Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kad su rvr bili novi nije bilo sprej mamlaza ako je i neko probao zavrsio bi u krusevcu
 
Саопштење Удружења љубитеља железнице, поводом укидања возова јужно од Лесковца.

Општине Врање и Владичин Хан, и јужни део Општине Лесковац за време радова на Коридору 10 остаће потпуно без железничког превоза, иако је пруга проходна све до Врањске бање. Како је за време радова на Барској и Новосадској прузи увек био организован саобраћај до станица на граници зоне радова, и алтернативни превоз за брзе возове, Јужна пруга је дискриминисана.

Још почетком 2016. укинуто је пола возова који саобраћају јужно од Лесковца. Остала су једино два пара брзих возова за Скопље, дневни и ноћни, и један пар локалних путничких, све до почетка радова на Коридору Х 18.априла2016. Од тог дана јужно од Ниша остало је само 4 пара локалних возова до Лесковца, а до Владичиног Хана и Врањске бање ни један, иако је дотле пруга проходна! И све то у години јубилеја 130 година воза за Лесковац и Врање. Радови ће трајати до пролећа 2017. што значи да ће ђаци, студенти, радници, пољопривредници, и уопште сви становници Јабланичког и Пчињског округа имати знатно погоршане транспортне везе.

Студенти су већ бесни.
Опширније на нашем блогу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382955#p382955:3e4sug2z je napisao(la):
direktor » 24 Apr 2016 07:12 pm[/url]":3e4sug2z]Kad su rvr bili novi nije bilo sprej mamlaza ako je i neko probao zavrsio bi u krusevcu


Кад је РВР био нов, било је много "спреј мамлаза" у Београду.

Црква Светог Марка је, например, била унакажена графитима (а данас није). "Punk`s not dead" је генерално био омиљени лајтмотив, мада је било и оних који су мислили да се пише "Punk`s not death". Наравно, и фудбалски мотиви, а како су се Делије ујединиле тек 1989, зидове су красила имана група попут Ultras Red Star, Zulu Warriors, Red Devils, RWA... и гробарских формација. Звездини навијачи су почели да остављају и антикомунистичке графите (то је једино брзо кречено), а током Антибирократске револуције мој улаз је красило "Ко је издао Косово?" и "Драгосавац издајица" (то је био неки српски политичар из Хрватске лојалан Стипи Шувару).
По градским аутобусима је ГСП лепио налепнице "Шарај овде а не по возилу".

Железница је била озбиљнији систем него данас, па је могла и боље да штити своју имовину.
 
U formulu uračunaj da nije bilo izgrađeno toliko kuća na Altini i u Zemun polju, kao i činjenica da naselje "Plavi horizonti" još nije bilo ni isparcelisano ili tek počinje prodaja placeva '97 godine, a kamoli izgrađeno. To su od 1990 do 1998 god. Ozbiljan socijalni problem i crtanje grafita počinje od 2006 god. kada su "deca" prohodala u tim naseljima i stigla do pruge i ove garaže vozova u TPS "Zemun".

Nastavak crtanja "BG voza" se nastavlja u železničkoj stanici "Zemun" kada jedna garnitura RVR stoji kao rezerva za "BG voz" pored srednje škole 2014 i 2015 god.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382916#p382916:1tz47kbq je napisao(la):
stf » 24 Apr 2016 12:58[/url]":1tz47kbq]To je i jedino rešenje protiv grafitera. Odmah isljučivanje iz saobraćaja i pranje. Odustaće vrlo brzo. Sprejevi su skupi a to su uglavnom klošari i besposličari bez redovnih primanja.

I ja sam mislio da je to samo sirotinja, ali u svakoj ekipi crtača ima barem jedan ili više koji potiče iz dobrostojeće porodice i koji ima novca za farbe. Tako je i sa konzumiranjem narkotika uvek ime neko ko među njima ima novac da kupi, a druga je stvar kako će na kraju svi da završe. Neko prestane, neko umre.
 
Чини ми се да је тада, 80их и 90их чак било више спреј мамлаза, што каже Пантограф, мада се тада углавном радило о потписима, панкерским, фудбалским и политичким паролама (типа "Јул је кул", па неко допише "и к.... је кул", затим Отпор са песницом, онда "ДОС је најгори", и сл. пароле, а данас графите тог типа имамо само у навијачким типа "сви на Маракану/Толе лопове..."). Tи графити су били масовни по фасадама, али никад нису заузимали површину сви укупно као један СТУ или слични тагови. А тих 90их су возови били чистији од графита него возила ГСПа.

Што се тиче конкретно СТУ екипе, ја сам чуо да већину спрејева набављају крађом, мада ко зна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382991#p382991:1g0jvzpm je napisao(la):
tragac » 25 Apr 2016 09:47 am[/url]":1g0jvzpm]A šta je rešenje? Pruga je celom dužinom u očajnom stanju. I šta bi sa ministarkinom izjavom da će pruga biti u funkciji i tokom radova?
Овај податак није тачан. Од Ниша па скоро до Лесковца је до пре коју годину било 100 на сат, а сада је 80. Не рачунајући делове који ће сада бити обновљени, брзина је 60-70 на осталим деловима Јужне пруге. А на Суботица - Нови Сад је углавном око 40, на неким деловима 60, на неким 20, па иду Стедлери ни један воз није отказиван од почетка важења реда вожње. Пруга између Краљева и Крушевца је распад, а возови су пуни и не отказују се.

За сада, најтеже је извући било какав одговор од Србијавоза.
 
Нови перонски сатови на панчевачкој прузи. Исти модел као у Прокопу.
Стајалиште Себеш.

izvor:Gagijeva železnica
 
Odlicni su satovi i stajaliste. Ako je neko u prolazu valjalo bi napraviti i neku fotografiju na stanicama Krnjaca i Ovca posto bi trebalo da su pored satova postavljene i info table pa da vidimo kako to izgleda tj koji tip info tabli su stavili.
 
Ниски перони могу да буду уски, високи не могу, јер није безбедно. У станици Раковица су нпр. перони преуски за своју висину. То је можда и основни разлог зашто смо се на крају определили за ниске пероне и нископодност.

Овде је све у реду, јер ту неће бити путника више него на трамвајском стајалишту код Пирамиде, које је још уже.
 
У пракси, највише падова са перона под воз је било на Раковици. Само из тог разлога је уведено опште ограничење брзине у Раковици на 50км/с још давно. Код високих и претрпаних колосека метро-а, макар по Совјетским стандардима, постоје корита између шина за склањање особа које су пале. На многим станицама у Србији имамо врло уске пероне, али их већина људи прескаче без помуке. Када на таквим станицама наилази воз на трећи колосек, први и други умеју да буду натрпани путницима. У самој Раковици је урађен читав низ компромиса, и мислим да у њих спада и ужи перон у односу на стандардне за станицу таквог значаја. Не заборавите да је по географској позицији та станица најпогоднија за око 250.000 становника Београда. Сада, што је у историји Београда ГСП лоби, и шинофоби тежили да маргинализују железницу у транспортној мрежи, то је друга прича. Према предлогу Удружења љубитеља железнице, испред Раковице би требало да стаје чак 11 линија линија:
3, 42, 47, 504 да стају, 33л, 37, 48л, 54, 94, 311, 403, 621 да окрећу.

При томе да се олакша приступ 50 и 59 пречицом ка Општини Раковица.

Треба планирати стално претрпане пероне, јер то треба да буде "Белграде Зуцкрајц", што би рекли браћа Швабе. Главна јужна преседачка станица, где се спајају елементи "старог чвора" и "новог чвора". У том случају, и ту ће морати да се уграђују "корита" у колосецима.

Имамо и други сценарио деструкције, у којем се уклањају елементи "старог чвора" који се додирују са Кругом двојке, односно аутомобилско-аутобуска паланка и фавеле.
 
Kolika je moguca maksimalna brzina prolaska kroz Rakovicu bez zaustavljanja voza da nije uvedeno ogranicenje od 50 km/h?
 
U rakovici je problem širina prostora perona uz stepeništa i otpravničku kućicu koji je realno preuzak, posebno kada voz stane tako da neka od putničkih vrata zapadnu u taj prostor. sreća pa nema trenutno vozova gde dosta ljudi istovremeno ulazi i izlazi u Rakovici, inače bi bilo vrlo opasno. Uostalom, da ne dužim, slika to bolje objašnjava.

19_stanica-rakovica-medium.jpg
 
Vrh