Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

У случајевима када пали путник има 4-5 секунди, може устати и побећи, али у случајевима када нема, једва може да стигне да помери ногу. Пад са перона је најчешћи узрок смрти код метро система. Многи нови системи уграђују перонска врата, али ја као љубитељ железнице мрзим такво решење. Руси их намерно не уграђују, јер би тиме оскрнавили раскош метро станица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383231#p383231:3saqw5d7 je napisao(la):
tragac » Sre Apr 27, 2016 2:33 am[/url]":3saqw5d7]U rakovici je problem širina prostora perona uz stepeništa i otpravničku kućicu koji je realno preuzak, posebno kada voz stane tako da neka od putničkih vrata zapadnu u taj prostor. sreća pa nema trenutno vozova gde dosta ljudi istovremeno ulazi i izlazi u Rakovici, inače bi bilo vrlo opasno. Uostalom, da ne dužim, slika to bolje objašnjava.

19_stanica-rakovica-medium.jpg

Stanica je dovoljno dugacka da voz stane i pre i posle tog podzemnog prolaza kada su u pitanju vozovi gradske zeleznice :)
 
сви возови (осим барског) могу да стану после тог пролаза, с обзиром да је просечан број вагона на њима 2
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383354#p383354:2at2unez je napisao(la):
KartmenBG » 27 Apr 2016 02:52 pm[/url]":2at2unez]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383231#p383231:2at2unez je napisao(la):
tragac » Sre Apr 27, 2016 2:33 am[/url]":2at2unez]U rakovici je problem širina prostora perona uz stepeništa i otpravničku kućicu koji je realno preuzak, posebno kada voz stane tako da neka od putničkih vrata zapadnu u taj prostor. sreća pa nema trenutno vozova gde dosta ljudi istovremeno ulazi i izlazi u Rakovici, inače bi bilo vrlo opasno. Uostalom, da ne dužim, slika to bolje objašnjava.

19_stanica-rakovica-medium.jpg

Stanica je dovoljno dugacka da voz stane i pre i posle tog podzemnog prolaza kada su u pitanju vozovi gradske zeleznice :)
U pravu si, ali si propustio jednu činjenicu da ni jedan voz ne staje na način koji si zamislio. Svi moraju da budu upravljačkim delom blizu otpravničke kućice. E sad ne znam da li je to propis ili samo navika voznog osoblja.
 
Pojedini vozovi tu staju kod otpravnicke kucice da bi uzeli nalog. U Rakovici cini mi se nema S150 ili S gde treba da stane.
 
Naravno da postoji S u stanici Rakovica. A to što čelo voza staje kod kancelarije otpravnika vozova je taj što često nema potrebe da se voz provlači skroz do table sa znakom S jer je dužina voza mala. Kad voz stane kod kancelarije otpravnika vozova na tom delu iza lokomotive ima sasvim dovoljno mesta za minimum tri vagona. Kada vozimo vozove veće dužine onda voz zaustavljamo na na mestima gde se nalazi tabla sa znakom S,S150(S150 znači da se na tom mestu mogu zaustaviti vozovi do dužine od 150m)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383634#p383634:1fgcprbh je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 28, 2016 7:49 pm[/url]":1fgcprbh]Naravno da postoji S u stanici Rakovica. A to što čelo voza staje kod kancelarije otpravnika vozova je taj što često nema potrebe da se voz provlači skroz do table sa znakom S jer je dužina voza mala. Kad voz stane kod kancelarije otpravnika vozova na tom delu iza lokomotive ima sasvim dovoljno mesta za minimum tri vagona. Kada vozimo vozove veće dužine onda voz zaustavljamo na na mestima gde se nalazi tabla sa znakom S,S150(S150 znači da se na tom mestu mogu zaustaviti vozovi do dužine od 150m)

Nisam dugo bio u Rakovici pa sam zaboravio za S gde se nalazi stanica je u krivini pa je nepregledna. :D Da li vazi S i S150 na susednom peronu ako nema na nekoj stanici?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383146#p383146:1749w7xv je napisao(la):
Igor » Tue Apr 26, 2016 3:16 pm[/url]":1749w7xv]Odlicni su satovi i stajaliste. Ako je neko u prolazu valjalo bi napraviti i neku fotografiju na stanicama Krnjaca i Ovca posto bi trebalo da su pored satova postavljene i info table pa da vidimo kako to izgleda tj koji tip info tabli su stavili.
Krnjača:
 
Sta ljudima smetaju drveni pragovi nije mi jasno malo malo pa ta rasprava
 
Ne znam imam i ja taj trip da bi trebali svuda da stavljaju Betonske mesto drvenih kao cvrsci je materijal :D
 
Само да подсетим, уговором није предвиђена реконструкција старог колосека, осим скретница које су све замењене. Дрвени прагови на овој прузи су у јако добром стању, нема потребе да се мењају.
 
Стари колосек је из 1992. и стварно бимо били најбогатија држава на свету да га сада изнова радимо.
 
u stanicama je bitan glavni prolazni kolose(ci)k, svi pomoćni koloseci nisu bitni dal je prag betonski, drven, staklen, plastičan, jer se na njih ulazi (u skretanje) sa brzinom od 35 km/h
 
a gde? U Srbiji postoje 2 skretnice na kojima se može ući sa 100 km/h u skretanje, tj. postojale su kada sam ja išao u Železničku školu i nalazile su se na pruzi Beograd-Zagreb. Sve ostale skretnice u Srbiji u skretanje su napravljene za brzinu tj. sa kojom svi vozovi idu 35 km/h. Možda one mogu sa 50 km/h ali treba biti lud da neko to proba. Jedino ako u međuvremenu nisu napravljene negde, ali ja to nisam čuo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383947#p383947:22wr15w4 je napisao(la):
bobcha78 » Sun May 01, 2016 12:38 am[/url]":22wr15w4]a gde? U Srbiji postoje 2 skretnice na kojima se može ući sa 100 km/h, tj postojale su kada sam ja išao u Železničku školu i nalazile su se na pruzi Beograd Zagreb. Sve ostale skretnice u Srbiji u skretanje su napravljene za brzinu od 35 km/h zbog ugla skretanja. Možda one mogu sa 50 km/h ali treba biti lud da neko to proba. Jedino ako u međuvremenu nisu napravljene negde, ali ja to nisam čuo

Gde su te 2 skretnice bila za 100 km/h?
 
Stara ili Nova Pazova, ne mogu tačno da se setim, davno sam išao u školu, jedno ili drugo mesto sigurno. Ugao skretanja je bio 9 stepeni
 
Sve nove skretnoce sto su ugradjene su 50 kmh jer nasi nece da se otvore za lovu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383947#p383947:1qjyisge je napisao(la):
bobcha78 » 30 Apr 2016 11:38 pm[/url]":1qjyisge]a gde? U Srbiji postoje 2 skretnice na kojima se može ući sa 100 km/h u skretanje, tj. postojale su kada sam ja išao u Železničku školu i nalazile su se na pruzi Beograd-Zagreb. Sve ostale skretnice u Srbiji u skretanje su napravljene za brzinu tj. sa kojom svi vozovi idu 35 km/h. Možda one mogu sa 50 km/h ali treba biti lud da neko to proba. Jedino ako u međuvremenu nisu napravljene negde, ali ja to nisam čuo.
Поштовани,

Не знам да ли сте заиста ишли у железничку школу, али по садржају Ваших постова, имам утисак да Вас железнице уопште не занимају. Скретница за брзине 50 километара на сат по Србији има колико волите. Повремено се могу наћи и скретнице за 65 километара на сат у скретање, углавном по 1-3 у некој станици и на распутницама. Додатни проблем је вишедеценијско не запостављање, него систематско уништавање железница од стране политичких структура. Када је срце или језичак скретнице оштећен, када постоји проширење или сужење, када праговинису подбијени... наравно да се смањује брзина. Када је у питању вожња у 50 у скретање, могу вас повезати са својим пријатељима машиновођама да се провозате... Али боже мој, ако сте 1978. годише и не знате то, железнице вас уопште не занимају.
 
Nije mi baš jasno ovo s 35km/h u skretanje. Skretnice radijusa 300m su za 50 km/h u skretanje i 140 km/h pravac, a radijusa 500m su za 65 km/h u skretanje i 160 km/h pravac (takve se danas pretežno ugrađuju na mreži HŽ ako postoje prostorni uvjeti za njih). Na mreži HŽ ima i nekolicina skretnica radijusa 1200m za 100 km/h u skretanje.

U sklopu rekonstrukcije pruge Dugo Selo-Križevci i izgradnje pruge Gradec-Žabno bit će ugrađeno 6 novih za 100 km/h u skretanje kako bi se omogućilo odvajanje vlakova u kolodvoru Gradec s magistralne na regionalnu prugu bez smanjivanja brzine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383956#p383956:3vwm6xyv je napisao(la):
Kolega2357 » 01 May 2016 02:11 am[/url]":3vwm6xyv]Koliki radijus skretnice mora biti da bi se u pravac islo sa 200 km/h?
To je 760 metara, za 80km/h u skretanje. Ne znam zašto tih skretnica nema u Građevinskom pravilniku 314, a ima za 100km/h u skretanje poluprečnika 1200m.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383953#p383953:2egqwzf9 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Maj 01, 2016 2:16 am[/url]":2egqwzf9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383947#p383947:2egqwzf9 je napisao(la):
bobcha78 » 30 Apr 2016 11:38 pm[/url]":2egqwzf9]a gde? U Srbiji postoje 2 skretnice na kojima se može ući sa 100 km/h u skretanje, tj. postojale su kada sam ja išao u Železničku školu i nalazile su se na pruzi Beograd-Zagreb. Sve ostale skretnice u Srbiji u skretanje su napravljene za brzinu tj. sa kojom svi vozovi idu 35 km/h. Možda one mogu sa 50 km/h ali treba biti lud da neko to proba. Jedino ako u međuvremenu nisu napravljene negde, ali ja to nisam čuo.
Поштовани,

Не знам да ли сте заиста ишли у железничку школу, али по садржају Ваших постова, имам утисак да Вас железнице уопште не занимају. Скретница за брзине 50 километара на сат по Србији има колико волите. Повремено се могу наћи и скретнице за 65 километара на сат у скретање, углавном по 1-3 у некој станици и на распутницама. Додатни проблем је вишедеценијско не запостављање, него систематско уништавање железница од стране политичких структура. Када је срце или језичак скретнице оштећен, када постоји проширење или сужење, када праговинису подбијени... наравно да се смањује брзина. Када је у питању вожња у 50 у скретање, могу вас повезати са својим пријатељима машиновођама да се провозате... Али боже мој, ако сте 1978. годише и не знате то, железнице вас уопште не занимају.
A zašto u pravilniku u redu vožnje mašinovođa stoje ograničenja brzine od 35km/h za vožnju preko skretnica u skretanje? 100 km/h ili 80 km/h piše u pravac, a u skretanje (NA SVAKOJ U SRBIJI) piše 35 km/h.

Znaš kako kažu ono : i na tarabi piše ono al to nije to. Od babe devojku ne možeš da napraviš

Jel ćemo da se lažemo ceo život? Mnogo što šta piše na železnici, ali nije tako.

Ja sam u školi učio i o budućim prugama od 200 km/h u Srbiji pa prođoše 20 i kusur godina i šta bi? Mućak
 
Vrh