Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li 711 i 413 mogu da rade kao pasivna, tj. vučena vozila? Pa da stavimo Flirt na BG-ŠA i BG-KG tako što bi ih od Rume/Lapova vukla dizelka? Ili 711 da je vuče 441?
 
To što Kokos kaže.
Taj njihov IT sistem lepo izgleda, ali džabe kad nije 100% funkcionalan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403606#p403606:1htd8nzt je napisao(la):
tragac » 02 Sep 2016 02:13 pm[/url]":1htd8nzt]Da li 711 i 413 mogu da rade kao pasivna, tj. vučena vozila? Pa da stavimo Flirt na BG-ŠA i BG-KG tako što bi ih od Rume/Lapova vukla dizelka? Ili 711 da je vuče 441?
Ne vidim opravdan razlog tome jer je onda lakše ubaciti klasične vagone i samo zameniti lokomotive u Rumi i Lapovu. Ali da odgovorim.
I 711 i 413 mogu da budu vučena vozila,s'tim da onda ostaju bez klimatizacije jer je ona uslovljena radom dizel motora (711) i napajanjem preko pantografa (413). Tu takodje dolazimo do problema potrošnje aku baterija i nemogućnosti osvetljavanja voza.
Flirt u sinhronu sa drugim flirtovima ima tu mogućnost da bude vučeno ili gurano vozilo i mogućnost upravljanja iz prve upravljacnice u smeru vožnje ako je prvi voz iz nekog razloga morao da bude isključen iz režima vuče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403603#p403603:1jgoghi5 je napisao(la):
Kokos » Pet Sep 02, 2016 9:08 am[/url]":1jgoghi5]Pa taj direktan voz za Kraljevo prolazi kroz Čačak. Jedino što ima 1 polazak dnevno i to ranga ICS. Za Čačak se može i Barcem do Požege, pa na lokalni voz ka Kraljevu, uz malo sreće za 4 sata ste tamo. Takođe, veza BG-Lapovo-KG, solidno funkcioniše, a može i bolje. Problem je što pretraživač na sajtu srbvoza ne prikazuje presedanja. Kad na sajtovima koji pokrivaju celu Evropu ukucate na primer Beograd-Barselona, on će vam izbaciti rutu pa da li će ona imati 3 ili 7 presedanja to birajte. To nije teško da se napravi, ali podrazumeva da neko u IT službi železnica nešto uradi, ili mene da zaposle.

Stanje je u odnosu na pre neku godinu malo bolje, na većini lokalnih pruka saobraćaju ruski DMV, a na glavnim pravcima Štedleri. Nadam se da ćemo nastaviti sa remontom lokomotiva i vagona kako bi i međunarodni vozovi ličili na nešto. A pre svega i sa obnovom pruga kako bi se skratilo vozno vreme.

Železnica sa ovakvim cenama čim se malo upristoje vozovi i pruge postaje vrlo konkurentna, za šta smatram kao odličan primer relaciju BG-NS. Ne znam šta bi bilo kada bi makar malo reklamirali svoje usluge.
Alo ljudi, taj "direktan" voz ide preko Valjeva, Kosjerića i Požege. Sve okolo naokolo. Treba 5-6 sati da se stigne do Beograda iz Čačka, sa sve promenom kompozicije u Požegi. To nije baš direktna trasa.

Znam samo da se u nekim daljim planovima planira postavljanje direktne pruge Čačak-Gornji Milanovac. Gde bi to dalje išlo, ako ne bi bilo samo slepo crevo, ne znam. Moguće na Topolu pa ka Mladenovcu ili slično.
 
не знам у којим плановима, али је до укидања ускоколосечне пруге 70их постојала пруга Београд-Љиг-Милановац-Чачак
 
Upravo se trasom stare pruge kroz naselje planira sprovođenje ove nove prema GUP-u Čačka.
 
To za dve i po, najdalje tri godine, kad nam bude bolje.

Mislim super, ali valjda je prioritet za zemlju Srbiji da reši prugu na koridoru sa granama ka Hrvatskoj, Mađarskoj, Makedoniji i Bugarskoj, kao i BG-Bar. To je ogroman i skup posao. Kada se to reši onda treba reciklirati sa koridora sve što je upotrebljivo i zategnuti ostale pruge. Tek onda treba maštati o novim prugama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403620#p403620:12pwpv5o je napisao(la):
milos.tro » 02 Сеп 2016 04:10 pm[/url]":12pwpv5o]stanica Krnjača
file.php

file.php
На ознакама на улазу и у пролазу лепо стоји да је и за особе са инвалидитетом. Нажалост нигде нема или лифт платформе или оне бетонске/металне косе рампе !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403655#p403655:1ldu0c96 je napisao(la):
Lurker » 02 Sep 2016, 21:23[/url]":1ldu0c96]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403603#p403603:1ldu0c96 je napisao(la):
Kokos » Pet Sep 02, 2016 9:08 am[/url]":1ldu0c96]Pa taj direktan voz za Kraljevo prolazi kroz Čačak. Jedino što ima 1 polazak dnevno i to ranga ICS. Za Čačak se može i Barcem do Požege, pa na lokalni voz ka Kraljevu, uz malo sreće za 4 sata ste tamo. Takođe, veza BG-Lapovo-KG, solidno funkcioniše, a može i bolje. Problem je što pretraživač na sajtu srbvoza ne prikazuje presedanja. Kad na sajtovima koji pokrivaju celu Evropu ukucate na primer Beograd-Barselona, on će vam izbaciti rutu pa da li će ona imati 3 ili 7 presedanja to birajte. To nije teško da se napravi, ali podrazumeva da neko u IT službi železnica nešto uradi, ili mene da zaposle.

Stanje je u odnosu na pre neku godinu malo bolje, na većini lokalnih pruka saobraćaju ruski DMV, a na glavnim pravcima Štedleri. Nadam se da ćemo nastaviti sa remontom lokomotiva i vagona kako bi i međunarodni vozovi ličili na nešto. A pre svega i sa obnovom pruga kako bi se skratilo vozno vreme.

Železnica sa ovakvim cenama čim se malo upristoje vozovi i pruge postaje vrlo konkurentna, za šta smatram kao odličan primer relaciju BG-NS. Ne znam šta bi bilo kada bi makar malo reklamirali svoje usluge.
Alo ljudi, taj "direktan" voz ide preko Valjeva, Kosjerića i Požege. Sve okolo naokolo. Treba 5-6 sati da se stigne do Beograda iz Čačka, sa sve promenom kompozicije u Požegi. To nije baš direktna trasa.

Znam samo da se u nekim daljim planovima planira postavljanje direktne pruge Čačak-Gornji Milanovac. Gde bi to dalje išlo, ako ne bi bilo samo slepo crevo, ne znam. Moguće na Topolu pa ka Mladenovcu ili slično.

Postoji jedan polazak dnevno obavlja ga stedler flirt nema nikakve zamene kompozicije, ranga je ics, po redu voznje do kraljeva putuje 4 sata i 10 min, do cacka 20 minuta manje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403672#p403672:947z1f4i je napisao(la):
Pendolino » Pet Sep 02, 2016 5:28 pm[/url]":947z1f4i]To za dve i po, najdalje tri godine, kad nam bude bolje.

Mislim super, ali valjda je prioritet za zemlju Srbiji da reši prugu na koridoru sa granama ka Hrvatskoj, Mađarskoj, Makedoniji i Bugarskoj, kao i BG-Bar. To je ogroman i skup posao. Kada se to reši onda treba reciklirati sa koridora sve što je upotrebljivo i zategnuti ostale pruge. Tek onda treba maštati o novim prugama.

O tome se i radi, što sve to zvuči sci-fi Srbija 2150 fazon. Što bi bila šteta, jer kad se već pravi taj autoput...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403606#p403606:22prd5mz je napisao(la):
tragac » Пет Сеп 02, 2016 2:13 pm[/url]":22prd5mz]Da li 711 i 413 mogu da rade kao pasivna, tj. vučena vozila? Pa da stavimo Flirt na BG-ŠA i BG-KG tako što bi ih od Rume/Lapova vukla dizelka? Ili 711 da je vuče 441?

Meне је прво интересовало постоји ли могућност да се споје 413 и 711 али је МВБГ1 рекао да то није могуће пошто имају другачије системе, добојнике и квачила. Ово за локомотиве није лоша идеја, било би лепо да постоји та могућност. Мислим да би за вучу Флирта требало да може да се користи маневарка 621.
 
Manevarka da vuče putnički voz, i to 621? To što je vukla Romantiku i možda još ponegde lokalne vozove od jednog ili dva vagona u Resavi ili oko Zaječara svojevremeno ne znači da tako treba. Ja sam makar mislio da jake dizelke poput 661 ili 666 mogu da obezbede dovoljno struje za sve uredjaje, ali kad ne može onda jedino ostaje da se upare dva Rusa od BG i idemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403723#p403723:3qpy3ohr je napisao(la):
tragac » 03 Sep 2016 02:22 pm[/url]":3qpy3ohr] Ja sam makar mislio da jake dizelke poput 661 ili 666 mogu da obezbede dovoljno struje za sve uredjaje, ali kad ne može onda jedino ostaje da se upare dva Rusa od BG i idemo.
Naravno da 661 može(666 nikako jer nema el.grejanje),ali kako taj napon sprovesti u voz? 711 i 413 nemaju spoljne kutije za uključenje napona za grejanje,ventilaciju i osvetljenje.
A što se tiče 621! 621 je pre svega manevarska lokomotiva i nije predvidjena za vuču putničkih vozova.A to sto je ponekad vukla i njih to je posledica stanja u kojem se trenutno nalazimo.
 
To se nikad nije desilo. To se kosi po svim propisima i pravilnicima. Odakle ti to? Neko te je grdno slagao povodom toga.
 
file.php


200din kosta da se ovo odstampa na ploteru na malo vecem formatu papira. Zasto stalno padamo na nekim najbitnijim detaljima-sitnicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403755#p403755:1nxanmsf je napisao(la):
mvbg1 » 03 Sep 2016 09:43 pm[/url]":1nxanmsf]To se nikad nije desilo. To se kosi po svim propisima i pravilnicima. Odakle ti to? Neko te je grdno slagao povodom toga.
Devedesetih sam vidjao da se vuku kraći teretni, koliko se sećam bile su kraće kompozicije radnih vozila po BG čvoru, svakako nisam mislio na putničke , no da li ti propisi kažu da je u redu vući voz manevarkom na otvorenoj pruzi? Ako kažu da, i ako su to prekršili a jesu onda nema razloga da isto ne rade sa drezinama, traktorima, konjskim zapregama, svime što može da povuče :)
 
TMD kao sto si i napisao je u tom slučaju iz proslosti vukao radna vozila za održavanje pruga. Reagovao sam na onaj post iz razloga sto je neko mogao,na osnovu teksta zaključiti da smo stvarno nenormalni kada nam putničke vozove vuku teške motorne drezine. Samo iz tog razloga.

I da,manevarka je ipak lokomotiva u odnosu na TMD koji to svakako nije. Nigde ne piše da 621 ne može da vuče putničke vozove,samo nije predvidjena za to. Vmax 80km/h,nema el.grejanje voza...
 
Zaboravio si reci da TMD ima motor sa unutrasnjim sagorevanjem koji koristi za vucu dok manevarke 621 i 641 koriste motor sa unutrasnjim sagorevanjem za pogon generatora koji pravi struju za elektromotore.
 
Vrh