Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379811#p379811:2l4ioyb2 je napisao(la):
Kolega2357 » Čet Apr 07, 2016 12:54 pm[/url]":2l4ioyb2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379804#p379804:2l4ioyb2 je napisao(la):
Пантограф » Thu Apr 07, 2016 12:16 pm[/url]":2l4ioyb2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379792#p379792:2l4ioyb2 je napisao(la):
Kolega2357 » 07 Apr 2016 10:50 am[/url]":2l4ioyb2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379790#p379790:2l4ioyb2 je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 07, 2016 11:44 am[/url]":2l4ioyb2]Kolega je bio malo sarkastičan. Pod tim nemoguće je verovatno mislio da od toga nema ništa zbog nemanja novca i želje da se uradi tako nešto. Ovaj nadvožnjak se nalazi izmedju Male Krsne i Osipaonice i jasno se vidi da je profil koji on pokriva predviđen za dvokolosečnu prugu. Verovatno su projektanti ostavili mogućnost izrade drugog koloseka negde u budućnosti. To se uklapa u onu priču o spajanju kraka preko Ripnja sa Malim Požarevcom i kompletiranju dvokolosečne pruge skroz do Niša.

Nisam sarkastican samo kazem. To da nema novca je odavno poznato samo treba pitati te gde je novac za remont pruge zavrsio je u necem dzepu sigurno. Koji god remont je radila ova vlast je katastrofalan. Jedino sto su do sada uradili a da je uredjano "kako treba" jeste Prokop. Sto nisu odmah poceli da grade drugi kolosek.


Зато што треба да се гради потпуно нова пруга Ресник - Клење - Мали Пожаревац - Велика Плана, а као што рече мвбг1, ова деоница је њен (будући) део. А за то треба којих 150 милиона евра, тако да ти је ваљда јасно "што нису одмах почели да граде други колосек".

Da li mozes da postavis sliku da prikazes kako ce to izgledati?
Posebno me interesuje veza Klenje, Mali Pozarevac - Velika plana?
 
Повуци црту од Клења до Малог Пожаревца, то ти је потпуно нова пруга. Од МП се постојећа пруга преко Мале Крсне шири на два колосека и модернизује.
 
Izvor: Beobuild.rs

Rekonstrukcija pruge Beograd-Pančevo je najveći pojedinačni projekat na železničkoj infrastrukturi do sada, a podrazumeva rekonstrukciju postojećeg i izgradnju novog koloseka. Radovi na rekonstrukciji počeli su na proleće 2014. godine i planirano je da traju do kraja ove godine. Zahtevni građevinski radovi u Pančevačkom ritu podrazumevaju stalnu borbu sa površinskim i podzemnim vodama, koje se na dobrom delu terena nalaze svega nekoliko centimetara ispod površine tla. Na trasi je izgrađen veliki broj objekata, uključujući tri mosta, više kanalskih propusta, kao i kompletna rekonstrukcija staničnih i stajališnih perona.

Za potrebe novog koloseka bilo je potrebno izgraditi potpuno novi most preko reke Tamiš u dužini od 240 metara. Most je završen i pušten u promet krajem prošle godine, a radi se o čeličnom mostu sastavljenom u Mostogradnjinoj fabrici u Batajnici. Novi most je moderna konstrukcija izgrađena odmah do starog mosta, sa zastorima, servisnim stazama i betonskim pragovima. Na starom mostu izvršena je samo delimična rekonstrukcija, koja je podrazumevala zamenu kolosečne rešetke i nove drvene pragove, međutim ostaje potpuno neshvatljivo kako zaštita starog mosta od korozije nije deo projekta.

Najveći deo građevinskih radova na rekonstrukciji pruge je završen, ali je naknadnom proverom utvrđeno da nadvožnjaci u pravcu novog desnog koloseka preko Zrenjaninskog i Pančevačog puta nisu po najnovijim evropskim propisima. Kako smo saznali, radi se o izvesnim standardima čelika kojim su nadvožnjaci građeni, što za ovaj projekat znači i kompletnu zamenu dva postojeća nadvožnjaka. Ovi radovi su upravo dobili građevinsku dozvolu, a biće izvođeni u narednih 6 meseci. Važno je napomenuti da će zamena nadvožnjaka uticati na saobraćaj na Zrenjaninskom i Pančevačkom putu, pošto će tokom izgradnje biti potrebno potpuno naizmenično zatvaranje saobraćaja na pravcima od Beograda ka Zrenjaninu i Pančevu.

Radovi na nadvožnjacima će se odvijati u tri faze. U prvoj fazi koja je planirana da počne sredinom aprila biće izvršena demontaža čelične konstrukcije nadvožnjaka bližeg stajalištu Krnjača most, zbog čega će biti organizovano zatvaranje drumskog saobraćaja u pravcu PA-BG i PA-ZR. Druga faza će biti realizovana nedelju dana po završetku prve, koliko je potrebno za postavljanje signalizacije i presumerenje saobraćaja kao i adekvatnu medijsku najavu. U drugoj fazi će biti demontiran i postavljen novi nadvožnjak bliži Pančevačkom mostu, planirano je da traje 105 dana i takođe podrazumeva potpunu obustavu saobrćaja na pravcima BG-ZR i ZR-PA. Nakon toga sledi treća faza u trajanju od 70 dana, tokom koje će biti montiran novi nadvožnjak na mestu na kome je u prvoj fazi demontiran stari, a tokom izvođenja ponovo će podrazumevati prekid drumskog saobraćaja na pravcima PA-BG i PA-ZR...

Celu vest kao i foto reportazu sa ove deonice mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/do-pan%C4%8Deva-na-d ... p2610.html
160401-Krnjaca-Most-15.jpg

160401-Stanica-Krnjaca-04.jpg

160401-Stajaliste-Sebes-10.jpg

160401-Stanica-Ovca-06.jpg

160401-Most-Tamis-03.jpg

Celu vest kao i foto reportazu sa ove deonice mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/do-pan%C4%8Deva-na-d ... p2610.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379846#p379846:1nhqqf66 je napisao(la):
Пантограф » Čet Apr 07, 2016 3:55 pm[/url]":1nhqqf66]Повуци црту од Клења до Малог Пожаревца, то ти је потпуно нова пруга. Од МП се постојећа пруга преко Мале Крсне шири на два колосека и модернизује.
Lako ćemo da povučemo, al koja je poenta te izgradnje? Od kojih para? Imaš preko 300km pruga koje su u raspadu, a ti bi pravio novu prugu koja bi spajala nepremostiva mesta.

Da li si svestan koliko bi to koštalo? Nije to graditi prugu po ravnici (Vojvodina), ovde su delovi sa velikim promenama nagiba
 
Trebalo bi menjana je kolosecna resetka. Mvbg mozda zna kako su nasi genijalci iz infrastrukture predvideli
 
Mislim da svi treba da budemo ponosni što imamo ovakvu deonicu BG-Pa, naravno da ima dosta nedostataka i fušeraja, uskih staza i malih stajališta ali sve u svemu ovakvu deonicu do sada nismo imali.
 
Glavni problem na sada već "starom" mostu preko Tamiša je bio u dotrajalosti pragova. A kao što smo videli u reportaži koju nam je Igor predstavio taj problem je rešen i ne vidim razlog da se brzina ne vrati na projektovanu. Sad jedino ostaje da se izvrši peskarenje,uradi antikorozivna zaštita i samo farbanje mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379919#p379919:1x1d6tl1 je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 07, 2016 9:45 pm[/url]":1x1d6tl1]Glavni problem na sada već "starom" mostu preko Tamiša je bio u dotrajalosti pragova. A kao što smo videli u reportaži koju nam je Igor predstavio taj problem je rešen i ne vidim razlog da se brzina ne vrati na projektovanu. Sad jedino ostaje da se izvrši peskarenje,uradi antikorozivna zaštita i samo farbanje mosta.

Kolika je projektovana brzina? Mogu li se tu stavljati betonski pragovi?
 
Na most ovog tipa resetkasti bez zastora ne idu betonski pragovi, a projektovana brzina bi trebalo da je 120kmh mada znajuci nase genijalce ko zna koliko ce drzati stvarno.
 
Nema. Navodno bi trebala biti na izlazu iz stanice Pančevo glavna kada se bude radila elektrifikacija pruge ka Vršcu.
 
Jednog lijepog dana kad dmv rus bude pred penzijom
Posto nasi zaglibili sto se tice elektrifikacije
 
Ако мене питате, није далеко дан када ће возови ићи - на батерије . Трамваји већ иду, у Кини.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379886#p379886:26f6ojxo je napisao(la):
bobcha78 » 07 Apr 2016 06:01 pm[/url]":26f6ojxo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379846#p379846:26f6ojxo je napisao(la):
Пантограф » Čet Apr 07, 2016 3:55 pm[/url]":26f6ojxo]Повуци црту од Клења до Малог Пожаревца, то ти је потпуно нова пруга. Од МП се постојећа пруга преко Мале Крсне шири на два колосека и модернизује.
Lako ćemo da povučemo, al koja je poenta te izgradnje? Od kojih para? Imaš preko 300km pruga koje su u raspadu, a ti bi pravio novu prugu koja bi spajala nepremostiva mesta.

Da li si svestan koliko bi to koštalo? Nije to graditi prugu po ravnici (Vojvodina), ovde su delovi sa velikim promenama nagiba


Па, царе, држава би да гради, ја не одлучујем о томе :) Хвала ти што верујеш да сам толико моћан да одлучујем о траси Паневропског коридора 10...
 
Igorova reportaža kao i uvek odlična.
Meni je u oči upala zamena novog desnog železničkog nadvožnjaka iznad pančevačkog puta jer "čelik nije po najnovijim evropskim propisima". Ako je nov čiji je to propust, kako je to moglo da se desi? Drugo čiji su "evropski propisi", nekog evropskog udruženja železnica ili EU? Mi nismo član EU a projekat finansira Rusija pa ne vidim kakvu bi nadležnost i posledice imali propisi EU u zemlji koja nije član. I treće, da li će zbog ovih propusta ispaštati obični građani višemesečnim, dnevnim zatvaranjima saobraćaja oko pančevca? Koliko vidim radiće se od aprila do oktobra, spominje se noćno zatvaranje u prvoj fazi ali se ne precizira da li će ili neće biti dnevnog zatvaranja drumskog saobraćaja u narednim, dužim fazama. Ako bude-kolapsi u najavi
 
U pitanju su stari nadvožnjaci urađeni pre dosta godina. E sad verovatno ne zadovoljavaju neke norme od ranije jer je uvek bila lagana vožnja sa 30km/h po već sadašnjem levom koloseku na tom mestu.
 
Шта је урађено на старом колосеку? Само замена туцаника?

Иначе, деоница изгледа перфектно, као и станице.
 
bice totalno zatvaranje u 2. i 3. fazi
 
Hvala na informaciji Igore, da se pripremimo mi koji svakodnevno tuda idemo.
"naknadnom proverom utvrđeno da nadvožnjaci u pravcu novog desnog koloseka preko Zrenjaninskog i Pančevačog puta nisu po najnovijim evropskim propisima", pa nije jasno zašto provera nije rađena "prethodno" a ne "naknadno".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379946#p379946:3kv9bmjt je napisao(la):
zexland » 07 Апр 2016, 23:59[/url]":3kv9bmjt]Dabogda nam sve stanice u Srbiji ovako izgledale ! Odlicne su !

могли су надстрешице да ураде мало боље
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379979#p379979:gllcr5em je napisao(la):
mvbg1 » Fri Apr 08, 2016 10:09 am[/url]":gllcr5em]Nema. Navodno bi trebala biti na izlazu iz stanice Pančevo glavna kada se bude radila elektrifikacija pruge ka Vršcu.

Hoce li i prema Zrenjaninu da rade elektrifikaciju pruge?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=380031#p380031:dlfmr482 je napisao(la):
JohnnyLee » 08 Apr 2016 03:49 pm[/url]":dlfmr482]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379946#p379946:dlfmr482 je napisao(la):
zexland » 07 Апр 2016, 23:59[/url]":dlfmr482]Dabogda nam sve stanice u Srbiji ovako izgledale ! Odlicne su !

могли су надстрешице да ураде мало боље

Pa uzeli su model iz 1896.
 
Vrh