Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ево друге две локсе и Ганца...

2ymfuvo.jpg

29bfrip.jpg

28ugvup.jpg
 
Bilo bi dobro da se taj Ganz sastavi ponovo, u TPS Zemunu ima jos njegovih komada.
 
Strasno.Sta ovde da se spasi i sredi za muzej kada su radnici zeleznice i braca sekundarci sve pokrala.Vecina ljudi na ovom forumu i u drzavi nije svesna kakva bag** je Zeleznicama Srbije.Toliko nemara,neodgovornosti,bahatosti,lopovluka...Mislim da na citavoj planeti ne postoji takav nakaradni sistem kao sto je ZS,pocevsi od najobicnijih radnika u depoima koji prespavaju citav dan,ako uopste dodju na posao,pa sve do sefova,direktora i glavonja u gumenjari,koji ne razlikuju putnicki vagon od lokomotive.Cast izuzecima,izvrsnom osoblju,pre svega masinovodjama,otpravnicima i sefovima stanica,pre svega zbog odgovornosti koju sa sobom nose njihova radna mesta...
 
Не смемо генерализовати ствари, најодговорнији су шефови, који су занемаривали целокупно стање и сво пропадање. У нашим предузећима радници раде само оно што им кажу. Зато су и нпр. ограде постројења водовода или трафо станица по граду исто зарасле, зато су и многи тротоари исто зарасли, зато имамо гомилу дивљих депонија, ишарано све живо... И на све то се гледа равнодушно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381427#p381427:3o5i8llq je napisao(la):
direktor » 15 Apr 2016 05:00 pm[/url]":3o5i8llq]Jedan gosin z1 cist vagon za prekograne bar spolja
Šteta sto će već sledeći mesec negde u "livadu" jer istrčava i mora na reviziju.
 
I onda ce da ga urnisu tako da nece biti stada se remontuje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381612#p381612:2ofg91l0 je napisao(la):
Kolega2357 » 16 Apr 2016 05:39 pm[/url]":2ofg91l0]Sta je lokomotivama serije 444 koje su otisle u Rumuniju na remont? Kada se vracaju u Srbiju?
Uskoro bi trebale nazad kući. Ali videćemo kako će ispasti taj remont. Po prvim informacijama Reloc ima ozbiljne probleme sa njima. Pre svega zato što Reloc nije nikada imao posla sa njima. Srbija cargo je poslao 7 lokomotiva ove serije u Rumuniju na remont samo zato jer su bili za 50k eura jeftiniji po lokomotivi nego Hrvati. Mislim da bi Gredelj posao odradio kud i kamo bolje.
Ali hajde da sačekamo da se vrate pa da vidimo iz prve ruke kako je posao odradjen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381665#p381665:212pb9ce je napisao(la):
mvbg1 » Sat Apr 16, 2016 10:53 pm[/url]":212pb9ce]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381612#p381612:212pb9ce je napisao(la):
Kolega2357 » 16 Apr 2016 05:39 pm[/url]":212pb9ce]Sta je lokomotivama serije 444 koje su otisle u Rumuniju na remont? Kada se vracaju u Srbiju?
Uskoro bi trebale nazad kući. Ali videćemo kako će ispasti taj remont. Po prvim informacijama Reloc ima ozbiljne probleme sa njima. Pre svega zato što Reloc nije nikada imao posla sa njima. Srbija cargo je poslao 7 lokomotiva ove serije u Rumuniju na remont samo zato jer su bili za 50k eura jeftiniji po lokomotivi nego Hrvati. Mislim da bi Gredelj posao odradio kud i kamo bolje.
Ali hajde da sačekamo da se vrate pa da vidimo iz prve ruke kako je posao odradjen.

Sta je u sustini na njima menjano? Reduktori, motori ili nesta trece?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381683#p381683:p3bd61zx je napisao(la):
Kolega2357 » Sub Apr 16, 2016 11:53 pm[/url]":p3bd61zx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381665#p381665:p3bd61zx je napisao(la):
mvbg1 » Sat Apr 16, 2016 10:53 pm[/url]":p3bd61zx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381612#p381612:p3bd61zx je napisao(la):
Kolega2357 » 16 Apr 2016 05:39 pm[/url]":p3bd61zx]Sta je lokomotivama serije 444 koje su otisle u Rumuniju na remont? Kada se vracaju u Srbiju?
Uskoro bi trebale nazad kući. Ali videćemo kako će ispasti taj remont. Po prvim informacijama Reloc ima ozbiljne probleme sa njima. Pre svega zato što Reloc nije nikada imao posla sa njima. Srbija cargo je poslao 7 lokomotiva ove serije u Rumuniju na remont samo zato jer su bili za 50k eura jeftiniji po lokomotivi nego Hrvati. Mislim da bi Gredelj posao odradio kud i kamo bolje.
Ali hajde da sačekamo da se vrate pa da vidimo iz prve ruke kako je posao odradjen.

Sta je u sustini na njima menjano? Reduktori, motori ili nesta trece?
Od babe se teško može napraviti devojka.
 
Kada je radjena modernizacija serije 441 u novu seriju 444 postojeca diodna oprema sa tzv. biracem napona(stepenasti prekidač)je zamenjena sa tiristorima. Sva oprema u mašinskom prostoru je nova i upravljacnica je potpuno promenjena. Po meni upravljački pult koji je osmislio Končar je najbolji koji sam ja video do sada. Masinovodji omogucava najbolji komfor i najlakse rukovanje u toku voznje. Sto se tice mehanickih sklopova sve je ostalo isto sem dodavanja TAHO generatora na osovine. Reduktori su i dalje za brzine od 120km/h,postolja su identična kao na osnovnoj seriji. Gredelj i Končar su odradili ozbiljan posao i šteta je sto nisu dobili posao za ovih 7 Cargovih mašina.
 
Zašto nisu? Srpsko-hrvatski bilateralni odnosi? Ili su bili skupi?

Crnogorcima su uzeli 1.1 milion po remontovanom vagonu valjda Y serije. Jeste imaju klimu, lepo je unutra, udobno i miriše ali mi izgleda kao kao mnogo para.
 
Napisao sam u postu iznad. Reloc je bio jeftiniji za 50 hiljada eura po lokomotivi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381906#p381906:yqapbfv3 je napisao(la):
tragac » Pon Apr 18, 2016 11:30 am[/url]":yqapbfv3]Zašto nisu?
Crnogorcima su uzeli 1.1 milion po remontovanom vagonu valjda Y serije. Jeste imaju klimu, lepo je unutra, udobno i miriše ali mi izgleda kao kao mnogo para.

Dobro ti izgleda, s obzirom da se novi vagon moze kupiti za 1 milion eura!
OK stoji da je Gredelj napravio prakticno nov vagon, ali je mnogo iskoristio od starog(postolja, frem itd.) da bi cena bila ista... Trebao je bar za 30% da bude jeftiniji!
BDZ je spavace vagone uzeo od Tüvasaş-a i platio 32 miliona za 30 vagona, tako da je ocigledno Gredelj malo naduvao cenu...
 
Isto kao sto je gredelj radio cg seriju emv 412 /416 za ogromne pare pritom je to radio nenormalno dugo i naravno skuplje od da li sinvoza ili zelvoza .
 
direktore poceo sam da u potpunosti razumem tvoje postove i kako ti ide tok misli i sta li brinem se za sebe

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Од понедељка, 18. априла од 07.00 часова, почињу радови на реконструкцији и модернизацији три „Јужне“ деонице железничког Коридора X, кроз нашу земљу. Реконструкција је дефинисана Анексом 2.2 основног Уговора о руском државном кредиту, вредности 26,4 милиона долара. Укупна дужина све три деонице је 46 километара и то су:
- Винарци – Ђорђево ( 15 км ),
- Врањска Бања – Ристовац ( 17,7 км) и
- Бујановац – Букаревац ( 13,7 км ).
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
izvor: Infrastruktura železnice Srbije a.d.
 
Evo jedne lepe mape sa štanda CIPa sa sajma građevinarstva koji sutra počinje.
 
Vrh