Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Баточина нема жицу, тако да је разумљиво. иначе, више би имало смисла да воз иде до Крагујевца, али 'ајде сад. што се тиче коришћења ДМВ испод жице, када би постојали краћи ЕМВ, онда ДМВ не би ишли испод жице. овако морају, јер су то најкраће гарнитуре у саобраћају
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402628#p402628:2esirynu je napisao(la):
Pendolino » 29 Aug 2016 01:07 pm[/url]":2esirynu]dizel ispod žice


:sesir:
Nema potrebe za čudjenjem. Dizeli po elektrificiranim prugama su u Evropi sasvim normalna stvar. Imam kolegu koji vozi u Nemačkoj za privatnu kompaniju FLEXX i oni imaju pojedine linije od 250-300 kilometra koje voze sa DMU ispod žice. Čak šta više mislim da naši dobijaju regresiranu cenu dizela pa je tako i ekonomičnost DMV-a približena u odnosu na elektro vuču.
 
Pa kad se maknu razne akcize cena goriva se više nego prepolovi.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Да има памети па да набаве Флирт са погоном и на струју и на дизел, да се пусти на тим правцима који нису скроз електрификовани.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402698#p402698:3uf49kjp je napisao(la):
Дошљак » 29 Aug 2016 07:14 pm[/url]":3uf49kjp]Да има памети па да набаве Флирт са погоном и на струју и на дизел, да се пусти на тим правцима који нису скроз електрификовани.
Da je sreće pa da polako unificiramo vozni park.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402703#p402703:nbq4xdcg je napisao(la):
mvbg1 » Mon Aug 29, 2016 8:35 pm[/url]":nbq4xdcg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402698#p402698:nbq4xdcg je napisao(la):
Дошљак » 29 Aug 2016 07:14 pm[/url]":nbq4xdcg]Да има памети па да набаве Флирт са погоном и на струју и на дизел, да се пусти на тим правцима који нису скроз електрификовани.
Da je sreće pa da polako unificiramo vozni park.

file.php

To je ne moguca misija.
 
da citiram jednog od tehnicara u tps zemunu: "novi ruski dmv trosi litar na kilometar, kao polovni tenk"

sto vise slusam o njemu vise mi se gadi. imate moj glas za dizel stedlere :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402740#p402740:37dun6uo je napisao(la):
arapski investitor » 29 Aug 2016 11:51 pm[/url]":37dun6uo]da citiram jednog od tehnicara u tps zemunu: "novi ruski dmv trosi litar na kilometar, kao polovni tenk"

sto vise slusam o njemu vise mi se gadi. imate moj glas za dizel stedlere :)
Prosek potrošnje dizel goriva za većinu DMU koji saobraćaju u Evropi i okruženju je upravo tih 1l/100km,tako da se naš 711 uklapa u taj šablon.
Na primer Hrvatski trodelni DMV koji se vozi kod njih ima tri Mercedesova MTU motora (naš 711 ima motore istog proizvodjača)i trose svaki zasebno oko pola litra na 100km.
@Kolega,uporedjujem potrošnju DMV-a i dajem primer da se i kod njih u Evropi dizeli bez problema voze ispod žice.
Šta ti tu nije jasno?
 
Штета само што та могућност дизела испод жице за сада није искоришћена на свим потенцијалним правцима. Моје искуство као путника са ДМВ 711 је веома позитивно. Чак ми се чини и да је удобнији од ФЛИРТа.
 
Raspisan tender za remont tri garniture serije 412(RVR) i to 412-064/092,095/101 i 103/104.
Takodje raspisan je tender za remont tri lokomotive serije 441 i to 701,704 i 706.
Najzad lepe stvari kod nas u SV. Nije mnogo,al u ovoj situaciji u kakvoj smo ovo su sjajne vesti.
 
Да ли та три РВР планирају за БГ воз после?
 
Mislim da ne. Posto je za remont planirana i garnitura pod inventarskim brojem 103/104 koja je još uvek u saobraćaju u službi na lokalnim vozovima širom Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402774#p402774:39ogz3zv je napisao(la):
mvbg1 » Tue Aug 30, 2016 8:46 am[/url]":39ogz3zv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402740#p402740:39ogz3zv je napisao(la):
arapski investitor » 29 Aug 2016 11:51 pm[/url]":39ogz3zv]da citiram jednog od tehnicara u tps zemunu: "novi ruski dmv trosi litar na kilometar, kao polovni tenk"

sto vise slusam o njemu vise mi se gadi. imate moj glas za dizel stedlere :)
Prosek potrošnje dizel goriva za većinu DMU koji saobraćaju u Evropi i okruženju je upravo tih 1l/100km,tako da se naš 711 uklapa u taj šablon.
Na primer Hrvatski trodelni DMV koji se vozi kod njih ima tri Mercedesova MTU motora (naš 711 ima motore istog proizvodjača)i trose svaki zasebno oko pola litra na 100km.
@Kolega,uporedjujem potrošnju DMV-a i dajem primer da se i kod njih u Evropi dizeli bez problema voze ispod žice.
Šta ti tu nije jasno?

Zasto bi neko uopste vozio dizel ispod zice? Zar nije to besmisleno koji je smisao toga u Srbiji? Mi nemam privatne operatere kao Nemacka koji mogu da kupuju gorivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402774#p402774:1ejgmkls je napisao(la):
mvbg1 » Tue Aug 30, 2016 7:46 am[/url]":1ejgmkls]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402740#p402740:1ejgmkls je napisao(la):
arapski investitor » 29 Aug 2016 11:51 pm[/url]":1ejgmkls]da citiram jednog od tehnicara u tps zemunu: "novi ruski dmv trosi litar na kilometar, kao polovni tenk"
Prosek potrošnje dizel goriva za većinu DMU koji saobraćaju u Evropi i okruženju je upravo tih 1l/100km,tako da se naš 711 uklapa u taj šablon.

Misliš 1l/1km ?

Prema drumskom saobraćaju je to mnogo.
 
Da na to sam mislio 100l na 100km. Greska u kucanju. To ti je kad radiš tri stvari odjednom.
 
A šta ljudi očekuju, da troši 5 litara dizela na 100 km kao njihov Golf TDI? Zapravo troši mnogo manje po putniku uz adekvatnu popunjenost nego tako neki auto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402823#p402823:2yjoega1 je napisao(la):
Pendolino » Uto Avg 30, 2016 7:26 am[/url]":2yjoega1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402774#p402774:2yjoega1 je napisao(la):
mvbg1 » Tue Aug 30, 2016 7:46 am[/url]":2yjoega1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402740#p402740:2yjoega1 je napisao(la):
arapski investitor » 29 Aug 2016 11:51 pm[/url]":2yjoega1]da citiram jednog od tehnicara u tps zemunu: "novi ruski dmv trosi litar na kilometar, kao polovni tenk"
Prosek potrošnje dizel goriva za većinu DMU koji saobraćaju u Evropi i okruženju je upravo tih 1l/100km,tako da se naš 711 uklapa u taj šablon.

Misliš 1l/1km ?

Prema drumskom saobraćaju je to mnogo.

Zato što to i nije drumski saobraćaj. Šinski daobraćaj ima najmanju kontaktnu površinu sa podlogom, dakle najmanji otpor i gubitak energije. Samim tim je i ubedljivo najefikasniji vid kopnenog transporta.
Jedina mana u odnosu na drumski saobraćaj mu je manja fleksibilnost. Tako, između ostalog, ne postoje rešenja tipa mini-buseva i slično, za relacije jako male opterećenosti. Na takvim relacijama, uostalom, ni ne treba namenski graditi pruge.

Plus sve ovo što je Tragac rekao.
 
Znam, to sam učio na Saobraćajnom (pre nego sam ga napustio), zbog toga se i čudim što je tolika potrošnja.

Ne očekujem da će DMV da troši 5l/100km, ali mislim da je to velika potrošnja u odnosu na solo autobuse koji troše 40l/100km i manje a tovare oko 50 putnika.

Ne treba zaboraviti da je dizel daleko razmaženiji od elektro vuče. Problemi sa pregrevanjem, uljem i teškim startom zimi traže daleko bolje održavanje od elektro vuče. Na žalost, svi znamo kakvo je održavanje u državnim firmama (čast retkim izuzecima)

Železnica u Srbiji umire. Ništa od oživljavanja putničkog saobraća dok se na koridoru vozi 30km/h i dok se ne srede pruge na glavnim trasama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402861#p402861:26x6sepi je napisao(la):
Pendolino » Uto Avg 30, 2016 9:48 am[/url]":26x6sepi]Znam, to sam učio na Saobraćajnom (pre nego sam ga napustio), zbog toga se i čudim što je tolika potrošnja.

Ne očekujem da će DMV da troši 5l/100km, ali mislim da je to velika potrošnja u odnosu na solo autobuse koji troše 40l/100km i manje a tovare oko 50 putnika.

"To su savremeni klimatizovani vozovi koji imaju 246 mesta, 120 za sedenje i 126 za stajanje, a njihova brzina je 120 kilometara na sat."

Dakle, potrošnja goriva po sedećem mestu ruskog voza i prosečnog autobusa je gotovo ista (1.2l/putniku/100km), ali kada se dodaju i stajaća mesta (kojih je u vozu daleko, daleko više), potrošnja po putniku se skoro pa prepolovljava, dok je u slučaju busa jedva primetno poboljšanje. Uz to, većina međugradskih buseva ni ne prima stajaće putnike.
Valja pomenuti i daleko veću praktičnu brzinu voza (pod uslovom da je pruga rekonstruisana).
 
Kao i veću udobnost. Nisam imao prilike da putujem sa 711 ali jesam dosta puta Flirtom i on plovi kao ladja čak i po lošijim deonicama. Kakav autobus, da je železnička infrastruktura maloo bolja autobusom bi se išlo samo gde vozovi ne dopiru.
 
Vrh