Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379267#p379267:7n09dkp2 je napisao(la):
tragac » 03 Apr 2016 01:35 pm[/url]":7n09dkp2]Samo na deonici koju često koristim od Rakovice/Resnika do Lazarevca ima7-8 neispravnih putnih prelaza. Popravkom istih, bez intervencije na pruzi i kontaktnoj mreži uštedelo bi se 10 minuta na toj deonici na kojoj vozovi ranga lokalnog idu 80 minuta.
Tragač,ne znam kada si zadnji put išao vozom od Rakovice do Lazarevca ali ti mogu reći da u zadnjih godinu dana svi putni prelazi rade bez problema. Dešava se da neki putni prelaz "padne na kvar" usled lomljenja polubranika od strane drumskih vozila ali to se verovao ili ne sređuje u najbržem vremenskom roku. Veliki problem sa putnim prelazima na deonici ka Valjevu je sada izmedju stanica Lajkovac i Slovac,gde su usled krađe kablova tri putna prelaza neispravna ali obezbeđena drumskom signalizacijom(andrein krst,znak stop).
 
Nema nikakvih novih putnih prelaza sem onih koji su napravljeni kad i sama pruga. Ne znam odakle ti to. Vozio sam IR 811 za Valjevo pre neki dan i sve je bilo potpuno ispravno sem deonice izmedju Lajkovca i Slovca.
 
Ja samo kažem šta sam video. Moguće da je neki pametnjaković izmislio te prelaze tad i da su u medjuvremenu ukinuti. Jesi li vozio tuda u februaru, konkretno izmedju Barajeva i Stepojevca? Možda su ti prelazi postojali iranije i postoje još uvek, ali se sećam da je napravio zaustavljanje na pet ili šest mesta od kojih su dva ili tri bili ti njivski putevi, inače uredno obeleženi kao prelazi. Drago mi je kao sada toga više nema.
 
Svakog meseca napravim tri do četiri ture na tu stranu. Kažem ti da se dešava da dođe do nekih privremenih situacija pa vozovi moraju zbog propisa stati na p.p.,ali to nije nikako stanje na terenu za koje se može reći da je dugoročno.
Inače na potezu između Barajeva i Stepojevca postoje samo dva p.p sa polubranicima.Ali ako je barem jedna tzv.motka na njima polomljena onda voz ne može dobiti redovan izlaz iz stanice pa s'tim mora stati i na ostalih 6 prelaza, iako su oni ispravni. Malo nelogično ali propisi su propisi.
 
a naši bi rekonstrukciju radili 5 godina, i pokrali bi Boga, ovako platiš koliko traže al bar ti urade ljudski
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379381#p379381:2vswm1yr je napisao(la):
Vlajkan » Mon Apr 04, 2016 11:07 am[/url]":2vswm1yr]http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=04&dd=04&nav_id=1115662

Kako za teretni a sta je sa putnickim?
 
Lepo je objašnjeno u članku. Pruga je puštena za teretni saobraćaj i to samo u toku noći iz razloga da se rastereti krak preko Mladenovca. Rusi su završili svoj deo posla a to je polaganje koloseka. Sad ostaje da se završe radovi na sređivanju putnih prelaza, uređivanju odvodnih kanala i sređivanju signalno sigurnosnih uređaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379697#p379697:1j37ghs3 je napisao(la):
Biciklistkinja » Wed Apr 06, 2016 8:35 pm[/url]":1j37ghs3]Na mestu kanala bi trebao da dođe još jedan kolosek nekada.

To je ne moguce. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379737#p379737:3d7a60xq je napisao(la):
Kolega2357 » Sre Apr 06, 2016 10:35 pm[/url]":3d7a60xq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379697#p379697:3d7a60xq je napisao(la):
Biciklistkinja » Wed Apr 06, 2016 8:35 pm[/url]":3d7a60xq]Na mestu kanala bi trebao da dođe još jedan kolosek nekada.

To je ne moguce. :D

I mene zanima zasto je nemoguce?
 
Kolega je bio malo sarkastičan. Pod tim nemoguće je verovatno mislio da od toga nema ništa zbog nemanja novca i želje da se uradi tako nešto. Ovaj nadvožnjak se nalazi izmedju Male Krsne i Osipaonice i jasno se vidi da je profil koji on pokriva predviđen za dvokolosečnu prugu. Verovatno su projektanti ostavili mogućnost izrade drugog koloseka negde u budućnosti. To se uklapa u onu priču o spajanju kraka preko Ripnja sa Malim Požarevcom i kompletiranju dvokolosečne pruge skroz do Niša.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379790#p379790:3e2egfya je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 07, 2016 11:44 am[/url]":3e2egfya]Kolega je bio malo sarkastičan. Pod tim nemoguće je verovatno mislio da od toga nema ništa zbog nemanja novca i želje da se uradi tako nešto. Ovaj nadvožnjak se nalazi izmedju Male Krsne i Osipaonice i jasno se vidi da je profil koji on pokriva predviđen za dvokolosečnu prugu. Verovatno su projektanti ostavili mogućnost izrade drugog koloseka negde u budućnosti. To se uklapa u onu priču o spajanju kraka preko Ripnja sa Malim Požarevcom i kompletiranju dvokolosečne pruge skroz do Niša.

Nisam sarkastican samo kazem. To da nema novca je odavno poznato samo treba pitati te gde je novac za remont pruge zavrsio je u necem dzepu sigurno. Koji god remont je radila ova vlast je katastrofalan. Jedino sto su do sada uradili a da je uredjano "kako treba" jeste Prokop. Sto nisu odmah poceli da grade drugi kolosek.
 
Što se tiče dosadašnjih remonta RZD je posao odradio vrhunski i tu ne može niko da im prigovori ni jednu jedinu reč.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379794#p379794:1xydt7qh je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 07, 2016 11:56 am[/url]":1xydt7qh]Što se tiče dosadašnjih remonta RZD je posao odradio vrhunski i tu ne može niko da im prigovori ni jednu jedinu reč.

Oni jesu ali ovi nasi nisu uradili nista kako treba.
 
U tome se slažemo u potpunosti. A što se tiče drugog koloseka preko M.Krsne sa ovim intenzitetom saobraćaja on je potpuno nepotreban. Taj projekat bi bio bespotrebno bacanje para u ovom trenutku kada imamo mali milion deonica koje vape za remontom. Znaš i sam na šta liči pruga od Male Ivanče preko Jajinaca i dalje prema Ostružnici i Batajnici. Pruga Beograd-Vrbnica od Valjeva do Požege i Od Užica do same granice sa Crnom Gorom je katastrofa. Mislim da je ipak urgentnije izvršiti remont na takvim deonicama nego bespotrebno građenje drugog koloseka koji neće u ovom trenutku doneti neko vidljivo unapređenje u kvalitetu saobraćaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379792#p379792:1pu11vhc je napisao(la):
Kolega2357 » 07 Apr 2016 10:50 am[/url]":1pu11vhc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379790#p379790:1pu11vhc je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 07, 2016 11:44 am[/url]":1pu11vhc]Kolega je bio malo sarkastičan. Pod tim nemoguće je verovatno mislio da od toga nema ništa zbog nemanja novca i želje da se uradi tako nešto. Ovaj nadvožnjak se nalazi izmedju Male Krsne i Osipaonice i jasno se vidi da je profil koji on pokriva predviđen za dvokolosečnu prugu. Verovatno su projektanti ostavili mogućnost izrade drugog koloseka negde u budućnosti. To se uklapa u onu priču o spajanju kraka preko Ripnja sa Malim Požarevcom i kompletiranju dvokolosečne pruge skroz do Niša.

Nisam sarkastican samo kazem. To da nema novca je odavno poznato samo treba pitati te gde je novac za remont pruge zavrsio je u necem dzepu sigurno. Koji god remont je radila ova vlast je katastrofalan. Jedino sto su do sada uradili a da je uredjano "kako treba" jeste Prokop. Sto nisu odmah poceli da grade drugi kolosek.


Зато што треба да се гради потпуно нова пруга Ресник - Клење - Мали Пожаревац - Велика Плана, а као што рече мвбг1, ова деоница је њен (будући) део. А за то треба којих 150 милиона евра, тако да ти је ваљда јасно "што нису одмах почели да граде други колосек".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379803#p379803:3kcwzhhc je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 07, 2016 12:15 pm[/url]":3kcwzhhc]U tome se slažemo u potpunosti. A što se tiče drugog koloseka preko M.Krsne sa ovim intenzitetom saobraćaja on je potpuno nepotreban. Taj projekat bi bio bespotrebno bacanje para u ovom trenutku kada imamo mali milion deonica koje vape za remontom. Znaš i sam na šta liči pruga od Male Ivanče preko Jajinaca i dalje prema Ostružnici i Batajnici. Pruga Beograd-Vrbnica od Valjeva do Požege i Od Užica do same granice sa Crnom Gorom je katastrofa. Mislim da je ipak urgentnije izvršiti remont na takvim deonicama nego bespotrebno građenje drugog koloseka koji neće u ovom trenutku doneti neko vidljivo unapređenje u kvalitetu saobraćaja.

Znam na sta lici ta teretna obliznica i to je katastrofa isao sam tuda tuda jednom nocu sa teretnim vozom (nisam masinovodja). Tamo kod dobanovacke petelje ispod gde prolazi pruga tu je i kontaktna mreza zimi problematicna zbog leda. Od Jajinaca prema Makisu i dalje prema Ostruznici i Batajnici sve tunele bi bar trebalo srediti da se ne vozi sa 20 km/h jer je to jako frustrirajuce. Slazem se da je potrebno remontovati prugu Beograd Bar ali bolje je da krenu kao sto kazes od Uzica prema granici sa Crnom Gorom tu je sve uzasno da ne kazem katastrofa. A sto se tice drugog koloseka zato sam da se apsolutno uradi do Nisa, Kakvo ce biti resenje da se izgradi od Djunisa do Stalaca drugi kolosek tu ima samo jedan? Apsolutno se slazem gde je god moguce izgraditi drugi kolosek da je to dobro resenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379804#p379804:m33ubl5g je napisao(la):
Пантограф » Thu Apr 07, 2016 12:16 pm[/url]":m33ubl5g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379792#p379792:m33ubl5g je napisao(la):
Kolega2357 » 07 Apr 2016 10:50 am[/url]":m33ubl5g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379790#p379790:m33ubl5g je napisao(la):
mvbg1 » Thu Apr 07, 2016 11:44 am[/url]":m33ubl5g]Kolega je bio malo sarkastičan. Pod tim nemoguće je verovatno mislio da od toga nema ništa zbog nemanja novca i želje da se uradi tako nešto. Ovaj nadvožnjak se nalazi izmedju Male Krsne i Osipaonice i jasno se vidi da je profil koji on pokriva predviđen za dvokolosečnu prugu. Verovatno su projektanti ostavili mogućnost izrade drugog koloseka negde u budućnosti. To se uklapa u onu priču o spajanju kraka preko Ripnja sa Malim Požarevcom i kompletiranju dvokolosečne pruge skroz do Niša.

Nisam sarkastican samo kazem. To da nema novca je odavno poznato samo treba pitati te gde je novac za remont pruge zavrsio je u necem dzepu sigurno. Koji god remont je radila ova vlast je katastrofalan. Jedino sto su do sada uradili a da je uredjano "kako treba" jeste Prokop. Sto nisu odmah poceli da grade drugi kolosek.


Зато што треба да се гради потпуно нова пруга Ресник - Клење - Мали Пожаревац - Велика Плана, а као што рече мвбг1, ова деоница је њен (будући) део. А за то треба којих 150 милиона евра, тако да ти је ваљда јасно "што нису одмах почели да граде други колосек".

Da li mozes da postavis sliku da prikazes kako ce to izgledati?
 
Не могу, да ти право кажем, никад је нисам ни видео, има у ЦИП-у сигурно, пошто су они радили упоредну анализу више варијанти за унапређење правца ка Нишу. Преспојиће се две постојеће пруге, Младеновачка и ова преко Мале Крсне, новом деоницом од Клења до Малог Пожаревца, која ће укључивати и један повећи тунел (милим око 4 км).
 
Mislim da je neko već izbacivao fotku predložene trase samo treba pretražiti brdo postova što je mukotrpno. Inače glavni razlog pravljenja nove trase pored dupliranja koloseka je i izbegavanje uspona posle Klenja ka Ralji gde je potrebno dodavati potiskivalicu na teže teretne vozove. Pored toga rešava se i pitanje osovinskog opterećenja Parcanskog mosta i malog profila tunela oko Ralje koji su rak rana ovog kraka preko Mladenovca.
 
Vrh