tragac
Expert
Da li 711 i 413 mogu da rade kao pasivna, tj. vučena vozila? Pa da stavimo Flirt na BG-ŠA i BG-KG tako što bi ih od Rume/Lapova vukla dizelka? Ili 711 da je vuče 441?
Ne vidim opravdan razlog tome jer je onda lakše ubaciti klasične vagone i samo zameniti lokomotive u Rumi i Lapovu. Ali da odgovorim.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403606#p403606:1htd8nzt je napisao(la):tragac » 02 Sep 2016 02:13 pm[/url]":1htd8nzt]Da li 711 i 413 mogu da rade kao pasivna, tj. vučena vozila? Pa da stavimo Flirt na BG-ŠA i BG-KG tako što bi ih od Rume/Lapova vukla dizelka? Ili 711 da je vuče 441?
Alo ljudi, taj "direktan" voz ide preko Valjeva, Kosjerića i Požege. Sve okolo naokolo. Treba 5-6 sati da se stigne do Beograda iz Čačka, sa sve promenom kompozicije u Požegi. To nije baš direktna trasa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403603#p403603:1jgoghi5 je napisao(la):Kokos » Pet Sep 02, 2016 9:08 am[/url]":1jgoghi5]Pa taj direktan voz za Kraljevo prolazi kroz Čačak. Jedino što ima 1 polazak dnevno i to ranga ICS. Za Čačak se može i Barcem do Požege, pa na lokalni voz ka Kraljevu, uz malo sreće za 4 sata ste tamo. Takođe, veza BG-Lapovo-KG, solidno funkcioniše, a može i bolje. Problem je što pretraživač na sajtu srbvoza ne prikazuje presedanja. Kad na sajtovima koji pokrivaju celu Evropu ukucate na primer Beograd-Barselona, on će vam izbaciti rutu pa da li će ona imati 3 ili 7 presedanja to birajte. To nije teško da se napravi, ali podrazumeva da neko u IT službi železnica nešto uradi, ili mene da zaposle.
Stanje je u odnosu na pre neku godinu malo bolje, na većini lokalnih pruka saobraćaju ruski DMV, a na glavnim pravcima Štedleri. Nadam se da ćemo nastaviti sa remontom lokomotiva i vagona kako bi i međunarodni vozovi ličili na nešto. A pre svega i sa obnovom pruga kako bi se skratilo vozno vreme.
Železnica sa ovakvim cenama čim se malo upristoje vozovi i pruge postaje vrlo konkurentna, za šta smatram kao odličan primer relaciju BG-NS. Ne znam šta bi bilo kada bi makar malo reklamirali svoje usluge.
На ознакама на улазу и у пролазу лепо стоји да је и за особе са инвалидитетом. Нажалост нигде нема или лифт платформе или оне бетонске/металне косе рампе ![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403620#p403620:12pwpv5o je napisao(la):milos.tro » 02 Сеп 2016 04:10 pm[/url]":12pwpv5o]stanica Krnjača
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403655#p403655:1ldu0c96 je napisao(la):Lurker » 02 Sep 2016, 21:23[/url]":1ldu0c96]Alo ljudi, taj "direktan" voz ide preko Valjeva, Kosjerića i Požege. Sve okolo naokolo. Treba 5-6 sati da se stigne do Beograda iz Čačka, sa sve promenom kompozicije u Požegi. To nije baš direktna trasa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403603#p403603:1ldu0c96 je napisao(la):Kokos » Pet Sep 02, 2016 9:08 am[/url]":1ldu0c96]Pa taj direktan voz za Kraljevo prolazi kroz Čačak. Jedino što ima 1 polazak dnevno i to ranga ICS. Za Čačak se može i Barcem do Požege, pa na lokalni voz ka Kraljevu, uz malo sreće za 4 sata ste tamo. Takođe, veza BG-Lapovo-KG, solidno funkcioniše, a može i bolje. Problem je što pretraživač na sajtu srbvoza ne prikazuje presedanja. Kad na sajtovima koji pokrivaju celu Evropu ukucate na primer Beograd-Barselona, on će vam izbaciti rutu pa da li će ona imati 3 ili 7 presedanja to birajte. To nije teško da se napravi, ali podrazumeva da neko u IT službi železnica nešto uradi, ili mene da zaposle.
Stanje je u odnosu na pre neku godinu malo bolje, na većini lokalnih pruka saobraćaju ruski DMV, a na glavnim pravcima Štedleri. Nadam se da ćemo nastaviti sa remontom lokomotiva i vagona kako bi i međunarodni vozovi ličili na nešto. A pre svega i sa obnovom pruga kako bi se skratilo vozno vreme.
Železnica sa ovakvim cenama čim se malo upristoje vozovi i pruge postaje vrlo konkurentna, za šta smatram kao odličan primer relaciju BG-NS. Ne znam šta bi bilo kada bi makar malo reklamirali svoje usluge.
Znam samo da se u nekim daljim planovima planira postavljanje direktne pruge Čačak-Gornji Milanovac. Gde bi to dalje išlo, ako ne bi bilo samo slepo crevo, ne znam. Moguće na Topolu pa ka Mladenovcu ili slično.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403672#p403672:947z1f4i je napisao(la):Pendolino » Pet Sep 02, 2016 5:28 pm[/url]":947z1f4i]To za dve i po, najdalje tri godine, kad nam bude bolje.
Mislim super, ali valjda je prioritet za zemlju Srbiji da reši prugu na koridoru sa granama ka Hrvatskoj, Mađarskoj, Makedoniji i Bugarskoj, kao i BG-Bar. To je ogroman i skup posao. Kada se to reši onda treba reciklirati sa koridora sve što je upotrebljivo i zategnuti ostale pruge. Tek onda treba maštati o novim prugama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403606#p403606:22prd5mz je napisao(la):tragac » Пет Сеп 02, 2016 2:13 pm[/url]":22prd5mz]Da li 711 i 413 mogu da rade kao pasivna, tj. vučena vozila? Pa da stavimo Flirt na BG-ŠA i BG-KG tako što bi ih od Rume/Lapova vukla dizelka? Ili 711 da je vuče 441?
Naravno da 661 može(666 nikako jer nema el.grejanje),ali kako taj napon sprovesti u voz? 711 i 413 nemaju spoljne kutije za uključenje napona za grejanje,ventilaciju i osvetljenje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403723#p403723:3qpy3ohr je napisao(la):tragac » 03 Sep 2016 02:22 pm[/url]":3qpy3ohr] Ja sam makar mislio da jake dizelke poput 661 ili 666 mogu da obezbede dovoljno struje za sve uredjaje, ali kad ne može onda jedino ostaje da se upare dva Rusa od BG i idemo.
Devedesetih sam vidjao da se vuku kraći teretni, koliko se sećam bile su kraće kompozicije radnih vozila po BG čvoru, svakako nisam mislio na putničke , no da li ti propisi kažu da je u redu vući voz manevarkom na otvorenoj pruzi? Ako kažu da, i ako su to prekršili a jesu onda nema razloga da isto ne rade sa drezinama, traktorima, konjskim zapregama, svime što može da povuče[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403755#p403755:1nxanmsf je napisao(la):mvbg1 » 03 Sep 2016 09:43 pm[/url]":1nxanmsf]To se nikad nije desilo. To se kosi po svim propisima i pravilnicima. Odakle ti to? Neko te je grdno slagao povodom toga.