Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

file.php


Ubacili su po prvi put trasu severnog dela Beogradske obilaznice.
 
Da Spatiotecte, zato mi je i krivo što nisam mogao od reflektora lepo da je uslikam, pokušao sam iz više uglova ali džaba. Takođe ranije nisam primećivao da su na Surčin-Obrenovac planirane čak 2 naplatne rapme: Jakovo i Obrenovac. Ali da ne širim priču o tome to ipak ovde nije tema
 
Mogla bi zs da kupi cg kargo i putnicki zatim mk kargo i putnicki pa zrs
 
Како је рад Удружења љубитеља железнице јаван, ево скенирана жалба везано за укидање скоро комплетног путничког саобраћаја на Јужној прузи за време радова.
Србијавоз":1u71dfjy je napisao(la):
Građevinski radovi na delu pruge Niš-Preševo
Pocev od 18. aprila 2016. godine vozovi broj: 334, 335, 336, 4904, 4905 i 4906 ne saobracaju. Voz broj 337 (491) saobraca na relaciji Beograd-Niš a NE saobraca Niš-Preševo. Vozovi broj: 4900 i 4902 NE saobracaju na relaciji Preševo-Leskovac, voz 4901 NE saobraca na relaciji Leskovac-Preševo, a voz broj 4903 NE saobraca na relaciji Leskovac-Ristovac;
24dlxfn.jpg
 
Boli njih uvo za ovo o cemu ti govoris bice kako oni kazu. To bas i nije uredu sto su poukidali sve vozove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382122#p382122:2zhhp8zl je napisao(la):
Kolega2357 » 19 Apr 2016 01:14 pm[/url]":2zhhp8zl]Boli njih uvo za ovo o cemu ti govoris bice kako oni kazu. To bas i nije uredu sto su poukidali sve vozove.
За сада им лепо шаљемо молбе, а ако оне не буду уродиле плодом, направићемо ширу кампању за опстанак и развој регионалних возова, пре свега.

Ако тако не радимо, наше Удружење губи сврху постојања. Озбиљније активности планирамо после избора.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382128#p382128:m1srui2e je napisao(la):
Karlo del Ponte » Tue Apr 19, 2016 2:36 pm[/url]":m1srui2e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382122#p382122:m1srui2e je napisao(la):
Kolega2357 » 19 Apr 2016 01:14 pm[/url]":m1srui2e]Boli njih uvo za ovo o cemu ti govoris bice kako oni kazu. To bas i nije uredu sto su poukidali sve vozove.
За сада им лепо шаљемо молбе, а ако оне не буду уродиле плодом, направићемо ширу кампању за опстанак и развој регионалних возова, пре свега.

Ако тако не радимо, наше Удружење губи сврху постојања. Озбиљније активности планирамо после избора.

Pisao sam i ja njima isto kritiku ali za ovaj red voznje za ovu godinu i niko mi je nista odgovorio iz Zeleznica Srbije.
 
sta se desava sa kineskom prugom, nisu nam ispirali mozak njome vec 2 meseca koliko sam primetio, a vucic je svecano otvarao radove pola godine pre pocetka radova... ima li bilo ko bilo kakvu informaciju?
 
Madjari su danas odobrili kineski kredit od 1.5 milijardi evra i radovi mogu da pocnu. Nasi imaju do novembra da zavrse finansijsku konstrukciju.
 
Nije jos zavrsena tehnicka dokumentacija koja treba da se uradi za deonicu Pazova - Novi Sad. Cim zavrse to, krecu sa radovima ali sredstvima ruskog kredita.
 
не могу да верујем да идиоти немају техничку документацију. па годинама се прича о тој прузи, а они немају готову документацију
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382171#p382171:3h38vhyf je napisao(la):
Kolega2357 » 19 Apr 2016 08:50 pm[/url]":3h38vhyf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382128#p382128:3h38vhyf je napisao(la):
Karlo del Ponte » Tue Apr 19, 2016 2:36 pm[/url]":3h38vhyf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382122#p382122:3h38vhyf je napisao(la):
Kolega2357 » 19 Apr 2016 01:14 pm[/url]":3h38vhyf]Boli njih uvo za ovo o cemu ti govoris bice kako oni kazu. To bas i nije uredu sto su poukidali sve vozove.
За сада им лепо шаљемо молбе, а ако оне не буду уродиле плодом, направићемо ширу кампању за опстанак и развој регионалних возова, пре свега.

Ако тако не радимо, наше Удружење губи сврху постојања. Озбиљније активности планирамо после избора.

Pisao sam i ja njima isto kritiku ali za ovaj red voznje za ovu godinu i niko mi je nista odgovorio iz Zeleznica Srbije.
Од Железница Србије не очекуј одговор, док их не смориш на мртво име. Ипак, Железнице Србије ту имају најмањи утицај, а много већи Влада која захтева "мере штедње". Тако су, рецимо раскинути уговори са фирмама које се баве хигијеном возова, и хигијена возова и станица никад гора. Како није уређен низак перон у Раковици, напрасно станица Ресник постала главна јужна железничка станица, а скратили време благајне са 6:00-18:00 сваки дан, на 6:30-14:30 само радним данима.

Дописи су тек први део наше борбе. Следећи кораци су анкете, и борба преко медија, сарадња са другим удружењима и институцијама, тако да се појачава притисак на Владу да обустави штетне мере.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382263#p382263:1p9atwds je napisao(la):
Karlo del Ponte » Wed Apr 20, 2016 11:52 am[/url]":1p9atwds]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382171#p382171:1p9atwds je napisao(la):
Kolega2357 » 19 Apr 2016 08:50 pm[/url]":1p9atwds]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382128#p382128:1p9atwds je napisao(la):
Karlo del Ponte » Tue Apr 19, 2016 2:36 pm[/url]":1p9atwds]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382122#p382122:1p9atwds je napisao(la):
Kolega2357 » 19 Apr 2016 01:14 pm[/url]":1p9atwds]Boli njih uvo za ovo o cemu ti govoris bice kako oni kazu. To bas i nije uredu sto su poukidali sve vozove.
За сада им лепо шаљемо молбе, а ако оне не буду уродиле плодом, направићемо ширу кампању за опстанак и развој регионалних возова, пре свега.

Ако тако не радимо, наше Удружење губи сврху постојања. Озбиљније активности планирамо после избора.

Pisao sam i ja njima isto kritiku ali za ovaj red voznje za ovu godinu i niko mi je nista odgovorio iz Zeleznica Srbije.
Од Железница Србије не очекуј одговор, док их не смориш на мртво име. Ипак, Железнице Србије ту имају најмањи утицај, а много већи Влада која захтева "мере штедње". Тако су, рецимо раскинути уговори са фирмама које се баве хигијеном возова, и хигијена возова и станица никад гора. Како није уређен низак перон у Раковици, напрасно станица Ресник постала главна јужна железничка станица, а скратили време благајне са 6:00-18:00 сваки дан, на 6:30-14:30 само радним данима.

Дописи су тек први део наше борбе. Следећи кораци су анкете, и борба преко медија, сарадња са другим удружењима и институцијама, тако да се појачава притисак на Владу да обустави штетне мере.

Ja od njih nista dobro nisam ocekivao nikada pa ni odgovor. Rakovica je stanica totalno za remont.
 
Zanimljive inovacije u železnici.

U organizaciji Povereništva za etiku „Srbija Voza“ a.d. i „Srbija Karga“ a.d. 12. Aprila 2016. godine u Velikoj sali „Železnica Srbije“ održano je predavanje našeg uvaženog akademika Vladete Jerotića na temu „Etika i moral“...




Pri kraju teksta.

Na potrebu za Etičkim kodeksom u ŽTP-u „Beograd“ (marketari, putnički saobraćaj) ukazali su i rezultati upitnika iz 2001. godine, koji je sadržao samo jedno pitanje: „Da li ŽTP „Beograd“ treba da definiše svoj Etički kodeks?“ Od 144 ispitanika, 20 nije odgovorilo, 120 je odgovorilo potvrdno, dok su samo 4 odgovora bila negativna, što daje dodatni legitimitet nastojanju da se definiše Etički kodeks. Rezultati su prezentovani najvišem poslovodstvu Kompanije, ali je izostao i bilo kakav komentar. Sadašnje rukovodstvo „Srbija Voza“ a.d. i „Srbija Karga“ a.d. prepoznalo je nasušnu potrebu za uvođenjem poslovne etike i pružilo podršku efektivnom osnaživanju i primeni iste. Mnogi misle da u poslovanju nema mesta za moral i etiku i da je to nespojivo, ali bez poštovanja moralnih vrednosti – nema ni poslovanja...

Izvor: http://www.startsrbija.com/preporucujemo/vladeta-jerotic-ako-ne-posatnemo-bolji-postacemo-gori.html
 
Bolje bilo da operu stanice i vagone dobra im ova sala
 
Oni bi najpre trebali da saniraju perone na nekim stanicama tipa Zemun jer su ti peroni cernobilski i nebezbedni su.
 
Ova garnitura (413 035 036) je juče negde u putu zaradila ovo ''umetničko delo'' pa je isključena iz saobraćaja i odmah upućena u TPS Zemun.

0afSwMh.jpg



Ove štetočine sa zadovoljstvom ću da razočaram jer je već nakon dva - tri sata njihova brljavija nestala bez traga.

gmYBdbR.jpg

YpDuF5v.jpg
 
To je i jedino rešenje protiv grafitera. Odmah isljučivanje iz saobraćaja i pranje. Odustaće vrlo brzo. Sprejevi su skupi a to su uglavnom klošari i besposličari bez redovnih primanja.
 
Vrh