[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383231#p383231:3saqw5d7 je napisao(la):tragac » Sre Apr 27, 2016 2:33 am[/url]":3saqw5d7]U rakovici je problem širina prostora perona uz stepeništa i otpravničku kućicu koji je realno preuzak, posebno kada voz stane tako da neka od putničkih vrata zapadnu u taj prostor. sreća pa nema trenutno vozova gde dosta ljudi istovremeno ulazi i izlazi u Rakovici, inače bi bilo vrlo opasno. Uostalom, da ne dužim, slika to bolje objašnjava.
U pravu si, ali si propustio jednu činjenicu da ni jedan voz ne staje na način koji si zamislio. Svi moraju da budu upravljačkim delom blizu otpravničke kućice. E sad ne znam da li je to propis ili samo navika voznog osoblja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383354#p383354:2at2unez je napisao(la):KartmenBG » 27 Apr 2016 02:52 pm[/url]":2at2unez][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383231#p383231:2at2unez je napisao(la):tragac » Sre Apr 27, 2016 2:33 am[/url]":2at2unez]U rakovici je problem širina prostora perona uz stepeništa i otpravničku kućicu koji je realno preuzak, posebno kada voz stane tako da neka od putničkih vrata zapadnu u taj prostor. sreća pa nema trenutno vozova gde dosta ljudi istovremeno ulazi i izlazi u Rakovici, inače bi bilo vrlo opasno. Uostalom, da ne dužim, slika to bolje objašnjava.
Stanica je dovoljno dugacka da voz stane i pre i posle tog podzemnog prolaza kada su u pitanju vozovi gradske zeleznice
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383634#p383634:1fgcprbh je napisao(la):mvbg1 » Thu Apr 28, 2016 7:49 pm[/url]":1fgcprbh]Naravno da postoji S u stanici Rakovica. A to što čelo voza staje kod kancelarije otpravnika vozova je taj što često nema potrebe da se voz provlači skroz do table sa znakom S jer je dužina voza mala. Kad voz stane kod kancelarije otpravnika vozova na tom delu iza lokomotive ima sasvim dovoljno mesta za minimum tri vagona. Kada vozimo vozove veće dužine onda voz zaustavljamo na na mestima gde se nalazi tabla sa znakom S,S150(S150 znači da se na tom mestu mogu zaustaviti vozovi do dužine od 150m)
Krnjača:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383146#p383146:1749w7xv je napisao(la):Igor » Tue Apr 26, 2016 3:16 pm[/url]":1749w7xv]Odlicni su satovi i stajaliste. Ako je neko u prolazu valjalo bi napraviti i neku fotografiju na stanicama Krnjaca i Ovca posto bi trebalo da su pored satova postavljene i info table pa da vidimo kako to izgleda tj koji tip info tabli su stavili.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383947#p383947:22wr15w4 je napisao(la):bobcha78 » Sun May 01, 2016 12:38 am[/url]":22wr15w4]a gde? U Srbiji postoje 2 skretnice na kojima se može ući sa 100 km/h, tj postojale su kada sam ja išao u Železničku školu i nalazile su se na pruzi Beograd Zagreb. Sve ostale skretnice u Srbiji u skretanje su napravljene za brzinu od 35 km/h zbog ugla skretanja. Možda one mogu sa 50 km/h ali treba biti lud da neko to proba. Jedino ako u međuvremenu nisu napravljene negde, ali ja to nisam čuo
Поштовани,[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383947#p383947:1qjyisge je napisao(la):bobcha78 » 30 Apr 2016 11:38 pm[/url]":1qjyisge]a gde? U Srbiji postoje 2 skretnice na kojima se može ući sa 100 km/h u skretanje, tj. postojale su kada sam ja išao u Železničku školu i nalazile su se na pruzi Beograd-Zagreb. Sve ostale skretnice u Srbiji u skretanje su napravljene za brzinu tj. sa kojom svi vozovi idu 35 km/h. Možda one mogu sa 50 km/h ali treba biti lud da neko to proba. Jedino ako u međuvremenu nisu napravljene negde, ali ja to nisam čuo.
To je 760 metara, za 80km/h u skretanje. Ne znam zašto tih skretnica nema u Građevinskom pravilniku 314, a ima za 100km/h u skretanje poluprečnika 1200m.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383956#p383956:3vwm6xyv je napisao(la):Kolega2357 » 01 May 2016 02:11 am[/url]":3vwm6xyv]Koliki radijus skretnice mora biti da bi se u pravac islo sa 200 km/h?
A zašto u pravilniku u redu vožnje mašinovođa stoje ograničenja brzine od 35km/h za vožnju preko skretnica u skretanje? 100 km/h ili 80 km/h piše u pravac, a u skretanje (NA SVAKOJ U SRBIJI) piše 35 km/h.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383953#p383953:2egqwzf9 je napisao(la):Karlo del Ponte » Ned Maj 01, 2016 2:16 am[/url]":2egqwzf9]Поштовани,[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383947#p383947:2egqwzf9 je napisao(la):bobcha78 » 30 Apr 2016 11:38 pm[/url]":2egqwzf9]a gde? U Srbiji postoje 2 skretnice na kojima se može ući sa 100 km/h u skretanje, tj. postojale su kada sam ja išao u Železničku školu i nalazile su se na pruzi Beograd-Zagreb. Sve ostale skretnice u Srbiji u skretanje su napravljene za brzinu tj. sa kojom svi vozovi idu 35 km/h. Možda one mogu sa 50 km/h ali treba biti lud da neko to proba. Jedino ako u međuvremenu nisu napravljene negde, ali ja to nisam čuo.
Не знам да ли сте заиста ишли у железничку школу, али по садржају Ваших постова, имам утисак да Вас железнице уопште не занимају. Скретница за брзине 50 километара на сат по Србији има колико волите. Повремено се могу наћи и скретнице за 65 километара на сат у скретање, углавном по 1-3 у некој станици и на распутницама. Додатни проблем је вишедеценијско не запостављање, него систематско уништавање железница од стране политичких структура. Када је срце или језичак скретнице оштећен, када постоји проширење или сужење, када праговинису подбијени... наравно да се смањује брзина. Када је у питању вожња у 50 у скретање, могу вас повезати са својим пријатељима машиновођама да се провозате... Али боже мој, ако сте 1978. годише и не знате то, железнице вас уопште не занимају.