad postoji interes lokalnih samouprava i kompanija.

Ministarstvo će nastaviti realizaciju tekućih kapitalnih projekata, planiranih za 2017. godinu, ;pre svega na koridorima 10 i 11, kao i na železnici, i započeće i nove, medju kojima je izgradnja auto-puta Surčin-Obrenovac i modernizacija i rekonstrukcija deonice Stara Pazova-Novi Sad na pruzi Beograd-Budimpešta.

http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/mihajlovic-s-mmf-o-zeleznici-i-reformi-katastra/k06mv4j
Оно што људи, ево већ 16. годину превиђају је сурова истина да на оваквим разговорима заправо не постоје две стране. Ово је обичан састанак чланова ММФ-а, светске банке и ЕБРД-а у једној својој колонији о чијим ресурсима свакодневно одлучују и управљају. "Наша" министарка је ту само да у домаћој јавности створи илузију да колонија има некаквог представника у "преговорима", иако је дотична заправо само један нижи службеник у ММФ-у.
 
Blic, 19.09.2016.
http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/potp ... cu/rq2ndlz

Potpisan ugovor o projektovanju dispečerskog centra za železnicu

Ruski Institut Nias i Saobraćajni institut CIP potpisali su danas ugovor o projektovanju jedinstvenog dispečerskog centra za upravljanje železničkim saobraćajem u Srbiji.

Ugovor su u Vladi Srbije potpisali zamenik generalnog direktora ruskog Instituta Nias Andrej Pavloskij i generalni direktora Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović, a prisustvovali su potpredsednica vlade i ministarke gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović, ambasador Rusije Aleksandar Čepurin i prvi potpredsednik Ruskih železnica Aleksandar Mišarin.

Prema rečima ministarke Mihajlović, u narednih godinu i po do dve moći ćemo da upravljamo kompletnim železnički saobraćajem u Srbiji.

Kako je navela na konferenciji na medije, stari dispečerski centar u Srbiji postoji već više od 30 godina i tehnološki je prevaziđen, a novi je neophodan kako bismo imali moderne železnice koje će biti povezane s regionom.

Mihajlović je dodala da će tek biti razmatrani načini finansiranja tog projekta kada budu poznati svi tehnički detalji.

Inače, izrada tehničke dokumentacije koštaće 950.000 dolara, Novi dispečerski centar u Beogradu bio bi izgradjen, opremljen i oformljen uz pomoć Holdinga Ruskih železnica, a procenjena vrednost izgradnje je oko 20 miliona dolara.

Dispečerski centar je jedan od četiri projekta predvidjenih Memorandumom o strateškom partnerstvu izmedju RŽD i Infrastrukture železnice Srbije, a koji je potpisan 27. oktobra 2015. u Moskvi.

Nakon izrade idejnog projekta dispečerskog centra treba da se uradi glavni projekat njegovog razvoja u tri faze: prva za BG čvor, druga za Koridor 10 i treća za ostalu železničku mrežu u Srbiji.
 
Aman ljudi zar ima vas koji veruju u SNS prevare? Bilo je reci da ce na svim remontovanim deonicama brzina biti 120 km/h? Da li je zaista tako? Nije cela Srbija je prevarana tim remontima nisu nista uradili kako treba. Ljudi poput njih koji su unistavali zeleznicu treba da cute.
 
Ovo je prošlo neopaženo.


Železnice Srbije su obavestile javnost da će u narednom periodu iskoristiti sredstva Evropske banke za obnovu i razvoj za projekat Rehabilitacije i modernizacije deonice duž Koridora 10 i obnovu deonice Beograd-Rakovica-Resnik.

Predloženi projekti imaju ukupnu vrednost 91,5 miliona evra i obuhvataće nabavku građevinskih radova, elektrovodova, mehanizacije za održavanje građevinske i elektrotehničke infrastrukture, kao i nabavku sistema za daljinsko upravljanje.

Očekuje se da će podnošenje ponuda za ove ugovore biti realizovano u periodu od trećeg kvartala 2016. do četvrtog kvartala 2017.

Izvor N1.
 
много им је дугачко то подношење понуда. све могу да заврше за 4 месеца
 
Od Rakovice do Resnika ima mnogo cega da se radi treba uvesti obostrani saobracaj od rasptunice G do Resnika. Kod Rakovica izgraditi prvi kolosek sa niskom peronom da bi Stadler mogao da staje, na 7. koloseku izgraditi mali peron kao u Zemunu na 10. koloseku da bi Stadler mogao da stane iz suprotnog pravca. Ono sto je bar po meni jedan od najvecih problema u Rakovici jeste nedostatak ukrsne skretnice ili odvojenih kolosecnih veza, stvara problema uskog grla, kada se radi manevra sa bloka 1 stanice ide se na blok 2 pa se opet vraca na blok 1. Kod Resnika je problem u nedostatku kolosecnik veza. 8. i 9. koloseka u Resniku vode na barsku prugu na bloku 2 a na bloku jedan mogu samo prema Makisu. Takodje u Resniku nedostaju signali na bloku 2 na 1. i 2. koloseku i na 4. koloseku na bloku 1 sto mislim da je jako lose. Sve se to da srediti.
 
Treći kvartal 2016. godine - podnošenje ponuda za obnovu glavnom opravkom deonice Rasputnica "G" - Rakovica - Resnik; nabavku teških motornih drezina i mašina podbijačica


Četvrti kvartal 2016. godine - podnošenje ponuda za nabavku novih mernih kola


Prvi kvartal 2017. godine - podnošenje ponuda za izgradnju stajališta Altina i Kamendin; sistem daljinskog upravljanja, informacioni sistem za izradu reda vožnje, sistemi za vizuelno i audio informisanje putnika u čvoru Beograd


Drugi kvartal 2017. godine - podnošenje ponuda za rekonstrukciju deonice Jajinci - Mala Krsna i stanice Mala Krsna


Četvrti kvartal 2017. godine - podnošenje ponuda za obnovu elektrotehničke infrastrukture na prugama duž koridora X
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408131#p408131:217388c1 je napisao(la):
Kolega2357 » 29 Сеп 2016, 12:35[/url]":217388c1]Od Rakovice do Resnika ima mnogo cega da se radi treba uvesti obostrani saobracaj od rasptunice G do Resnika. Kod Rakovica izgraditi prvi kolosek sa niskom peronom da bi Stadler mogao da staje, na 7. koloseku izgraditi mali peron kao u Zemunu na 10. koloseku da bi Stadler mogao da stane iz suprotnog pravca. Ono sto je bar po meni jedan od najvecih problema u Rakovici jeste nedostatak ukrsne skretnice ili odvojenih kolosecnih veza, stvara problema uskog grla, kada se radi manevra sa bloka 1 stanice ide se na blok 2 pa se opet vraca na blok 1. Kod Resnika je problem u nedostatku kolosecnik veza. 8. i 9. koloseka u Resniku vode na barsku prugu na bloku 2 a na bloku jedan mogu samo prema Makisu. Takodje u Resniku nedostaju signali na bloku 2 na 1. i 2. koloseku i na 4. koloseku na bloku 1 sto mislim da je jako lose. Sve se to da srediti.

у Раковици треба снизити све пероне на 550 мм. таман када већ буду радили пругу, могу и то да среде. не верујем да је то нешто велики посао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408133#p408133:217388c1 je napisao(la):
panonski » 29 Сеп 2016, 12:38[/url]":217388c1]Treći kvartal 2016. godine - podnošenje ponuda za obnovu glavnom opravkom deonice Rasputnica "G" - Rakovica - Resnik; nabavku teških motornih drezina i mašina podbijačica


Četvrti kvartal 2016. godine - podnošenje ponuda za nabavku novih mernih kola


Prvi kvartal 2017. godine - podnošenje ponuda za izgradnju stajališta Altina i Kamendin; sistem daljinskog upravljanja, informacioni sistem za izradu reda vožnje, sistemi za vizuelno i audio informisanje putnika u čvoru Beograd


Drugi kvartal 2017. godine - podnošenje ponuda za rekonstrukciju deonice Jajinci - Mala Krsna i stanice Mala Krsna


Četvrti kvartal 2017. godine - podnošenje ponuda za obnovu elektrotehničke infrastrukture na prugama duž koridora X

е овако је већ боље. таман до средине 2017, ако све буде ок, могу да крену са радовима
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408163#p408163:1vuylbyy je napisao(la):
tragac » Thu Sep 29, 2016 3:11 pm[/url]":1vuylbyy]Zar od Rasputnice G do Resnika ne postoji obosmerni saobraćaj?

Ima od rasputnice G do Rakovice samo.
 
Vrh