Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402868#p402868:16dz3k60 je napisao(la):
tragac » Uto Avg 30, 2016 10:20 am[/url]":16dz3k60]Kao i veću udobnost. Nisam imao prilike da putujem sa 711 ali jesam dosta puta Flirtom i on plovi kao ladja čak i po lošijim deonicama. Kakav autobus, da je železnička infrastruktura maloo bolja autobusom bi se išlo samo gde vozovi ne dopiru.

Biće i toga jednog dana, s obzirom da se nakon 30 godina konačno nešto radi. Za 30-ak godina, ovim tempom, voz bi sigurno ponovo mogao da postane dominantno sredstvo prevoza, kao što je to u Nemačkoj ili Francuskoj danas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402799#p402799:lfvxf83d je napisao(la):
mvbg1 » 30 Aug 2016 10:29 am[/url]":lfvxf83d]Raspisan tender za remont tri garniture serije 412(RVR) i to 412-064/092,095/101 i 103/104.
Takodje raspisan je tender za remont tri lokomotive serije 441 i to 701,704 i 706.
Najzad lepe stvari kod nas u SV. Nije mnogo,al u ovoj situaciji u kakvoj smo ovo su sjajne vesti.
Ovo je sjajna vest..
Ona 064/092 ima plastična sedišta i bilo bi dobro da joj ugrade ona mekana, kao na 103/104 ili 095/101, jer su daleko bolja za duža putovanja. Nadam se da će ovim remontom biti obuhvaćeni i rezervoari za vodu i vodovodne instalacije kao i sanitarni čvorovi na garniturama, čime bi, uz adekvatno i redovno higijensko održavanje, ponuda SV putnicima bila malo bolja.
 
Mislim da su garniture namjenjene za bg voz pa bi plava plasticna sjedista odlicno legla
 
Rile":chdfixdw je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402799#p402799 je napisao(la):
mvbg1 » 30 Aug 2016 10:29 am[/url]":chdfixdw]Raspisan tender za remont tri garniture serije 412(RVR) i to 412-064/092,095/101 i 103/104.
Takodje raspisan je tender za remont tri lokomotive serije 441 i to 701,704 i 706.
Najzad lepe stvari kod nas u SV. Nije mnogo,al u ovoj situaciji u kakvoj smo ovo su sjajne vesti.
Ovo je sjajna vest..
Ona 064/092 ima plastična sedišta i bilo bi dobro da joj ugrade ona mekana, kao na 103/104 ili 095/101, jer su daleko bolja za duža putovanja. Nadam se da će ovim remontom biti obuhvaćeni i rezervoari za vodu i vodovodne instalacije kao i sanitarni čvorovi na garniturama, čime bi, uz adekvatno i redovno higijensko održavanje, ponuda SV putnicima bila malo bolja.
Avionska sedista :-D
Nadam se da ce biti ovakav za Bg - Pancevo!
Nego zna li neko da li ce biti nesto od te price Pancevo - Beograd Beovozom, kao pre?!
Sve mi se cini da se pruga gradila za djabe, eto da se utrosi novac od kredita.
 
Pruga nije rađena džabe, jer samo putnički saobraćaj Beograd - Pančevo je dovoljan da opravda dvokolosečnu prugu. A da li će saobraćaj zaista i zaživeti u toj meri, to je pre svega pitanje za politiku. Odnosno da li će Beograd i Pančevo prepoznati korist takvog povezivanja (jer gradovi na kraju krajeva moraju da plate uvođenje tog saobraćaja) ili će interes ATP Pančevo ostati na prvom mestu.
Sad kad su svi na istoj političkoj liniji bilo je nekih pozitivnih signala da će se ići u ozbiljniju intergraciju saobraćaja.
 
Pred izbore je bilo neke priče da će BG:Voz biti produžen do Pančeva, ali (hajde sad onu čuvenu) po svemu sudeći, od toga nema ništa, i to zbog sprege ATP sa vlastima oba grada.
Ostaju dve varijante: da se vrati linija Beovoza, kakva je išla i ranije; ili (što mislim da će papci da urade, jer su tako nešto i najavili), linija Vojlovica-Ovča sa ukrštanjem sa produženim BG:Vozom. Na taj način će se stvoriti privid da su obnovili železničku vezu, a ljudi će se i dalje masovno odlučivati za ATP.
 
Pa godinama unazad je Beovoz u senci zbog ATP Pancevo - partijska firma, raspadaki busevi.
Zna li se koja je cifra ako je za javnost? Kako se to placa na godisnjem nivou ili kvartalno?

Zeleznicka stanica mi je na 100metara od kuce, naravno da jedva cekam voz, svaki radni dan putujem do BG i vracam se, voz obozavam, komfor pre svega i sada posto su dve nezavisne sine nadam se da ce 25minuta biti cilj BG - Pancevo Vojlovica ajde neka bude i 30 min nema raloga da kasni..
 
Mene brine što je nedavno investirano u ATP Pančevo, u novu flotu Ikarbusa sa Mercedes znakom u spisku dodatne opreme.
 
Pazi, najidealnija varijanta bi bila, kao što sam rekao, da vrate Beovoz do Valjeva, ali tu postoji mnogo "ali".
Prvo, pruga kroz Rakovicu je u blago užasnom stanju, no na sreću, sada država mora da vuče kredit od EBRD-a predviđen za tu deonicu, jer se podigla gužva oko penala zbog nekorišćenja.
Početna priča bi bila da se uvede voz do Pančevačkog mosta, produžen sa barem nekoliko polazaka dnevno do Bataje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403065#p403065:1rzfe9w2 je napisao(la):
DzonTravolta » 31 Avg 2016 11:00[/url]":1rzfe9w2]Pred izbore je bilo neke priče da će BG:Voz biti produžen do Pančeva, ali (hajde sad onu čuvenu) po svemu sudeći, od toga nema ništa, i to zbog sprege ATP sa vlastima oba grada.
Ostaju dve varijante: da se vrati linija Beovoza, kakva je išla i ranije; ili (što mislim da će papci da urade, jer su tako nešto i najavili), linija Vojlovica-Ovča sa ukrštanjem sa produženim BG:Vozom. Na taj način će se stvoriti privid da su obnovili železničku vezu, a ljudi će se i dalje masovno odlučivati za ATP.

Kompletni id*** ako urade to Vojlovica - Ovca, to je bez smisla samo tako...
A vec vidim ili ce tako ili ce podici cenu karte pa da nema smisla koristiti voz, posto se zna voz je uvek jeftiniji a ovde ce namestiti da nema razlike...
Nadam se da gresim.

Da uzeli su te buseve a vise se koriste na linijama Pancevo <> sela (Kacarevo, Stracevo, Omoljica) ... toliko o tome i carima starih autobusa koji i dalje u velikoj meri sluze nekako...
I da kredit je u pitanju.
 
A šta mislite na ovo: Vojlovica-Ovča sa 711 kao voznim sredstvom na toj relaciji? Mislite o tome. :dil: :oops:
 
Mislim, strogo teorijski, nije loša varijanta da ti iz drugog grada dođeš vozom do oboda Beograda, i tu presedaš na istoj stanici na gradski prevoz (konkretno BG:Voz), ali imajući u vidu da je Beovoz još pre više od 20 godina išao od PA do više destinacija u Beogradu sa velikom frekvencijom... svaka dalja rasprava bi bila suvišna.
 
S obzirom na postavljanje kretenskih rampi na stanicama BG voza, mada se nadam da će se ta ideja pokazati kao kretenska i da će se te skalameriji skloniti, najbolje čemu možemo da se nadamo je taktna linija Beograd Dunav - Pančevo Vojlovica. Jel se zna koliko će biti vozno vreme? I koliko će garnitura biti potrebno za takt od 15-20 minuta?
 
Ne zna se još ništa.
Loša ili ne, ideja je (koliko sam skontao iz raznih tekstova) u suštini da BG:Voz bude prava gradska železnica, deo integrisanog tarifnog sistema, koji će se u obliku slova "T" susretati na Prokopu. Prva linija će biti Batajnica-Ovča, druga Resnik-Prokop. Beovoz će biti reinkarniran kao prigradska železnica, sa linijama Pančevo-Ovča (ili Pančevo-Pančevački most), Stara Pazova-Batajnica, Valjevo-Resnik i Mladenovac-Resnik.
Ostaje pitanje šta planiraju da rade sa tunelom ispod Dedinja (Karađorđev Park-Rasputnica G kod Košutnjaka) moguće je da će u perspektivi i to iskoristiti za treću liniju BG:Voza. Zapravo, sa reaktiviranjem tog tunela bi ceo sistem dobio znatno više smisla. I da, ostaje pitanje kako bi se tarifirao taj "novi" Beovoz.
 
mvbg1":j3eaq4wx je napisao(la):
A šta mislite na ovo: Vojlovica-Ovča sa 711 kao voznim sredstvom na toj relaciji? Mislite o tome. :dil: :oops:
Zar ti nije draze da vozis i koji km duze nego krace?! Aj najbolje zicaru da ugradimo, sta ce nam voz.... E Srbijoooo.
 
Dex,ironičan sam bio u svom postu. Ima nekih priča u uskim krugovima da bi baš 711 radio ovu liniju. Meni suluda ideja ali... Veži konja gde ti gazda kaže. Tako da...
 
БГВ и Беовоз треба да буду један систем на територији Града Београда. Панчево, Стара Пазова, Инђија и Ваљево ако хоће да буду у систему, нека плате ремонте гарнитура, врло једноставно. није нека филозофија да се БусПлус прошири и на њих (пета зона), али нека дају паре
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403122#p403122:2x2urvtk je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Aug 31, 2016 2:32 pm[/url]":2x2urvtk]БГВ и Беовоз треба да буду један систем на територији Града Београда. Панчево, Стара Пазова, Инђија и Ваљево ако хоће да буду у систему, нека плате ремонте гарнитура, врло једноставно. није нека филозофија да се БусПлус прошири и на њих (пета зона), али нека дају паре
Da i ne.
Ne, zato što su Stara Pazova, Inđija, pa i Pančevo uveliko Vojvodina, a Valjevo duboko u Kolubarskom okrugu, nigde u svetu nije praksa da se obližnji gradovi integrišu u sistem prevoza centra kome gravitiraju. Pošto je bilo priče za Mladenovac, on bi jedini (u teoriji) mogao da se integriše (jer je deo Beograda), ali je već potpisan ugovor kojim to pada u vodu.
E, sad, zašto da? Postoji u Bavarskoj nešto što se zove Bayern Ticket: karta koja važi neko ograničeno vreme, a povlači ti sav javni prevoz u ovoj pokrajini (osim par privatnih prevoznika i ICE-a).
Neka, tipa, Beograd-regio karta bi rešila to pitanje, ali teško da bi se to poklopilo sa Bus Plusom.
 
A jel to sve u srb ili je na marsu .Inace 711 bi mogao do stanice dunav a sve da se uskladi sa zrenjanin bg i sa bg vrsac
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402799#p402799:10f5kdsr je napisao(la):
mvbg1 » 30 Авг 2016 11:29 am[/url]":10f5kdsr]Raspisan tender za remont tri garniture serije 412(RVR) i to 412-064/092,095/101 i 103/104.
Takodje raspisan je tender za remont tri lokomotive serije 441 i to 701,704 i 706.
Najzad lepe stvari kod nas u SV. Nije mnogo,al u ovoj situaciji u kakvoj smo ovo su sjajne vesti.
Да, јако лепа вест.
А да ли ће те три гарнитуре РВР-а бојити са антиграфитним бојама ?
 
U tenderskoj dokumentaciji koja je dostupna na sajtu SV antigrafit zaštita se ne spominje. Ali se spominje da će oko samog bojanja i kolor šeme biti naknadnih konsultacija izmedju naručioca i remontera. E sad predpostavljam da ce biti i antigrafit zaštite u krajnjem zahtevu sa naše strane.
 
Vrh