Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380031#p380031:167ehog8 je napisao(la):
JohnnyLee » 08 Apr 2016 03:49 pm[/url]":167ehog8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379946#p379946:167ehog8 je napisao(la):
zexland » 07 Апр 2016, 23:59[/url]":167ehog8]Dabogda nam sve stanice u Srbiji ovako izgledale ! Odlicne su !

могли су надстрешице да ураде мало боље

Mogli su svakako, ali ovo je sasvim korektno i savremeno. S obzirom da su ovo ipak lokalne stanice bolje su nego mnoge u Italiji koje sam video. Za nas veliki pomak :vops:

Eksperimentisanje sa dizajnom bi mogli da urade na nekim prometnijim stanicama po Srbiji (po vecim gradovima)...pa da se po dizajnu primaknemo i drzavama poput Holandije, Belgije ili Skandinavije...

Sve u svemu ja sam prezadovoljan.
 
@Igor

160401-Stajaliste-Sebes-05.jpg

Da li ova slika znaci da je i nakon rekonstrukcije ostalo ukrtanje drumskog i zeleznickog saobracaja?
 
Da naravno ima par prelaza. Neka me mvbg ispravi ali za projektovanu brzinu od 120kmh putni prelazi u nivou nisu retkost ukoliko su adekvatno obezbedjeni i obelezeni.
 
Putni prelazi se uklanjaju na deonicama gde je brzina 160km na sat i preko toga.
 
Kao što reče Spatio, denivelisanje putnih prelaza je obavezno na prugama za brzine veće od160km/h. U Hrvatskoj imate brzine od 160km/h i p.p u istom nivou.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380244#p380244:3mn2adsh je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Apr 2016 10:25 pm[/url]":3mn2adsh]Ne bih bas rekao da je pruga do Panceva uradjena da moze da se vozi 160 km/h.
Pa ko je spomenuo da je za 160km/h?
 
Ja nisam rekao da je za 160 niti sam video da je neko spomenuo da je za 160.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380249#p380249:21kucrcq je napisao(la):
mvbg1 » Sat Apr 09, 2016 11:43 pm[/url]":21kucrcq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380244#p380244:21kucrcq je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Apr 2016 10:25 pm[/url]":21kucrcq]Ne bih bas rekao da je pruga do Panceva uradjena da moze da se vozi 160 km/h.
Pa ko je spomenuo da je za 160km/h?

Pa ti si pominjao uklanjanje putnih prelaza u nekom od prethodnih postova.
 
160401-Stajaliste-Sebes-10.jpg

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380331#p380331:2wqc2o5a je napisao(la):
spatiotecte » 10 Apr 2016 12:43 pm[/url]":2wqc2o5a]

160401-Stajaliste-Sebes-10_zpsl2x4yoon.jpg

Како те није мрзело да ово направиш, живог си ме испрепадао! :cry: :shock: :oops: :lol:
Помислих да су вандали неуништиви и да смо дефинитивно пукли кад оно... Ипак добра опомена :kk: :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380335#p380335:38goqybg je napisao(la):
Kolega2357 » 10 Apr 2016 01:01 pm[/url]":38goqybg]
Pa ti si pominjao uklanjanje putnih prelaza u nekom od prethodnih postova.
Spominjao sam u odgovoru na pitanje Galeksa. I objasnio da se putni prelazi denivelišu u potpunosti samo za brzine veće od160km/h.
Galeks":38goqybg je napisao(la):
@Igor

160401-Stajaliste-Sebes-05.jpg

Da li ova slika znaci da je i nakon rekonstrukcije ostalo ukrtanje drumskog i zeleznickog saobracaja?
 
Zasto na stanicama Krnjaca i Ovca koloseci koji idu u pravaca nemaju perone? Sa kojim razlogom je to uradjeno?
 
To su prolazni koloseci za vozove koji ne staju na tim stanicama. Samim tim sto ne staju nema potrebe da se izgrade peroni za njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380427#p380427:ud3cjdpn je napisao(la):
spatiotecte » Sun Apr 10, 2016 9:54 pm[/url]":ud3cjdpn]To su prolazni koloseci za vozove koji ne staju na tim stanicama. Samim tim sto ne staju nema potrebe da se izgrade peroni za njih.

To je potpuna glupost sto su uradili.
 
Ti nemas pojma o zeljeznici ni o sistemu kao cjelini sve ti ljudi objasnili na tacnu ti servirali
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380443#p380443:2o58f0ur je napisao(la):
Kolega2357 » Ned Apr 10, 2016 10:24 pm[/url]":2o58f0ur]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380427#p380427:2o58f0ur je napisao(la):
spatiotecte » Sun Apr 10, 2016 9:54 pm[/url]":2o58f0ur]To su prolazni koloseci za vozove koji ne staju na tim stanicama. Samim tim sto ne staju nema potrebe da se izgrade peroni za njih.

To je potpuna glupost sto su uradili.

A sto je glupost? Bas me zanima, posto to imas na svim zeleznicama, a pritom imas vec ovaj primer i kod nas primenjen ranije u stanicama... Zasto tebi ne valja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380532#p380532:1c5agtjv je napisao(la):
Politikolog » Mon Apr 11, 2016 1:09 pm[/url]":1c5agtjv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380443#p380443:1c5agtjv je napisao(la):
Kolega2357 » Ned Apr 10, 2016 10:24 pm[/url]":1c5agtjv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380427#p380427:1c5agtjv je napisao(la):
spatiotecte » Sun Apr 10, 2016 9:54 pm[/url]":1c5agtjv]To su prolazni koloseci za vozove koji ne staju na tim stanicama. Samim tim sto ne staju nema potrebe da se izgrade peroni za njih.

To je potpuna glupost sto su uradili.

A sto je glupost? Bas me zanima, posto to imas na svim zeleznicama, a pritom imas vec ovaj primer i kod nas primenjen ranije u stanicama... Zasto tebi ne valja?

A gde to imam na svim vecim zeleznicama? Kod nas se sve radi naopako. Taj koji projektuje takve stanice sa malo koloseka da pri tome koloseci koji daju pravac nemaju peron je stvarno glupost. Evo u slucaju ovde Ovce ne mogu da razumem stanica koja ima 7 koloseka a samo 2 perona to je bas jadno i zalosno. Kranjaca ima 4 koloseka a samo 2 perona pa i tu su mogli da izgrade perone za koloseke koji idu u pravac a ne samo za 1. i 4. kolosek.
 
Imas tonu primera na DB i OBB gde se stajalista grade sa 3 koloseka od koji je u sredini prolazni , pa ako su oni jadni za nas - ala vera onda :bash: Ili stanice sa prolaznim bez perona... To sto ti ne znam za njih, pa je tebi to naopako - to je vec tvoj problem :wink:

Evo primera iz Austrije za koji se ja secam da je prolazni kolosek bez perona, kad me vec vuces za jezik:
Bahnhof_Golling-Abtenau_04.jpg

U pitanju je stanica Golling-Abtenau blizu Salzburga, imas primer i kod nas: Stara Pazova!
Znaci primera koliko hoces, al za tebe je sve to glupost...
 
Vrh