Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Хвала за одговор @мвбг1 :sesir: , укњижен плусићћћ
Било би добро да ураде и антиграфитну заштиту, обавезно тражите.
 
Tragac,reč je o klasičnom remontu a ne o modernizaciji voza. Jedino što će se menjati na njima je to da će 095/101 i 103/104 ostati bez velikog prtljažnog prostora koje su imale do sada,dobiće led čeona svetla i još neke izmene kozmetičke prirode. Npr.unutrašnja oplata putničkog prostora će biti izdržljiva na udaranje i lomove od strane neandertalaca kojima se takva igra čini veoma interesantnom.
 
Jako je teško ustanoviti ko su neandertalci: BG:Voz staje pored Partizanovog i nedaleko od Zvezdinog stadiona... Na dan utakmica ubaciti 2-3 cajkana u civilu u oba smera do Prokopa i rešen problem...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403345#p403345:1ja8jjyz je napisao(la):
DzonTravolta » 01 Sep 2016 11:53 am[/url]":1ja8jjyz]Jako je teško ustanoviti ko su neandertalci: BG:Voz staje pored Partizanovog i nedaleko od Zvezdinog stadiona... Na dan utakmica ubaciti 2-3 cajkana u civilu u oba smera do Prokopa i rešen problem...
To! Izlupaju kljunove umesto inventara.

- Kljunovi dobiju beneficirani staž, bolovanje, i prevremenu penziju.
- Napadači dobili veći trofej, više poena.
- Prevozna sredstva sačuvana za normalan narod.

Svi srećni.
 
Nema potrebe u civili vec u uniformi da deluju koliko toliko preventivno.
 
Momci, vreme kada je 20-ak pubova moglo da isprazni Jug, kao npr. na derbiju s proleća 1991, odavno je za nama. Ta dvojica-trojica "cajkana" po vagonu dobili bi od navijača po tamburi samo tako.
 
MVBG1 da li prokop po novom redu vožnje dobija neke nove polaske? Zvučalo mi je po postu kao da si nagovestio to.
 
Пантограф":15yenh6p je napisao(la):
Momci, vreme kada je 20-ak pubova moglo da isprazni Jug, kao npr. na derbiju s proleća 1991, odavno je za nama. Ta dvojica-trojica "cajkana" po vagonu dobili bi od navijača po tamburi samo tako.
Hajaj tacno zato sto imamo drzavu u kojoj su huligani iznad zakona i koji su upravo angazovani od strane politickih stranaka, tako imamo izjave da nismo mocni da se borimo protiv huligana.
 
Решење би било у камерама и проналажењу и кажњавању снимљених вандала.
 
Koji kreteni, nov linija... Zasto je tesko da napisu polazak, ko da pre nije postojala linija, mozda naslov bolje zvuci ovako...
 
Zalosno je sto dolazimo do izvora informacija (polu) preko tih blatoidnim media, kako to da ZS nemaju neki svoj izvor, neku objavu direktno...a ne da cekamo da se desi pa tek onda ZS objavi, to nema poentu nikakvu.
 
Da li smeju DMV vozovi da idu kroz podzemni deo pruge? Stvarno bi bilo super da idu do Prokopa umesto samo do Pančevca.
 
Već je bilo na tu temu: nažalost ne smeju, jer aktuelni bezbednosni propisi ne dozvoljavaju da dizelke prođu kroz Vračarski tunel: navodno je ventilacija urađena suprotno evropskim propisima, pa bi se putnici pogušili u slučaju požara (???).
Po meni besmisleno, ali zamisli da produže do Prokopa, koliko bi to značaja imalo za studente iz Banata oko Vuka (a ima ih dosta): samo siđu u stanicu i pale kući.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403532#p403532:8weidzfw je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Sep 02, 2016 5:31 am[/url]":8weidzfw]Već je bilo na tu temu: nažalost ne smeju, jer aktuelni bezbednosni propisi ne dozvoljavaju da dizelke prođu kroz Vračarski tunel: navodno je ventilacija urađena suprotno evropskim propisima, pa bi se putnici pogušili u slučaju požara (???).
Po meni besmisleno, ali zamisli da produže do Prokopa, koliko bi to značaja imalo za studente iz Banata oko Vuka (a ima ih dosta): samo siđu u stanicu i pale kući.

Kad tako postaviš, i biće jednog dana, jer infrastruktura je već tu, a kao što vidimo i radi se na tim linijama.

Međutim, mene brine šta će u perspektivi biti sa Čačkom, Kraljevom, G. Milanovcem i slično. Do tamo ne postoji direktna pruga ka Beogradu, a ne znam ni da li je uopšte planirana izgradnja negde u budućnosti. To je, privredno i socio-geografski, ipak vrlo značajan deo Srbije; ostaviti ga na milost i nemilost retrogradnom aito-lobiju nema nikakvog opravdanja. Interesantan je podatak da čačanska opština ima najviše automobila po glavi stanovništva, i to ne zato što je ekonomski najrazvijeniji. Čak naprotiv.

P.S. Svima nam je jasno da je novinarstvo postalo idiotska profesija za click-baitovanje i prodavanje reklama. Čast novinarima koji pišu članke koje njihovi urednici/menadžeri/komercijalisti unakaze idiotskim naslovima, čerupanjem i kojekakvim senzacionalističkim vađenjem iz konteksta radi privlačenja pažnje.
 
Hmhm, do Kraljeva ide direktna pruga (da se nisam sam vozio, ne bih verovao :) ) i to krak od barske. Po meni je daleko veći problem što trenutno ne postoji direktan voz do Kragujevca (hej, bre, četvrti najveći grad u zemlji nema železničku vezu sa prestonicom, a pritom nije ni mnogo daleko).

Generalno, ako Prokop treba da da preuzme ulogu glavne železničke stanice, onda treba i da bude čvorište za sva tri ključna smera - ka Sremu, ka Banatu i ka jugu (dalja račvanja ne računam). Trenutna GŽS na neki način to radi (ne znam, doduše, kada je opsluživala smer prema Banatu, koliko znam, ljudi su uvek hvatali voz sa Dunav stanice, ali zahvaljujući pruzi oko Kalemegdana ima i tu mogućnost).
 
Koja bi bila svrha direktne železničke linije sa KG-BG kad bi 711 vozio oko tri sata, a klasična priča još 20 duže zbog izmene lokomotive u Lapovu.
Bus vozi kraće od dva sata.

Pruga Kragujevac-Kraljevo je katastrofa.
 
Poenta je da ovde ne pričamo o busu ;)
Bitno je da veza postoji, pa neka koristi ko šta hoće.
 
Pa taj direktan voz za Kraljevo prolazi kroz Čačak. Jedino što ima 1 polazak dnevno i to ranga ICS. Za Čačak se može i Barcem do Požege, pa na lokalni voz ka Kraljevu, uz malo sreće za 4 sata ste tamo. Takođe, veza BG-Lapovo-KG, solidno funkcioniše, a može i bolje. Problem je što pretraživač na sajtu srbvoza ne prikazuje presedanja. Kad na sajtovima koji pokrivaju celu Evropu ukucate na primer Beograd-Barselona, on će vam izbaciti rutu pa da li će ona imati 3 ili 7 presedanja to birajte. To nije teško da se napravi, ali podrazumeva da neko u IT službi železnica nešto uradi, ili mene da zaposle.

Stanje je u odnosu na pre neku godinu malo bolje, na većini lokalnih pruka saobraćaju ruski DMV, a na glavnim pravcima Štedleri. Nadam se da ćemo nastaviti sa remontom lokomotiva i vagona kako bi i međunarodni vozovi ličili na nešto. A pre svega i sa obnovom pruga kako bi se skratilo vozno vreme.

Železnica sa ovakvim cenama čim se malo upristoje vozovi i pruge postaje vrlo konkurentna, za šta smatram kao odličan primer relaciju BG-NS. Ne znam šta bi bilo kada bi makar malo reklamirali svoje usluge.
 
Vrh