Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Originally Posted by mvodja
Zvanicno obavestenje
Promotivna voznja novog DMV odrzace se 06.03.2012 i to na relaciji Beograd -Pancevo- Beograd u vremenu hebem li ga kojem a u zvanicnu eksploataciju vozilo ulazi 07. 03. na relaciji VRsac-BGD dunav i to vozom 2600.
Ako laze tegram lazem i ja pozdrav svima pa se vidimo na vozu.

:vops:
 
Нови дизел-моторни воз из Русије, први од 12 наручених, биће у среду укључен у саобраћај и свакодневно ће саобраћати на релацији Београд Дунав - Вршац, најавиле су Железнице Србије.

На тај начин, након пуне три године, поново је успостављен редован путнички железнички саобраћај између главног града и Вршца.

Ово је прва од уговорених 12 нових гарнитура, које ће до краја ове године стићи на српске пруге.

Тим поводом сутра ће бити одржана конференција за новинаре и промотивна вожња од станице Београд Дунав до Панчева.

Први пут после три деценије Железнице Србије су уговориле набавку нових возова.

Реч је о дизел-моторним возовима серије 711, чију су набавку српске железнице уговориле са руском компанијом "Метровагонмаш", а њихова вредност износи око 43 милиона швајцарских франака.

Средства су обезбеђена из кредита међународне железничке банке "Еурофиме".

На конференцији и током промотивне вожње генерални директор Железница Србије Милован Марковић упознаће новинаре са техничким карактеристикама воза, редом вожње и комерцијалним условима по којима ће саобраћати, као и са даљом реализацијом уговора о набавци возова из Русије, наведено је у саопштењу.

(Танјуг)
 
^+1. одлична вест. чек је л ово само локомотива или и са вагонима (колико вагона) и како изгледа? је л као она црвена која је већ на пругама?
 
To je to crveno cudo.12 komada ce stici ove i sledece godine.I jos 30 od ruskog kredita i sto se tice DMV-a smo podmireni.

15955830184f55f39744ac3991594742.jpg
 
још само да мало уреде Дунав станицу, и ево га Београд север за правац ка Вршцу и Румунији :)
 
чек ово је два вагона са локомотивом? на њега могу да се накачи још постојећих старих вагона? чини ми се да је то баш доста возова. колико ће то поспешити нашу железницу и у којим правцима? било бу супер да постоји до темишвара, ал да буде брзо, не знам каква је инфраструктура..у банату, колико знам, је јадна...па ВизЕр-ом по европи.
 
Не ради се о локомотиви са вагонима, већ о Дизел-моторном возу, код кога је погон у свим вагонима, и нема засебне локомотиве. Слично је и са Електро-моторним возовима. Такви возови се упарују само са својом врстом, не и са обичним вагонима. Више детаља имаш овде http://en.wikipedia.org/wiki/Multiple_unit
 
Navodno je pruga do Vršca najbolja u zemlji.

S jedne strane bi bilo dobro da poteraju ovaj voz do Temišvara. Red vožnje je taman takav da prvi polazak za Vršac može da se produži do Temišvara, i da stigne da se vrati nazad za drugi polazak za Beograd (eventualno njega malo pomeriti za kasnije)

S druge strane, kad znam kako se carinici na toj pruzi ponašaju prema vagonima tražeći švercovane cigare, bolje da ga ne upropaste. Mada računam da u DMVu nema mesta za sakrivanje cigara koliko u standardnim vagonima, a i jedno službeno lice u dva vagona završava posao što se prevencije tiče..
 
Потенцијално би једино могло да се организује преседање у Вршцу или Стамора Моравици. Тада би могло за Темишвар да се крене у 7:20, а стигне око 11:00 по нашем, 12:00 по румунском времену. Полаза из Темишвара би био у 13:30 по нашем, 14:30 по румунском времену. Ово све мислим са уклапањем постојећих полазака наших и румунских возова.
 
12 tramvaj šinobusa za celu zemlju naspram koliko ono beše kafova?
 
I tih 12 kad stigne će biti "kvantni skok" za ŽS. Samo da se to ne otegne do u beskonačnost.
S druge strane porediti 30 CAF-ova za BG i 12 DMV-ova za cele ŽS je samo donekle opravdano - broj putnika koji se preveze tramvajim u BG tokom jednog dana verovatno daleko prevazilazi broj putnika koji se preveze na neelktrificiranim prugama ŽS. Naravno takvom stanu je doprineo i nedostatak samih vozova, ali bez opravka infrastrukture i podizanja brzina, teško da će putnički saobraćaj osetno porasti.

P.S. Neka neko ko ima mogućnost ispravi već jednom naziv teme, tj. ovo > ŽELZNICE
 
Gargoyle":3dwdndxz je napisao(la):
12 tramvaj šinobusa za celu zemlju naspram koliko ono beše kafova?
Ко је и како оно беше преузео одговорност за локални и регионални саобраћај у целој Србији?
 
Gargoyle":3b11ld8k je napisao(la):
12 tramvaj šinobusa za celu zemlju naspram koliko ono beše kafova?

12 u prvoj turi i jos 25 iz ruskog kredita posto je ZS bila zadovoljna ovim pristiglim. Ukupno 37 uz sada prisutne ce biti pravi preporod za saobracaj na neelktifikovanim prugama. Na pojednim deonicama je zbog hronicnog nedostatka vozova i ugasen saobracaj. Mozda ih ovo i natera da postepeno obnove te pruge, fazno i planski, nadam se da bar razmisljaju u tom pravcu.
Sto se tice poredjenja sa brojem tramvaja nije adekvatno. To su vozovi za koje je bitno da saobracaju i da se ljudi mogu osloniti na njih kao prevozno sredstvo. Nisu to visokofrekventne linije kojima putuje veliki broj ljudi ali su i pored toga od velike koriti i sa par polazaka na dan imaju veoma bitnu ulogu za zivot ljudi u manjim sredinama. I sto je jako vazni puno su povoljniji od alternativnih vidova prevoza.
 
Dobro drugari, hoćete se dogovoriti da li dobijamo 25 ili 30 od ruskog kredita?
 
12 od Eurofima-e i 25 od Putnivnog kredita. Ako neko ima druge informacije nek podeli.
 
Kredit nije putinov vec Medvedevov jer je on tada bio prezident Rusije. ;)

Broj vozila se ne zna jos uvek,cifra je izmedju 25 i 30.Zavisi koliko nasi izboksuju za 100 miliona dolara da se nabavi.
 
Izgleda da novi voz do Vrsca putuje oko 1h46min do 2h.
Iskreno ocekivao sam brze prolazno vreme bar max 1h30min i brze.
Kad se setim voza u Spanijij od letovalista do Barselone za manje od 1h nekin 60km
 
Biće i to dosta brže kad se uradi novi kolosek do Pančeva.. jedino tu je realno gužva na šinama..
 
Arnorian":27rx5c1x je napisao(la):
Не ради се о локомотиви са вагонима, већ о Дизел-моторном возу, код кога је погон у свим вагонима, и нема засебне локомотиве. Слично је и са Електро-моторним возовима. Такви возови се упарују само са својом врстом, не и са обичним вагонима. Више детаља имаш овде http://en.wikipedia.org/wiki/Multiple_unit


хвала. каква глупост да узимамо, још тако мале, шинобусе, зар не..
 
па и не. капацитет тог возила је 246 места (120 за седење и 126 за стајање), што је сасвим довољно за регионалне пруге. ја би лично све покуповао ДМВ и ЕМВ за наше железнице (од 2 до 6 јединица, зависности од типа воза на ком би се слали), а вагоне би оставио само за међународне возове
 
Zeljo87, možeš da mi objasniš zašto bi na relacijama poput Sombor - Vrbas, Vršac - Beograd, Lapovo - Kraljevo - Zvečan, Niš - Pirot ili Kikinda - Pančevo uopšte bio potreban veći voz od ovog?

Ovaj voz neće ići na najopterećenijim relacijama, neće ići od Beograda do Subotice ili Niša..
 
ДМВ и ЕМВ су будућност. Довољна предност је и само то што нема окретања локомотиве.
 
Evo sta kaze covek na SSC-u koji je ljubitelj vozova


Politikolog;89242086":29cfg2r4 je napisao(la):
Isprobao sam danas Rusa do Vrsca i nazad i moje misljenje je - koliko para toliko i muzike!
Nisam bas odusevljen, ne kazem da je los ali nije ni vrhunski.
- Sto se izgleda tice svidja mi se samo prednja maska, podseca me na RegioSwinger a sa strane kad se gleda :crazy: ali dobro nije sve u izgledu,
- Motor je preglasan spolja, bukvalno se ne cuje osoba pored - ne znam kako je tek kada se daje gas, a unutra onako - cuje se u motornom delu ali nije strasno...
- Fale neke sitnice kao sto su rukohvati, civiluci i zavesice,
- izmedju dva dela odnosno prikolice i motornih kola ima zglob na kome nema ni jednog rukohvata tako da je to bukvalno ne iskoriscen prostor jer ne moze tu da se stoji,
- Otvoranje vrata iznutra se vrsi pomocu dugmeta koje se ne nalazi na vratima, vec sa strane a iznad je cini mi se kocnica za kojom svi potezu kada vrata nece da se otovore ako masinovodja otvara vrata,
- i da umalo da zaboravim gramaticke i pravopisne greske...

Ubrzanje je super, do Vrsca u vecini slucaja pici 100km/h, automobile ostavlja u prasini i do Panceva stize za sat vremena a od Panceva do Beograda mu treba oko pola sata...

Bice sutra slika.
 
Vrh