zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
Bitno je da Zeleznice Srbije napokon shvate da je jedini nacin da neka linija zaista zazivi ne samo niska subvencionisana cena karte vec prvenstveno POUZDANOST.
Umesto da se nove DMV garniture rastrkaju po celoj zemlji kako bi svakome ugodili, bolje je otvarati jednu pojednu pouzdanu i komfornu linijiu. Neka to bude za pocetak BGD-Vrsac sa eventualno po nekim polaskom do Temisvara, jedna garnitura, pa dve pa cetiri, sa jednim DMV u vrucoj rezervi, kada se postigne pouzdani takt 1h i linija zazivi, onda se prelazi na sledecu, recimo Sabac-Ruma ili neka druga u Vojvodini ili oko Nisa.
BG:voz je pokazao da u ovoj zemlji moze da se uspostavi pouzdana taktna linija, jeste da je nacelno kontrolise grad ali je operativa i dalje ZS.
Infrastruktura vec postoji, mozda je dotrajala ali nije da mora da se prave trase iz pocetka. Nije Srbija velika, uz malo volje pouzdan zeleznicki saobracaj moze da poveze vise od pola stanovnika sa 5/6 linija i onih predvidjanih dvadesetak DMV i par EMV i klasa na elektrificiranim prugama.
Neka dodele liniji BGD-Vrsac jos par DMV pa da se pokaze bolja od autobusa, zatim uspostavljamo EMV takt 1h na relaciji BGD-NS a onda lagano dalje...
Umesto da se nove DMV garniture rastrkaju po celoj zemlji kako bi svakome ugodili, bolje je otvarati jednu pojednu pouzdanu i komfornu linijiu. Neka to bude za pocetak BGD-Vrsac sa eventualno po nekim polaskom do Temisvara, jedna garnitura, pa dve pa cetiri, sa jednim DMV u vrucoj rezervi, kada se postigne pouzdani takt 1h i linija zazivi, onda se prelazi na sledecu, recimo Sabac-Ruma ili neka druga u Vojvodini ili oko Nisa.
BG:voz je pokazao da u ovoj zemlji moze da se uspostavi pouzdana taktna linija, jeste da je nacelno kontrolise grad ali je operativa i dalje ZS.
Infrastruktura vec postoji, mozda je dotrajala ali nije da mora da se prave trase iz pocetka. Nije Srbija velika, uz malo volje pouzdan zeleznicki saobracaj moze da poveze vise od pola stanovnika sa 5/6 linija i onih predvidjanih dvadesetak DMV i par EMV i klasa na elektrificiranim prugama.
Neka dodele liniji BGD-Vrsac jos par DMV pa da se pokaze bolja od autobusa, zatim uspostavljamo EMV takt 1h na relaciji BGD-NS a onda lagano dalje...