Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402128#p402128:12nqxbkr je napisao(la):
bobcha78 » Thu Aug 25, 2016 10:25 pm[/url]":12nqxbkr]stare više nema, sklonjene su šine i kontaktni vodovi, ostao tucanik do Ćuprije

Skinut je samo jedan kolosek.
 
Od Ćuprije do Jagodine je samo nova trasa, a do Paraćina idu dva koloseka nove i jedan stare trase. Ta deonica i nije bila neki prioritet, jer je bila u dosta dobrom stanju, ako se izuzme deonica Ćuprija-Ćuprija Most. Ali dobro nije loše da se bilo gde radi, samo me zanima da li će je uopšte završiti ili će ostati u ovom današnjem (nezavršenom) stanju?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402123#p402123:1k4tol5b je napisao(la):
RioBL » 25 Aug 2016 08:48 pm[/url]":1k4tol5b]A zna li se sta se konkretno dobilo ovom novom deonicom? Sta je sa starom deonicom?

Dobitak je pre svega to što je trasa pruge oko Ćuprije ispravljena i skraćena za koji kilometar (stara trasa je imala krivine od maltene 90 stepeni). Najveći posao je bila izgradnja novog mosta preko Morave, koji, kad je već bio rađen ispočetka, pravilno je postavljen tako da nova pruga može da ima pravolinijsku trasu. Složile su se sve kockice da je sa obe strane reke bilo ravno i neizgrađeno zemljište, pa je takav "luksuz" ispravljanja pruge u Srbiji sproveden.
 
A da li je ovom modernizacijom Ćuprija ostala bez železničke stanice? Vidim na karti da novi koloseci ne prolaze kroz stanicu.
 
Ćuprija nije ostala bez železničke stanice. Od Paraćina je povezana bivšim desnim kolosekom(levi je demontiran),a od Jagodine je povezana sa novom trasom preko rasputnice neposredno po prelasku mosta preko Morave.
Stara trasa koja je vodila od Gilja preko Jovca je takodje kompletno skinuta i jedino sto je ostalo od nje je stari most koji čeka neka bolja vremena i neku drugu namenu..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402135#p402135:u5nluiwy je napisao(la):
Kolega2357 » Čet Avg 25, 2016 11:06 pm[/url]":u5nluiwy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402128#p402128:u5nluiwy je napisao(la):
bobcha78 » Thu Aug 25, 2016 10:25 pm[/url]":u5nluiwy]stare više nema, sklonjene su šine i kontaktni vodovi, ostao tucanik do Ćuprije

Skinut je samo jedan kolosek.
Nije tačno, oba su skinuta od Gilja do Ćuprije.
 
Meni se, ovako iz svemra, cini da je mvbg u pravu...



Inace, bila bi velika steta da zrtva modernizacije bude jedan gradic koji bi ostao bez zeleznicke stanice.
Ostaje jos pitanje kakav ce biti saobracaj na ovoj zeleznickoj stanici sad kad je maknuta sa magistralnog pravca. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401646#p401646:1ojm51u3 je napisao(la):
direktor » 21 Avg 2016, 22:13[/url]":1ojm51u3]Hvala plavo kao kod stadlera i dolje od prozora sve crveno koliko moze da kosta farbanje jednog vagona


Evo diso i ova varijanta po zelji. Mada su mi lepsi i sivi i nikavi, nego da ih ovako farbaju kao stadler :D

bdw. sto se tice talga, koliko znam i zeleznica srpske je kupila isto i isto ne koriste. Ne znam da li je talgo prigodan za madjunarodne vozove, ali ako bi mogli bi bilo lepo da se koriste za Bg-Bar, za Solun leti i za medjunarodne ka Evropi. Ako bi to moglo bioo bi super kad bi talgo otkupi od njih i koristili.
 
Мислим да је ЖРС одустрала од куповине Талго гарнитура.
 
Па можемо ваљда да пустимо ЖФБиХ на наше пруге са њиховом гарнитуром :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402193#p402193:uekjgsg5 je napisao(la):
mvbg1 » 26 Авг 2016 10:08 am[/url]":uekjgsg5]Stara trasa koja je vodila od Gilja preko Jovca je takodje kompletno skinuta i jedino sto je ostalo od nje je stari most koji čeka neka bolja vremena i neku drugu namenu..
Остао је само мост, без шина и икаквог саобраћаја? Може нека слика, пре или после, свеједно мада би ово друго било најбоље :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402448#p402448:hcz15dpb je napisao(la):
Дошљак » 28 Avg 2016, 10:53[/url]":hcz15dpb]Па можемо ваљда да пустимо ЖФБиХ на наше пруге са њиховом гарнитуром :D
Moze nravno, ali nesto ne verujem da ce doci.
 
Што, па и онако већ возе њихови теретни вагони по нашим пругама :D aко им буде исплативо сигурно би дошли.
 
Kroz stanicu Ćuprija prolaze svi vozovi za prevoz putnika osim: 292,293 i agencijskih vozova operatera Optima.
 
Za vikend sam bio u Nišu.Tako da sam u poslednjih mesec dana uz to prošao i celu barsku i subotičku prugu. Ono što sam uspeo da zapamtim je da je uz generalno loše stanje barske pruge najgore u okolini Beograda, juče sam od Ripnja putovao sat vremena, kao što sam već pisao na dobrom delu deonice SU-NS, tako da mi je besmisleno da se pre tih deonica radi Stara Pazova - Novi Sad. Mislim da je deonica BG-NS već konkuretna autobuskom prevozu i da treba upristojiti ostale pruge.

Takođe, nadam se da će uskoro RVR prestati da saobraćaju npr do Niša, to je stvarno mučenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402536#p402536:23ff0z40 je napisao(la):
Kolega2357 » Mon Aug 29, 2016 12:52 am[/url]":23ff0z40]Onda je bolje da izmeste stanicu u Cupriji.

Pa, generalno je i bilo pametnije da su napravili putničko stajalište na novoj pruzi, a da je stanica ostala samo za teretni saobraćaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402562#p402562:2ewp40o6 je napisao(la):
Kokos » 29 Aug 2016 09:10 am[/url]":2ewp40o6]
Takođe, nadam se da će uskoro RVR prestati da saobraćaju npr do Niša, to je stvarno mučenje.

Sedišta u novim štedlerima su jednako ravna i neadekvatna za duža putovanja.
Vozna vremena između Beograda i Niša su stvarno mučenje, treba upristorijiti prugu za pristojne brzine a sekundarno je pitanje kakva će garnitura saobraćati.
 
Potpuno se slažem. Ali dok se pruga upristoji opet treba nekako putovati. Na polasku iz Novog Sada u 22:45 skoro uvek je išao RVR, što je i podnošljivo, prošlog vikenda je išla kompozicija sa vagonima 1.i 2. razreda, bez kupea, stvarno milslim da su oni bolji za put do Niša.
 
Успостављање саобраћаја возова на релацији Баточина - Лапово - Смедерево

Београд, 29. 8. 2016. год.

"Србија Воз" а.д. обавештава и да ће од 29.09.2016. године успоставити саобраћај нових дизелмоторних возова руске производње на релацији Баточина - Лапово - Смедерево - Баточина.

Ред вожње ових возова биће:
- воз из Лапова полазиће у 03:30 за Смедерево, где ће стизати у 05:45 часова;
- воз из Смедерева полазиће у 06:00 за Пожаревац, где ће стизати у 06:44 часова;
- воз из Пожаревца полазиће у 06:57 за Малу Крсну, где ће стизати у 07:15 часова;
- воз из Мале Крсне преко Лапова полазиће у 07:30 за Баточину, где ће стизати у 09:17 часова;
- возови из Баточине преко Лапова полазиће у 10:07 и 15:50 за Смедерево, где ће стизати у 12:28 и 18:10 часова;
- воз из Смедерева преко Лапова полазиће у 13:18 за Баточину, где ће стизати у 15:33 часова;
- воз из Смедерева полазиће у 18:30 за Лапово, где ће стизати у 20:36 часова.

Због усклађивања реда вожње напред наведених возова, уследила је и измена реда вожње следећих возова који саобраћају на релацији Пожаревац - Смедерево - Пожаревац:
- воз из Пожаревца преко Мале Крсне полазиће у 06:05 за Смедерево где ће стизати у 06.49 часова;
- возови из Смедерева преко Мале Крсне полазиће у 07:04 и 13:35 за Пожаревац где ће стизати у 07:43 и 14:16 часова;

Konačno da se nešto ne ukida. Ko želi do Smedereva može i Romantikom 10.09. na manifestaciju Smederevska jesen.
 
Treba kupiti još EMV ali za duže relacije, jedno desetak do 12 komada. Ako se blagovremeno krene u proceduru nabavke dobili bismo ih otprilke kad se završe svi postojeći i planirani radovi na rekonstrukciji. Višak Flirtova koji sad voze duže relacije staviti na Požarevac i slične pravce gde sad idu RVR.
 
Vrh